Dus je kan komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neh, ik zit dat weekend misschien in Duitsland en dat is niets voor mij hoor. Ik laat verstek gaan
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik word altijd zo geil week van dat accent.
Ik heb trouwens nog een fiets in Utreg. Een mannenfiets ik doe er verder niks mee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gezellig, het damesaantal stijgt steeds verder
Is weer schoon mevrouwquote:Op vrijdag 19 april 2013 05:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan je dit momentje van Micson met zichzelf niet even wegmodden ofzo?
Trein gaat om 5 uur terug ofzo toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoi hoi ik denk dat ik ook wel kan komenmoet alleen ef kijken hoe dat gaat met afterparty of ik moet gwn eff hotel ofzo boeken
ja ik blijf ook nuchter man doe geen drugs meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Wie blijft er samen met mij nuchter?
Kleine jongens worden grootquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja ik blijf ook nuchter man doe geen drugs meer
Ga weg joh! Foto's maken en op fok gooien die handel!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik ben daadwerkelijk benieuwd of het nu eindelijk eens doorgaat.
Tip: maak geen foto's, niemand vindt dat eigenlijk leuk en het belandt altijd binnen een week op FOK!.
ja maar ik moet wel jacuzzi enzo voor prive afterparty met meloewaquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Trein gaat om 5 uur terug ofzo toch?
Oja natuurlijk, ff vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar ik moet wel jacuzzi enzo voor prive afterparty met meloewa
Echt niet Haha , dan ben ik alvast t meisje dat je op de foto s verstopt ziet achter een paal, stoel of tafelquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga weg joh! Foto's maken en op fok gooien die handel!
Drink zelfs niet meerquote:
geen probleem jonge, overkomt de bestequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, ff vergeten
Sowieso, vooral de mensen die niet komen willen foto's, dus fuck jullie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ga weg joh! Foto's maken en op fok gooien die handel!
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweetquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Echt niet Haha , dan ben ik alvast t meisje dat je op de foto s verstopt ziet achter een paal, stoel of tafel
En natuurlijk 30+cm.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |