quote:Bouwjaar: 5-2007
KM-stand: 83.714
Brandstof: Benzine
Carrosserie: Hatchback 5 deurs
Kleur: Zwart
Transmissie: Handgeschakeld
Versnellingen: 6
Motorinhoud: 1799 cc
Vermogen: 141 PK
Gewicht: 1165 kg
Opties en accessoires
ABS
Airco
Bumpers in carroseriekleur
Centrale deurvergrendeling op afstand
Deelbare achterbank
Dubbele airbag voor
Elektr. ramen
Getint glas
Gordijnairbags
Lichtmetalen velgen
Mistlampen
Radio/CD
Regensensor
Stuur in hoogte verstelbaar
Stuurbekrachtiging
Zij-airbags
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Jammer Joh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:01 schreef Barcaconia het volgende:
Wel iets vooroorlogs, Europees en al dan niet met vleugels.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Japans, nieuw, lelijk, ik kan eigenlijk geen enkele reden bedenken waarom je zoiets zou willen.
Daar moet je dan ook maar net het geld voor hebben. Voor een avondje op en neer rijden naar Breda kan ik prima, maar @ 60e per keer kan het niet zo vaak uit. Wel als groep, maar bij ons duurt het dan weer een aantal weken om een datum te prikken waarop iedereen kan. Het is gewoon niet zo toegankelijk als dat iemand 10 km verderop zou wonen en je even een uurtje langs kan wippen of een filmpje pakken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb reallife vrienden in breda, eindhoven en opglabbeek, zie ze regelmatig
Maf ding. Doe mij er maar eentjequote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Japans, nieuw, lelijk, ik kan eigenlijk geen enkele reden bedenken waarom je zoiets zou willen.
Ik vind het serieus wel een gaaf model.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daaraan herkent men de jonge vader
^^ kwadraatquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Neem je verantwoordelijkheid, keer het tij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:44 schreef daNpy het volgende:
Beetje de tendens dat lager opgeleiden zich eerder/meer voortplanten dan hoger opgeleiden heb ik zo het idee![]()
Beter ga je Breaking Bad kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Kijkt er hier iemand Game of Thrones? Is dat echt zo geweldig en de moeite waard om te kijken? Of is het maar een hype..?
Ik wil geen auto op batterijen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:06 schreef Anne het volgende:
Het is vreselijk plastic van binnen in ieder geval, daarom zijn we destijds niet voor deze gegaan maar voor de Civic Hybrid. Die was iets minder kermisplastic van binnen.
Mweh, 't is niet echt wat. Je ziet ze ook niet vaakquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef Anne het volgende:
Ik zou trouwens best eens een proefrit willen maken in de CR-Z.
De oplossing van teveel kinderen (mensen) is nog meer mensen maken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je verantwoordelijkheid, keer het tij.
Na het zien van seizoen 1 ben ik meteen de 5 dikke pillen gaan lezen, maar dat heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
Kijkt er hier iemand Game of Thrones? Is dat echt zo geweldig en de moeite waard om te kijken? Of is het maar een hype..?
Ja, Ja, Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:13 schreef Anne het volgende:
pak dan ook een luchtsleutelquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Dingest het volgende:
Ik heb nou al 4 te verroeste bouten/moeren dolgedraaid onder de oude 121 - ik ga wel voor 30-40 euro een gebruikte as bij een slopert weghalen
Wordt lastig zonder compressor denk ik, en die zit voorlopig even niet in het budgetquote:
snijbrander werkt altijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wordt lastig zonder compressor denk ik, en die zit voorlopig even niet in het budgetHet moet los met handgereedschap en werkend in de buitenlucht, of anders niet
Heul hard blazen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wordt lastig zonder compressor denk ik, en die zit voorlopig even niet in het budgetHet moet los met handgereedschap en werkend in de buitenlucht, of anders niet
moment sleutel op 200NM zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
Denk toch dat ik voor deze klus nu het makkelijkst en goedkoopste uit ben met een gebruikte asquote:
krik onder ringsleutel zettenquote:
die kun je nog wel een keer afdraaienquote:
op de foto niet te zien, maar er zat een scheur inquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
die kun je nog wel een keer afdraaien
wat zijn dat eigenlijk voor hobby schijfjes, minimale dikte 10 mm?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op de foto niet te zien, maar er zat een scheur inja nee meneer, ik maak zelf elkjaar de remmen schoon
![]()
Onderhoud met de stoomcleanerquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op de foto niet te zien, maar er zat een scheur inja nee meneer, ik maak zelf elkjaar de remmen schoon
![]()
Voyager 3.8 V6quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
wat zijn dat eigenlijk voor hobby schijfjes, minimale dikte 10 mm?
Voor achterremmen niet zo heel gek toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
wat zijn dat eigenlijk voor hobby schijfjes, minimale dikte 10 mm?
ik ken ook iemand met een toyota landcruiser die er off road mee rijd, hij maakt zijn trommels achter ook altijd goed schoon. inderdaad met de stoomcleaner aan de buitenkant. binnenkant is een bonk zandquote:
ik dacht dat toch wel dikker zouden zijn, ik heb alleen trommelremmen gehad tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor achterremmen niet zo heel gek toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |