Extra vroeg op morgen en de huisdieren van slagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en vergeten we de klok niet vannacht?
Ik wil best de vragen invullen maar ben je op de hoogte van het feit dat je toestemming moet hebben van een moderator?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef studentpam het volgende:
Hallo,
Ik ben Pam Moeskops. Ik ben student verpleegkunde en verloskunde en bezig met afstuderen voor beide opleidingen.
Na een stage in de vruchtbaarheidskliniek ben ik hierin erg geintereseerd geraakt. Daarom doe ik een afstudeer onderzoek over de kennis over vruchtbaarheid. Om te kunnen afstuderen moet ik zo veel mogelijk van mijn vragenlijsten in gevuld krijgen.
Dit is heel lastig omdat mensen nu eenmaal niet staan te springen om dit te doen.
Mag ik jou vragen hier 5 tot 10 minuten voor vrij te maken? Het zou mij heel erg helpen om aankomende juni nog te kunnen afstuderen.
De vragenlijst vindt je onder de volgende link: www.thesistools.com/web/?id=334007
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes, pam
Volgens mij is dat al een tijdje geleden afgeschaft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil best de vragen invullen maar ben je op de hoogte van het feit dat je toestemming moet hebben van een moderator?
Oooh dan heb ik niks gezegd....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een tijdje geleden afgeschaft.
Ik heb wel een idee van sommige dingen maar weet lang niet alles zeker hoor! Vooral percentages en welke dingen nog precies allemaal invloed hebben een wat het meeste?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Ingevuld. Ik vraag me af hoeveel mensen hier veel fouten in maken? Is er echt zo weinig voorlichting dat dit nodig is?
Awwww!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef Kursor het volgende:
Skip, last van je borsten? Hopelijk komt er eind van het jaar iemand met Olli knuffelen <3
Sjaak was m niet vergeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh en vergeten we de klok niet vannacht?
Maakt niet uit ik haal gewoon rijpe bananen, niet te onrijpe doen want die krengen schieten weg met prakken!quote:Op zondag 31 maart 2013 08:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Sjaak was m niet vergeten.![]()
Dank voor de pm. Zo rijp mogelijke bananen? Of juist mindere?
Enquete: sorry. Geen zin in.
Vanochtend echt ongesteld wakker. Vanaf wanneer rekenen jullie? Ik ken dat voorwerk eigenlijk niet zo.
Officieel is vanaf de dag dat het echt doorbreekt.quote:Op zondag 31 maart 2013 08:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Sjaak was m niet vergeten.![]()
Dank voor de pm. Zo rijp mogelijke bananen? Of juist mindere?
Enquete: sorry. Geen zin in.
Vanochtend echt ongesteld wakker. Vanaf wanneer rekenen jullie? Ik ken dat voorwerk eigenlijk niet zo.
Op welke dag zat je nu dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik geloof dat het hier ook gaat doorbreken! Gelukkig maar een dag of 3 te vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |