je had er een A teveel instaanquote:
Sorry voor de late reactie; Ik zal vanavond even kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:09 schreef Erasmo het volgende:
Kunnen in het motorlestopic de oefening filmpjes vervangen worden door deze? Veel betere kwaliteit:
Als je op de link klikt kom je op een afspeellijst uit.
Ik heb vervangen wat ik zo rap kon vinden, maar ze hebben ze niet allemaal online staan volgens mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:09 schreef Erasmo het volgende:
Kunnen in het motorlestopic de oefening filmpjes vervangen worden door deze? Veel betere kwaliteit:
Als je op de link klikt kom je op een afspeellijst uit.
Krijg je brandgaatjes van.quote:
is dit de nieuwe SC?quote:
Aangepastquote:Op zondag 8 september 2013 22:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
PTA / Mercedes Benz SLR McLaren 722 in de fik
Kan iemand in de titel viper SRT'' veranderen in mercedes benz slr mclaren 722'
Tnxz!
Eensch, hebben we idd al diverse discussies en brainstormsessies over gehad backstage, en dit werkt in principe gewoon het beste. Als er een beetje een uitgebreide OP met wat eisen e.d. aan vooraf gaat, kan elk geval gewoon individueel afgehandeld/geholpen worden.quote:Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef Anne het volgende:
Volgens mij hebben we eenzelfde soort discussie achter de schermen ook al gehad; over het centraliseren van de gezocht topics. Zelf ben ik sowieso al geen voorstander van centrale topics en in dit geval al helemaal niet omdat ik bang ben dat alles door elkaar gaat lopen of dat users amper een reactie zullen krijgen.
Destijds hebben we ervoor gekozen om een ongeschreven regel in te voeren; De openingspost moet gewoonweg een beetje uitgebreid zijn. Dus niet een "ik zoek een goedkope auto voor maximaal x euro". Als dat wel gebeurt waarschuwen we de TS en wordt er geen gehoor aan gegeven, gaat het topic alsnog op slot (het kan zijn dat we wel eens een topic over het hoofd zien; plaats dan vooral een TR).
Ik weet dat er soms best een overkill aan dit soort topics zijn, maar ik ben het niet anders gewend en kijk er af en toe ook gewoonweg overheen.
Ik zal eens vragen wat mijn medemods er van vinden.
Er zit een wereld van verschil tussen 'commentaar leveren' en het bediscussiëren van aankopen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat heeft het dan voor zin je auto te laten zien als niemand er verder commentaar op mag geven?
Okay, daar heb je zowaar een punt. Commentaar geven op puur de auto zelf mag dan dus wel als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen 'commentaar leveren' en het bediscussiëren van aankopen.
ontopicness..
Het probleem in dat soort topics is gewoon vaak dat er op een gegeven moment meer geluld wordt als dat er pics gepost worden.. dus eigenlijk moet ik die vraag gewoon met 'nee' beantwoorden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Okay, daar heb je zowaar een punt. Commentaar geven op puur de auto zelf mag dan dus wel als ik het goed begrijp?
open eens een nieuwe!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Paladijn het volgende:
wtf...
[ afbeelding ]
Waarom zou je zo rond willen lopen
Niet eens een nummer en een voertuig wat daarbij hoort.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef 2cv het volgende:
Ha, de nieuwe slowchat. Wat ene kut-OP !
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef 2cv het volgende:
Nadat de users consequenter bleken dan de modjes is die regel geschrapt.
Zeurpiet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef 2cv het volgende:
quote:
welke kleur is die?quote:
Dat is Verene Shepherd. Maar die kan ook prima doorgaan als de Lieg Piet.quote:
Zwartquote:
door je stokpaardje tevoorschijn te halen is dit gewoon onbedoeld een relevante FB reactiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef 2cv het volgende:
Hoi,quote:
Het is jullie feestje. Ik vind alles prima, zolang er maar iets (quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Anne het volgende:
Ik wilde TS eigenlijk eerst de kans geven om het topic, met name de openingspost, te updaten en voorzien van meer informatie.
Als TS dat niet doet, kan ie alsnog op slot.. Beetje dezelfde werkwijze als met de "ik zoek een auto voor X euro".
Goed?
Wil je de OP niet terug zetten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef Anne het volgende:
Slotjes op verzoek honoreren we niet zomaar.
Jammer wel dat je de OP leeg hebt gehaald..
Ik meen mij te herinneren dat er een soortgelijk topic in een ander forum dan PTA stond, maar ik kan 'm niet vinden.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb het niet zo 1-2-3- kunnen vinden en wel het algemeen topic (als het er is) van aanbiedingen van de Spoorwegen. Je weet wel.Dagkaarten voor een lage prijs en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |