Mwehehe. Het zou wel leuk zijn als ik nu zou zeggen dat het een grap was.quote:Op maandag 1 april 2013 22:43 schreef Chanty het volgende:
Ben je jarig skip, grapje zeker
Gefeliciteerd
Hmmm. Volgens mij kan het wel dat het lichaam dan nog bezig is met instellen. Gewoon goed blijven bijhoudenquote:Op maandag 1 april 2013 18:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Skippy: Gefeliciteerd!!
ik ben nu 3 mnd gestopt, maar in het verleden vaker gestopt en dan was t altijd standaard 28 dagen, tenminste dat denk ik, misschien heb ik nu pas door dat ik er tussen jojo omdat ik meer mee bezig ben en het zelfs kan zien op een app( die ik in 1e instantie gedownload had om in de gaten te houden dat ik geen bloedbad heb op de bruiloft)
3 mnd is natuurlijk ook niks, t.zal vanzelf wel uitvlakken
En nu voel ik me helemaal oud!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehehe. Het zou wel leuk zijn als ik nu zou zeggen dat het een grap was.
Maar nee, het was heus waar, ik werd 23 jaar! Oud man.. zo oud!![]()
Ahwww wat schattigquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mwehehe. Het zou wel leuk zijn als ik nu zou zeggen dat het een grap was.
Maar nee, het was heus waar, ik werd 23 jaar! Oud man.. zo oud!![]()
Dat was ook de bedoeling!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gaat je vast lukken hoor Kursor! Hoe oud is jullie eerste nu trouwens?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Kursor het volgende:
Wij doen hard ons best om voor ik het omgekeerde bereik een tweede te hebben (en dan heb ik nog maar een paar kansen ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |