Bel even wat verzekeringsmaatschappijen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef Susteren het volgende:
Als eerste de verzekering: met mijn instructeur heb ik dit al besproken, hij zegt dat ik het gewoon op de naam van m'n ouders kan laten verzekeren, zolang ik maar als bestuurder ben toegevoegd. Hij zegt dat ik dan ook schadevrije jaren opbouw, is dat zo?
Motorkap los, dop eraf, kijken..?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef Susteren het volgende: Zo moet de vloeistof van het stuur groen zijn, niet rood. Maar hoe kan ik dit checken bij de aanschaf van de occasion?
Elke Alfa aanschaffen is een risico. Eventueel een onafhankelijke ANWB keuring uit laten voeren als je niet zeker bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:23 schreef Susteren het volgende:En er wordt aangeraden om minimaal een late 2007 model aan te schaffen, maar is een goed onderhouden 2006 dan nogsteeds een risico?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:29 schreef Maegrim het volgende:
zo'n mooie auto wenst niemand een beginnend bestuurder toe
Zal er zuinig op zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Maegrim het volgende:
[..]
omdat ie em waarschijnlijk niet intact weet te houden
Wat een gelul zeg, het is geen Clio V6 ....quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Maegrim het volgende:
[..]
omdat ie em waarschijnlijk niet intact weet te houden
whehe, ja vast.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:56 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zeker!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dat zijn pas auto's om in te rijdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, het is geen Clio V6 ....
Boh, toch wel de lastigste bak die ik ook gereden hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat zijn pas auto's om in te rijden
Alleen als je al kunt autorijden,echt autorijden en dan nog met mate...kreng eerste klasse..quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat zijn pas auto's om in te rijden
yup..geweld,dat is de juiste omschrijving.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boh, toch wel de lastigste bak die ik ook gereden heb
Maar wat een geweld joh
De eerste 5 rondjes zandvoort toch zeker 12x om m'n as gespindquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:39 schreef Charged het volgende:
[..]
Alleen als je al kunt autorijden,echt autorijden en dan nog met mate...kreng eerste klasse..
Het moet een representatieve auto zijn, BMW 3 serie is buiten mijn budget, 1 serie is nog te overwegen. Ik houd hem waarschijnlijk voor een jaar, niet veel langer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef Charged het volgende:
Veel geluk...niet zozeer met de auto,zo slecht zijn ze niet. (met goed onderhoud en geen zuinige ex eigenaren)
Als beginnende bestuurder met zo'n auto beginnen..je zal niet de eerste zijn die zich blind staart op iets wat ie tof vindt en daarna niet weet hoe snel ie het ding kwijt moet raken als de rekeningen van onderhoud/reparaties binnenkomen.
Zonde van een mooie auto..wat is er mis mee om wat kleiner te beginnen en wat meer inzicht te krijgen van wat een auto daadwerkelijk kost.
Leuk he,speelgoed voor volwassenen,niks om je voor te schamen,ik had ook moeite om het punt te vinden om uit te accelereren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De eerste 5 rondjes zandvoort toch zeker 12x om m'n as gespind
Dan waarom geen andere keuze die financieel beter te doen zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het moet een representatieve auto zijn, BMW 3 serie is buiten mijn budget, 1 serie is nog te overwegen. Ik houd hem waarschijnlijk voor een jaar, niet veel langer.
Vertelquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Charged het volgende:
Volvo's,BMW's die representatief genoeg zijn voor hetzelfde budget waar je je minder kapot op kunt lopen..
waarheid...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Cybje het volgende:
De belastingdienst is aardig goed in de automobilist uitmelken
Een nette E39 of een V70 Classic..je gaat wat terug qua bouwjaar maar ziet er nog goed uit mits niet veneukt met aftermarket shit,je houdt wat budget over om het ding te onderhouden en zoals je zegt na een jaar rijden is de auto dan weer goed te verkopen,mits een goede aankoop in de eerste instantie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vertel? Vergelijkbare Volvo's zijn vaak niet alleen even duur in aanschaf, maar zijn qua onderhoud ook echt niet veel goedkoper dan een 159. Een 2006/2007 BMW sedan ligt gewoon buiten mijn budget.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Charged het volgende:
[..]
Een nette E39 of een V70 Classic..je gaat wat terug qua bouwjaar maar ziet er nog goed uit mits niet veneukt met aftermarket shit,je houdt wat budget over om het ding te onderhouden en zoals je zegt na een jaar rijden is de auto dan weer goed te verkopen,mits een goede aankoop in de eerste instantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |