quote:
Wanneer is je NOD? Heb geen ervaring met die testen. Voor zover ik weet zijn de Kruidvat 2v5 testen nog het beste als vroege test.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En nu staan de olli's ook op marktplaats...
Heeft iemand hier ervaring met de "vroege" testen van clearblue? ik heb m net meegenomen want ik wil wel n btj duidelijkheid! Kotsmisselijk, steken in mb baarmoeder en n drogejl jeukende doos(geen schimmel) maar ik probeer mezelf voor te houden dat mn lijf n spelletje speelt...
Je NOD is de 4e, toch? Is dat een ruime schatting, of echt letterlijk de datum? Anders zou ik denk ik toch nog even wachten, om eventuele nu-al-teleurstellingen te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En nu staan de olli's ook op marktplaats...
Heeft iemand hier ervaring met de "vroege" testen van clearblue? ik heb m net meegenomen want ik wil wel n btj duidelijkheid! Kotsmisselijk, steken in mb baarmoeder en n drogejl jeukende doos(geen schimmel) maar ik probeer mezelf voor te houden dat mn lijf n spelletje speelt...
Nu alvast inslaan in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ruime schatting, vorige 2x was t ook 2 dagen eerder, wilde eigenlijk dit weekend testen of maandag maar dan zijn de winkels dicht...
Jup! En hij is zacht johquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:26 schreef DJMomo het volgende:
Maar skip, heb jij een olli nu?
Geen ervaring GM
Ze hadden er gisteren 9000 en die waren allemaal uitverkocht. Als het goed is hebben ze er vandaag weer 2000. Ze zijn alleen maar in het park zelf te koop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:18 schreef DJMomo het volgende:
Tof! En zijn ze nu niet meer te krijgen ofzo dan meteen? Sorry, hele hype gemist.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef DJMomo het volgende:
Eerste sporen. Ik meld me even twee maanden af hier.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef DJMomo het volgende:
Eerste sporen. Ik meld me even twee maanden af hier.
Vriend zei net: ga zondagochtend maar testen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:06 schreef Sethiwe het volgende:
DjMomo balen dat de test negatief was en helemaal nu je je hier een paar maanden moet afmelden.
Maar sporen, moet dat sparen zijn, of ga je 2 maanden in de trein zitten.
Oksel en okselvrouw sterkte, hopelijk mogen julie je snel weer melden in Z&G.
GM spannend, zou leuk zijn om met pasen er achter te komen dat je een bevrucht eitje hebt.
Ik had het niet goed begrepen, sorryquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:25 schreef DJMomo het volgende:
Sporen als in tekenen. Snap de sparen niet.![]()
En het is ruk. Kan er niet meer van maken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |