nu je het zegt inderdaad. Kan natuurlijk 1 zijn met wat aanpassingen aangezien hij wel de rest van de vergelijkingen heeft.quote:Op zondag 8 september 2013 11:34 schreef rikkerdeflikker het volgende:
ziet eruit als een andere auto als je de luchtinlaat aan de zijkant ziet.
quote:Op zondag 8 september 2013 11:34 schreef rikkerdeflikker het volgende:
ziet eruit als een andere auto als je de luchtinlaat aan de zijkant ziet.
quote:
En tóch zegt iets me dat jij die foto niet met 70 KM/U hebt gemaakt.quote:Op zondag 8 september 2013 12:09 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:het was precies op 1 van de vele plekken waar wegwerkzaamheden waren en ze hadden daarnaast dus ook nog de baan naast de vluchtstrook (waar die auto stond) afgezet.
Klopt ik heb die foto helemaal niet gemaakt, zoals in de op te lezen isquote:Op zondag 8 september 2013 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En tóch zegt iets me dat jij die foto niet met 70 KM/U hebt gemaakt.
ja lijkt totaal niet op een evo maargoedquote:Op zondag 8 september 2013 13:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Qua vorm doet het me meer denken aan een lancer evo
Dat is ook goed mogelijk alleen zit ik nu ook te denken aan een:quote:Op zondag 8 september 2013 17:45 schreef invine het volgende:
Zeker niet die viper, misschien een supra met body kut?
Deze uitvoering heeft ook nog de spoiler. Als het deze is dan gaat het dus om een iets duurdere autoquote:Op zondag 8 september 2013 19:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijk alleen zit ik nu ook te denken aan een:
http://www.autoblog.nl/ar(...)mclaren-slr-roadster
Die luchtinlaten aan de zijkanten kloppen dan ook meer. Nog even verder kijken...
Ja maar de voorbumper niet meer..quote:Op zondag 8 september 2013 19:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Dat is ook goed mogelijk alleen zit ik nu ook te denken aan een:
http://www.autoblog.nl/ar(...)mclaren-slr-roadster
Die luchtinlaten aan de zijkanten kloppen dan ook meer. Nog even verder kijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |