Met 294 reacties issie niet vol hoor...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Montagui het volgende:
Topic #2 was dicht omdat die vol was:
NWS / Vermist: Patrick Diks #2
quote:Op maandag 1 april 2013 00:21 schreef Jik32 het volgende:
brrrrrrrr, na deze link met laars krijg ik steeds meer het gevoel dat het Patrick is![]()
Tijd zal het leren. Denk dat als Monique nog niet op de hoogte is gebracht, dat ze het wel kan zien aan de laars......
quote:Het signalement van Patrick Diks is: Hij is 44 jaar oud en 1.93 meter lang. Hij heeft een grote neus en kort haar. Hij droeg een spijkerbroek, een beige trui, een donkere jas en zwarte moonboots.
Gelukkig niks van meegekregenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
er is na het slotje idd nog wat verwijderd, ging voornamelijk om vuilspuierij richting Gia (om het maar eens vriendelijk te zeggen) en dat wil ik in dit deel liever niet terugzien ongeacht wat je van haar mening vind
echt NWS is het niet meer namelijk en wat hier gebeurde accepteer ik sowieso niet
Ach ja Duck het is vergezocht, maar water en laars paste in het plaatjequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Tha_Duck het volgende:
De Waal bij Lent lijkt me wel heel bijzonder, stroomopwaarts en dan zo'n end meegesleept moeten worden. Ik geloof er niet in.
Dan moet je dat eerder modden en niet drie dagen na dato, zodat iedereen het allang heeft kunnen lezen. Nu is het nogal een beetje belachelijke mosterd na de maaltijd. Bovendien is jouw perceptie van vuilspuiterij dan wel belachelijk inconsequent, want Gia zelf mag dus blijkbaar wel vuilspuiterij uitoefenen aangaande de gedragingen van echtgenote van Patrick als ook zijn kinderen? Want die maakt ze even lekker met de grond gelijk, en beschuldigd ze van onbetamelijk, zelfs verwerpelijk gedrag. Dat staat er nog. Waarom?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
er is na het slotje idd nog wat verwijderd, ging voornamelijk om vuilspuierij richting Gia (om het maar eens vriendelijk te zeggen) en dat wil ik in dit deel liever niet terugzien ongeacht wat je van haar mening vind
echt NWS is het niet meer namelijk en wat hier gebeurde accepteer ik sowieso niet
De laars op de foto lijkt een 'gewone rubber laars' aan de schacht te zien...quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:06 schreef Jik32 het volgende:
http://www.dichtbij.nl/le(...)m_campaign=Telegraaf
weer niks..... Ik dacht echt dat het de man in de Waal was, maar als dat zo was, dan hadden ze vandaag niet weer gezocht toch...
Stond er alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ar-patrick-diks.html
Ze hebben gister weer de lijkhonden los gelaten in de put.
En Gia zullen we het proberen alleen bij de feiten te houden? Zodat er niet weer een heel gebekvecht ontstaat op dit topic? Vergeet niet dat er een familie thuis zit, vrouw met 2 zoons, die met smart wachten op nieuws van of over hun man/vader.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Gia het volgende:
Nog maar een keer dan: ik beschuldig niemand ergens van, ik opper slechts een ander, mogelijk scenario. En ik ben niet de enige die anders durft te denken.
Iedereen mag het vermoeden uitspreken dat hij zelfmoord heeft gepleegd, wat een mogelijkheid is. Maar verdwijnen om een levensverzekering te kunnen innen, waarmee je uit de financiële problemen komt, dat mag niet als vermoeden geuit worden.
Dan moet er, schijnbaar gescholden worden, iets waartoe ik me hoogst zelden verlaag, maar anderen als discussie middel gebruiken, als ze er met argumenten niet meer uitkomen.
Daarnaast wordt me van alles in de mond gelegd, wat ik nooit gezegd heb.
Ik zeg A, Elizabeth zegt, oh dan bedoel je ook B.
Nee, als ik B bedoel, zeg ik ook B.
Ik gun het gezin het allerbeste, als hier sprake is van een dood door zelfmoord, moord
of een ongeluk.
Maar wegkomen met oplichting, als daarvan sprake zou zijn, gun ik niemand.
Dat bedoel ik dus ook. Maar aangezien Gia wel steeds de gene is die het voor elkaar krijgt de rest tegen haar te krijgen is het misschien verstandiger voor haar om dus wat meer respect te tonen f hoe zeg je dat, respectvoller om te gaan met haar meningen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
nee dit kwam echt niet van twee kanten, Gia heeft er hier zo haar mening over en ze werd compleet afgemaakt door een mannetje of 3, 4 zonder daar zelf in mee te gaan
ik vind wat ze zegt ook een tikje vergezocht maar dit is en blijft in de eerste plaats een discussieforum en er moet ook ruimte zijn voor die andere (misschien vergezochte) mening want als dat niet kan zonder scheldpartijen dan gaat hij opslot en verwijs ik het door naar opsporing-verzocht.nl (ofzo, ik zoek de juiste link er tegen die tijd wel bij)
Aha ok dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
Gia dr uitspraken zijn simpelweg niet tegen de regels, gescheld is dat duidelijk wel
daarnaast is er helemaal niet zoveel weggehaald, ging vooral om posts van ene Poen en reacties daarop
Zei je wat Duck?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
Pardon? Waar scheld ik?? Helemaal nergens. Heb een straffe mening. Maar die heeft Gia ook. Zo lafjes om alleen over mijn uitspraken te vallen... erg slechte en subjectieve moderatie. Er valt niet te discussieren hier. Dus tabeh
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
Gia dr uitspraken zijn simpelweg niet tegen de regels, gescheld is dat duidelijk wel
daarnaast is er helemaal niet zoveel weggehaald, ging vooral om posts van ene Poen en reacties daarop
Pffffffffquote:
Wat ik al helemaal niet begrijp is logischerwijs. Dit heeft zelfs niet eens te maken met speculeren maar zieke gedachtes voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb de hele discussie paar dagen gevolgd. Met gemengde gevoelens want hoewel soms nogal wat bot gezegd kan ik me Gia's gedachtengang ergens voorstellen hoewel haar manier waarop wel iets zachter mag.... Verder ben ik niet van de complot-theorie maar de hele zaak is wel op zijn minst verdacht en zeker een soort van merkwaardig.
Daar er twee kinderen bij betrokken zijn welke hun pappa missen kan ik enkel hopen dat ze hem vinden, dood of levend, áls er maar duidelijkheid komt. Dat lijkt mij vooralsnog het belangrijkste want eerlijk: het is véél erger niets te weten en een geliefde vermist te weten dan zekerheid te hebben dat hij er niet meer is. En in dat laatste geval is het niet aan ons om te bepalen hoe, wat en waarom.
Verder dus respect voor ieders' insteek, een vermissing van een volwassen man, zeker in dit geval vráágt nu eenmaal logischerwijs om speculaties.
Laten we hopen, zeker voor de kinderen en zijn vrouw dat er duidelijkheid komt.
Mag ik ween wat ik dan verkeerd doe. Ik ben nl iemand die wel van de feiten op de hoogte is. En het doet gewoon pijn deze volkomen onzin te lezen van Giaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
je krijgt niet de schuld, het ging vooral om Poen die mijlen veel te ver ging
Dit is een forum, mensen mogen speculeren. Dat jij de feiten weet doet daar niks aan af.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Poen het volgende:
[..]
Mag ik ween wat ik dan verkeerd doe. Ik ben nl iemand die wel van de feiten op de hoogte is. En het doet gewoon pijn deze volkomen onzin te lezen van Gia
ik begrijp de emotie maar er is hier op fok! nu eenmaal plek voor allerhande meningen, als je het er niet mee eens bent kun je twee dingen doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Poen het volgende:
[..]
Mag ik ween wat ik dan verkeerd doe. Ik ben nl iemand die wel van de feiten op de hoogte is. En het doet gewoon pijn deze volkomen onzin te lezen van Gia
Door heel die irritante discussie (die men weer gewoon opnieuw lijkt te gaan voeren ondanks dat al drie keer is gezegd verder te gaan in NWS FB als dat dan echt moet...) kan ik misschien wat posts over het hoofd gezien hebben die WEL hierover gaan (quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:48 schreef 200013 het volgende:
De foto met laars is gelukkig niet van Patrick,
Dat zullen ze echt wel al gedaan hebben hoor! Die weten, voor zover het bekend is, echt wel wat er allemaal heeft plaatsgevonden op die dag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef 200013 het volgende:
hoop dat de politie de dag dat Patrick verdween in kaart gaat brengen, misschien hebben ze dat al gedaan, maar misschien dat ze nu weken later erachter komen dat ze iets over het hoofd hebben gezien.
bron: http://www.dichtbij.nl/le(...)t-16-maart-2013.aspxquote:Het dossier Patrick Diks - tot en met 27 maart 2013
REGIO | 17 maart 2013 | 9 | Door HoutenCentraalNL, dichtbij-meeschrijver
(Foto: HoutenCentraalNL)
1 / 5VIANEN - Al sinds zaterdag 9 februari 2013 is de 44-jarige Patrick Diks, woonachtig in Vianen, vermist. De politie is sindsdien volop bezig met de verdwijning. Ook de redactie van 112-Randstad.nl volgt alle ontwikkelingen rondom de verdwijning op de voet. Er gaan een hoop roddels en geruchten de ronde maar wij hebben ons proberen te beperken tot de feiten zoals die nu bij ons bekend zijn.
Patrick Diks wordt in december 1968 geboren. Hij groeit op in ‘t Goy (gemeente Houten). Patrick werkt als inspecteur bij achtereenvolgens Royal Nederland Leven, Zwolsche Algemene en Delta Lloyd. Na een tussenfase als Commercieel Directeur bij een assurantiekantoor start hij in 2001 samen met Dennis Sporrel, het Financieel Adviesbureau Finance4Life op.
Patrick Diks is getrouwd met Monique, de zus van Dennis Sporrel, en heeft twee kinderen.
Op 23 januari 2008 start Finance4Life met de website woekerpoliswatnu.nl om mensen te helpen om van hun woekerpolissen af te komen.
- Volgens gegevens op internet zetten Patrick en Monique hun riante huis in Vianen op 2 juni 2012 te koop voor 1.600.000 euro.- Op 4 februari 2013, 5 dagen voor de verdwijning van Patrick, wordt de prijs van het huis (volgens de internetgegevens) met 110.000 euro verlaagd naar 1.490.000 euro.
- Op zaterdag 9 februari 2013 rond 22.10 uur wordt Patrick Diks vermist. Hij heeft, zonder portemonnee of gsm mee te nemen, de woning verlaten. Zijn auto stond bij de vermissing nog gewoon op de oprit van hun woning.- Sinds zondag 10 februari 2013 is de politie intensief aan het zoeken naar Patrick. Onder meer het Viaanse bos werd minutieus doorzocht, evenals recreatieplas De Put aan de Middelwaard en de Lek.
- Op 14 maart 2013 slaan drie speurhonden van de politie aan op het westelijke deel van Recreatieplas De Put. Hierna gaat de politie met sonarapparatuur het water doorzoeken in de hoop het lichaam van Patrick te kunnen vinden. Omdat De Put tot 50 meter diep is, is dat nog geen makkelijke klus.
- Op 15 maart 2013 wordt er door de Marine verder gezocht in Recreatieplas De Put met betere sonarapparatuur.
- Op 15 maart 2013 wordt de prijs van het huis (volgens de internetgegevens) met 290.000 euro verlaagd naar 1.200.000 euro.
- Op 16 maart 2013 wordt er met nog betere sonarapparatuur van de Stichting Opsporings Apparatuur Drenkelingen uit Urk verder gezocht in Recreatieplas De Put aan de Middelwaard.
- Op 23 maart2013 wordt er weer met honden gezocht op recreatieplas De Put. Ditmaal door de Stichting Signi Zoekhonden. Verschillende honden slaan in totaal 5 keer aan in de plas. Besloten wordt om een dag later (zondag 24 maart) terug te keren en te gaan zoeken met duikers.
- Op 24 maart 2013 gaat de Stichting Signi Speurhonden weer de plas op. Eerst weer met de honden, die op wederom op precies dezelfde plek aanslaan als gisteren. Hierna gaan duikers van de Stichting het ijskoude water in. Na meer dan een uur zoeken wordt er geen lichaam gevonden. Mede door het erbarmelijke weer wordt besloten de zoektocht te staken.
- Op 26 maart 2013 gaat de Marine weer zoeken op de plas. Met een speciale sonar-torpedo is de bodem, op de plek waar de honden dit weekend hebben aangeslagen, in kaart gebracht. Morgen (27 maart) wordt er, waarschijnlijk met marine duikers, weer verder gezocht.
- Op 27 maart 2013 heeft de Marine weer verder gezocht. Ze maakten hierbij gebruik van hun sonar-torpedo en een onderwatercamera. Ook zijn de duikers diverse malen het water ingegaan.
Tot op heden is er sinds 9 februari 2013 geen enkel teken van leven meer van de 44-jarige Patrick Diks vernomen.
Het signalement van Patrick Diks is: Hij is 44 jaar oud
en 1.93 meter lang. Hij heeft een grote neus en kort haar. Hij droeg een spijkerbroek, een beige trui, een donkere jas en zwarte moonboots.
Volgens de familie Diks had Patrick geen psychische of financiele problemen.
Wie weet wat er met Patrick Diks is gebeurd en waar hij nu is?Zou Patrick iets ernstigs overkomen zijn? Er moeten toch mensen zijn die weten wat er gebeurd is? Laat het aan de politie weten, hoe klein uw informatie ook is. Vele kleine puzzelstukjes kunnen deze verdwijning misschien toch oplossen.
Weet u iets? Meldt het via de politie 0900-8844 of via Meld Misdaad anoniem op 0800-7000.
Dit artikel is voor het laatst aangepast op: 28 maart 2013
quote:Zoekhonden slaan opnieuw aan bij zoektocht Patrick Diks
REGIO | 02 april 2013 | reageer | Door HoutenCentraalNL, dichtbij-meeschrijver
(Foto: HoutenCentraalNL)
1 / 1VIANEN - Medewerkers van Stichting Signi Zoekhonden heeft op Tweede Paasdag weer een zoekactie gehouden naar het lichaam van de vermiste Patrick Diks uit Vianen.
Ze zijn wederom met boten en speurhonden gaan zoeken op recreatieplas De Put aan
de Middelwaard in Vianen. Ook deze keer sloegen de speciaal getrainde
speurhonden weer aan. Ook werd er weer met sonar-apparatuur gezocht. Helaas
heeft het nog niet tot de terug vondst van het lichaam van Patrick Diks geleid.
Oei dat zal geen fijne droom zijn geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 08:08 schreef Tha_Duck het volgende:
Ontopic:
Heb vannacht gedroomd dat ie boven kwam drijven in de Put.... Nadat ze met heli's het water in beroering brachten. Brrrr. niet best als ik ga dromen
Dat motief geeft mij dus juist het gevoel dat hij ondergedoken is.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:14 schreef El_Matador het volgende:
Is zijn vrouw eigenlijk niet als verdachte aangemerkt?
- een ongelukkige val in De Put, na wekenlange uitkammingen door verschillende teams heeft niets opgeleverd. Lijkt me sterk hem daar nog te vinden.
- weggaan zonder GSM en portemonnee doet denken aan een korte wandeling alleen of met een bekende (zijn vrouw?)
- de vrouw heeft een motief (met een levensverzekering en hoge hypotheek)
- weinig kans op zelfmoord (geen afscheidsbrieven gevonden)
Het is maar een vaag verhaal allemaal. Maar die vrouw zou ik zeker beter aan de tand voelen...
Zou zomaar kunnen... Hoeft niet maar zou zomaar kunnen...quote:Op woensdag 3 april 2013 08:14 schreef El_Matador het volgende:
Is zijn vrouw eigenlijk niet als verdachte aangemerkt?
- een ongelukkige val in De Put, na wekenlange uitkammingen door verschillende teams heeft niets opgeleverd. Lijkt me sterk hem daar nog te vinden.
- weggaan zonder GSM en portemonnee doet denken aan een korte wandeling alleen of met een bekende (zijn vrouw?)
- de vrouw heeft een motief (met een levensverzekering en hoge hypotheek)
- weinig kans op zelfmoord (geen afscheidsbrieven gevonden)
Het is maar een vaag verhaal allemaal. Maar die vrouw zou ik zeker beter aan de tand voelen...
Ik zie zo'n vrouwtje nog geen moord plegen. Hulp bij zelfmoord, misschien, maar zou ze die kinderen alleen thuis laten?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen... Hoeft niet maar zou zomaar kunnen...
Er zijn, schijnbaar, zaken waarover de familie geen uitsluitsel wil geven.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom wordt het huis verkocht? Scheiding?
Hele rare vraag hoor Sp3c, maar wat heb je in mijn bericht gewijzigd wat tegen de regels is?? Snap het niet helemaal.....quote:Op woensdag 3 april 2013 09:39 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Oei dat zal geen fijne droom zijn geweestWie weet komt ie uit!!
El-Matador, ik ga dit scenario van jou gewoon negeren......![]()
Zoals ik het zie heeft hij/zij iets uit de quote gehaald van ThaDuck.. Het originele bericht is namelijk ook gewijzigd.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Hele rare vraag hoor Sp3c, maar wat heb je in mijn bericht gewijzigd wat tegen de regels is?? Snap het niet helemaal.....
Daar moest Dennis natuurlijk op passen!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie zo'n vrouwtje nog geen moord plegen. Hulp bij zelfmoord, misschien, maar zou ze die kinderen alleen thuis laten?
Jep was er al achterquote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals ik het zie heeft hij/zij iets uit de quote gehaald van ThaDuck.. Het originele bericht is namelijk ook gewijzigd.
Dat moet wel. Dat is de enige reden om je huis te verkopen. Vooral als je een moord planned.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom wordt het huis verkocht? Scheiding?
Sarcasme... niet op elke slak zout willen leggen hoor....quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Poen het volgende:
Ik zal zal proberen minder emotioneel te zijn maar blijf me verzetten tegen onzin verhalen. Ik vind het héél moeilijk dat je wel over iemand van alles mag roepen maar niet tegen iemand. En ik voel me gesterkt door degene die mij wel steunen.
Het feit dat er nu weer geschreven wordt dat zijn vrouw met hem mee is gaan wandelen of dat Dennis op moest passen blijkt wel weer dat jullie ook niet een beetje maar gewoon helemaal niet op de hoogte zijn van de situatie.
En die Matador..... Je zou een boek moeten schrijven. Daar kun je zulke verhalen en complotten in kwijt, alleen zul je waarschijnlijk geen uitgever kunnen vinden die het ook publiceerd.
Waarom? Ben jij zijn vrouw soms?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:39 schreef Jik32 het volgende:
El-Matador, ik ga dit scenario van jou gewoon negeren......![]()
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...quote:Op woensdag 3 april 2013 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat motief geeft mij dus juist het gevoel dat hij ondergedoken is.
Maar daar zou hij dan hulp bij moeten hebben gehad.
Zomaar een brainwave: hoe zou je het zelf aanpakken als je zou willen verdwijnen?
Je mobiel en pasjes, rijbewijs en dergelijke, kun je dan niet meer gebruiken, dus logisch dat je die thuis laat.
Maar dan?
Heb je vooraf valse papieren geregeld, waarmee je naar het buitenland gaat?
Zou dat mogelijk zijn, om daarmee door controles te komen, op luchthaven, station, grens?
Misschien gebruikt hij een creditcard op een andere naam?
Als dit maar enigszins een mogelijkheid zou kunnen zijn, dan lijkt het me goed om op die plekken de camerabeelden te bekijken, vanaf de dag van verdwijning.
Waarom niet???quote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie zo'n vrouwtje nog geen moord plegen. Hulp bij zelfmoord, misschien, maar zou ze die kinderen alleen thuis laten?
Als dat het onderzoek zou kunnen helpen...natuurlijk!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...
Exactamente.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat het onderzoek zou kunnen helpen...natuurlijk!
Ik neem aan dat de familie er alles voor over heeft om hem terug te vinden, dan ga je geen mogelijke motieven achter houden.
Hoe krijg ik mijn getypte bericht terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef sp3c het volgende:
vragen over het moderatiebeleid kunnen in het feedback topic
hoe moeilijk is dit nu eigenlijk
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...
Ik moet wat allemaal niet van jou???quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?
Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?
Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.
Maar zelfs bij goedkope huizen gaat er steeds enkele maanden of jaren overheen voordat ze een tweede keer verlagen. Hier tweemaal in korte tijd met een behoorlijk groot bedrag. Ik denk dan eerder dat ze snel van het huis af willen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?
Hij voelde zich niet lekker ofzo en ging even weg toch. Ik neem zovaak geen geld en telefoon mee als ik heel even wegga. Niet iedereen handelt zoals jullie enzo. Moeten jullie niet solliciteren naar een functie bij de recherce?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.
Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...
Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...
Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Als je ineens weg bent, wordt je salaris ook stopgezet?
Ik vergeet ook heel vaak m'n mobiel, als ik bv de hond uit ga laten in het bos. Ben best chaotisch wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.
Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...
Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...
Eensch, maar misschien dat dat wel van te voren bepaalde strategie is. Dat laat zich raden, maar ik weet dat wat bekende Nederlanders ook de prijzen zo omlaag gooien in deze tijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.
Dan zit ze waarschijnlijk flink in geldnood nu en wil ze zsm van dat huis af. En dan verlaag je de prijs.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.
Dat heeft de politie wel, als je nu eens wist waarover je sprak in plaats van als een kip zonder kop kletsen: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/947781/quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet wat allemaal niet van jou???![]()
Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?
Lees je nou eens in slimmerd, dat is al 100 keer besproken en staat op 1000 plekken op internet.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe groot is dat gebied waar hij was gaan wandelen? Was het koud die dag/nacht van zijn verdwijning?
Goed ingelezen, er is heel geen sprake van salaris van Patrick. Dat komt gewoon uit het, nog draaiende, eigen bedrijf.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Als je ineens weg bent, wordt je salaris ook stopgezet?
Ipv zelf maar te herhalen dat ik terug moet lezen kun je het ook zelf even zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lees je nou eens in slimmerd, dat is al 100 keer besproken en staat op 1000 plekken op internet.
Eensch, dat is wat ik al sinds een van de eerste posts in het eerste topic roep.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:58 schreef Ziba het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat de familie terughoudend is met informatie. Natuurlijk ga je geen echte privé zaken in de media gooien maar ik zou zelf wel alles openbaren. Omdat ik zeker wil weten dat ik alles heb gedaan om de zoektocht goed te laten eindigen.
Maar misschien hebben ze dat ook wel gedaan bij de echte zoekmensen en willen ze het alleen niet in de media hebben enzo.
Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.quote:
Jup, een soort OP als ik had gemaakt in die andere bijzondere zaak, die van de Al Hillis in Annecy?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |