Vrijstaand daar in dat gat. 140k denk ik.quote:
Scary inderdaadquote:
Ik denk dat hij een kelder heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Snowsquall het volgende:
Wedden dat zo'n Richard nog een leuke knappe vriendin heeft ook......
^ Dit..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Deckard het volgende:
Typisch gevalletje, ik weet niet wat dit is, maar interessant is het zeker niet.
Ik denk wel meer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrijstaand daar in dat gat. 140k denk ik.
Valt je denk ik vies tegen...slechts een uurtje van de randstad verwijderd...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrijstaand daar in dat gat. 140k denk ik.
Heb je hier niet eens een studio voor.
Die.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^ Dit..
Beste post dat ik heb gezien vandaag
daar wonen zijn dochters/zusjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kelder heeft.
Probeer het eens zou ik zeggen, moet je echt toch wel leren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef OProg het volgende:
De baan kan toch niet meer zijn dan het kunstmatig insemineren van varkens of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kelder heeft.
Lijkt erop ja:quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt je denk ik vies tegen...slechts een uurtje van de randstad verwijderd...
ja geen zin om die te zoeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waar blijft d
[..]
Waar blijft dat toepasselijke plaatje van probleemwijken nu toch?
Dan de vraag: wat doet Richard voor de kost met zijn autisme?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef alors het volgende:
http://www.funda.nl/koop/nijemirdum/
boh, allemaal dure huizen...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef matthijst het volgende:
"In Holland kenne we het gezegde: Meisjes plagen kusjes vragen. Maar jullie zijn overduidelijk twee homo's. Ik veroordeel jullie tot een half uurtje kontneuken. Dat is mijn oordeel, daar mogen jullie het mee doen."
Jezusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt erop ja:
http://www.funda.nl/koop/nijemirdum/
mooie uitspraak waar beide boeren mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
Esmeralda moet d'r tieten laten zien.
Over stenen toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
Is het raar dat ik nu nog niet weet waarover het allemaal gaat?
Op zich, voor vrijstaand en een lap grond is het nog relatief weinig.quote:
ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
Al sla je me hartstikke dood.....quote:
Richard krijgt dan een wegtrekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mooie uitspraak waar beide boeren mee kunnen leven.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mooie uitspraak waar beide boeren mee kunnen leven.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
Gelukkig, ben ik weer gerust.quote:
Juist niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Stickertje het volgende:
oh, de grootste autist heeft gewonnen..
Dat weet niemand.quote:
en rood windscherm mevrouw van die week ervoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Ok als zij nu maar weten wat er moet gebeuren en dat die stenen even opgeruimd worden. (had ik trouwens zelf gedaan als die daar zo lang al lagen) Saaie aflevering, zeker in vergelijking met die fietsmeneer vorige week.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en rood windscherm mevrouw van die week ervoor
Die was best wel ergerlijk, die graftak heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat die bejaarden nu niet meer buiten kunnen zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en rood windscherm mevrouw van die week ervoor
Nee toch? Alleen het design moest anders.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die was best wel ergerlijk, die graftak heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat die bejaarden nu niet meer buiten kunnen zitten.
En een huis te koop. Is dat nou van die Veenstra?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef artm het volgende:
En de garage in aanbouw: https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,317.63,,0,9.11
Ja: hoveniersbedrijf E.P.Veenstraquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef OProg het volgende:
En een huis te koop. Is dat nou van die Veenstra?
Ik zou m skippen. Het is nauwelijks te volgen en nauwelijks interessantquote:
Garage was toen nog in aanbouw, dus neem aan dat Veenstra het toen gekocht heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef OProg het volgende:
[..]
En een huis te koop. Is dat nou van die Veenstra?
mooi?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken. Twee Friesen: de linker was mooi en dom, de rechter lelijk en slim.
Altijd prijs met de Friesen. En ik kan het weten.
(Friese vriend)
Mooi?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken. Twee Friesen: de linker was mooi en dom, de rechter lelijk en slim.
Altijd prijs met de Friesen. En ik kan het weten.
(Friese vriend)
hij wordt episch! oude knar die weigert mee te werken, drinken naar de camera gooit en bedreigtquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Haha. Zag net een reclame voor komende aflevering. Mr Visser: "U komt gewoon naar de hoorzitting"Gaat leuk worden.
Ouwe mensen is altijd 'n goed teken, dan wordt 't weer lachen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij wordt episch! oude knar die weigert mee te werken, drinken naar de camera gooit en bedreigt
Potverdikkeme, al doorflippen op de interview dag. Dat belooft wat ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.nederland1.nl/programma/rijdende-rechter
Dat wordt een topafleveringquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.nederland1.nl/programma/rijdende-rechter
Ik zie ook niks.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zeker verkeerd, maar wat staat er dan?
Ik zie nog steeds geen trailer van dinsdag?quote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit linkje: http://eerstehulpbijrecht(...)-aan-springwedstrijd
Oh verrek dit is uit Recht in de Regioquote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen trailer van dinsdag?
Dit moet toch echt episch worden inderdaad!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Zag net het voorstukje...dit wordt weer een klassieker
En dan een mep krijgt van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij wordt episch! oude knar die weigert mee te werken, drinken naar de camera gooit en bedreigt
Je moet je adblocker uit zetten.quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen trailer van dinsdag?
Even checken: Was tuinhekje-mevrouw die vrouw die ze onder de grond mochten stoppen, of die Limburgse die doorflipte, die zo uit een Frans Bromet docu was gestapt?quote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuinhekje-mevrouw en vishengel-meneer beginnen al voor hun positie te vrezen.
Dat was die mevrouw die zo teleurgesteld was dat ze haar "drek weg mamme brengen onder de grond".quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Even checken: Was dat tuinhekje-mevrouw die vrouw die ze onder de grond mochten stoppen, of die Limburgse die doorflipte, die zo uit een Frans Bromet docu was gestapt?
Die met het langer worden van hangen dus.quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was die mevrouw die zo teleurgesteld was dat ze haar "drek weg magge brengen onder de grond".
Dat ordinaire Amsterdamse gegil is inderdaad een stuk interessanter dan dat binnensmonds gemompel van zo'n introverte Friese boer.quote:Op zondag 7 april 2013 18:00 schreef _JdM_ het volgende:
Vogelhuisje (met die scheve vogelhuis en rozenstruik, en met Gerda die nu in de jury zit) op 3.
Dat was met die Amsterdamse fietsenmaker en die importbruid.quote:Op zondag 7 april 2013 18:10 schreef Operc het volgende:
[..]
Die van twee weken terug? Of met die verroeste fiets?
Dan wordt het dus:quote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was met die Amsterdamse fietsenmaker en die importbruid.
Jan met de dikke Hajo.quote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was met die Amsterdamse fietsenmaker en die importbruid.
Hmm, waar gingen die laatste 2 over? Was die video-boeken man die kerel die een video had uitgeleend aan zijn buurvrouw oid? En dat die buurvrouw klaagde over de tuin?quote:Op zondag 7 april 2013 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jan met de dikke Hajo.
Tuinhekje is dat die oma die liever dood ging dan een tuinhekje kreeg?
Ik mis "teringwijf" en de video/boekenman in de lijst, want die waren ook heel mooi.
Je bent op zich wel een baas wanneer je met je eigen incassobureau geld bij je buren gaat ophalen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Mirjam het volgende:
Die mafklapper met die electrische fiets__!
Ja wat een bazenactie was dat zegquote:Op zondag 7 april 2013 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent op zich wel een baas wanneer je met je eigen incassobureau geld bij je buren gaat ophalen.
Nee, hij is niet voor 'Jan met de korte achternaam' gekomen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben niet voor niets gekomen, dus je komt gewoon naar de hoorzitting!
Aldus Meester Visser
Vooral prettig dat er weinig zaken van inwoner tegen gemeente zijn dit seizoen. Dat zijn vaak afleveringen waar de uitkomst bij voorbaat al enigszins vast staat en de gemeente vertegenwoordigers hebben vaak toch geen eigen belang.quote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
Coniferen die 20 cm de verkeerde kant op staan, altijd een dankbaar onderwerp.
Mr. Visser is de Jerry Springer van de Lage landen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee, hij is niet voor 'Jan met de korte achternaam' gekomen.
Meester Visser maakt het programma wel moet ik zeggen.
Moeten de kadastermannetjes dan zijn bodyguards voorstellen?quote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mr. Visser is de Jerry Springer van de Lage landen.![]()
Dat zijn de Steve's van de show.quote:Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Moeten de kadastermannetjes dan zijn bodyguards voorstellen?
Ik hoorde het voorstukje op de achtergrondquote:Op zondag 7 april 2013 18:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee, hij is niet voor 'Jan met de korte achternaam' gekomen.
Meester Visser maakt het programma wel moet ik zeggen.
Zekerquote:Op zondag 7 april 2013 18:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoorde het voorstukje op de achtergrond![]()
Meester Visser blijft ook een geweldig figuurDie ook zo droog kan reageren op die vage figuren.
Die "teringwijf" vrouw die wilde iets niet uit haar tuin halen ofzo, compleet geflipt mens:quote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Hmm, waar gingen die laatste 2 over? Was die video-boeken man die kerel die een video had uitgeleend aan zijn buurvrouw oid? En dat die buurvrouw klaagde over de tuin?
http://www.eerstehulpbijr(...)n-burenruzie?page=11quote:De familie Sandifort wil de schutting vernieuwen en dat schiet mevrouw Van Wessem in het verkeerde keelgat. Ze wil sindsdien geen enkel contact meer met haar buren, terwijl de familie Sandifort alles tot een goed einde wil brengen. Dit leidt tot veel scheldpartijen. Mr. Visser moet bemiddelen tussen de ruziënde buren.
Ja! Ik dacht even dat daar naar gerefereerd werd in de tuinhekjes post, maar die blijft ook apart ja.quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die "teringwijf" vrouw die wilde iets niet uit haar tuin halen ofzo, compleet geflipt mens:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)n-burenruzie?page=11
Pff, veel goede afleveringen. Ik voel een tournament aankomen...quote:En die video/boekenman had ruzie met zijn buurvrouw vanwege een boom, maar die hebben blijkbaar ooit het bed met elkaar gedeeld en dat wilden ze niet toegeven.
Oh en vergeet de massageman niet, de bon voor de dubbelzijdige massage
Volgens mij is tuinhekje dat mens dat zegt dat ze haar mogen afmaken als er een tuinhekje komt, maar ik kan het ook mis hebben, dat was ook een briljante afleveringquote:Op zondag 7 april 2013 18:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht even dat daar naar gerefereerd werd in de tuinhekjes post, maar die blijft ook apart ja.
[..]
Pff, veel goede afleveringen. Ik voel een tournament aankomen...
http://www.eerstehulpbijr(...)e-rechter/23-01-2007quote:De bejaarde mevrouw Van den Broek loopt als sinds jaar en dag via de tuin van buurvrouw Van den Berg naar de straat. Dit recht van overpad is bij de woningstichting vastgelegd. Buurvrouw Van den Berg heeft op zich geen bezwaar tegen het overpad maar ze wil graag een laag hekje plaatsen zodat haar tuin wordt afgesloten van de weg. Dan kan ook haar hondje Jusko buiten zijn, zonder dat hij de straat oprent. Als ze dit voorstelt aan mevrouw Van den Broek slaat de vlam in de pan. Voor de bejaarde buurvrouw moet alles blijven zoals het is, dat hekje mag er onder geen beding komen.
Ja klopt, daar had een ander user me al op gewezen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is tuinhekje dat mens dat zegt dat ze haar mogen afmaken als er een tuinhekje komt, maar ik kan het ook mis hebben, dat was ook een briljante aflevering
Daar werd ik echt moe van. Vooral schreeuwen maar niet echt een probleem, irritante aflevering.quote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef Coos het volgende:
Coniferen doen het altijd goed bij de rijdende rechter.
Bij de beste ever mag van mij ook die met de travestieten (Fabiola). Tranen met tuiten gelachen toen.
Eens, die moet er zeker in.quote:Op zondag 7 april 2013 18:37 schreef Coos het volgende:
Bij de beste ever mag van mij ook die met de travestieten (Fabiola). Tranen met tuiten gelachen toen.
M'n tenen krulden letterlijk óp bij die aflevering. Een zware autist die massages uitvoerde op vrouwen. Ex-vriendin had nog een tegoedbon en wilde die massage afdwingen (kon einde relatie niet verkroppen).quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
Oh en vergeet de massageman niet, de bon voor de dubbelzijdige massage
Was dat die man in dat vervallen huis wat helemaal stampvol obscure videobanden stond? Een nogal morsige figuur die heel toepasselijk "meneer Vlek" heette, en die toen een opmerking maakte over zijn slaapkamer waar de buurvrouw (met wie hij nu een geschil had) ook wel eens was geweest, "in betere tijden"........quote:
Juist, die!quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Was dat die man in dat vervallen huis wat helemaal stampvol obscure videobanden stond? Een nogal morsige figuur die heel toepasselijk "meneer Vlek" heette, en die toen een opmerking maakte over zijn slaapkamer waar de buurvrouw (met wie hij nu een geschil had) ook wel eens was geweest, "in betere tijden"........
Dat is iets kort door de bocht want ze mocht wel een massage maar niet voor die bon. De massage was zonder bon overigens ook gratis, de man kon voor geen meter masseren aldus de expert, hij deed het ook op zijn keukentafelquote:Op zondag 7 april 2013 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
M'n tenen krulden letterlijk óp bij die aflevering. Een zware autist die massages uitvoerde op vrouwen. Ex-vriendin had nog een tegoedbon en wilde die massage afdwingen (kon einde relatie niet verkroppen).
http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-24quote:Op zondag 7 april 2013 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist, die!
Die was misschien niet zo mooi met gescheld/conflict, maar het hele verhaal er omheen vond ik echt een memorabele voor in de top 10 toch.
WTFquote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die "teringwijf" vrouw die wilde iets niet uit haar tuin halen ofzo, compleet geflipt mens:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)n-burenruzie?page=11
Ja, dat is hemquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-24
gaat ook over een conifeer. demonische bomen zijn het!
Er is hier op het rijtje een nieuwe buuv gekomen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://dokument.ncrv.nl/ncrvgemist/rijdende-rechter-24
gaat ook over een conifeer. demonische bomen zijn het!
Zet dit nummer maar vast bij je contacten dan:quote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is hier op het rijtje een nieuwe buuv gekomen.
Afgelopen dagen heeft ze haar tuin laten doen.. een héle rij(nu nog kleine) coniferen staan er te pronken![]()
![]()
![]()
![]()
Die relatie was ten einde. Die man wilde haar daarom ook niet meer masseren (natuurlijk). Maar zij bleef wapperen met die tegoedbon en wilde zó weer (fysiek) kontakt afdwingen. Dat is natuurlijk bizar.quote:Op zondag 7 april 2013 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is iets kort door de bocht want ze mocht wel een massage maar niet voor die bon. De massage was zonder bon overigens ook gratis, de man kon voor geen meter masseren aldus de expert, hij deed het ook op zijn keukentafel
Ik had meer het idee dat zij hem voor zichzelf wilde houden.
Prima ideequote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat is hem![]()
Anders moeten we eens een verkiezing houden, iedereen een top 3 doorgeven en zodoende tot een top 10 komen van iedereen samen
En dan alle linkjes erbij![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat is hem![]()
Anders moeten we eens een verkiezing houden, iedereen een top 3 doorgeven en zodoende tot een top 10 komen van iedereen samen
En dan alle linkjes erbij![]()
Wij hebben een achterbuurman (tuinen grenzen direct aan elkaar, zit alleen een schutting tussen) die heeft een 15 meter hoge boom op een paar cm van de erfgrens staan met duizenden van die kuttwijgjes die allemaal in mijn tuin vallenquote:Op maandag 8 april 2013 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is hier op het rijtje een nieuwe buuv gekomen.
Afgelopen dagen heeft ze haar tuin laten doen.. een héle rij(nu nog kleine) coniferen staan er te pronken![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar ik zou dan ook aan geen enkel tv programma meewerkenquote:Op maandag 8 april 2013 08:53 schreef Gia het volgende:
Dan moet je zeker morgen kijken.
Een man die, volgens mij, zo dement is als een deur en de kont tegen de krib gooit.
Hoewel, ik zou zelf ook niet meewerken aan dit programma. Jullie wel?
Nee, ik hoef niet zo nodig met mijn kop op de tv. Als ze een gerechtelijke uitspraak willen stappen ze maar naar de kantonrechter.quote:Op maandag 8 april 2013 08:53 schreef Gia het volgende:
Een man die, volgens mij, zo dement is als een deur en de kont tegen de krib gooit.
Ik ook niet, maar het is ook niet verplicht. Beide partijen moeten instemmen voordat de Rijdende Rechter in actie komt. Ze hebben dus op een bepaald moment ja gezegd tegen die cameraploeg.quote:Op maandag 8 april 2013 08:53 schreef Gia het volgende:
www.eerstehulpbijrecht.nlquote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oooh geweldig
Kan het alleen niet zien
Dankje, of ik zorg gewoon dat het bezoek morgen op tijd weg isquote:Op maandag 8 april 2013 17:08 schreef Operc het volgende:
[..]
www.eerstehulpbijrecht.nl
Daar staat achteraf de uitzending
Of je laat je bezoek kennismaken met de wondere wereld van Mr. Frank Visser.quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje, of ik zorg gewoon dat het bezoek morgen op tijd weg is
lekker ben je, familie wegsturen op mn verjaardagquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje, of ik zorg gewoon dat het bezoek morgen op tijd weg is
quote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
lekker ben je, familie wegsturen op mn verjaardagmaar gebruik de smoes van het vroege opstaan wel
Alvast gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
lekker ben je, familie wegsturen op mn verjaardagmaar gebruik de smoes van het vroege opstaan wel
Jaja ik ken ze alle vierquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Haha. Zag net een reclame voor komende aflevering. Mr Visser: "U komt gewoon naar de hoorzitting"Gaat leuk worden.
Is dialecte taal van hunquote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zeker verkeerd, maar wat staat er dan?
Oh ik praat ook wel een beetje plat hoor. Maar dan plat Amsterdams.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als ik plat praat niet. Maar ik kan ook beschaafd Nederlands praten hoor.
Toch schaam je ervoor dat ze zo op tv komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit zijn Broer en Jacueline Boerakker. Hij is niet gemakkelijk
Hahaha, dat is te zien! Prachtig, jammer dat ik het niet kan kijken zo. En ik geloof direct dat het beschamend is voor jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit zijn Broer en Jacueline Boerakker. Hij is niet gemakkelijk
Morgenmiddag op uitzendinggemist op tv en anders bij www.ncrv.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef Bangerhart het volgende:
Hahaha, dat is te zien! Prachtig, jammer dat ik het niet kan kijken zo. En ik geloof direct dat het beschamend is voor jou
Heb ik ook gezien die man met de fiets had de hoorzitting verloren.quote:Op zondag 7 april 2013 18:16 schreef Mirjam het volgende:
Die mafklapper met die electrische fiets__!
Nee, ook op basis van voorstukje. Gelukkig geen inside informationquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoe wist je dat? Ook obv voorstukje of heb jij inside information?
Ik hoop het echt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dit wordt een epische show
Nog even op de keukentafel zitten, dan ben ik er klaar voorquote:
quote:
Nou Spec.. fap zequote:
Is 'ie al geweest? Heb ik hem net gemistquote:
Ja is al geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Is 'ie al geweest? Heb ik hem net gemist?
Was het dezelfde foto als die net weer?quote:
Ja je kon hem dus toch nog bewonderenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Was het dezelfde foto als die net weer?
Dat viel even tegenquote:
Eensch die dikke manquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, laten ze die hele kutjury weg.
In de OP staat 22:30quote:
Hopelijk zijn dat niet net de hoogtepunten zoals bij Albertoquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat niet net de hoogtepunten zoals bij Alberto
Leugens! Keiharde leugens zijn het.quote:
Niet haten op Albertoquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk zijn dat niet net de hoogtepunten zoals bij Alberto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |