Ik had vanmiddag moeite om niet te gaan huilen, toen collega over ongeluk van haar zus vertelde. Normaal kan ik zielige verhalen redelijk handelen, maar nu had ik tranen in mijn ogen staan en was aan het hopen, dat mijn collega's het niet merkte.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:13 schreef Soempie het volgende:
Daarom.
[..]
Maar je hebt toch echt twee dikke strepen.
Ik moest net ook huilen bij blik op de weg, maar misschien ben ik sowieso wel een emotionele dweil.
He watteh!quote:
Ja, leuk! Dan kan ik er nog net samen met LadyBlack en Bellelena posten.quote:Op zondag 7 april 2013 10:13 schreef ProjSkippy het volgende:
Soempie, ik zie um! Schuif je gelijk mee naar Z&G?
Gelukkig maar, anders was ik echt wel heel labiel geweest.quote:Op zondag 7 april 2013 10:51 schreef Mrs.Peel het volgende:
Soempie, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
En dan was dat reclamefilmpje dus wel een goede zwangerschapstest
You'd better!quote:Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, leuk! Dan kan ik er nog net samen met LadyBlack en Bellelena posten.
[..]
Gelukkig maar, anders was ik echt wel heel labiel geweest.![]()
Ik ga voor de rest van de dames hier natuurlijk hartstikke hard duimen!
Goed he? Mag ook wel, sommigen zaten al een tijdje. En des te eerder ben ik zijn wij aan de beurt.quote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef Risu het volgende:
Wauw wat gaaf.topic stroomt zo wel snel leeg he
gefeliciteerd!
Alles, ja joh?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja menschen, kom op! We willen alles weten.
Ik weet wat mij te wachten staat morgen, en ik ben bang dat het niet mee gaat vallen, maar he liever nu dan over 5 wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Risu het volgende:
oh kaakchirurg, die vent heeft mij vorige keer ook zo te grazen genomen, stomme vent.![]()
Hopelijk valt het allemaal reuze mee en kan je zo weer vrolijk naar buiten stappen.
En volgens mij blijven die spermacelletjes toch wel wat langer in leven? Dan heb je toch nog wel kans inderdaad, met een mini-legertje.
Bruidsnachtkindje lijkt me stiekem ook wel heel erg gaaf.Dat zou bij ons ook zomaar kunnen. Alleen staat wel typisch dan precies 9 maanden na je trouwdag een kindje.
Nee hoor hoeft niet, ik schijt echt 7 kleurenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Risu het volgende:
Oh bah zeg, ik was achteraf heel blij dat ik niet wist wat me te wachten stond, anders was ik linea recta weer naar huis gerend.
Dan zal je wel zenuwen hebben, of ben je niet zo'n bangerd als ik? Oh ik heb gewoon plaatsvervangend de zenuwen zeg, poeh. Ik zit je nou toch niet bang te maken he? Ik hou wel op.
Nou ik hoef niet eens voor mn verstandskiezen want die heb ik al jaren niet meer....quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:59 schreef Risu het volgende:
Als het goed is hoef ik nooit meer zo bang te worden, want het was de allerlaatste verstandskies die eruit moest. (die andere 3 waren peanuts) En ik heb eigenlijk nooit gaatjes dus ach.
Dat korte lontje mag wel hoor, dat is normaal. Laat je maar lekker verwennen de rest van de week.
Je wilt het en je kan dit dus jij gaat een januari kindje bakken /even een skippyquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het klinkt op zijn zachtst gezegd niet prettig, GM87! Succes morgen. Hier niets te melden, ongesteldheid is aan het verdwijnen dus wij kunnen er langzaamaan weer voor gaan in de vierde ronde.
Mee eens. Slotje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je wilt het en je kan dit dus jij gaat een januari kindje bakken /even een skippy
Mwehehe! Ik trok dit topic toch niet in m'n eentje dames?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef Kursor het volgende:
Geen idee? Googlen levert mij, in de eerste zoveel hits, alleen maar fora en niet heel sterk onderbouwde websites op. Zou het liefst op Pubmed gaan zoeken, maar hou me in.
Maarruh...het is hier zo stil omdat Skip in een ander topic zit(en daar nog een maand of acht mag blijven hopelijk)
Die hysterie kwam van Flugeltje! Die moet je hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
Ik wou ook zeggen: na de hysterie van skip lijkt t al gauw stil.![]()
Hier gebeurt ook weinig. Vent ziek zwak misselijk. En ik vertrek morgen.
WAAAAAAAAAAHHHH!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaa duuhhhh ik zie 'm!!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
ok dit is zo bizar (leg t later uit).... ik weet het antwoord eigenlijk al, maar toch vraag ik het: zien jullie dit ook?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
ok dit is zo bizar (leg t later uit).... ik weet het antwoord eigenlijk al, maar toch vraag ik het: zien jullie dit ook?
[ afbeelding ]
Whuuuuuuuut!quote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 april 2013 07:18 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! Je zit nu vijf dagen voor je NOD?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Hier is het ook spannend, mijn temperatuur blijft maar achterlijk hoog. Dat is een potentieel goed teken, toch?!
Ja! (In mijn sig staat een link naar mijn grafiek).quote:Op woensdag 10 april 2013 09:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja! Je zit nu vijf dagen voor je NOD?
Die zie ik mobiel niet Spannend hoor!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja! (In mijn sig staat een link naar mijn grafiek).
Ik vind het altijd een beetje lastig te interpreteren, maar als ik het zo zie zou ik ook hoopvol zijn hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja! (In mijn sig staat een link naar mijn grafiek).
Zo dan? http://www.babybytes.nl/t(...)p?naam=zandsculptuurquote:Op woensdag 10 april 2013 09:10 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Die zie ik mobiel niet Spannend hoor!
Ja al succes voor we gestart zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 09:03 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty, jaaaaaaa super, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Werkt goed het overstappen![]()
Gm sterkte vandaag bij de kaakchirurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |