gewoon overheen pissen tochquote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, insmeren met motorolie, even laten inwerken
En dan voor nog beter effect het daarna aansteken, werkt echt 100% garantiequote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA IK GING OOK STUK TOEN IK DAT KWETSBARE ONZEKERE MEISJE DE HARTELOZE DOODSTEEK IN DE VORM VAN SPOTTENDE EN MINACHTENDE OPMERKINGEN VERKOCHT. IK ZAL LACHEN ALS ZIJ STRAKS HAAR POLSEN DOORSNIJDT OMDAT DE KILLE WERELD HAAR NIET WIL.
Puik plan!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
zwakkelingen vallen af, dan maar zoquote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA IK GING OOK STUK TOEN IK DAT KWETSBARE ONZEKERE MEISJE DE HARTELOZE DOODSTEEK IN DE VORM VAN SPOTTENDE EN MINACHTENDE OPMERKINGEN VERKOCHT. IK ZAL LACHEN ALS ZIJ STRAKS HAAR POLSEN DOORSNIJDT OMDAT DE KILLE WERELD HAAR NIET WIL.
waarom zijn zwakkelingen altijd dik dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
zwakkelingen vallen af, dan maar zo
ik was op /r/AskReddit beetje aan t kijken, en toen was er iets van "How to help my daughter with anorexia?" dus ik beetje googelen op anorexia, en zo bij die chat gekomenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom zijn zwakkelingen altijd dik dan?
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vraag het je moeder danquote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom zijn zwakkelingen altijd dik dan?
De neuq?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vraag het je moeder dan
hihi weet ik toch gekkiejquote:Op donderdag 4 april 2013 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee da's een flat
dmquote:Op donderdag 4 april 2013 16:08 schreef shaderon het volgende:
stuur maar, ik heb de gekste onthoofding al gezien in een whatsapp gesprek net
wss KPDquote:
Nah, toen was ik veertien ofzo, toen ik die voor het laatst zag.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Ik kom serieus NOOIT zulke dingen tegen, Aldie, kick jij daarop?
Mensen die dingen in hun plasbuis stoppen?
Weet niet wat erger is, zulke dingen vinden of zulke dingen op je 14e vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, toen was ik veertien ofzo, toen ik die voor het laatst zag.
Kick er niet op maar vinnet wel geinig om te zien, mits met mate. Zou niet voor mijn lol onthoofdingen of 2 guys 1 icepick kijken, maar niet-masochistisch spul is wel geinig soms.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
http://readwrite.com/2013(...)rean-twitter-accountTDS
Dit gaat zo fout aflopen hequote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef shaderon het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)eat-latest-live.html
komt wat tempo in
toen ik die gebruikte namen ze met een bepaalde instelling de volledige 2gb van mijn gpu in.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GLSL Shaders Mod modified by karyonix
En met dit shaderpack.
Ik heb hier 768MB gpuquote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
toen ik die gebruikte namen ze met een bepaalde instelling de volledige 2gb van mijn gpu in.
eset. Sry.quote:
Dat zoals gewoonlijk doodnormale mensen weer het slachtoffer zullen worden van een debiele regering. Je waant je bijna in Nederlandquote:
Aanmelden?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Office 365. Superoplossing. ¤90 pj : max 5 computer. Altijd de laatste versies.
dat is eset baklapquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
waar is dat voorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
mooie docu welquote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zoals gewoonlijk doodnormale mensen weer het slachtoffer zullen worden van een debiele regering. Je waant je bijna in Nederland
hey hey, ik bedoelde de cybersecurity pro. Bakpao.quote:
Filmpje laat zien dat het anders een best mooi land isquote:
SPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Shaderon, had je nou nog hulp nodig bij een trailert voor server?Goeden muziek, die laatste! Ellie Goulding - Lights instrumentalSPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Shaderon, had je nou nog hulp nodig bij een trailert voor server?Haha, kan zelf ook trailers maken hoorSPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even geherupload, had laatst alles van mijn channel verwijderd.
Ja gvd. Maar jij faaltquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Haha, kan zelf ook trailers maken hoor
even geherupload, had laatst alles van mijn channel verwijderd.
quote:
had anders 10x zoveel views en likes als jouwequote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar kijk eens naar camera studio mod dinges, want daar filmde jij dus met je muis te bewegen en dat faalt.
Ik adverteerde hem ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
had anders 10x zoveel views en likes als jouwe
En, ik heb een video op mijn kanaal met bijna 23k viewsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
had anders 10x zoveel views en likes als jouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |