Nee sorryquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweet
Neejoh, doe niet zo gek! Gewoon lief lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Echt niet Haha , dan ben ik alvast t meisje dat je op de foto s verstopt ziet achter een paal, stoel of tafel
Niet lopen te kutten gast, gewoon loesoe gaan met die laffe iphone van je!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso, vooral de mensen die niet komen willen foto's, dus fuck jullie.
in slappe toestand jaquote:
Ja doe dat dan maar, attent van jequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee sorryen ik ben ook kleiner dan jou, misschien moet je die dan nog ffe regelen voor de meet? en anders gooi ik wel een stoel naar je wanneer ik een camera spot... Zo ben ik wel :p
Jeeeeejquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hoi hoi ik denk dat ik ook wel kan komenmoet alleen ef kijken hoe dat gaat met afterparty of ik moet gwn eff hotel ofzo boeken
Ik blijf het teleurstellend vinden dat jij, als koning van de internet bigtalk, niet op komt dagen. En ja, dat mag je lezen als een uitdaging.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:41 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik ben daadwerkelijk benieuwd of het nu eindelijk eens doorgaat.
Tip: maak geen foto's, niemand vindt dat eigenlijk leuk en het belandt altijd binnen een week op FOK!.
Oke, dan wacht ik even verder verslag af!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef obsama het volgende:
Ligt er een beetje aan of ik dan kamer heb in Groningen, dan niet ivm verhuizen. Anders kom ik wel, met vriendin.
Op FOK! heet hij Braddiequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zoiets had hij wel gezegd ja. Wat is zijn FOK! naam? Dan stuur ik hem een berichtje.
Wij spreken elkaar later die week wel. Kan niet omgaan met de concurrentie van zoveel bronstige internetmannen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef CristinaYang het volgende:
Ik blijf het teleurstellend vinden dat jij, als koning van de internet bigtalk, niet op komt dagen. En ja, dat mag je lezen als een uitdaging.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar later die week wel. Kan niet omgaan met de concurrentie van zoveel bronstige internetmannen.
Zorg gewoon dat je geschoren bent en je je kamer hebt opgeruimd.
Kun je wel huillachen, maar je wilt 'm stiekem (diep in je).quote:
Dat was je moeder misschien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Kun je wel huillachen, maar je wilt 'm stiekem (diep in je).
Ja. Was me aan het aanpassen aan jouw niveau. Doei.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hahahahahladjlk einz einz einz !1!!
een grap over je moeder.hihaho
Ben je 9 ofzo?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hahahahahladjlk einz einz einz !1!!
een grap over je moeder.hihaho
Ben je 9 ofzo?
Het vrouwtje denkt "het gesprek" even af te kappen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Was me aan het aanpassen aan jouw niveau. Doei.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:54 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Het vrouwtje denkt "het gesprek" even af te kappen.
Heerlijk die onzekerheid.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Prima, ik knal je wel op misschien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
@ OP ik kom misschien ook , even aankijken nog, verplicht mezelf nergens toe. Jullie Yolo'en er wel op los toch?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja nou inderdaad ik verstop me achter jou dan hoor ben je wel beetje dik? want ik ben 1.94 210kg 0,1% bf dus wel breed jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |