quote:
Wanneer is je NOD? Heb geen ervaring met die testen. Voor zover ik weet zijn de Kruidvat 2v5 testen nog het beste als vroege test.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En nu staan de olli's ook op marktplaats...
Heeft iemand hier ervaring met de "vroege" testen van clearblue? ik heb m net meegenomen want ik wil wel n btj duidelijkheid! Kotsmisselijk, steken in mb baarmoeder en n drogejl jeukende doos(geen schimmel) maar ik probeer mezelf voor te houden dat mn lijf n spelletje speelt...
Je NOD is de 4e, toch? Is dat een ruime schatting, of echt letterlijk de datum? Anders zou ik denk ik toch nog even wachten, om eventuele nu-al-teleurstellingen te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En nu staan de olli's ook op marktplaats...
Heeft iemand hier ervaring met de "vroege" testen van clearblue? ik heb m net meegenomen want ik wil wel n btj duidelijkheid! Kotsmisselijk, steken in mb baarmoeder en n drogejl jeukende doos(geen schimmel) maar ik probeer mezelf voor te houden dat mn lijf n spelletje speelt...
Nu alvast inslaan in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ruime schatting, vorige 2x was t ook 2 dagen eerder, wilde eigenlijk dit weekend testen of maandag maar dan zijn de winkels dicht...
Jup! En hij is zacht johquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:26 schreef DJMomo het volgende:
Maar skip, heb jij een olli nu?
Geen ervaring GM
Ze hadden er gisteren 9000 en die waren allemaal uitverkocht. Als het goed is hebben ze er vandaag weer 2000. Ze zijn alleen maar in het park zelf te koop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:18 schreef DJMomo het volgende:
Tof! En zijn ze nu niet meer te krijgen ofzo dan meteen? Sorry, hele hype gemist.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef DJMomo het volgende:
Eerste sporen. Ik meld me even twee maanden af hier.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef DJMomo het volgende:
Eerste sporen. Ik meld me even twee maanden af hier.
Vriend zei net: ga zondagochtend maar testen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
DjMomo balen dat de test negatief was en helemaal nu je je hier een paar maanden moet afmelden.
Maar sporen, moet dat sparen zijn, of ga je 2 maanden in de trein zitten.
Oksel en okselvrouw sterkte, hopelijk mogen julie je snel weer melden in Z&G.
GM spannend, zou leuk zijn om met pasen er achter te komen dat je een bevrucht eitje hebt.
Ik had het niet goed begrepen, sorryquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:25 schreef DJMomo het volgende:
Sporen als in tekenen. Snap de sparen niet.![]()
En het is ruk. Kan er niet meer van maken.![]()
Pfft die schoonfamilie ook altijd!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:21 schreef DJMomo het volgende:
Nee, omdat er over twee weken tig duuzend km tussen mijn vent en mijn ei ziten de maand erna zullen we crea moeten zijn, net dan weekend weg met schoonfam.
Het is niet zo raar dat je druk bent in je hoofd, er raasy nogal wat over je heen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef Kursor het volgende:
Oksel, wat verdrietig dat het is misgegaan. Hopelijk spoedig weer een positieve test met een plakker.
Momo, balen van deze mislukte ronde. Begrijp je frustratie wel, zeker als de volgende twee rondes door deze (op zich mooie) cyclus in het water dreigen te vallen. Een oceaan ertussen is teveel afstand ja, maar misschien een 'lucky shot' erna? Weekend weg met familie, tja, met z'n allen op een zaal/in een tent wordt 't 'm niet, maar in andere situaties is er vast wel een mogelijkheid, al is het alleen maar even functioneel toch? Wij denken ook wel zo met plannen van dingen. Man moet binnenkort ook weg voor z'n werk...ehm...is een bertje afhankelijk van cyclusduur of ie niet vlak voor het moment supreme weg gaat. Hopelijk hoeft die ronde niet meer, er zit er nog eentje voor
GM87, succes met geduld bewaren
Skip, last van je borsten? Hopelijk komt er eind van het jaar iemand met Olli knuffelen <3
Bij mij is het nu helaas weer eens veel te druk in m'n hoofd. Hoop dat ik 't van me af kan zetten. Nu alweer een week in mineur en geen vertrouwen in het aankunnen van een zwangerschap.
Haha jup! Maar de neg streep was nog sneller dan de controlestreep...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef zandsculptuur het volgende:
GM het is zaterdag, heb je getest?
Positieve noot: nu wordt er ook geen baby ingesnoerd in mijn korsetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef DJMomo het volgende:
Ah zo.. In dat geval ruk, één streep.
Ja, tnx voor jullie luisterend oog![]()
Wanneer huw je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Positieve noot: nu wordt er ook geen baby ingesnoerd in mijn korset
ja, jullie lezen mijn klaazangen toch meer dan dat jullie ze horen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef zandsculptuur het volgende:
Luisterend oog?
GM, balen joh!
Hier wordt het idd een zalig Pasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |