eset. Sry.quote:
Dat zoals gewoonlijk doodnormale mensen weer het slachtoffer zullen worden van een debiele regering. Je waant je bijna in Nederlandquote:
Aanmelden?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Office 365. Superoplossing. ¤90 pj : max 5 computer. Altijd de laatste versies.
dat is eset baklapquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
waar is dat voorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
mooie docu welquote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zoals gewoonlijk doodnormale mensen weer het slachtoffer zullen worden van een debiele regering. Je waant je bijna in Nederland
hey hey, ik bedoelde de cybersecurity pro. Bakpao.quote:
Filmpje laat zien dat het anders een best mooi land isquote:
SPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Shaderon, had je nou nog hulp nodig bij een trailert voor server?Goeden muziek, die laatste! Ellie Goulding - Lights instrumentalSPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Shaderon, had je nou nog hulp nodig bij een trailert voor server?Haha, kan zelf ook trailers maken hoorSPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even geherupload, had laatst alles van mijn channel verwijderd.
Ja gvd. Maar jij faaltquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Haha, kan zelf ook trailers maken hoor
even geherupload, had laatst alles van mijn channel verwijderd.
quote:
had anders 10x zoveel views en likes als jouwequote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar kijk eens naar camera studio mod dinges, want daar filmde jij dus met je muis te bewegen en dat faalt.
Ik adverteerde hem ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
had anders 10x zoveel views en likes als jouwe
En, ik heb een video op mijn kanaal met bijna 23k viewsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
had anders 10x zoveel views en likes als jouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |