quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:54 schreef adnapekkid het volgende:
Hoeveel mensen zouden 11 mei voor de jaarbeurs staan
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]![]()
ik moest ook gelijk aan de jaarbeurs denken toen ik van dit cafe hoorde.
Ter verduidelijking: cafe de Beurs zit op het Neudequote:
Ze hebben ook 2 tivoli's die lijers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog de jaarbeurs. lekker geregeld daar in utrecht
Ja man ben net terug in Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef Geelman het volgende:
Ging je vandaag met haantje chillen, Piye? Ik heb geen beltegoed meer, dus ik kan niet sms'en. En ik moet werken...
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo'squote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ter verduidelijking: cafe de Beurs zit op het Neude![]()
Chill man, we moeten een keer in het weekend gaan chillen of zo. Loonslaven...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben ook 2 tivoli's die lijers.
[..]
Ja man ben net terug in Rotterdam.
We gaan gewoon meteen cash money maken op de beurs. Veel leuker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo's
quote:
Ja is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Chill man, we moeten een keer in het weekend gaan chillen of zo. Loonslaven...
Ik sla liever het bier over en begin meteen aan de sterke drank. Captain Morgan ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]![]()
Van die avonden dat je na het bier tering veel sterk gaat drinken en dan niks meer weet de volgende ochtend
Ik zal het even aanpassenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
misschien ffe in de OP 'cafe' ervoor zetten en de link van t cafe plaatsen voor de dombo's![]()
Hehe ook een goede.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik sla liever het bier over en begin meteen aan de sterke drank. Captain Morgan ofzo.
Niks mis mee, bier drinkt zo lekker makkelijk weg en smaakt ook primaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe ook een goede.Al drink ik bij het uitgaan over het algemeen bier. #pauperlifejeweetzelluf
Wut waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Wie blijft er samen met mij nuchter?
ik blijf wel sober met jou, brah. sober bros. 2k13quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk karakter.
[ afbeelding ]
Wie blijft er samen met mij nuchter?
Heul niet, ik ga shotjes in jou gieten, weet je nog?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik blijf wel sober met jou, brah. sober bros. 2k13
HAHAHAHAHA IK KEN EEN VAN DIE JONGENS!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke FOK!~meet zal dit geweest zijN??
[ afbeelding ]
is dit ook een beetje de verhouding m/v of FOK!?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Welke FOK!~meet zal dit geweest zijN??
[ afbeelding ]
Op FOK! is 99,9979% man zo heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
is dit ook een beetje de verhouding m/v of FOK!?
Houdt dit in dat ik je op de lijst mag zetten?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Stink-ui het volgende:
Ik wil graag komen!
Ik kom vanaf Den Bosch met de auto
dus 4 plekken vrij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |