quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:54 schreef adnapekkid het volgende:
Hoeveel mensen zouden 11 mei voor de jaarbeurs staan
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
ik moest ook gelijk aan de jaarbeurs denken toen ik van dit cafe hoorde.
Ter verduidelijking: cafe de Beurs zit op het Neudequote:
Ze hebben ook 2 tivoli's die lijers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog de jaarbeurs. lekker geregeld daar in utrecht
Ja man ben net terug in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Geelman het volgende:
Ging je vandaag met haantje chillen, Piye? Ik heb geen beltegoed meer, dus ik kan niet sms'en. En ik moet werken...
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo'squote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ter verduidelijking: cafe de Beurs zit op het Neude![]()
Chill man, we moeten een keer in het weekend gaan chillen of zo. Loonslaven...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben ook 2 tivoli's die lijers.
[..]
Ja man ben net terug in Rotterdam.
We gaan gewoon meteen cash money maken op de beurs. Veel leuker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo's
quote:
Ja is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Chill man, we moeten een keer in het weekend gaan chillen of zo. Loonslaven...
Ik sla liever het bier over en begin meteen aan de sterke drank. Captain Morgan ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]![]()
Van die avonden dat je na het bier tering veel sterk gaat drinken en dan niks meer weet de volgende ochtend
Ik zal het even aanpassenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo's![]()
Hehe ook een goede.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sla liever het bier over en begin meteen aan de sterke drank. Captain Morgan ofzo.
Niks mis mee, bier drinkt zo lekker makkelijk weg en smaakt ook primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe ook een goede.Al drink ik bij het uitgaan over het algemeen bier. #pauperlifejeweetzelluf
Wut waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Wie blijft er samen met mij nuchter?
ik blijf wel sober met jou, brah. sober bros. 2k13quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Heul niet, ik ga shotjes in jou gieten, weet je nog?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik blijf wel sober met jou, brah. sober bros. 2k13
HAHAHAHAHA IK KEN EEN VAN DIE JONGENS!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke FOK!~meet zal dit geweest zijN??
[ afbeelding ]
is dit ook een beetje de verhouding m/v of FOK!?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke FOK!~meet zal dit geweest zijN??
[ afbeelding ]
Op FOK! is 99,9979% man zo heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is dit ook een beetje de verhouding m/v of FOK!?
Houdt dit in dat ik je op de lijst mag zetten?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik wil graag komen!
Ik kom vanaf Den Bosch met de auto
dus 4 plekken vrij!
Als je komt, liever dat je normaal gekleed komt. Carnaval is al geweest dit jaarquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Nikonlover het volgende:
OohhhIs het bij een cafe
Ik dacht dat jullie gingen verzamelen voor de jaarbeurs ofzo
![]()
Dan kom ik niet, ik ga niet in kostuum het centrum in.... al die dronken studenten die mij uit gaan lachen
Die foto in jou fobo...!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Nikonlover het volgende:
OohhhIs het bij een cafe
![]()
Dan kom ik niet, ik ga niet in kostuum het centrum in.... al die dronken studenten die mij uit gaan lachen
Ik wilde alleen even in kostuum langswippen om te laten zien dat ik geen troll benquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je komt, liever dat je normaal gekleed komt. Carnaval is al geweest dit jaar
Aardig doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die foto in jou fobo...!![]()
![]()
De tranen biggelen elke keer weer over mijn wangen, MONGOOL
Als je wil bewijzen dat je geen troll bent kan je beter gewoon gekleed komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even in kostuum langswippen om te laten zien dat ik geen troll benMaar ik durf niet in mijn eentje in kostuum het centrum door
Fixed.quote:
Schoppen? Niet gelijk agressief doen hoorquote:
ik ben de kalmheid zelve.quote:Op zondag 14 april 2013 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Schoppen? Niet gelijk agressief doen hoor
Gezelligquote:Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef Dqod het volgende:
Ga nog steeds niks beloven, want KLBsociofobisch, maar ik pull een "misschientje"
quote:Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef Dqod het volgende:
Ga nog steeds niks beloven, want KLBsociofobisch, maar ik pull een "misschientje"
Ook zonder kostuum lachen ze je uit xDquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Nikonlover het volgende:
OohhhIs het bij een cafe
![]()
quote:
Jeeeejquote:
Dus ik kan jullie op de aanweziglijst zetten?quote:Op maandag 15 april 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik en dWc komen langs en dan gaan we Dima aan de vrouw helpen.
Dankjewel Frankquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Offtopic puinzooi weg. Dit houden we schoon, gaat al zoveel delen goed, houden we dus zo.
Frank, overweeg je nog om te komen?quote:
Neh, ik zit dat weekend misschien in Duitsland en dat is niets voor mij hoor. Ik laat verstek gaan, misschien dat een andere collega Mortaxx op de misschienlijst wil vergezellen, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Frank, overweeg je nog om te komen?
Mortaxx staat iig op de misschien lijst
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neh, ik zit dat weekend misschien in Duitsland en dat is niets voor mij hoor. Ik laat verstek gaan, misschien dat een andere collega Marie Mortaxx op de misschienlijst wil vergezellen, dat weet ik niet.
Dus je kan komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neh, ik zit dat weekend misschien in Duitsland en dat is niets voor mij hoor. Ik laat verstek gaan
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik word altijd zo geil week van dat accent.
Ik heb trouwens nog een fiets in Utreg. Een mannenfiets ik doe er verder niks mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gezellig, het damesaantal stijgt steeds verder
Is weer schoon mevrouwquote:Op vrijdag 19 april 2013 05:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je dit momentje van Micson met zichzelf niet even wegmodden ofzo?
Trein gaat om 5 uur terug ofzo toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoi hoi ik denk dat ik ook wel kan komenmoet alleen ef kijken hoe dat gaat met afterparty of ik moet gwn eff hotel ofzo boeken
ja ik blijf ook nuchter man doe geen drugs meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Kleine jongens worden grootquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja ik blijf ook nuchter man doe geen drugs meer
Ga weg joh! Foto's maken en op fok gooien die handel!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik ben daadwerkelijk benieuwd of het nu eindelijk eens doorgaat.
Tip: maak geen foto's, niemand vindt dat eigenlijk leuk en het belandt altijd binnen een week op FOK!.
ja maar ik moet wel jacuzzi enzo voor prive afterparty met meloewaquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Trein gaat om 5 uur terug ofzo toch?
Oja natuurlijk, ff vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar ik moet wel jacuzzi enzo voor prive afterparty met meloewa
Echt niet Haha , dan ben ik alvast t meisje dat je op de foto s verstopt ziet achter een paal, stoel of tafelquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga weg joh! Foto's maken en op fok gooien die handel!
Drink zelfs niet meerquote:
geen probleem jonge, overkomt de bestequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, ff vergeten
Sowieso, vooral de mensen die niet komen willen foto's, dus fuck jullie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga weg joh! Foto's maken en op fok gooien die handel!
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweetquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Echt niet Haha , dan ben ik alvast t meisje dat je op de foto s verstopt ziet achter een paal, stoel of tafel
En natuurlijk 30+cm.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweet
Nee sorryquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweet
Neejoh, doe niet zo gek! Gewoon lief lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Echt niet Haha , dan ben ik alvast t meisje dat je op de foto s verstopt ziet achter een paal, stoel of tafel
Niet lopen te kutten gast, gewoon loesoe gaan met die laffe iphone van je!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso, vooral de mensen die niet komen willen foto's, dus fuck jullie.
in slappe toestand jaquote:
Ja doe dat dan maar, attent van jequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee sorryen ik ben ook kleiner dan jou, misschien moet je die dan nog ffe regelen voor de meet? en anders gooi ik wel een stoel naar je wanneer ik een camera spot... Zo ben ik wel :p
Jeeeeejquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoi hoi ik denk dat ik ook wel kan komenmoet alleen ef kijken hoe dat gaat met afterparty of ik moet gwn eff hotel ofzo boeken
Ik blijf het teleurstellend vinden dat jij, als koning van de internet bigtalk, niet op komt dagen. En ja, dat mag je lezen als een uitdaging.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik ben daadwerkelijk benieuwd of het nu eindelijk eens doorgaat.
Tip: maak geen foto's, niemand vindt dat eigenlijk leuk en het belandt altijd binnen een week op FOK!.
Oke, dan wacht ik even verder verslag af!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef obsama het volgende:
Ligt er een beetje aan of ik dan kamer heb in Groningen, dan niet ivm verhuizen. Anders kom ik wel, met vriendin.
Op FOK! heet hij Braddiequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zoiets had hij wel gezegd ja. Wat is zijn FOK! naam? Dan stuur ik hem een berichtje.
Wij spreken elkaar later die week wel. Kan niet omgaan met de concurrentie van zoveel bronstige internetmannen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef CristinaYang het volgende:
Ik blijf het teleurstellend vinden dat jij, als koning van de internet bigtalk, niet op komt dagen. En ja, dat mag je lezen als een uitdaging.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar later die week wel. Kan niet omgaan met de concurrentie van zoveel bronstige internetmannen.
Zorg gewoon dat je geschoren bent en je je kamer hebt opgeruimd.
Kun je wel huillachen, maar je wilt 'm stiekem (diep in je).quote:
Dat was je moeder misschien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Kun je wel huillachen, maar je wilt 'm stiekem (diep in je).
Ja. Was me aan het aanpassen aan jouw niveau. Doei.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hahahahahladjlk einz einz einz !1!!
een grap over je moeder.hihaho
Ben je 9 ofzo?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hahahahahladjlk einz einz einz !1!!
een grap over je moeder.hihaho
Ben je 9 ofzo?
Het vrouwtje denkt "het gesprek" even af te kappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Was me aan het aanpassen aan jouw niveau. Doei.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het vrouwtje denkt "het gesprek" even af te kappen.
Heerlijk die onzekerheid.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Prima, ik knal je wel op misschien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
@ OP ik kom misschien ook , even aankijken nog, verplicht mezelf nergens toe. Jullie Yolo'en er wel op los toch?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |