+1quote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef DJMomo het volgende:
Risu, ik vind je al aardig serieusig aan de slag, met tempen en alles! Daar begon ik bij Sjaak pas na ruim een half jaar mee. Zo'n beetje toen doorverwijzing naar ZH omdat het zo lang duurde in beeld kwam.
wij gaan zitten kijken op tribune hoe jij 2 streepies (of 8, als je een skip wil doen) plast.quote:
Ik blijf het ook maar 3 maanden doen hoor, mits ik in die drie maanden een echte regelmaat ontdek (die er nu toch echt wel weer in lijkt te zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef DJMomo het volgende:
oh, temperaturen is idd fijn. Alleen vind ik het dus echt ondoenlijk nu met niet altijd even regelmatig slapende peuter... ben dan al blij dat ik wakker word - dus geslapen heb. en denk dan niet meer aan tempen.
Ja, doe een Skip! Allemaal! Hoppa. Ik kan melden: het bevalt bestquote:Op donderdag 4 april 2013 15:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wij gaan zitten kijken op tribune hoe jij 2 streepies (of 8, als je een skip wil doen) plast.
hilarische smijl!quote:
nee nee skip, dat bevallen komt pas met een week of 40 joh, niet nu al!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, doe een Skip! Allemaal! Hoppa. Ik kan melden: het bevalt best.
--
Risu: tuurlijk maak ik ruimte voor je! En wat de rest zegt, op zich, vind ik persoonlijk hè, is dat al wel heel wat wat je nu doet in het begin. Ik heb daar een tijd mee gewacht omdat ik het vooral leuk wilde houden. In het begin hield ik daarom alleen mijn cyclus in een app bij. En zelfs toen vonden mensen al dat ik er veel mee bezig was
.
Ik heb net 40 21 minuten zitten ploeteren op de grap om ergens het woord 'bevallen' in te verwerken en jij maait me weer zo onderuit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hilarische smijl!
[..]
nee nee skip, dat bevallen komt pas met een week of 40 joh, niet nu al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ProjSkippy op 04-04-2013 16:32:52 ]
Oh wacht shit.. ik reageerde natuurlijk óp jou. Ik ben stom. Laat maar!quote:Op donderdag 4 april 2013 16:26 schreef DJMomo het volgende:
je plaatste al na 21 minuten een reactie. dus je kan nooit 40 minuten hebben zitten ploeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |