quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo ik zit hier even gehypnotiseerd naar een stel smileys te kijken![]()
Ik denk wel dat 'ie nog leeft, ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
Kan meneer Skippy nog ademhalen of ben je hem al de hele morgen aan 't wurgknuffelen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik denk wel dat 'ie nog leeft, ja.
Hij doet net een heel raar dansje.
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:22 schreef DJMomo het volgende:
meneer skip![]()
hoe ver denkt u nu te zijn, skip?
Thanks lieverd! En nou gaan we er heel snel voor zorgen dat we samen naar de zwangerschapsyoga kunnenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
wat doe je nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd
Haha, ja. Suiker zei het ook al, maar ik had een goede uitleg - al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Jaaaaa Skip, gefeliciteerd! Wat gaaf! En meteen 4 testen![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik had er nog 25 liggen. Ik wilde er eigenlijk twee doen. En daarna dacht ik: drie keer is scheepsrecht. En toen wilde de derde niet meewerken en dus deed ik nog een vierde.
Edit: Ooh, en ik zit ook te janken inmiddels!
Done!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Skippy!!!![]()
![]()
![]()
Oh en Elmo wil je mijn NOD aanpassen naar 27 april?
En in skippystijl: ik kan dit en ik ga een januaribaby bakken!!
Even een extraquote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
Skippy!
Ik had helemaal gemist! Wat onwijs supersupersuper gaaf zeg!
Enneh, de kerst-maar-toch-oud-en-nieuw-kindjes zijn echt superleuk!
Fixedquote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef ProjSkippy het volgende:
Mwehehe! 8 inderdaad ja als je het zo bekijkt. Ik heb nu gewoon een plakker
.
Bedankt allemaal!
Ik kreeg trouwens hier en daar nog wat vragen over het positief testen zo ver voor mijn NOD. Even een copy+paste van de uitleg:
Toen ik op een gegeven moment steeds zo veel overtijd ging (+10, +14, jeweetzelluf!), heb ik m'n cyclusgemiddelde opnieuw uitgerekend, zodat ik niet steeds te vroeg zou testen. Met dat nieuwe gemiddelde werd mijn cyclus ineens een week langer (en kwam 'ie dus deze keer uit op 10 april). Maar volgens mijn oude, normale cycluslengte is mijn NOD nu ongeveer. En met alle kwaaltjes etcetera die ik heb durfde ik al wel te testen nu.
+1quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef DJMomo het volgende:
Risu, ik vind je al aardig serieusig aan de slag, met tempen en alles! Daar begon ik bij Sjaak pas na ruim een half jaar mee. Zo'n beetje toen doorverwijzing naar ZH omdat het zo lang duurde in beeld kwam.
wij gaan zitten kijken op tribune hoe jij 2 streepies (of 8, als je een skip wil doen) plast.quote:
Ik blijf het ook maar 3 maanden doen hoor, mits ik in die drie maanden een echte regelmaat ontdek (die er nu toch echt wel weer in lijkt te zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef DJMomo het volgende:
oh, temperaturen is idd fijn. Alleen vind ik het dus echt ondoenlijk nu met niet altijd even regelmatig slapende peuter... ben dan al blij dat ik wakker word - dus geslapen heb. en denk dan niet meer aan tempen.
Ja, doe een Skip! Allemaal! Hoppa. Ik kan melden: het bevalt bestquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wij gaan zitten kijken op tribune hoe jij 2 streepies (of 8, als je een skip wil doen) plast.
hilarische smijl!quote:
nee nee skip, dat bevallen komt pas met een week of 40 joh, niet nu al!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, doe een Skip! Allemaal! Hoppa. Ik kan melden: het bevalt best.
--
Risu: tuurlijk maak ik ruimte voor je! En wat de rest zegt, op zich, vind ik persoonlijk hè, is dat al wel heel wat wat je nu doet in het begin. Ik heb daar een tijd mee gewacht omdat ik het vooral leuk wilde houden. In het begin hield ik daarom alleen mijn cyclus in een app bij. En zelfs toen vonden mensen al dat ik er veel mee bezig was
.
Ik heb net 40 21 minuten zitten ploeteren op de grap om ergens het woord 'bevallen' in te verwerken en jij maait me weer zo onderuit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hilarische smijl!
[..]
nee nee skip, dat bevallen komt pas met een week of 40 joh, niet nu al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 04-04-2013 16:32:52 ]
Oh wacht shit.. ik reageerde natuurlijk óp jou. Ik ben stom. Laat maar!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef DJMomo het volgende:
je plaatste al na 21 minuten een reactie. dus je kan nooit 40 minuten hebben zitten ploeteren.
Haha, als je dáár bij moest huilen durf ik wel te gokken dat je zwanger bent!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Soempie het volgende:
Spannend Purple, eerste echo. Ik duim voor je dat alles goed is.![]()
Mrs.Peel, hoe is het bij jou?
Ik ben nog niet ongesteld, maar ik wil nog niet testen. Vanmiddag moest ik wel huilen bij dit filmpje:![]()
Maargoed, ik ga morgen gewoon ongesteld worden denk ik.
Maar ik vind jou zo engquote:
Anders post je lekker gewoon overalquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar ik vind jou zo eng![]()
.
Mja, jup, ik weet het. Ik ga mezelf even toespreken en wanneer het goed voelt kom ik die kant op en hoop ik dat iedereen hier snel mee komt.
Nop, nog niet. Ik belde donderdagmiddag de huisarts op en die schijnt kennelijk op donderdagmiddag dicht te zijn. Gisteren zat ik de hele dag in België en dus ga ik het maandag weer proberen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Anders post je lekker gewoon overalwe beloven niet te bijten! Heb je al enig idee wanneer je je eerste echo hebt?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:32 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou, oké. Als jullie niet bijten zal ik ergens dit weekend denk ik jullie kant op komen. En dan doe ik het wel een beetje zoals Cwen.
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap ook de huisarts gebeld. Ze moeten toch in hun systeem hebben staan dat je zwanger bent, i.v.m. mogelijk medicijngebruik, toch? Al kun je natuurlijk ook direct contact opnemen met een verloskundige. Ik vond het wel fijn om het m'n huisarts te vertellen, maar dat komt ook omdat mijn huisarts heel betrokken is bij alle patiënten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:15 schreef DJMomo het volgende:
Waarom huisarts bellen? Die zegt toch alleen maar gefeliciteerd.
Maar je hebt toch echt twee dikke strepen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:17 schreef Sethiwe het volgende:
Balen mrs.Peel![]()
Soempie spannend, ben benieuwd, ik hoefde niet te huilen bij het filmpje...![]()
Met het bellen van de huisarts bedoelde ik ook in eerste instantie de assistente, die krijg je nu eenmaal aan de lijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
De verloskundige nemen bij ons allemaal contact op met de dokter.
En doorgeven dat je zwanger bent voor het systeem kan ook aan assistente.
Echt een afspraak hier doen ze bij ons niet eens. Bij mijn vorige arts wel en die gaf alleen zijn favoriete verloskundige praktijk folder mee. Verder doet een huisarts niets
Ach, vorige keer heb ik dat ook zo gedaan. En ik heb nu nog wat niet-zwangerschapgerelateerde klachten, dus die wilde ik ook besprekenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:15 schreef DJMomo het volgende:
Waarom huisarts bellen? Die zegt toch alleen maar gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |