quote:
Ja al succes voor we gestart zijn

Dank jullie wel

Ik ben echt compleet van slag

Ik stond vanochtend bijna twee keer mijn gezicht te wassen en wist niet meer hoe ik mijn make-up moest doen

Het verhaal....
We zijn dus overgestapt van het ziekenhuis in zoetermeer naar voorburg omdat ze in zoetermeer zaten te prutsen. Donderdag 21 maart had ik intake en is er ook een echo gemaakt. Toen bleek mijn baarmoederslijmvlies verdikt te zijn en was er 1 folikel van 13 mm wat de gyn opmerkelijk vond aangezien de lezing van zoetermeer was dat mijn lichaam zelf niks doet. Maar hij wist ook niet of het een oud eitje was, of het door zou groeien etc.
Dus ben ik ovutesten gaan doen maar die waren negatief (lichte streep) en sowieso wist ik niet hoe betrouwbaar die dingen bij mij zijn want in het verleden sloegen ze standaard positief uit. Maar goed, ineens had ik op dinsdag een postitieve test. En op woensdag, en op donderdag.... en ook op vrijdag. Beetje raar maar we hebben dus maar heel veel seks gehad en op zaterdat was de test weer negatief en bleef negatief. Dus ik denk dat mijn eisprong op 30 maart was?
Vorige week begon ik was bloed te verliezen, maar het had een rare kleur, roze-oranje. En dat was sinds maandag weer weg. Ik was sinds afgelopen donderdag weer gestopt met de ovutesten want die bleven negatief. Maar gisteren deed ik er een en die was week positief. Toen begon het toch te knagen dus vanochtend een ovutest en zwangerschapstest gedaan... en beiden positief dus

Mijn lijf heeft het gewoon zelf gedaan

terwijl ze in zoetermeer zeiden dat ik nooit op natuurlijke wijze zwanger zou kunnen raken

Over twee dagen nog maar een test, ik ben toch nog een beetje voorzichtig want eigenlijk kon dit niet.