Vrijstaand daar in dat gat. 140k denk ik.quote:
Scary inderdaadquote:
Ik denk dat hij een kelder heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Snowsquall het volgende:
Wedden dat zo'n Richard nog een leuke knappe vriendin heeft ook......
^ Dit..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Deckard het volgende:
Typisch gevalletje, ik weet niet wat dit is, maar interessant is het zeker niet.
Ik denk wel meer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrijstaand daar in dat gat. 140k denk ik.
Valt je denk ik vies tegen...slechts een uurtje van de randstad verwijderd...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrijstaand daar in dat gat. 140k denk ik.
Heb je hier niet eens een studio voor.
Die.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^ Dit..
Beste post dat ik heb gezien vandaag
daar wonen zijn dochters/zusjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kelder heeft.
Probeer het eens zou ik zeggen, moet je echt toch wel leren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef OProg het volgende:
De baan kan toch niet meer zijn dan het kunstmatig insemineren van varkens of iets dergelijks?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een kelder heeft.
Lijkt erop ja:quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt je denk ik vies tegen...slechts een uurtje van de randstad verwijderd...
ja geen zin om die te zoeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waar blijft d
[..]
Waar blijft dat toepasselijke plaatje van probleemwijken nu toch?
Dan de vraag: wat doet Richard voor de kost met zijn autisme?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef alors het volgende:
http://www.funda.nl/koop/nijemirdum/
boh, allemaal dure huizen...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef matthijst het volgende:
"In Holland kenne we het gezegde: Meisjes plagen kusjes vragen. Maar jullie zijn overduidelijk twee homo's. Ik veroordeel jullie tot een half uurtje kontneuken. Dat is mijn oordeel, daar mogen jullie het mee doen."
Jezusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt erop ja:
http://www.funda.nl/koop/nijemirdum/
mooie uitspraak waar beide boeren mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
Esmeralda moet d'r tieten laten zien.
Over stenen toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
Is het raar dat ik nu nog niet weet waarover het allemaal gaat?
Op zich, voor vrijstaand en een lap grond is het nog relatief weinig.quote:
ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
Al sla je me hartstikke dood.....quote:
Richard krijgt dan een wegtrekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mooie uitspraak waar beide boeren mee kunnen leven.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mooie uitspraak waar beide boeren mee kunnen leven.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
Gelukkig, ben ik weer gerust.quote:
Juist niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Stickertje het volgende:
oh, de grootste autist heeft gewonnen..
Dat weet niemand.quote:
en rood windscherm mevrouw van die week ervoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:54 schreef BlueMage het volgende:
Ok als zij nu maar weten wat er moet gebeuren en dat die stenen even opgeruimd worden. (had ik trouwens zelf gedaan als die daar zo lang al lagen) Saaie aflevering, zeker in vergelijking met die fietsmeneer vorige week.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en rood windscherm mevrouw van die week ervoor
Die was best wel ergerlijk, die graftak heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat die bejaarden nu niet meer buiten kunnen zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en rood windscherm mevrouw van die week ervoor
Nee toch? Alleen het design moest anders.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die was best wel ergerlijk, die graftak heeft er toch maar mooi voor gezorgd dat die bejaarden nu niet meer buiten kunnen zitten.
En een huis te koop. Is dat nou van die Veenstra?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef artm het volgende:
En de garage in aanbouw: https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,317.63,,0,9.11
Ja: hoveniersbedrijf E.P.Veenstraquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef OProg het volgende:
En een huis te koop. Is dat nou van die Veenstra?
Ik zou m skippen. Het is nauwelijks te volgen en nauwelijks interessantquote:
Garage was toen nog in aanbouw, dus neem aan dat Veenstra het toen gekocht heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef OProg het volgende:
[..]
En een huis te koop. Is dat nou van die Veenstra?
mooi?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken. Twee Friesen: de linker was mooi en dom, de rechter lelijk en slim.
Altijd prijs met de Friesen. En ik kan het weten.
(Friese vriend)
Mooi?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef kissaa het volgende:
Net gekeken. Twee Friesen: de linker was mooi en dom, de rechter lelijk en slim.
Altijd prijs met de Friesen. En ik kan het weten.
(Friese vriend)
hij wordt episch! oude knar die weigert mee te werken, drinken naar de camera gooit en bedreigtquote:Op zaterdag 6 april 2013 02:48 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Haha. Zag net een reclame voor komende aflevering. Mr Visser: "U komt gewoon naar de hoorzitting"Gaat leuk worden.
Ouwe mensen is altijd 'n goed teken, dan wordt 't weer lachen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij wordt episch! oude knar die weigert mee te werken, drinken naar de camera gooit en bedreigt
Potverdikkeme, al doorflippen op de interview dag. Dat belooft wat ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.nederland1.nl/programma/rijdende-rechter
Dat wordt een topafleveringquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:39 schreef tralalala het volgende:
http://www.nederland1.nl/programma/rijdende-rechter
Ik zie ook niks.quote:Op zondag 7 april 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zeker verkeerd, maar wat staat er dan?
Ik zie nog steeds geen trailer van dinsdag?quote:Op zondag 7 april 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit linkje: http://eerstehulpbijrecht(...)-aan-springwedstrijd
Oh verrek dit is uit Recht in de Regioquote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen trailer van dinsdag?
Dit moet toch echt episch worden inderdaad!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Zag net het voorstukje...dit wordt weer een klassieker
En dan een mep krijgt van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij wordt episch! oude knar die weigert mee te werken, drinken naar de camera gooit en bedreigt
Je moet je adblocker uit zetten.quote:Op zondag 7 april 2013 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen trailer van dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |