Extra vroeg op morgen en de huisdieren van slagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en vergeten we de klok niet vannacht?
Ik wil best de vragen invullen maar ben je op de hoogte van het feit dat je toestemming moet hebben van een moderator?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef studentpam het volgende:
Hallo,
Ik ben Pam Moeskops. Ik ben student verpleegkunde en verloskunde en bezig met afstuderen voor beide opleidingen.
Na een stage in de vruchtbaarheidskliniek ben ik hierin erg geintereseerd geraakt. Daarom doe ik een afstudeer onderzoek over de kennis over vruchtbaarheid. Om te kunnen afstuderen moet ik zo veel mogelijk van mijn vragenlijsten in gevuld krijgen.
Dit is heel lastig omdat mensen nu eenmaal niet staan te springen om dit te doen.
Mag ik jou vragen hier 5 tot 10 minuten voor vrij te maken? Het zou mij heel erg helpen om aankomende juni nog te kunnen afstuderen.
De vragenlijst vindt je onder de volgende link: www.thesistools.com/web/?id=334007
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes, pam
Volgens mij is dat al een tijdje geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil best de vragen invullen maar ben je op de hoogte van het feit dat je toestemming moet hebben van een moderator?
Oooh dan heb ik niks gezegd....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een tijdje geleden afgeschaft.
Ik heb wel een idee van sommige dingen maar weet lang niet alles zeker hoor! Vooral percentages en welke dingen nog precies allemaal invloed hebben een wat het meeste?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingevuld. Ik vraag me af hoeveel mensen hier veel fouten in maken? Is er echt zo weinig voorlichting dat dit nodig is?
Awwww!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef Kursor het volgende:
Skip, last van je borsten? Hopelijk komt er eind van het jaar iemand met Olli knuffelen <3
Sjaak was m niet vergeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en vergeten we de klok niet vannacht?
Maakt niet uit ik haal gewoon rijpe bananen, niet te onrijpe doen want die krengen schieten weg met prakken!quote:Op zondag 31 maart 2013 08:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Sjaak was m niet vergeten.![]()
Dank voor de pm. Zo rijp mogelijke bananen? Of juist mindere?
Enquete: sorry. Geen zin in.
Vanochtend echt ongesteld wakker. Vanaf wanneer rekenen jullie? Ik ken dat voorwerk eigenlijk niet zo.
Officieel is vanaf de dag dat het echt doorbreekt.quote:Op zondag 31 maart 2013 08:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Sjaak was m niet vergeten.![]()
Dank voor de pm. Zo rijp mogelijke bananen? Of juist mindere?
Enquete: sorry. Geen zin in.
Vanochtend echt ongesteld wakker. Vanaf wanneer rekenen jullie? Ik ken dat voorwerk eigenlijk niet zo.
Op welke dag zat je nu dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik geloof dat het hier ook gaat doorbreken! Gelukkig maar een dag of 3 te vroeg
Mwehehe. Het zou wel leuk zijn als ik nu zou zeggen dat het een grap was.quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef Chanty het volgende:
Ben je jarig skip, grapje zeker
Gefeliciteerd
Hmmm. Volgens mij kan het wel dat het lichaam dan nog bezig is met instellen. Gewoon goed blijven bijhoudenquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Skippy: Gefeliciteerd!!
ik ben nu 3 mnd gestopt, maar in het verleden vaker gestopt en dan was t altijd standaard 28 dagen, tenminste dat denk ik, misschien heb ik nu pas door dat ik er tussen jojo omdat ik meer mee bezig ben en het zelfs kan zien op een app( die ik in 1e instantie gedownload had om in de gaten te houden dat ik geen bloedbad heb op de bruiloft)
3 mnd is natuurlijk ook niks, t.zal vanzelf wel uitvlakken
En nu voel ik me helemaal oud!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehehe. Het zou wel leuk zijn als ik nu zou zeggen dat het een grap was.
Maar nee, het was heus waar, ik werd 23 jaar! Oud man.. zo oud!![]()
Ahwww wat schattigquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehehe. Het zou wel leuk zijn als ik nu zou zeggen dat het een grap was.
Maar nee, het was heus waar, ik werd 23 jaar! Oud man.. zo oud!![]()
Dat was ook de bedoeling!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gaat je vast lukken hoor Kursor! Hoe oud is jullie eerste nu trouwens?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Kursor het volgende:
Wij doen hard ons best om voor ik het omgekeerde bereik een tweede te hebben (en dan heb ik nog maar een paar kansen ja)
Oh, dan gaat het vast lukken voor die tijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:37 schreef Kursor het volgende:
Maar ik ben nog geen twee maanden 31. Best een aardige spreiding zo tussen alle 'wensmoeders'.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Kursor het volgende:
Hoop voor je dat je paasei met kerst uit komt! (En nu ga ik weer wat doen, er smeert iemand billencrrme op d'r gezicht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef DJMomo het volgende:
wrijf het er even in ja, broekieNee, jurkje vandaag, geen broekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh, echt, houd me tegen, ik ben vervelend vandaag.![]()
Hihi,voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat gewoon ook een mooie leeftijd is.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:16 schreef DJMoma het volgende:
wrijf het er even in ja, broekieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
28quote:
28? Ja, dan pas je hier goed tussen de leeftijdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Risu het volgende:
Ik ben 28 en ik wil graag zwanger worden. Dan zit ik hier goed toch?![]()
10 mei ga ik trouwen met mijn vriend (ook 28) en we hebben gewacht tot ik niet meer met een dikke buik in de jurk zou moeten mocht het in een keer lukken.
Ik ben in december ergens gestopt met de pil en ben eigenlijk vrij snel al in een mooie cyclus beland. Een rijtje van 35-26-26-28 dus als die trend zich doorzet, is mijn eerste NOD op 25 april (28 dagen)
En het wordt (als het lukt) de eerste.
Ik heb de afgelopen maand al getempt om te kijken of er eigenlijk wel iets gebeurd, en er is wel een mooi lijntje in te zien, dus so far so good.
Geloof het wel, Al kun je natuurlijk nooit zeker weten,quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
Een beetje laat, maar nog van harte met je verjaardag, Skippy!
Hier ook een 28-jarige! En als mijn man en ik zo doorgaan, ben ik voordat ik 29 ben nóg niet zwanger: deze derde ronde weer suboptimaal de kansen benut vanwege ziekte. Echt, wij kunnen goed timen joh!![]()
Jammer, GM87! En ben je nu gewaarborgd van een bloedbadloze bruiloft?
Mijn NOD klopt trouwens niet helemaal, 3 april is het bij een cyclus van 30 dagen. De afgelopen maanden heb ik cycli gehad die varieerden van 30 tot 40 dagen... Dus eigenlijk wil ik pas na het weekend testen als ik niet al ongesteld ben geworden.
En dus ga ik dat ook gewoon doen, want ik houd van mezelf en ik houd van de wereld!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 03-04-2013 09:34:46 ]
Ik had er nog 25 liggenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:41 schreef Suikertante het volgende:
Oh my skippy!!! Ik heb gewoon bijna tranen in mijn ogen, wat gaaf, gefeliciteerd!!![]()
Edit: Haha ik besef nu pas dat je vier (!!!) testen hebt gedaan! Je neemt in elk geval het zekere voor het onzekere!
Ik ga er de komende dagen vaker één doenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:48 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik zou er nog een paar doen, dat tweede streepje zien verschijnen is zo magisch!
Jezelf alleen niet gek maken héquote:Op woensdag 3 april 2013 09:57 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ga er de komende dagen vaker één doen. Beetje in de gaten houden (met de vorige keer in mijn achterhoofd zeg maar).
Nop, ga ik heel erg m'n best voor doenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:05 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Jezelf alleen niet gek maken hé.
Zo ik zit hier even gehypnotiseerd naar een stel smileys te kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef flugeltje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben best wel blij
Fluugs!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef flugeltje het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()