Aandacht, affectie zelfs waardering (in het Zuidenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zou niet weten waarom ik dat zou willen.
Een kont is zachter dan aardappels hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aandacht, affectie zelfs waardering (in het Zuiden)
In een zak aardappels knijpen is ook niet mijn hobby.
Pics.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kont is zachter dan aardappels hoor.
Ik heb dat met aardappelsquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Tem het volgende:
Als ik een goede kont zie krijg ik wel de drang om er een pets op te geven.
Hij is ook getrouwd met een kerel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
Al die plaatjes verbergen niet dat het een hommel is.
Ow jawel....Of het zijn een stel uitgemergelde puntige beenderen. Of er zit wat vleeswaar omheen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zachtheid kun je niet zien op een foto.
Precies, waarschijnlijk heeft zij nog een grotere slurf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook getrouwd met een kerel.
Misschien is het wel een hele ruwe huid?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow jawel....Of het zijn een stel uitgemergelde puntige beenderen. Of er zit wat vleeswaar omheen.
En hoe krijg je biefstuk mals ? Door erop te meppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele ruwe huid?
Shit nu heb je me. Maar toch zou ik terug slaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoe krijg je biefstuk mals ? Door erop te meppen.
All is legit in love and war.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit nu heb je me. Maar toch zou ik terug slaan.
Ja beuken, met een keukenroller of een hamer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoe krijg je biefstuk mals ? Door erop te meppen.
Met nobbeltjes erop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Voor biefstuk heb je zo een houten hamer met vierkante kop.
Ken hem wel....had ook gelijk een mental image ervan. Zag er ook uit als bijna een hamer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die kon ik niet vindenGeen houten.
Bij het zelf spelen tijdens de rust?quote:
Precies, ja. Zaterdagochtend allejezus vroeg op dat veld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij het zelf spelen tijdens de rust?
Want die siroop is gewoon weer te krijgen bij de AH, is die Euroshopper, de goedkoopste.
Framboos en sinaasappel, jeugdcement.
Door weer en wind in je iets te grote shirt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, ja. Zaterdagochtend allejezus vroeg op dat veld.
Bijna elk jochie in de buurt zat op voetbal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Wat een bikkels waren jullie.
Ik ging weleens met mijn vader mee als hij moest fluiten. Maar volgens mij was dat nooit zo heel vroeg.
In de OP voor het volgende deeltje mag ook hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
wilde hem net plaatsen voor het nageslacht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
Straks om 3:00 op NET5..
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 3 april 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
Straks om 3:00 op NET5..
[ afbeelding ]
Hier voor de supermarkt staat altijd zo'n zwerver-type dat tegen jan en alleman aanpraat alsof hij ze al jaren kent. Dat gaat gepaard met diepzinnige teksten uit de categorie "mooi weer hè?"quote:Op woensdag 3 april 2013 08:56 schreef Kentoet het volgende:
Hij staat altijd voor de supermarkt.
Ik vraag dan of hij iets wil drinken en of hij een croissantje wil.
Als tegenprestatie let hij op mijn fiets.
Nee, daar gaan we het niet over hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef Kentoet het volgende:
Vleesbomen, vaginale ongemakken, dat soort dingen.
Meer opvang volgens mij. Het zijn niet allemaal junkies, heel veel mensen die door wat voor reden dan ook de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind het in ieder geval mooi te horen dat er nog mensen zijn die zich iets aantrekken van zwervers.
Zelf merk ik wel dat het stukken minder is geworden met zwervers in de stad. Misschien zijn er minder junkies? Of is er meer opvang? Vroeger zag ik er in ieder geval veel meer.
Vroeger waren het vaak junkies, vooral hier in de stad. Maar dan spreek ik over ruim 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer opvang volgens mij. Het zijn niet allemaal junkies, heel veel mensen die door wat voor reden dan ook de weg kwijt zijn.
Moet je antwoordem: "Waar, buiten?".quote:Op woensdag 3 april 2013 09:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat gaat gepaard met diepzinnige teksten uit de categorie "mooi weer hè?"
Meeste daklozen zijn nog steeds verslaafd.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger waren het vaak junkies, vooral hier in de stad. Maar dan spreek ik over ruim 10 jaar geleden.
Hier ook hoor alleen zie je steeds meer psychiatrisch patiënten ertussen zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger waren het vaak junkies, vooral hier in de stad. Maar dan spreek ik over ruim 10 jaar geleden.
Hier komen de meesten ook uit de Altrecht instelling voor psychiatrie en verslaving.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ook hoor alleen zie je steeds meer psychiatrisch patiënten ertussen zitten.
Vanavond wel denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we het niet over hebben
Ik weet er niet zoveel vanaf verder hoor, het viel me gewoon op dat het de laatste tijd steeds minder werd. Vroeger werd je bijvoorbeeld op het CS nog weleens lastiggevallen dat komt toch niet zo vaak meer voor.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meeste daklozen zijn nog steeds verslaafd.
Ik houd het graag bij dit citaat van Herman Finkers:quote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef Specularium het volgende:
Ik wel, misschien kan sp3c het straks ook uitleggen.
En misschien kan Elflettering zijn persoonlijke verhaal delen.
quote:In de folder stonden de symptomen van mijn aandoening nog eens netjes op een rij: "Moeheid, keelklachten, opzette lymfeklieren... en een uitgedroogde vagina... niet alle klachten herkende ik zo één, twee, drie onmiddellijk... maar ja dacht ik, ik begin nog maar net.
Het onderwerp was vrouwenkwaaltjes en ik kom met een citaat van Herman Finkers... - wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
Wat ik daar van leer is dat Elfje een meisje is
Ik denk dat je je vrouw zijn wil verbergenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het onderwerp was vrouwenkwaaltjes en ik kom met een citaat van Herman Finkers... - wat denk je zelf?
* Elfletterig zet een zware stem op...quote:Op woensdag 3 april 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vrouw zijn wil verbergen
Geeft niks hoor, een echte man heeft ook een beetje vrouwelijkheid in zichquote:Op woensdag 3 april 2013 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zet een zware stem op...
"Nee, dat is niet het geval"
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, een echte man heeft ook een beetje vrouwelijkheid in zich
Vroeger kwam er op Rotterdam Blaak vaak een zwerver die hele rijmpjes improviseerde ipv alleen zijn hand op te houden. En ik ben hem daar 's ochtends, 's middags en 's avonds tegengekomen en altijd was hij in staat om een goed rijmpje te produceren. Enige zwerver die ik vaak wat heb gegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hier voor de supermarkt staat altijd zo'n zwerver-type dat tegen jan en alleman aanpraat alsof hij ze al jaren kent. Dat gaat gepaard met diepzinnige teksten uit de categorie "mooi weer hè?"
Vaak staat hij er na sluitingstijd ook nog. Een half uur later fietst hij weg, op z'n iets te nieuwe damesfiets.
Ja, die ken ik!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:44 schreef OProg het volgende:
Bij de Bijenkorf in Rotterdam staat al vele jaren een donker mannetje met een bochel die constant 'Maak me blij maak me blij... koop een krantje bij mij' zingt.
Opmerkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind het in ieder geval mooi te horen dat er nog mensen zijn die zich iets aantrekken van zwervers.
Zelf merk ik wel dat het stukken minder is geworden met zwervers in de stad. Misschien zijn er minder junkies? Of is er meer opvang? Vroeger zag ik er in ieder geval veel meer.
Koppijn krijg ik daarvan.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef Tem het volgende:
Ja, en daar tegenover staan ze het woord van God door een microfoon te schreeuwen.
Die zat een paar weekjes geleden in de buurt van de Burger King daar.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik!
Daar staat de oudste collectant van Nederland trouwens ook vaak.
Klopt, hij loopt vaak dat stukkie af en gaat op 1 van de kruispunten staan. Heb hem ook weleens bij het kunstwerk biij de Mediamarkt gezien.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die zat een paar weekjes geleden in de buurt van de Burger King daar.
quote:
Klopt, Gordon en hommelplaatjes pas na 18.00uurquote:
Niks mis met simplistische paints.quote:
Ik ga foebel kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
En vanavond houden we het netjes mannen. Behalve misschien tijdens Hotter than my Dotter.
Ik pak de tweede helft mee van het voetballen. Eerst even lachen om die rare wijven.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga foebel kijken.
Gorden met zijn razende apenaids.
Ik. Durf niet te kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
Zitten hier mensen bij de ING?
En klopt het saldo nog?
Komt wel goed. ING weet wat de consequenties zijn als het langer dan een dag gaat duren voor het opgelost is.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon vanavond nog wel een keer, hopelijk is het dan goed.
Anders ga ik Roy van de Webcare ING kapotmaken.
Het is net de NS.quote:
Bij de Rabobank heb ik echt nog nooit iets gehad. En ik zit al ik weet niet hoe lang bij die bank.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want het blijft de schuld van de Rabobank.
Ik verwacht van jou ook elk moment die image van schuld vd Rabo hier te zienquote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want het blijft de schuld van de Rabobank.
quote:
hahaquote:
Ik had overschrijfbriefjes die gingen gewoon met de post.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Maar ach boeiend. Vroeger moest ik lopend naar de bank om geld over te maken.
quote:
Je was juist zo lekker bezig in dat Patrik Diks topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:
vandaag niet hoor ik heb geen zin om die drukte te modden
Hoe is het met jouw dotje?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
En vanavond houden we het netjes mannen. Behalve misschien tijdens Hotter than my Dotter.
Volgens mij hebben NWS-mods het het drukste van alle subfora'squote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:
vandaag niet hoor ik heb geen zin om die drukte te modden
Nouja, vlak Corrie niet uit, die doet helemaal niks.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben NWS-mods het het drukste van alle subfora's
Ik stook niet in dat topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je was juist zo lekker bezig in dat Patrik Diks topic.
Specu is daar nu ook lekker aan het stoken, dus je gaat nog werk krijgen
Dat blauwe kleurtje was er toch alleen om Corrie's sherryconsumptie van die dag aan te geven?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, vlak Corrie niet uit, die doet helemaal niks.
Jammer, leuk topic om in te stoken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik stook niet in dat topic.
Iets te serieus.
ja doe ook maar gewoon niet meerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jammer, leuk topic om in te stoken.
Mijn pogingen werden helaas direct door sp3c verwijderd
Het erge is dat dat dus idd door servicemedewerker Roy is verteld aan een hoop klanten.quote:
Niemands saldo klopt. Ik kan mijn saldo al een uur of 4 niet bekijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
wat is er met ING trouwens, klopt mijn saldo niet meer ofzo?
ja voor hem is dat even schrikken ... voor de rest is het vervelenderquote:Op woensdag 3 april 2013 18:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Robin weet wel hoe het hoort.
INGnl_webcare twitterde op woensdag 03-04-2013 om 18:15:37 @StormHeerink
dat was even schrikken. Saldo- en transactiegegevens worden mogelijk niet correct weergegeven. We werken aan oplossing! ^Robin
Het is alleen nooit hotterquote:
Ja. Face it: vrouwen van 40+ zien er alleen hot uit als ze classy gekleed zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
En na de make-over zien ze er meestal uit als een oma. Andere uiterste.
Wat vind jij classy? Die omajurken zijn het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja. Face it: vrouwen van 40+ zien er alleen hot uit als ze classy gekleed zijn.
Dat kan van alles zijn hoeft echt geen jurkjesquote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat vind jij classy? Die omajurken zijn het in ieder geval niet.
Niet dat ik me "classy" kleed. Ik houd niet zo van jurkjes en zo.
Geef eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn hoeft echt geen jurkjes
Een classy jurk? Of een slutty jurk?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef Specularium het volgende:
Ik draag ook soms een jurk, doe ik Elflettering na.
Zal later wel wat voorbeelden zoeken. Ben nu nog aan het kokenquote:
OK eetze zoquote:Op woensdag 3 april 2013 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal later wel wat voorbeelden zoeken. Ben nu nog aan het koken
Heb jij toch ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij toch ook?Volgens mij heb je niet goed opgeletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nogal ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |