Jakkes, nu weet je nog niets! En zo herkenbaar ook, die vroege test. Ik vind het wachtbankje ook stom!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef zandsculptuur het volgende:
Vanmorgen (4 dagen voor nod) een vroege test gedaan, maar helaas negatief.
Mijn temperatuur blijft wel nog altijd hoog, dus we'll see...
Stom wachtbankje.
Hihi, dankjequote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dank!! En wat een megagave UI heb je!
Als ik bedenk dat hij nu helemaal klopt wordt ik er ook week van....quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, dankje. Hij is nu echt helemaal passend en ik word er week van als ik hem zie. Hormonen hè.
Ehm... het ligt op het puntje van mijn tong... Moeilijke opgave hoor!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Springend ei in tha house!maar lief niet... Wat klopt hier niet
Het is dan ook wel de vraag voor de hoofdprijsquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ehm... het ligt op het puntje van mijn tong... Moeilijke opgave hoor!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:04 schreef Mrs.Peel het volgende:
En DE hoofdprijs is dan twee streepjes piesen??? I love this gameIk weet het antwoord: als jouw ei springt moet jouw lief wél in tha house zijn!!!
Alleen als jij het voorbeeldkuiken maaktquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:21 schreef zandsculptuur het volgende:
Hup, lief naar huis lokken en een kuiken bakken!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:31 schreef DJMomo het volgende:
Zeg die gast moet wel ff prios leren stellen hoor. Sure you want to marry him?!
Tja als jij een skippy on board hebt hoef je geen tweede streepjes wacht te doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:22 schreef ProjSkippy het volgende:
Hmmm, Cholula, jammer. Maar op zich ook wel een begrijpelijke keuze.
---
Heuj, ik ben al uit de OP!
En je hebt vanochtend niet getest? Wat een zelfbeheersing!!! Als je een regelmatige cyclus hebt, vind ik het erg hoopvol klinkenquote:Op zondag 14 april 2013 08:36 schreef zandsculptuur het volgende:
...
Hier is het reuze spannend, mijn temperatuur is nog altijd hoog en morgen is mijn nod. Ik reken echt nergens op, maar ben wel licht nerveus.
Dit is mijn eerste "gewone" cyclus in tijden, dus ik weet het niet. Ik had wel altijd een cyclus van 28 dagen.quote:Op zondag 14 april 2013 09:19 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
En je hebt vanochtend niet getest? Wat een zelfbeheersing!!! Als je een regelmatige cyclus hebt, vind ik het erg hoopvol klinken
Ik snap je terughoudendheid wel, hoor. Maar omdat je je ovulatie op dag 14 had, nog steeds een hoge temperatuur hebt en normaal gesproken je cyclusduur 28 dagen is, denk ik dat je morgen een mooie test zult piesen!quote:Op zondag 14 april 2013 09:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste "gewone" cyclus in tijden, dus ik weet het niet. Ik had wel altijd een cyclus van 28 dagen.
(Miskraam in oktober, daarna geen cyclus meer, in februari met medicijnen mijn cyclus "gereset", daarna een spontane cyclus met eisprong op dag 21 en nu deze, met ei op dag 14.)
Ik hoop dat ze dat vandaag nog doetquote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hoop dat je morgen mooi 2 strepen piest zand!!
Zie ik hier n stadsgenootje?quote:Op zondag 14 april 2013 10:50 schreef Kursor het volgende:
Bweh, Zand, maar toch kan het nog steeds.
Ik ben wel wat emotioneel incontinent; huilen bij de start van de marathon (of is dat heel normaal?). Of ligt dat aan m'n Rotterdamse roots...
Nu maar laatste voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje van m'n dochter (kan ook de aanleiding zijn natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |