quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo ik zit hier even gehypnotiseerd naar een stel smileys te kijken![]()
Ik denk wel dat 'ie nog leeft, ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
Kan meneer Skippy nog ademhalen of ben je hem al de hele morgen aan 't wurgknuffelen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 'ie nog leeft, ja.
Hij doet net een heel raar dansje.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef DJMomo het volgende:
meneer skip![]()
hoe ver denkt u nu te zijn, skip?
Thanks lieverd! En nou gaan we er heel snel voor zorgen dat we samen naar de zwangerschapsyoga kunnenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
wat doe je nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd
Haha, ja. Suiker zei het ook al, maar ik had een goede uitleg - al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Jaaaaa Skip, gefeliciteerd! Wat gaaf! En meteen 4 testen![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik had er nog 25 liggen. Ik wilde er eigenlijk twee doen. En daarna dacht ik: drie keer is scheepsrecht. En toen wilde de derde niet meewerken en dus deed ik nog een vierde.
Edit: Ooh, en ik zit ook te janken inmiddels!
Done!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Skippy!!!![]()
![]()
![]()
Oh en Elmo wil je mijn NOD aanpassen naar 27 april?
En in skippystijl: ik kan dit en ik ga een januaribaby bakken!!
Even een extraquote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Skippy!
Ik had helemaal gemist! Wat onwijs supersupersuper gaaf zeg!
Enneh, de kerst-maar-toch-oud-en-nieuw-kindjes zijn echt superleuk!
Fixedquote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef ProjSkippy het volgende:
Mwehehe! 8 inderdaad ja als je het zo bekijkt. Ik heb nu gewoon een plakker
.
Bedankt allemaal!
Ik kreeg trouwens hier en daar nog wat vragen over het positief testen zo ver voor mijn NOD. Even een copy+paste van de uitleg:
Toen ik op een gegeven moment steeds zo veel overtijd ging (+10, +14, jeweetzelluf!), heb ik m'n cyclusgemiddelde opnieuw uitgerekend, zodat ik niet steeds te vroeg zou testen. Met dat nieuwe gemiddelde werd mijn cyclus ineens een week langer (en kwam 'ie dus deze keer uit op 10 april). Maar volgens mijn oude, normale cycluslengte is mijn NOD nu ongeveer. En met alle kwaaltjes etcetera die ik heb durfde ik al wel te testen nu.
+1quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef DJMomo het volgende:
Risu, ik vind je al aardig serieusig aan de slag, met tempen en alles! Daar begon ik bij Sjaak pas na ruim een half jaar mee. Zo'n beetje toen doorverwijzing naar ZH omdat het zo lang duurde in beeld kwam.
wij gaan zitten kijken op tribune hoe jij 2 streepies (of 8, als je een skip wil doen) plast.quote:
Ik blijf het ook maar 3 maanden doen hoor, mits ik in die drie maanden een echte regelmaat ontdek (die er nu toch echt wel weer in lijkt te zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef DJMomo het volgende:
oh, temperaturen is idd fijn. Alleen vind ik het dus echt ondoenlijk nu met niet altijd even regelmatig slapende peuter... ben dan al blij dat ik wakker word - dus geslapen heb. en denk dan niet meer aan tempen.
Ja, doe een Skip! Allemaal! Hoppa. Ik kan melden: het bevalt bestquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wij gaan zitten kijken op tribune hoe jij 2 streepies (of 8, als je een skip wil doen) plast.
hilarische smijl!quote:
nee nee skip, dat bevallen komt pas met een week of 40 joh, niet nu al!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, doe een Skip! Allemaal! Hoppa. Ik kan melden: het bevalt best.
--
Risu: tuurlijk maak ik ruimte voor je! En wat de rest zegt, op zich, vind ik persoonlijk hè, is dat al wel heel wat wat je nu doet in het begin. Ik heb daar een tijd mee gewacht omdat ik het vooral leuk wilde houden. In het begin hield ik daarom alleen mijn cyclus in een app bij. En zelfs toen vonden mensen al dat ik er veel mee bezig was
.
Ik heb net 40 21 minuten zitten ploeteren op de grap om ergens het woord 'bevallen' in te verwerken en jij maait me weer zo onderuit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hilarische smijl!
[..]
nee nee skip, dat bevallen komt pas met een week of 40 joh, niet nu al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 04-04-2013 16:32:52 ]
Oh wacht shit.. ik reageerde natuurlijk óp jou. Ik ben stom. Laat maar!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef DJMomo het volgende:
je plaatste al na 21 minuten een reactie. dus je kan nooit 40 minuten hebben zitten ploeteren.
Haha, als je dáár bij moest huilen durf ik wel te gokken dat je zwanger bent!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Soempie het volgende:
Spannend Purple, eerste echo. Ik duim voor je dat alles goed is.![]()
Mrs.Peel, hoe is het bij jou?
Ik ben nog niet ongesteld, maar ik wil nog niet testen. Vanmiddag moest ik wel huilen bij dit filmpje:![]()
Maargoed, ik ga morgen gewoon ongesteld worden denk ik.
Maar ik vind jou zo engquote:
Anders post je lekker gewoon overalquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar ik vind jou zo eng![]()
.
Mja, jup, ik weet het. Ik ga mezelf even toespreken en wanneer het goed voelt kom ik die kant op en hoop ik dat iedereen hier snel mee komt.
Nop, nog niet. Ik belde donderdagmiddag de huisarts op en die schijnt kennelijk op donderdagmiddag dicht te zijn. Gisteren zat ik de hele dag in België en dus ga ik het maandag weer proberen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Anders post je lekker gewoon overalwe beloven niet te bijten! Heb je al enig idee wanneer je je eerste echo hebt?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:32 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, oké. Als jullie niet bijten zal ik ergens dit weekend denk ik jullie kant op komen. En dan doe ik het wel een beetje zoals Cwen.
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap ook de huisarts gebeld. Ze moeten toch in hun systeem hebben staan dat je zwanger bent, i.v.m. mogelijk medicijngebruik, toch? Al kun je natuurlijk ook direct contact opnemen met een verloskundige. Ik vond het wel fijn om het m'n huisarts te vertellen, maar dat komt ook omdat mijn huisarts heel betrokken is bij alle patiënten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:15 schreef DJMomo het volgende:
Waarom huisarts bellen? Die zegt toch alleen maar gefeliciteerd.
Maar je hebt toch echt twee dikke strepen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Sethiwe het volgende:
Balen mrs.Peel![]()
Soempie spannend, ben benieuwd, ik hoefde niet te huilen bij het filmpje...![]()
Met het bellen van de huisarts bedoelde ik ook in eerste instantie de assistente, die krijg je nu eenmaal aan de lijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
De verloskundige nemen bij ons allemaal contact op met de dokter.
En doorgeven dat je zwanger bent voor het systeem kan ook aan assistente.
Echt een afspraak hier doen ze bij ons niet eens. Bij mijn vorige arts wel en die gaf alleen zijn favoriete verloskundige praktijk folder mee. Verder doet een huisarts niets
Ach, vorige keer heb ik dat ook zo gedaan. En ik heb nu nog wat niet-zwangerschapgerelateerde klachten, dus die wilde ik ook besprekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:15 schreef DJMomo het volgende:
Waarom huisarts bellen? Die zegt toch alleen maar gefeliciteerd.
Ik had vanmiddag moeite om niet te gaan huilen, toen collega over ongeluk van haar zus vertelde. Normaal kan ik zielige verhalen redelijk handelen, maar nu had ik tranen in mijn ogen staan en was aan het hopen, dat mijn collega's het niet merkte.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef Soempie het volgende:
Daarom.
[..]
Maar je hebt toch echt twee dikke strepen.
Ik moest net ook huilen bij blik op de weg, maar misschien ben ik sowieso wel een emotionele dweil.
He watteh!quote:
Ja, leuk! Dan kan ik er nog net samen met LadyBlack en Bellelena posten.quote:Op zondag 7 april 2013 10:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Soempie, ik zie um! Schuif je gelijk mee naar Z&G?
Gelukkig maar, anders was ik echt wel heel labiel geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 10:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Soempie, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
En dan was dat reclamefilmpje dus wel een goede zwangerschapstest
You'd better!quote:Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, leuk! Dan kan ik er nog net samen met LadyBlack en Bellelena posten.
[..]
Gelukkig maar, anders was ik echt wel heel labiel geweest.![]()
Ik ga voor de rest van de dames hier natuurlijk hartstikke hard duimen!
Goed he? Mag ook wel, sommigen zaten al een tijdje. En des te eerder ben ik zijn wij aan de beurt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Risu het volgende:
Wauw wat gaaf.topic stroomt zo wel snel leeg he
gefeliciteerd!
Alles, ja joh?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja menschen, kom op! We willen alles weten.
Ik weet wat mij te wachten staat morgen, en ik ben bang dat het niet mee gaat vallen, maar he liever nu dan over 5 wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Risu het volgende:
oh kaakchirurg, die vent heeft mij vorige keer ook zo te grazen genomen, stomme vent.![]()
Hopelijk valt het allemaal reuze mee en kan je zo weer vrolijk naar buiten stappen.
En volgens mij blijven die spermacelletjes toch wel wat langer in leven? Dan heb je toch nog wel kans inderdaad, met een mini-legertje.
Bruidsnachtkindje lijkt me stiekem ook wel heel erg gaaf.Dat zou bij ons ook zomaar kunnen. Alleen staat wel typisch dan precies 9 maanden na je trouwdag een kindje.
Nee hoor hoeft niet, ik schijt echt 7 kleurenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Risu het volgende:
Oh bah zeg, ik was achteraf heel blij dat ik niet wist wat me te wachten stond, anders was ik linea recta weer naar huis gerend.
Dan zal je wel zenuwen hebben, of ben je niet zo'n bangerd als ik? Oh ik heb gewoon plaatsvervangend de zenuwen zeg, poeh. Ik zit je nou toch niet bang te maken he? Ik hou wel op.
Nou ik hoef niet eens voor mn verstandskiezen want die heb ik al jaren niet meer....quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:59 schreef Risu het volgende:
Als het goed is hoef ik nooit meer zo bang te worden, want het was de allerlaatste verstandskies die eruit moest. (die andere 3 waren peanuts) En ik heb eigenlijk nooit gaatjes dus ach.
Dat korte lontje mag wel hoor, dat is normaal. Laat je maar lekker verwennen de rest van de week.
Je wilt het en je kan dit dus jij gaat een januari kindje bakken /even een skippyquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het klinkt op zijn zachtst gezegd niet prettig, GM87! Succes morgen. Hier niets te melden, ongesteldheid is aan het verdwijnen dus wij kunnen er langzaamaan weer voor gaan in de vierde ronde.
Mee eens. Slotje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je wilt het en je kan dit dus jij gaat een januari kindje bakken /even een skippy
Mwehehe! Ik trok dit topic toch niet in m'n eentje dames?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef Kursor het volgende:
Geen idee? Googlen levert mij, in de eerste zoveel hits, alleen maar fora en niet heel sterk onderbouwde websites op. Zou het liefst op Pubmed gaan zoeken, maar hou me in.
Maarruh...het is hier zo stil omdat Skip in een ander topic zit(en daar nog een maand of acht mag blijven hopelijk)
Die hysterie kwam van Flugeltje! Die moet je hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
Ik wou ook zeggen: na de hysterie van skip lijkt t al gauw stil.![]()
Hier gebeurt ook weinig. Vent ziek zwak misselijk. En ik vertrek morgen.
WAAAAAAAAAAHHHH!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaa duuhhhh ik zie 'm!!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
ok dit is zo bizar (leg t later uit).... ik weet het antwoord eigenlijk al, maar toch vraag ik het: zien jullie dit ook?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
ok dit is zo bizar (leg t later uit).... ik weet het antwoord eigenlijk al, maar toch vraag ik het: zien jullie dit ook?
[ afbeelding ]
Whuuuuuuuut!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Je zit nu vijf dagen voor je NOD?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Hier is het ook spannend, mijn temperatuur blijft maar achterlijk hoog. Dat is een potentieel goed teken, toch?!
Ja! (In mijn sig staat een link naar mijn grafiek).quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja! Je zit nu vijf dagen voor je NOD?
Die zie ik mobiel niet Spannend hoor!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja! (In mijn sig staat een link naar mijn grafiek).
Ik vind het altijd een beetje lastig te interpreteren, maar als ik het zo zie zou ik ook hoopvol zijn hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja! (In mijn sig staat een link naar mijn grafiek).
Zo dan? http://www.babybytes.nl/t(...)p?naam=zandsculptuurquote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Die zie ik mobiel niet Spannend hoor!
Ja al succes voor we gestart zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 09:03 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty, jaaaaaaa super, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Werkt goed het overstappen![]()
Gm sterkte vandaag bij de kaakchirurg
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:23 schreef DJMomo het volgende:
Hoera voor het lijf van chanty!
En onhoera voor Zoetermeer![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:23 schreef DJMomo het volgende:
Hoera voor het lijf van chanty!
En onhoera voor Zoetermeer![]()
Nou gezien die ovutesten zou je denken dat mijn eisprong dus op zn vroegst 27 maart was en op z'n laatst 30 maart. En aangezien ik nog nooit heb gehoord/ gelezen dat de ovutest na eisprong positief blijft, denk ik toch aan 30 maart. Dus dat betekent dat ik nu op 3 dagen voor mijn NOD zit, wat ook de lichte streep op de zwangerschapstest verklaart.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef GotC het volgende:
Enorm raar van Zoetermeer chanty, maar des te meervan je lichaam! Ha, that'll show them
Je hebt natuurlijk ook geen idee hoe ver je nu bent, toch? Heb je Voorburg al gebeld?
Ik zag het inderdaad. GMTA van de hoogste plank gevalquote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Die zie ik mobiel niet Spannend hoor!
Skip we waren tegelijk.
Die geeft ook niet op 4 dagen nauwkeurig aan hoever je bentquote:Op woensdag 10 april 2013 09:33 schreef DJMomo het volgende:
Doe je nog een test met zws duur indicator anders, heb je ook beetje idee
En idd, kaartje naar Zoetermeer. Opschrijven: zelf 'daan!![]()
![]()
![]()
Spannend dus je moet bijna puffenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:38 schreef bellelena het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chanty! Een heuse tweede streep!!!! Gefeliciteerd!!!
Verder herken ik het; ik had ook een dag of 3 achter elkaar positieve ovulatie testen, iets meer dan een week later een klein drupje bloedverlies en toen ca. 3 a 4 dagen voor de nod een licht tweede streepje. En vandaag is dat allemaal uitgegroeid tot een uitgerekende datum buikbaby!
Ik heb toen wel de 'gewone' en de 'gevoelige' ovulatie testen samen gebruikt en de gevoelige heeft toen wel echt de piek laten zien op 1 bepaalde dag. Ik heb vanaf die dag toen gerekend (na de LH piek is ca. 24-48 uur later de eisprong ongeveer toch? Ik heb de ruimste marge gerekend!), dat was de 1 na laatste dag, dus de 'gewone' gaf in de dag erna ook nog piek aan!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Spannend dus je moet bijna puffenWeet je nou of je ovulatie dan na die eerste of laatste test was of ben je daar nooit achter gekomen?
Zo duidelijk als deze streep is kan no way vals positief zijn hoor!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou gezien die ovutesten zou je denken dat mijn eisprong dus op zn vroegst 27 maart was en op z'n laatst 30 maart. En aangezien ik nog nooit heb gehoord/ gelezen dat de ovutest na eisprong positief blijft, denk ik toch aan 30 maart. Dus dat betekent dat ik nu op 3 dagen voor mijn NOD zit, wat ook de lichte streep op de zwangerschapstest verklaart.
Het nog niet gebeld, eerst kijken of het echt geen valspositief is vrijdag. En ik heb de 18e een afspraak staan dus daar wil ik sowieso heen want ik wil wel weten wat er nu uit hun onderzoek kwam.
Dit is absoluut geen vals posotief!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Chanty het volgende:
Het nog niet gebeld, eerst kijken of het echt geen valspositief is vrijdag
Ja t is verder ook niet heel belangrijk...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:46 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik heb toen wel de 'gewone' en de 'gevoelige' ovulatie testen samen gebruikt en de gevoelige heeft toen wel echt de piek laten zien op 1 bepaalde dag. Ik heb vanaf die dag toen gerekend (na de LH piek is ca. 24-48 uur later de eisprong ongeveer toch? Ik heb de ruimste marge gerekend!), dat was de 1 na laatste dag, dus de 'gewone' gaf in de dag erna ook nog piek aan!
De innesteling is ook bepalend voor hoe ver je al bent/hoe ver je babytje is en dat gaan ze bij de echo's dan uitmeten
Ik zou ook de laatste piek aanhouden nu, dan kun je eventueel bij de echo nog extra dagen cadeau krijgen
Nee in dat nooit geloofde ik sowieso niet, zeker niet nadat duidelijk werd dat ze zaten te prutsen. Maar hier had ik ook niet op durven hopenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo duidelijk als deze streep is kan no way vals positief zijn hoor!Geloof er maar gewoon in!
Gefeliciteerd!
En zo zie je maar... zeg nooit, nooit!
Super mooie datum toch!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja t is verder ook niet heel belangrijk...
Volgens deze calculator http://www.vruchtbaredagen.nl/nl/wanneer-innesteling/ ben ik 21 december uitgerekend. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kind wil dat ik december jarig is... en wat doe ik![]()
Ach ja... maken we er een extra feestelijke maand van
Lastig he!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee in dat nooit geloofde ik sowieso niet, zeker niet nadat duidelijk werd dat ze zaten te prutsen. Maar hier had ik ook niet op durven hopen
Hmmm werken gaat niet lukken vandaag en ik moet dingen af hebben
Balen joh! Maar nu kan je deze ronde wel gewoon aan de klus toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou dames bedankt voor t duimen maar ik ben onbehandeld thuis...![]()
Het is te ontstoken om nu iets te kunnen doen, moet nu eerst n week antibiotica slikken en dan krijg ik volgende week alsnog de gevreesde behandeling...
en tja dat peleton kan dus ook wel oprukken
Vraag me even af of dat verstandig is ivm de verdoving die erin moet,ook omdat ze chirurg tot 2x toe vroeg of ik niet zwanger ben...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Balen joh! Maar nu kan je deze ronde wel gewoon aan de klus toch?
Het lijkt mij inderdaad gewoon niet verstandig... en trouwens dat is die antibiotica ook niet dus deze maand lekker overslaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:02 schreef Risu het volgende:
Jemig wat balen zeg, ik heb nog aan je gedacht vanmiddag.
Ik heb toen in december expres die kies laten trekken vanwege eventuele zwangerschap later zodat ik er geen rekening mee hoefde te houden qua verdoving enzo. Maar toen hoorde ik ook van iemand dat je dan ook andere verdoving of iets kon krijgen, weet het eigenlijk niet zo goed, heb er niet over doorgevraagd omdat het niet van toepassing was. Maar als ze het net al vroegen, dan lijkt het me idd niet echt verstandig.
Ik zou deze maand misschien toch overslaan, wie weet kan het niet en dan moet het ineens 9 maanden uitgesteld worden.![]()
Of Is er hier toevallig een ervaringsdeskundige?
Naam van de verdoving zou dan wel helpen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vraag me even af of dat verstandig is ivm de verdoving die erin moet,ook omdat ze chirurg tot 2x toe vroeg of ik niet zwanger ben...
Ervaring iemand?
Naam vd verdoving geen idee... Ik heb nu amoxicilline als ABquote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Naam van de verdoving zou dan wel helpen.
De meeste gaan wel samen met zwangerschap en borstvoeding.
Sowieso alles wat plaatselijk is dat is geen probleem![]()
(zelfde met veel antibiotica trouwens is ook niet altijd een probleem)
Momentje! Ik pak m'n studieboeken er even bij dan zoek ik de AB voor je uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Naam vd verdoving geen idee... Ik heb nu amoxicilline als AB
Het is gelukkig wel plaatselijk.
Maar goed deze maand zien we het wel, Is er een boon die zich deze maand aan mij wil hechten prima! Hartstikke welkom, en anders vast volgende maand
Dank!! En wat een megagave UI heb je!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Momentje! Ik pak m'n studieboeken er even bij dan zoek ik de AB voor je uit.
--> ik citeer:
"Bij gebruik van amoxicilline/clavulaanzuur in de zwangerschap bij de mens zijn geen schadelijke effecten op de vrucht waargenomen. Dit geneesmiddel kan overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt in het tweede en derde trimester van de zwangerschap. Over het gebruik van het preparaat tijdens het eerste trimester zijn onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen.
[..] indien aspartaam bevattend: dient niet door zwangere vrouwen met fenylketonurine te worden gebruikt. "
Dus dat. Maar voor het eerste trimester zou ik me eigenlijk ook geen zorgen maken, anders was er wel meer onderzoek naar gedaan want amoxicilline wordt veel voorgeschreven.
Jakkes, nu weet je nog niets! En zo herkenbaar ook, die vroege test. Ik vind het wachtbankje ook stom!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Vanmorgen (4 dagen voor nod) een vroege test gedaan, maar helaas negatief.
Mijn temperatuur blijft wel nog altijd hoog, dus we'll see...
Stom wachtbankje.
Hihi, dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank!! En wat een megagave UI heb je!
Als ik bedenk dat hij nu helemaal klopt wordt ik er ook week van....quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, dankje. Hij is nu echt helemaal passend en ik word er week van als ik hem zie. Hormonen hè.
Ehm... het ligt op het puntje van mijn tong... Moeilijke opgave hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Springend ei in tha house!maar lief niet... Wat klopt hier niet
Het is dan ook wel de vraag voor de hoofdprijsquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ehm... het ligt op het puntje van mijn tong... Moeilijke opgave hoor!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
En DE hoofdprijs is dan twee streepjes piesen??? I love this gameIk weet het antwoord: als jouw ei springt moet jouw lief wél in tha house zijn!!!
Alleen als jij het voorbeeldkuiken maaktquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Hup, lief naar huis lokken en een kuiken bakken!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef DJMomo het volgende:
Zeg die gast moet wel ff prios leren stellen hoor. Sure you want to marry him?!
Tja als jij een skippy on board hebt hoef je geen tweede streepjes wacht te doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
Hmmm, Cholula, jammer. Maar op zich ook wel een begrijpelijke keuze.
---
Heuj, ik ben al uit de OP!
En je hebt vanochtend niet getest? Wat een zelfbeheersing!!! Als je een regelmatige cyclus hebt, vind ik het erg hoopvol klinkenquote:Op zondag 14 april 2013 08:36 schreef zandsculptuur het volgende:
...
Hier is het reuze spannend, mijn temperatuur is nog altijd hoog en morgen is mijn nod. Ik reken echt nergens op, maar ben wel licht nerveus.
Dit is mijn eerste "gewone" cyclus in tijden, dus ik weet het niet. Ik had wel altijd een cyclus van 28 dagen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
En je hebt vanochtend niet getest? Wat een zelfbeheersing!!! Als je een regelmatige cyclus hebt, vind ik het erg hoopvol klinken
Ik snap je terughoudendheid wel, hoor. Maar omdat je je ovulatie op dag 14 had, nog steeds een hoge temperatuur hebt en normaal gesproken je cyclusduur 28 dagen is, denk ik dat je morgen een mooie test zult piesen!quote:Op zondag 14 april 2013 09:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste "gewone" cyclus in tijden, dus ik weet het niet. Ik had wel altijd een cyclus van 28 dagen.
(Miskraam in oktober, daarna geen cyclus meer, in februari met medicijnen mijn cyclus "gereset", daarna een spontane cyclus met eisprong op dag 21 en nu deze, met ei op dag 14.)
Ik hoop dat ze dat vandaag nog doetquote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hoop dat je morgen mooi 2 strepen piest zand!!
Zie ik hier n stadsgenootje?quote:Op zondag 14 april 2013 10:50 schreef Kursor het volgende:
Bweh, Zand, maar toch kan het nog steeds.
Ik ben wel wat emotioneel incontinent; huilen bij de start van de marathon (of is dat heel normaal?). Of ligt dat aan m'n Rotterdamse roots...
Nu maar laatste voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje van m'n dochter (kan ook de aanleiding zijn natuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |