quote:Bouwjaar: 5-2007
KM-stand: 83.714
Brandstof: Benzine
Carrosserie: Hatchback 5 deurs
Kleur: Zwart
Transmissie: Handgeschakeld
Versnellingen: 6
Motorinhoud: 1799 cc
Vermogen: 141 PK
Gewicht: 1165 kg
Opties en accessoires
ABS
Airco
Bumpers in carroseriekleur
Centrale deurvergrendeling op afstand
Deelbare achterbank
Dubbele airbag voor
Elektr. ramen
Getint glas
Gordijnairbags
Lichtmetalen velgen
Mistlampen
Radio/CD
Regensensor
Stuur in hoogte verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Zij-airbags
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Jammer Joh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
Wel iets vooroorlogs, Europees en al dan niet met vleugels.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Japans, nieuw, lelijk, ik kan eigenlijk geen enkele reden bedenken waarom je zoiets zou willen.
Daar moet je dan ook maar net het geld voor hebben. Voor een avondje op en neer rijden naar Breda kan ik prima, maar @ 60e per keer kan het niet zo vaak uit. Wel als groep, maar bij ons duurt het dan weer een aantal weken om een datum te prikken waarop iedereen kan. Het is gewoon niet zo toegankelijk als dat iemand 10 km verderop zou wonen en je even een uurtje langs kan wippen of een filmpje pakken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb reallife vrienden in breda, eindhoven en opglabbeek, zie ze regelmatig
Maf ding. Doe mij er maar eentjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Japans, nieuw, lelijk, ik kan eigenlijk geen enkele reden bedenken waarom je zoiets zou willen.
Ik vind het serieus wel een gaaf model.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daaraan herkent men de jonge vader
^^ kwadraatquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid, keer het tij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:44 schreef daNpy het volgende:
Beetje de tendens dat lager opgeleiden zich eerder/meer voortplanten dan hoger opgeleiden heb ik zo het idee![]()
Beter ga je Breaking Bad kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Kijkt er hier iemand Game of Thrones? Is dat echt zo geweldig en de moeite waard om te kijken? Of is het maar een hype..?
Ik wil geen auto op batterijen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Anne het volgende:
Het is vreselijk plastic van binnen in ieder geval, daarom zijn we destijds niet voor deze gegaan maar voor de Civic Hybrid. Die was iets minder kermisplastic van binnen.
Mweh, 't is niet echt wat. Je ziet ze ook niet vaakquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Anne het volgende:
Ik zou trouwens best eens een proefrit willen maken in de CR-Z.
De oplossing van teveel kinderen (mensen) is nog meer mensen maken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je verantwoordelijkheid, keer het tij.
Na het zien van seizoen 1 ben ik meteen de 5 dikke pillen gaan lezen, maar dat heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Kijkt er hier iemand Game of Thrones? Is dat echt zo geweldig en de moeite waard om te kijken? Of is het maar een hype..?
Ja, Ja, Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
pak dan ook een luchtsleutelquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Dingest het volgende:
Ik heb nou al 4 te verroeste bouten/moeren dolgedraaid onder de oude 121 - ik ga wel voor 30-40 euro een gebruikte as bij een slopert weghalen
Wordt lastig zonder compressor denk ik, en die zit voorlopig even niet in het budgetquote:
snijbrander werkt altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wordt lastig zonder compressor denk ik, en die zit voorlopig even niet in het budgetHet moet los met handgereedschap en werkend in de buitenlucht, of anders niet
Heul hard blazen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wordt lastig zonder compressor denk ik, en die zit voorlopig even niet in het budgetHet moet los met handgereedschap en werkend in de buitenlucht, of anders niet
moment sleutel op 200NM zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Denk toch dat ik voor deze klus nu het makkelijkst en goedkoopste uit ben met een gebruikte asquote:
krik onder ringsleutel zettenquote:
die kun je nog wel een keer afdraaienquote:
op de foto niet te zien, maar er zat een scheur inquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
die kun je nog wel een keer afdraaien
wat zijn dat eigenlijk voor hobby schijfjes, minimale dikte 10 mm?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op de foto niet te zien, maar er zat een scheur inja nee meneer, ik maak zelf elkjaar de remmen schoon
![]()
Onderhoud met de stoomcleanerquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op de foto niet te zien, maar er zat een scheur inja nee meneer, ik maak zelf elkjaar de remmen schoon
![]()
Voyager 3.8 V6quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
wat zijn dat eigenlijk voor hobby schijfjes, minimale dikte 10 mm?
Voor achterremmen niet zo heel gek toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
wat zijn dat eigenlijk voor hobby schijfjes, minimale dikte 10 mm?
ik ken ook iemand met een toyota landcruiser die er off road mee rijd, hij maakt zijn trommels achter ook altijd goed schoon. inderdaad met de stoomcleaner aan de buitenkant. binnenkant is een bonk zandquote:
ik dacht dat toch wel dikker zouden zijn, ik heb alleen trommelremmen gehad tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor achterremmen niet zo heel gek toch?
voor achter is het vrij dik, nieuwe zijn ze 14MMquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor achterremmen niet zo heel gek toch?
Zelfde schijfjes als mijn Jeep volgens mij, achter is niet geventileerd en Amerikanen zijn achterlijk wat techniek betreft dus het zijn playmobil schijfjes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ik dacht dat toch wel dikker zouden zijn, ik heb alleen trommelremmen gehad tot nu toe.
heu, ik kan in het systeem van Jeep sinds vandaagquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfde schijfjes als mijn Jeep volgens mij, achter is niet geventileerd en Amerikanen zijn achterlijk wat techniek betreft dus het zijn playmobil schijfjes.
Dat is mooi. Bestel even een setje bodemdichtrubbers voor een 2009 JK en een naafdopje voor een WK uit 2007quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heu, ik kan in het systeem van Jeep sinds vandaag
bel het magazijn maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is mooi. Bestel even een setje bodemdichtrubbers voor een 2009 JK en een naafdopje voor een WK uit 2007
Minimaal 10mm achter vind ik niet heel gek.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef densmee het volgende:
[..]
ik dacht dat toch wel dikker zouden zijn, ik heb alleen trommelremmen gehad tot nu toe.
Dat is wel aan de dikke kantquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
voor achter is het vrij dik, nieuwe zijn ze 14MM
Ik ga wel even langs de weg staan met alarmlichten aan als dat helpt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bel het magazijn maardan zit ik met een loze order
ik kom toch nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga wel even langs de weg staan met alarmlichten aan als dat helpt.
Wat heb ik er dan aan dat jij in het systeem bij Jeep kunt?quote:
wat wil je, zon kreng weegt 2 ton, en een V6 3.8 , dan heb je redelijke schijven nodigquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Minimaal 10mm achter vind ik niet heel gek.
[..]
Dat is wel aan de dikke kant
Amerikaanse auto's een beetje kennende komt er 90 peekaa uit die 3.8quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat wil je, zon kreng weegt 2 ton, en een V6 3.8 , dan heb je redelijke schijven nodig
het is niet voorruit te trappen neequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Amerikaanse auto's een beetje kennende komt er 90 peekaa uit die 3.8En hebben ze achter nog trommelremmen
Het is leuk voor rechtdoor, maar probeer er niet een rotonde mee over te gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het is niet voorruit te trappen neeen het ligt ook nog eens beroerd op de weg
ik heb vandaag nog wel een 300C SRT 6.1 V8 Hemi gehad dat gaat wel van de plekquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is leuk voor rechtdoor, maar probeer er niet een rotonde mee over te gaanOf door een parkeergarage te gaan
![]()
Ik heb het 1 keer gedaan in een 300C, steken om simpelweg naar buiten te kunnen rijden was heel normaal zei de eigenaar
Die wel ja, maar die zal nog steeds moeite hebben met een simpel bochtjequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog wel een 300C SRT 6.1 V8 Hemi gehad dat gaat wel van de plek
gewoon hard genoeg gaan, dan vlieg je vanzelf over de rotonde, ( ik heb 0.7G weten de reddenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die wel ja, maar die zal nog steeds moeite hebben met een simpel bochtje
Voor zo'n amerikaans hok een aardige prestatiequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
gewoon hard genoeg gaan, dan vlieg je vanzelf over de rotonde, ( ik heb 0.7G weten de redden)
wat Anne is toch echt in verwachtingquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef Alfisti het volgende:
Is Anne een kloon van LiLo?![]()
Lindsay Lohan tweet 1 aprilgrap
Ben ik vanmiddag geweest, hadden niks. Tegenwoordig is alles USB. Waarschijnlijk zijn er wel waar ze de goeie hebben maar ik wil ook geen 20 winkels afrijden.quote:
Ook al zoiets. Veel mensen hebben die dingen wel thuis liggen denk ik. Misschien in jouw omgeving ook?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef daNpy het volgende:
Waar kan ik een DVD hoesje halen voor 3 DVDs zonder 4 euro verzendkosten te betalen?
Bruna, Xenos, Wibra
Is het franse rommel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef 2cv het volgende:
Ik kan een leuke Carbagerunauto kopen voor weinig (alleen even motor en stuurhuis vervangen) en na het weekend schijnt het buiten boven het vriespunt te komen
Waarom maak je dan niet eerst je andere vrakken in orde?quote:
Waarom wel ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef densmee het volgende:
[..]
Waarom maak je dan niet eerst je andere vrakken in orde?
schroot verzamelen laat ik aan kampers overquote:
wait wut.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef 2cv het volgende:
Ik kan een leuke Carbagerunauto kopen voor weinig (alleen even motor en stuurhuis vervangen) en na het weekend schijnt het buiten boven het vriespunt te komen
Van mijn geld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
wait wut.
Je rijdt met de carbagerun mee?
Mag ik ook meedoen? DM ik je mijn rekeningnummer even.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef densmee het volgende:
maak je wel foto's dan zie ik ook waar ik in geïnvesteerd heb
nee jij werkt gewoon, dit is alleen voor mensen die leven van andere mensen hun geldquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen? DM ik je mijn rekeningnummer even.
Bij het UWV? worden weer gezellige topics de komende tijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef 2cv het volgende:
Bedankt dat jullie het over geld hebben trouwens, ik moet nog even bijstand aanvragen
Die vertrekken uit Leeuwarden naar Groningen (waar een gigantisch (!) kantoor staat), 198 banen op de tocht waaronder de "vriend" van 2cvquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef densmee het volgende:
[..]
Bij het UWV? worden weer gezellige topics de komende tijd
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die vertrekken uit Leeuwarden naar Groningen (waar een gigantisch (!) kantoor staat), 198 banen op de tocht waaronder de "vriend" van 2cv
Goede tip, die ga ik in de gaten houden. Nu nog even een team regelen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Paladijn het volgende:
En 2cv, zo te zien komt er een kaart beschikbaar van deze famkes: https://twitter.com/FryskeFamkes
Ik weet niet of ik dan kan, maar als het kan ga ik misschien zelf ook wel rijden, is voor mijn auto ook wel een keer lekker om even uitgelaten te worden op de autobahn .quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest: geen probleem, schildje ligt nog in de kofferbak
.Neovo./Dingest/Lexxx: als ik met de (nieuwe) Saab ga kunnen jullie meerijden, anders heb ik maar 1 stoel vrijMeerijden op de ring is geen probleem, als het niet al te druk is haal ik een 4.5 rondenkaart
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan kan, maar als het kan ga ik misschien zelf ook wel rijden, is voor mijn auto ook wel een keer lekker om even uitgelaten te worden op de autobahn .
Na aanleiding van dat gejammer wat ik vanmiddag had gepost: Ik ben zojuist in de auto gestapt en naar hun toe gereden over hoe en wat. Ze (want hij was er niet) vond ook dat het niet lekker liep en dat we alles gewoon moesten gaan vergeten en een nieuwe start moesten maken. Zo kwam het er tenminste wel op neer. Afgelopen met een sisser.
beter toch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan kan, maar als het kan ga ik misschien zelf ook wel rijden, is voor mijn auto ook wel een keer lekker om even uitgelaten te worden op de autobahn .
Na aanleiding van dat gejammer wat ik vanmiddag had gepost: Ik ben zojuist in de auto gestapt en naar hun toe gereden over hoe en wat. Ze (want hij was er niet) vond ook dat het niet lekker liep en dat we alles gewoon moesten gaan vergeten en een nieuwe start moesten maken. Zo kwam het er tenminste wel op neer. Afgelopen met een sisser.
Nee, het komt nipartyflock?quote:
ja, daarom laat ik ze meestal bij mij komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook maar net het geld voor hebben. Voor een avondje op en neer rijden naar Breda kan ik prima, maar @ 60e per keer kan het niet zo vaak uit. Wel als groep, maar bij ons duurt het dan weer een aantal weken om een datum te prikken waarop iedereen kan. Het is gewoon niet zo toegankelijk als dat iemand 10 km verderop zou wonen en je even een uurtje langs kan wippen of een filmpje pakken.
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Helpt niet zoveel als je als staande afspraak hebt dat je kosten deeltquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, daarom laat ik ze meestal bij mij komenOf zoals afgelopen weekend op zandvoort
slipje. Hoe is het met de kleintjes? Wat was het eerste woordje dat ze konden uitsprekenquote:
ze zijn weer verkouden, dus weer geen nachtrust. Eerste woordjes : etuhquote:Op woensdag 3 april 2013 07:31 schreef Anne het volgende:
[..]
slipje. Hoe is het met de kleintjes? Wat was het eerste woordje dat ze konden uitspreken? Alfa?
met mijn postuur is dat etuhquote:Op woensdag 3 april 2013 07:49 schreef Duvel het volgende:
Slechte opvoeding, het eerste woordje hoort natuurlijk te zijn: "bier".
Het heerst behoorlijk. SD is ook weer de sjaak. Zijn eerste woordjes zijn ook vaak "etuh".quote:Op woensdag 3 april 2013 07:35 schreef lipje het volgende:
[..]
ze zijn weer verkouden, dus weer geen nachtrust. Eerste woordjes : etuh
quote:Op woensdag 3 april 2013 07:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Het heerst behoorlijk. SD is ook weer de sjaak. Zijn eerste woordjes zijn ook vaak "etuh".
Of ze gaan heel hard rammelen met hun rammelaars.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:12 schreef .Neovo. het volgende:
Papa: "Alfa"
Kinderen: "roest"
Goedemorgen.
Zoiets zou ik gedaan kunnen hebben inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:17 schreef Alfisti het volgende:
Densmee en Balkonia gespot.
[ afbeelding ]
Gaat daar al mijn sponsorgeld naartoe?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
shit, ben ik weer vergeten danny zijn factuur te betalen?
je bent geen sponsorquote:Op woensdag 3 april 2013 10:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaat daar al mijn sponsorgeld naartoe?
Al mijn sponsorgeld dus. Niks.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent geen sponsoren nee. We geven geen geld uit aan reclame
Gaat tot nu toe allemaal et gesloten beurzen.
ja, als je t zo bekijktquote:
Yups, wel typisch weerquote:Op woensdag 3 april 2013 09:02 schreef Anne het volgende:
Dingest! Heb je de ibood van vandaag gezien?
Tweedehands, gerepareerde TomTomquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:20 schreef Anne het volgende:
Ow, dan hebbie dus toch echt een mooie deal gehad.
quote:
Ach.. ik heb vorig jaar van SD mijn verjaardagscadeautje in Maart al gehad (en ik ben in Juli jarig)quote:Op woensdag 3 april 2013 11:34 schreef Dingest het volgende:
[..]Verlaat verjaardagscadeautje.
Ben begin september jarig
Daar had ik eergisteren een foto van gezien ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach.. ik heb vorig jaar van SD mijn verjaardagscadeautje in Maart al gehad (en ik ben in Juli jarig).
Wij hebben in de Astra ingebouwde navigatie; updaten/upgraden is super simpel: nieuw geheugenkaartje met nieuwe maps erin en klaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:00 schreef .Neovo. het volgende:
Onboard navigatie; ziet er leuk uit maar een kaartupdate bij de dealer kost net zoveel als 5 van die TomTom's.
En als je toevallig ook nog een exotische auto hebt zoals een Mazda 6 uit 2009 met ingebouwde navigatie kun je het helemaal wel vergeten. Die kaarten zijn bijna nergens te krijgen en downloaden al helemaal niet.
En zo'n RNS510 worden bij VW's er sneller uitgejat dan dat je ze kan inbouwen
Ik hou het eerst nog bij een smartphone met navigatie.
Dat is het probleem ook niet, als je de kaarten eenmaal hebt... Daar betaal je je dus scheel voor, als ze niet te downloaden zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 12:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hebben in de Astra ingebouwde navigatie; updaten/upgraden is super simpel: nieuw geheugenkaartje met nieuwe maps erin en klaar.
Vind je? Geloof dat wij voor de upgrade naar heel Europa(hadden alleen Benelux) 50,- hebben betaald. Via internet het juiste SD kaartje besteld met alles er al op geinstalleerd, die in het sleufje in de auto gedaan en klaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, als je de kaarten eenmaal hebt... Daar betaal je je dus scheel voor, als ze niet te downloaden zijn
Ja, en wat betaal je dan voor updates, per jaar?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vind je? Geloof dat wij voor de upgrade naar heel Europa(hadden alleen Benelux) 50,- hebben betaald. Via internet het juiste SD kaartje besteld met alles er al op geinstalleerd, die in het sleufje in de auto gedaan en klaar.
Geen flauw idee; Wij updaten onze navigatie's 1x per 3 jaar ofzo.. (zelfs die ik gebruik tijdens mijn taxiwerk..)quote:Op woensdag 3 april 2013 12:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, en wat betaal je dan voor updates, per jaar?
Al zou het lifetime zijn, dat is dan hoe lang het kastje mee gaat. Dat is 2 jaar gegarandeerd, daarna kan hij het zomaar begeven, en mag je weer een nieuwe halen. Mijn Sygic gaat inmiddels al 3 telefoons meequote:Op woensdag 3 april 2013 12:16 schreef .Neovo. het volgende:
Mijn buurman kwam laatst ook bij me met zijn TomTom. Die had LifeTime kaart updates..
Ik neem aan dat LifeTime bij TomTom hooguit 3 jaar betekend.
Navigatie op smart phones is gratis? Of haal je die op dezelfde plek als ik mijn updates?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:00 schreef .Neovo. het volgende:
Onboard navigatie; ziet er leuk uit maar een kaartupdate bij de dealer kost net zoveel als 5 van die TomTom's.
En als je toevallig ook nog een exotische auto hebt zoals een Mazda 6 uit 2009 met ingebouwde navigatie kun je het helemaal wel vergeten. Die kaarten zijn bijna nergens te krijgen en downloaden al helemaal niet.
En zo'n RNS510 worden bij VW's er sneller uitgejat dan dat je ze kan inbouwen
Ik hou het eerst nog bij een smartphone met navigatie.
Gebruik tegenwoordig vaak Google Maps. Werkt ook prima.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Navigatie op smart phones is gratis? Of haal je die op dezelfde plek als ik mijn updates?
Echt elektrisch of hybride?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:53 schreef Anne het volgende:
Willen jullie je mening ook eens geven?
PTA / Elektrische auto's - Mening van FOK!kers gevraagd
ik vond sygic juist fijner dan maps, maps herberekend slechter en heeft voor een (her)berekening Internet nodig. Niet handig in het buitenland.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gebruik tegenwoordig vaak Google Maps. Werkt ook prima.
En anders haal ik de updates op dezelfde plek als jij doet. Maar sinds ik mijn toestel naar Android ICS heb geflashed heb ik sygic er nog niet weer opgezet.
Even de interesse peilenquote:
Jep. Standaard gelul om je zo snel mogelijk over de streep te trekken.quote:De makelaar roept alleen dat er veel interesse is en dat ik een soort van haast moet maken met informatie inwinnen; maar da's vast en zeker een standaard praatje, toch, toch, toch?
Ja.. ze roept ook dat ik zo snel mogelijk een bezichtiging moet inplannen, maar aankomende zaterdag is er open huis..quote:Op woensdag 3 april 2013 14:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep. Standaard gelul om je zo snel mogelijk over de streep te trekken.
Geen overhaaste beslissingen nemen en mocht ie toch onverhoopt weg zijn eer jullie een besluit hebben genomen dan valt dat onder de noemer vette pech.
Ik haat het als mensen mij pushen met dat soort bullshitpraatjes
Ik trek me er dus ook geen flikker van aan.
Nee, MPS!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Anne het volgende:
Wat ga je in Weeze doen eigenlijk?
Gokje; Vliegveld?
Ow johquote:Op woensdag 3 april 2013 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, MPS!Dus ik ben er in kilt, cape en met hoorntjes of een geveerde hoed op mijn hoofd
Wat moest jij daar dan?!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Buiten het vliegveld en het 'park' eromheen is er ook gewoon niks anders te beleven in Weeze.
Goedkope grondquote:
verdorie moet ik de camera nog meenemen ookquote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow joh.
Ik wist niet dat zoiets daar werd gehouden, maar ik heb wel goed gegokt, want het is op het festivalterrein van het vliegveld!
Buiten het vliegveld en het 'park' eromheen is er ook gewoon niks anders te beleven in Weeze.
Is waar. Maar ik ga weinig naar het buitenland toe. Maar verder geef ik je wel gelijk dat Sygic wat beter werkt.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
ik vond sygic juist fijner dan maps, maps herberekend slechter en heeft voor een (her)berekening Internet nodig. Niet handig in het buitenland.
Maar een hamburgertjequote:Op woensdag 3 april 2013 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo goeiekoop is de McDonalds niet, nie.
BigSnick en kwartje ponder zijn zo vetquote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar een hamburgertje
Neem dan een Quarter Pounder of een BigMic!
Vreemd ja, hier hebben ze de kosten van een kinderwagen en maxi-cosi bijgeschreven.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Duvel het volgende:
Ik vind het niet zo aardig dat ING twee keer de kosten van de kinderwagen en de maxi-cosi heeft afgeschreven.
http://tweakers.net/nieuw(...)onjuiste-saldos.html <--quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Duvel het volgende:
Ik vind het niet zo aardig dat ING twee keer de kosten van de kinderwagen en de maxi-cosi heeft afgeschreven.
Inclusief korting?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vreemd ja, hier hebben ze de kosten van een kinderwagen en maxi-cosi bijgeschreven.
Met de groeten van "Duvel" stond er op de tekst bij het bijschrift. Ik vond het al zo vreemd.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, we hebben thuis bruine bonen met spek gehad. Dus zo verkeerd was de mac vandaag niet.
Al gezienquote:
Van rekening 666?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met de groeten van "Duvel" stond er op de tekst bij het bijschrift. Ik vond het al zo vreemd.
Geen korting gelukkig.
Nee joh, die zijn nieuw 14 millimeter en ik herken dat ze van een 3.8 v6 komen,quote:
mn mobiel doet het verkeerdquote:
Jouw mobiel doet niks verkeerd, dat doe je zelf!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mn mobiel doet het verkeerdik wou een andere foto uploaden van een nokkenassensor storing met de oorzaak, helaas upload ie een remschijf
Franse techniek zeker, een remschijf die wen nokkenassensor kapot maakt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mn mobiel doet het verkeerdik wou een andere foto uploaden van een nokkenassensor storing met de oorzaak, helaas upload ie een remschijf
bij mij ook 4 boekingen dubbel. Komt wel goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Duvel het volgende:
Leuk.. 4 nokkenassen wat voor motor is dat ?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
P0341, bank 1 sensor 1, fase fout nokkenas sensor, oorzaak uitgerekte distrubutie ketting
V6 3.0quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Leuk.. 4 nokkenassen wat voor motor is dat ?
Het komt ook wel goed, maar het staat zo stom.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
bij mij ook 4 boekingen dubbel. Komt wel goed.
mooie ketting inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
P0341, bank 1 sensor 1, fase fout nokkenas sensor, oorzaak uitgerekte distrubutie ketting
Nu op een W8 of W12 kettingen vervangen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
kom maar opquote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef blup het volgende:
[..]
Nu op een W8 of W12 kettingen vervangen.
Oke, nu de kleppen vervangenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kom maar optis dom schroefwerk
tis alleen een paar uur meer schroefwerk, juiste speciaal gereedschap en gaanquote:Op woensdag 3 april 2013 19:46 schreef blup het volgende:
[..]
Oke, nu de kleppen vervangen
[ afbeelding ]
Nog niet weggestuurd; sterker nog, ik ging een dagje proefrommelen, en ik ben nog steeds bezig, dus blijkbaar bevalt het wel. Is voor een uzb trouwens, en die hebben grootse plannen, maar dat heb ik al vaker gehoord, en ik denk dat we het niet helemaal eensch gaan worden over l'argent icm in de kost zitten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Alfisti het volgende:
@SD: Hoe is het afgelopen bij de witte olifant? Mag je terug komen? Contract aangeboden?
Je bent in ieder geval van de straat en hoeft niet meer thuis aan het behang te knagenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog niet weggestuurd; sterker nog, ik ging een dagje proefrommelen, en ik ben nog steeds bezig, dus blijkbaar bevalt het wel. Is voor een uzb trouwens, en die hebben grootse plannen, maar dat heb ik al vaker gehoord, en ik denk dat we het niet helemaal eensch gaan worden over l'argent icm in de kost zitten.![]()
Ik heb wel wat snode plannetjes voor ze in petto, maar ik ga ze eerst effe laten zweten
DSM Geleen. morgen voorbereidend werk denk ik, wk 15 en 16 hebben ze een stop.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval van de straat en hoeft niet meer thuis aan het behang te knagen![]()
Wat voor project ben je mee bezig?
ah dan gaat de plant dus plat voor groot onderhoud,,,, extra uurtjes voor jouquote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
DSM Geleen. morgen voorbereidend werk denk ik, wk 15 en 16 hebben ze een stop.
Jeh, 12/12 plus 2 uur reizen per dag.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ah dan gaat de plant dus plat voor groot onderhoud,,,, extra uurtjes voor jou
pijpjes hangen kan je ondertussen welquote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, 12/12 plus 2 uur reizen per dag.
zit je daar op die opgevoerde verreikerquote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
DSM Geleen. morgen voorbereidend werk denk ik, wk 15 en 16 hebben ze een stop.
Olivand heeft daar een complete toko met een kraantje of 20 inclusief alles, dus er hobbelt daar wel wat meer rond als alleen babysoepstengeltjesquote:Op woensdag 3 april 2013 21:32 schreef densmee het volgende:
[..]
zit je daar op die opgevoerde verreiker
moet je de schalmen aan de haak van die opgevoerde verreiker hangen?
aha, en netjes de stalen schotten neerleggen hèquote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Olivand heeft daar een complete toko met een kraantje of 20 inclusief alles, dus er hobbelt daar wel wat meer rond als alleen babysoepstengeltjes![]()
Afgelopen week met een 80 tonner gerommeld, morgen en overmorgen een 50 tonnertje geloof ik.
Wat voor een keuring bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:30 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn trouwens een beetje reële prijzen voor een autokeuring tegenwoordig?
Bij de 944 was ik destijds 150 euro kwijt voor 2.5 uur onderzoek waarbij ik drie a4tjes rapport kreeg met alle aandachtspunten en lijst met goed onderhouden punten.
Aankoopkeuring? ANWB en Dekra doen dat, kost ca 300 euro.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Technische keuring, dus auto o.a. op de brug, compressiemeting en naderhand een rapport met de huidige staat van de auto en onderhoud wat ik het komende jaar kan verwachten. Het hoeft niet te uitgebreid, als ik maar enigszins zekerheid heb dat ik geen kat in den zak koop.
Bij de 944 was het bij een specialist, waarbij het gezien de duur en P. prijzen enigszins overkwam alsof ik met de prijs gematst werd om toekomstig klant te worden
Ik heb een aantal Z4's bekeken die bij zo'n zelfde bosch carservice stonden.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:03 schreef Paladijn het volgende:
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.boschcarservic(...)sche-aankoopkeuring/ (toevallig claimen die ook saab specialist te zijn, maar geen prijsopgave), maar er zitten zo te zien wel 5 saab 'specialisten' waaronder een dealer rond Nijmegen.
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een aantal Z4's bekeken die bij zo'n zelfde bosch carservice stonden.
Als ze zo geweldig kunnen keuren zouden ze die troep niet in hun showroom moeten zetten
voor Saab moet je bij Hartman zijn in Delftgauw.... of in de buurt van Gouda zit nog een specialist/hobbygekquote:Op woensdag 3 april 2013 22:03 schreef Paladijn het volgende:
Zoiets bijvoorbeeld: http://www.boschcarservic(...)sche-aankoopkeuring/ (toevallig claimen die ook saab specialist te zijn, maar geen prijsopgave), maar er zitten zo te zien wel 5 saab 'specialisten' waaronder een dealer rond Nijmegen.
Omgeving Nijmegen dusquote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
voor Saab moet je bij Hartman zijn in Delftgauw.... of in de buurt van Gouda zit nog een specialist/hobbygek
moet je Annie PB-enquote:
Wat je zegt kun je op zich zelf wel checken. Als je maar de tijd neemt voor een proefrit en auto-check.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Paladijn het volgende:
ANWB is prijzig (162-325 euro, maar doen ook gasmeting en geven persoonlijk uitleg dus dat zal wel bijdragen aan de kosten) en kan alleen in Utrecht en Den haag (ik meende overal, maar nee dus...)
Het hoeft ook niet te uitgebreid, als de motor maar goed loopt, chassis verder roestvrij is en onderstel/uitlaat/versnellingsbak/koppeling prima zie ik verder geen grote kostenposten. Het is ook niet erg als er wat onderhoud nodig is, maar zit niet te wachten om 2x de aanschafkosten te betalen
Is 100-150 euro redelijk voor een dergelijke keuring? Als je werkplaatstarief rekent kun je daar aardig wat tijd aan spenderen.
Ik zie dat de Saab dealer zelfs op zaterdag zijn werkplaats een paar uur open heeft, dacht dat dealers dan alleen showroom deden
Is dat zo? Wist ik niet, er zit wel een Saab garage (Stolk) die nu vooral Subaru's doet.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
voor Saab moet je bij Hartman zijn in Delftgauw.... of in de buurt van Gouda zit nog een specialist/hobbygek
Ja, op kunststof staat de doodstraf daar iddquote:Op woensdag 3 april 2013 21:42 schreef densmee het volgende:
[..]
aha, en netjes de stalen schotten neerleggen hè
Bij een 'standaard' aero had ik het zelf wel gechecked inderdaad, maar de vorige eigenaar heeft in de 6 jaar bezit o.a. het vermogen opgeschroefd (225 -> 325pk), andere remmerij, veerpootbruggen, stabilistatorstangen en motorsteunen aangebracht. Dat lijkt allemaal erg netjes gedaan te zijn, afgaande op de foto's, maar voor hetzelfde geld levert me dat komend jaar veel onkosten op omdat specifieke onderdelen versleten zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat je zegt kun je op zich zelf wel checken. Als je maar de tijd neemt voor een proefrit en auto-check.
Alleen dat bedrag voor werkplaats kosten, dat is natuurlijk nog geen 1,5uur in de BTW
dan ben je daar toch maar erg goed mee weg gekomen, voor hetzelfde geld had Anne nu hier moeten posten dat je dood was.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, op kunststof staat de doodstraf daar idd![]()
Vanmiddag gedaan trouwens, óp de werf zelfs![]()
had zomaar gekund; levensgevaarlijk dat hijsen op kunststofquote:Op woensdag 3 april 2013 22:34 schreef densmee het volgende:
[..]
dan ben je daar toch maar erg goed mee weg gekomen, voor hetzelfde geld had Anne nu hier moeten posten dat je dood was.
in een lekker branderige/chemische omgeving geloof ik dat wel...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
had zomaar gekund; levensgevaarlijk dat hijsen op kunststof
Nog niet eens, het is bij hen sowieso not done om op kunststof te draaien. Mag gewoon niet.quote:
foontje uit, elke keer een filmpje kijken voor je aantreedquote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef Duvel het volgende:
Ik ook, zijn vast leuke aardingsvoorschriften.
Neuh, gaat om stabiliteit, vind het ook vaag, maargoed, ze zullen hun redenen wel hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef lipje het volgende:
[..]
in een lekker branderige/chemische omgeving geloof ik dat wel...
Nee, eigenlijk niet. Niet voor de kraan iig, de installaties zelf uiteraard wel all over the placequote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef Duvel het volgende:
Ik ook, zijn vast leuke aardingsvoorschriften.
Mooi laten staan dan, tenzij je zelf zin hebt om te gaan knutselen. Riekt naar problemen met een verkochte ecu en vage verhalen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij een 'standaard' aero had ik het zelf wel gechecked inderdaad, maar de vorige eigenaar heeft in de 6 jaar bezit o.a. het vermogen opgeschroefd (225 -> 325pk), andere remmerij, veerpootbruggen, stabilistatorstangen en motorsteunen aangebracht. Dat lijkt allemaal erg netjes gedaan te zijn, afgaande op de foto's, maar voor hetzelfde geld levert me dat komend jaar veel onkosten op omdat specifieke onderdelen versleten zijn.
Daarnaast heeft de huidige eigenaar de auto 5 januari gekocht, 2 dagen later de ecu te koop gezet, deze is anderhalve week terug verkocht waarna er een 'minder snelle, geen idee welke' ecu teruggeplaatst is wat blijkbaar 280pk doet en stond de auto een dag later te koop wegens 'vrouw vind hem niet mooi'.
Dat zijn wel wat rode vlaggetjes
Voor dat bedrag werkt de Saab dealer hier 2 uur incl. btw overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |