Als je komt, liever dat je normaal gekleed komt. Carnaval is al geweest dit jaarquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Nikonlover het volgende:
OohhhIs het bij een cafe
Ik dacht dat jullie gingen verzamelen voor de jaarbeurs ofzo
![]()
Dan kom ik niet, ik ga niet in kostuum het centrum in.... al die dronken studenten die mij uit gaan lachen
Die foto in jou fobo...!quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Nikonlover het volgende:
OohhhIs het bij een cafe
![]()
Dan kom ik niet, ik ga niet in kostuum het centrum in.... al die dronken studenten die mij uit gaan lachen
Ik wilde alleen even in kostuum langswippen om te laten zien dat ik geen troll benquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je komt, liever dat je normaal gekleed komt. Carnaval is al geweest dit jaar
Aardig doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die foto in jou fobo...!![]()
![]()
De tranen biggelen elke keer weer over mijn wangen, MONGOOL
Als je wil bewijzen dat je geen troll bent kan je beter gewoon gekleed komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even in kostuum langswippen om te laten zien dat ik geen troll benMaar ik durf niet in mijn eentje in kostuum het centrum door
Fixed.quote:
Schoppen? Niet gelijk agressief doen hoorquote:
ik ben de kalmheid zelve.quote:Op zondag 14 april 2013 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Schoppen? Niet gelijk agressief doen hoor
Gezelligquote:Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef Dqod het volgende:
Ga nog steeds niks beloven, want KLBsociofobisch, maar ik pull een "misschientje"
quote:Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef Dqod het volgende:
Ga nog steeds niks beloven, want KLBsociofobisch, maar ik pull een "misschientje"
Ook zonder kostuum lachen ze je uit xDquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Nikonlover het volgende:
OohhhIs het bij een cafe
![]()
quote:
Jeeeejquote:
Dus ik kan jullie op de aanweziglijst zetten?quote:Op maandag 15 april 2013 20:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik en dWc komen langs en dan gaan we Dima aan de vrouw helpen.
Dankjewel Frankquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Offtopic puinzooi weg. Dit houden we schoon, gaat al zoveel delen goed, houden we dus zo.
Frank, overweeg je nog om te komen?quote:
Neh, ik zit dat weekend misschien in Duitsland en dat is niets voor mij hoor. Ik laat verstek gaan, misschien dat een andere collega Mortaxx op de misschienlijst wil vergezellen, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Frank, overweeg je nog om te komen?
Mortaxx staat iig op de misschien lijst
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neh, ik zit dat weekend misschien in Duitsland en dat is niets voor mij hoor. Ik laat verstek gaan, misschien dat een andere collega Marie Mortaxx op de misschienlijst wil vergezellen, dat weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |