Nee, daar gaan we het niet over hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 09:00 schreef Kentoet het volgende:
Vleesbomen, vaginale ongemakken, dat soort dingen.
Meer opvang volgens mij. Het zijn niet allemaal junkies, heel veel mensen die door wat voor reden dan ook de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind het in ieder geval mooi te horen dat er nog mensen zijn die zich iets aantrekken van zwervers.
Zelf merk ik wel dat het stukken minder is geworden met zwervers in de stad. Misschien zijn er minder junkies? Of is er meer opvang? Vroeger zag ik er in ieder geval veel meer.
Vroeger waren het vaak junkies, vooral hier in de stad. Maar dan spreek ik over ruim 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer opvang volgens mij. Het zijn niet allemaal junkies, heel veel mensen die door wat voor reden dan ook de weg kwijt zijn.
Moet je antwoordem: "Waar, buiten?".quote:Op woensdag 3 april 2013 09:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat gaat gepaard met diepzinnige teksten uit de categorie "mooi weer hè?"
Meeste daklozen zijn nog steeds verslaafd.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger waren het vaak junkies, vooral hier in de stad. Maar dan spreek ik over ruim 10 jaar geleden.
Hier ook hoor alleen zie je steeds meer psychiatrisch patiënten ertussen zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger waren het vaak junkies, vooral hier in de stad. Maar dan spreek ik over ruim 10 jaar geleden.
Hier komen de meesten ook uit de Altrecht instelling voor psychiatrie en verslaving.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier ook hoor alleen zie je steeds meer psychiatrisch patiënten ertussen zitten.
Vanavond wel denk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we het niet over hebben
Ik weet er niet zoveel vanaf verder hoor, het viel me gewoon op dat het de laatste tijd steeds minder werd. Vroeger werd je bijvoorbeeld op het CS nog weleens lastiggevallen dat komt toch niet zo vaak meer voor.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meeste daklozen zijn nog steeds verslaafd.
Ik houd het graag bij dit citaat van Herman Finkers:quote:Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef Specularium het volgende:
Ik wel, misschien kan sp3c het straks ook uitleggen.
En misschien kan Elflettering zijn persoonlijke verhaal delen.
quote:In de folder stonden de symptomen van mijn aandoening nog eens netjes op een rij: "Moeheid, keelklachten, opzette lymfeklieren... en een uitgedroogde vagina... niet alle klachten herkende ik zo één, twee, drie onmiddellijk... maar ja dacht ik, ik begin nog maar net.
Het onderwerp was vrouwenkwaaltjes en ik kom met een citaat van Herman Finkers... - wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef Karina het volgende:
Wat ik daar van leer is dat Elfje een meisje is
Ik denk dat je je vrouw zijn wil verbergenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het onderwerp was vrouwenkwaaltjes en ik kom met een citaat van Herman Finkers... - wat denk je zelf?
* Elfletterig zet een zware stem op...quote:Op woensdag 3 april 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vrouw zijn wil verbergen
Geeft niks hoor, een echte man heeft ook een beetje vrouwelijkheid in zichquote:Op woensdag 3 april 2013 13:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig zet een zware stem op...
"Nee, dat is niet het geval"
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, een echte man heeft ook een beetje vrouwelijkheid in zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |