abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124654674
Nee, omdat er over twee weken tig duuzend km tussen mijn vent en mijn ei zit :{ en de maand erna zullen we crea moeten zijn, net dan weekend weg met schoonfam.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124655289
Dat is dan idd flink balen, voelt natuurlijk als 2 verloren maanden.
pi_124655489
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:21 schreef DJMomo het volgende:
Nee, omdat er over twee weken tig duuzend km tussen mijn vent en mijn ei zit :{ en de maand erna zullen we crea moeten zijn, net dan weekend weg met schoonfam.
Pfft die schoonfamilie ook altijd!!
S. 2014
J. 2016
pi_124655526
Oksel, wat verdrietig dat het is misgegaan. Hopelijk spoedig weer een positieve test met een plakker.

Momo, balen van deze mislukte ronde. Begrijp je frustratie wel, zeker als de volgende twee rondes door deze (op zich mooie) cyclus in het water dreigen te vallen. Een oceaan ertussen is teveel afstand ja, maar misschien een 'lucky shot' erna? Weekend weg met familie, tja, met z'n allen op een zaal/in een tent wordt 't 'm niet, maar in andere situaties is er vast wel een mogelijkheid, al is het alleen maar even functioneel toch? Wij denken ook wel zo met plannen van dingen. Man moet binnenkort ook weg voor z'n werk...ehm...is een bertje afhankelijk van cyclusduur of ie niet vlak voor het moment supreme weg gaat. Hopelijk hoeft die ronde niet meer, er zit er nog eentje voor ;)

GM87, succes met geduld bewaren :)

Skip, last van je borsten? Hopelijk komt er eind van het jaar iemand met Olli knuffelen <3 :)

Bij mij is het nu helaas weer eens veel te druk in m'n hoofd. Hoop dat ik 't van me af kan zetten. Nu alweer een week in mineur en geen vertrouwen in het aankunnen van een zwangerschap.
pi_124655660
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef Kursor het volgende:
Oksel, wat verdrietig dat het is misgegaan. Hopelijk spoedig weer een positieve test met een plakker.

Momo, balen van deze mislukte ronde. Begrijp je frustratie wel, zeker als de volgende twee rondes door deze (op zich mooie) cyclus in het water dreigen te vallen. Een oceaan ertussen is teveel afstand ja, maar misschien een 'lucky shot' erna? Weekend weg met familie, tja, met z'n allen op een zaal/in een tent wordt 't 'm niet, maar in andere situaties is er vast wel een mogelijkheid, al is het alleen maar even functioneel toch? Wij denken ook wel zo met plannen van dingen. Man moet binnenkort ook weg voor z'n werk...ehm...is een bertje afhankelijk van cyclusduur of ie niet vlak voor het moment supreme weg gaat. Hopelijk hoeft die ronde niet meer, er zit er nog eentje voor ;)

GM87, succes met geduld bewaren :)

Skip, last van je borsten? Hopelijk komt er eind van het jaar iemand met Olli knuffelen <3 :)

Bij mij is het nu helaas weer eens veel te druk in m'n hoofd. Hoop dat ik 't van me af kan zetten. Nu alweer een week in mineur en geen vertrouwen in het aankunnen van een zwangerschap.
Het is niet zo raar dat je druk bent in je hoofd, er raasy nogal wat over je heen.

En natuurlijk kun jij een zwangerschap aan! Zaadeitje moet alleen nog even ontdekken dat jij een hele goede broedplaats hebt!
S. 2014
J. 2016
pi_124655795
Lief GM87. Ineens waren alle spoken van m' n eerder zwangerschappen en bijbehorende heisa er weer...en het wil niet weg. Gelukkig een druk weekend met leuke dingen en familie om me heen voor de boeg (maar of een kraamvisite zo bevorderlijk is...).
pi_124656692
Het is onderdeel van je verleden en het zal altijd bij je blijven, uiteindelijk krijgt het een eigen plekje maar nu is het allemaal nog vers!

Ik realiseer mij ook dat ik makkelijk praten, ik ben nog een groentje op dit gebied..
En kraamvisite, hoe zwaar ook, probeer te bedenken dat dit kindje er niets aan kan doen, en alleen maar knuffels wil...

*ik heb een zus die al 6 jaar bezig is en waar het helaas een hopeloze zaak lijkt te zijn, en maak met haar dus mee hoe moeilijk kraamvisite of zwangere vrouwen kunnen zijn!
En ik kan er nu al tegenop zien om haar (hopenlijk) ooit te vertellen dat ik zwanger ben...
S. 2014
J. 2016
pi_124657032
Ach kursor, :( het is ook zo oneerlijk en slopend. Probeer positief te blijven, ooit komt t goed! Is moeilijk, weet ik zelf maar al te goed.. Ik probeer hoop te putten uit het feit dat Helmond niet helemaal is doorgebroken hier. Elke dag later ongesteld, is winst komende maand zonietnde maand erop. Wie dan leeft, die dan zorgt. Maar op het moment baalmik gewoon enorm, en zie ik het als twee verloren maanden idd.

Dikke knoef! Ik ga even kleurtje uitzoeken voor zoonliefs nieuwe kamer. :D mss nog wat troep uit die ruimte verwijderen. /afleiding
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124657172
( en gm, ook ruk, voor je zus. Heb ook een ongewild kinderloos vriendenstel. Die hebben sjaak half geadopteerd. Heb ze ook heel nauw betrokken bij mijn zwangerschap enzo - de eerste alsook de tweede. Vinden/vonden zij heel fijn. Al neemt dat natuurlijk nooit hun eigen wens weg)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124688591
GM het is zaterdag, heb je getest? ;)
pi_124691865
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef zandsculptuur het volgende:
GM het is zaterdag, heb je getest? ;)
Haha jup! Maar de neg streep was nog sneller dan de controlestreep...

En ik ben langzaam aan in pms modus aan t gaan dus ik verwacht }) begin volgende week gewoon hoor.

Wb die misselijkheid dat zal wel van medicatie komen ofzo.

@momo dat heeft mn zus ook hoor met de kinderen van haar beste vriendin die heeft ze half geadopteerd maarja het is toch anders...
Maar goed er zijn nog zoveel mogelijkheden maar die wil mn zwager niet eens overwegen, hij laat zichzelf ook niet testen...
S. 2014
J. 2016
pi_124691966
Ooh en vrolijk pasen iedereen!

Ennuh zand veel plezier met eieren zoeken :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_124693368
Een neg streep? Een streep is een streep! ;)

Hier zie ik het weer iets zonniger in, excuus voor mijn klaagzang(en). :@ Het is nog steeds niet compleet doorgebroken, met een beetje geluk morgen pas echt.. En wie weet hebben we dan volgende maand (of iig de maand met schoonfamilie weg) toch nog een kans(je)..
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124696076
Als je een kruisje moet plassen is een streep niet genoeg nie :P

En geen sorry voor "klaagzang" je moet gewoon lekker je hart kunnen luchten toch?!
S. 2014
J. 2016
pi_124696827
Ah zo.. In dat geval ruk, één streep. -O-

Ja, tnx voor jullie luisterend oog :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124697137
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef DJMomo het volgende:
Ah zo.. In dat geval ruk, één streep. -O-

Ja, tnx voor jullie luisterend oog :*
Positieve noot: nu wordt er ook geen baby ingesnoerd in mijn korset :P
S. 2014
J. 2016
pi_124697167
Luisterend oog? ;)

GM, balen joh!

Hier wordt het idd een zalig Pasen :9
pi_124697214
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Positieve noot: nu wordt er ook geen baby ingesnoerd in mijn korset :P
Wanneer huw je?
pi_124697716
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Wanneer huw je?
13 mei! Iets meer dan 6 weken dus nog ^)
S. 2014
J. 2016
pi_124698432
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef zandsculptuur het volgende:
Luisterend oog? ;)

GM, balen joh!

Hier wordt het idd een zalig Pasen :9
ja, jullie lezen mijn klaazangen toch meer dan dat jullie ze horen?

Wat gaan jullie allemaal nassen met pasen? wij hadden vandaag al een brunch. :Y) morgen niet zo heel bijzonders, iets sjaak-proefs als oma komt eten. maandag ws gourmetten, gelukkig niet in mijn huis. :r
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124699205
Vandaag de halve dag in de keuken gestaan om bananenbrood, cupcakes en pannekuikens te bakken, morgen brunch bij ons.. Met mn ouders maar ik zou de halve flat van eten kunnen voorzien :') en maandag zijn we gewoon lekker samen.
S. 2014
J. 2016
pi_124699368
bananenbrood O+ :9~ :9~ doe eens receptje? Heb nog nooit een fatsoenlijke gevonden (die ook goed lukte).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124699728
Hier niet veel bijzonders, morgen hebben we een verjaardag ( :{) en 's avonds thuis iets uit de wok. Maandag bij mijn ouders, lekker paaslunchen en 's avonds daar eten.

Sinds de gyn het hier (gelukkig foutief) had over pcos, ben ik wat meer op mijn dieet aan het letten, er mogen nog wel wat kilootjes af ;). Pasen heeft voor ons ook niets met eten te maken, dus we doen het rustig aan dit keer.
pi_124699885
Momo je hebt pm! Hier is het bananenbrood een dikke hit!
S. 2014
J. 2016
pi_124699970
Oh en vergeten we de klok niet vannacht?
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')