k heb al mn posts geedit voor t geval ze me gaan stalken, beetje jammer dat je link van topic ging droppenquote:
Kijk hem ook even lekker genieten danquote:
Krijg je wel een glimlach van op je gezicht. Althans ik dan.quote:
Ik vind het gewoon niet kunnen hoorrrrr. Als je een fucking server opzet doe het dan goed.. Ik bedoel wat voor 'n noobs zijn jullie nouquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
dude hij is net 3 dagen oud![]()
het heeft niet eens een degelijk topic of trailer
ga ik nu me beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon op de PC kopenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Seikcid het volgende:
Iemand een idee wanneer de update voor de 360 komt? Ik hoorde dat de jungle biome in ieder geval geschrapt zou zijn voorlopig. Ik kreeg vanmiddag weer jeuk maar met een update onderweg krab ik nog wel even
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet kunnen hoorrrrr. Als je een fucking server opzet doe het dan goed.. Ik bedoel wat voor 'n noobs zijn jullie nou![]()
Als je een trailer nodig hebt kan ik misschien wel helpen. Kijk de spoiler voor iets wat ik gemaakt heb:Welk nummer is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit graag op de bank met een controllerquote:
je mist zoveel hequote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zit graag op de bank met een controllerOh en splitscreen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |