Hele rare vraag hoor Sp3c, maar wat heb je in mijn bericht gewijzigd wat tegen de regels is?? Snap het niet helemaal.....quote:Op woensdag 3 april 2013 09:39 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Oei dat zal geen fijne droom zijn geweestWie weet komt ie uit!!
El-Matador, ik ga dit scenario van jou gewoon negeren......![]()
Zoals ik het zie heeft hij/zij iets uit de quote gehaald van ThaDuck.. Het originele bericht is namelijk ook gewijzigd.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Hele rare vraag hoor Sp3c, maar wat heb je in mijn bericht gewijzigd wat tegen de regels is?? Snap het niet helemaal.....
Daar moest Dennis natuurlijk op passen!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie zo'n vrouwtje nog geen moord plegen. Hulp bij zelfmoord, misschien, maar zou ze die kinderen alleen thuis laten?
Jep was er al achterquote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals ik het zie heeft hij/zij iets uit de quote gehaald van ThaDuck.. Het originele bericht is namelijk ook gewijzigd.
Dat moet wel. Dat is de enige reden om je huis te verkopen. Vooral als je een moord planned.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom wordt het huis verkocht? Scheiding?
Sarcasme... niet op elke slak zout willen leggen hoor....quote:Op woensdag 3 april 2013 12:52 schreef Poen het volgende:
Ik zal zal proberen minder emotioneel te zijn maar blijf me verzetten tegen onzin verhalen. Ik vind het héél moeilijk dat je wel over iemand van alles mag roepen maar niet tegen iemand. En ik voel me gesterkt door degene die mij wel steunen.
Het feit dat er nu weer geschreven wordt dat zijn vrouw met hem mee is gaan wandelen of dat Dennis op moest passen blijkt wel weer dat jullie ook niet een beetje maar gewoon helemaal niet op de hoogte zijn van de situatie.
En die Matador..... Je zou een boek moeten schrijven. Daar kun je zulke verhalen en complotten in kwijt, alleen zul je waarschijnlijk geen uitgever kunnen vinden die het ook publiceerd.
Waarom? Ben jij zijn vrouw soms?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:39 schreef Jik32 het volgende:
El-Matador, ik ga dit scenario van jou gewoon negeren......![]()
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...quote:Op woensdag 3 april 2013 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat motief geeft mij dus juist het gevoel dat hij ondergedoken is.
Maar daar zou hij dan hulp bij moeten hebben gehad.
Zomaar een brainwave: hoe zou je het zelf aanpakken als je zou willen verdwijnen?
Je mobiel en pasjes, rijbewijs en dergelijke, kun je dan niet meer gebruiken, dus logisch dat je die thuis laat.
Maar dan?
Heb je vooraf valse papieren geregeld, waarmee je naar het buitenland gaat?
Zou dat mogelijk zijn, om daarmee door controles te komen, op luchthaven, station, grens?
Misschien gebruikt hij een creditcard op een andere naam?
Als dit maar enigszins een mogelijkheid zou kunnen zijn, dan lijkt het me goed om op die plekken de camerabeelden te bekijken, vanaf de dag van verdwijning.
Waarom niet???quote:Op woensdag 3 april 2013 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zie zo'n vrouwtje nog geen moord plegen. Hulp bij zelfmoord, misschien, maar zou ze die kinderen alleen thuis laten?
Als dat het onderzoek zou kunnen helpen...natuurlijk!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...
Exactamente.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat het onderzoek zou kunnen helpen...natuurlijk!
Ik neem aan dat de familie er alles voor over heeft om hem terug te vinden, dan ga je geen mogelijke motieven achter houden.
Hoe krijg ik mijn getypte bericht terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef sp3c het volgende:
vragen over het moderatiebeleid kunnen in het feedback topic
hoe moeilijk is dit nu eigenlijk
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...
Ik moet wat allemaal niet van jou???quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?
Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?
Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.
Maar zelfs bij goedkope huizen gaat er steeds enkele maanden of jaren overheen voordat ze een tweede keer verlagen. Hier tweemaal in korte tijd met een behoorlijk groot bedrag. Ik denk dan eerder dat ze snel van het huis af willen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?
Hij voelde zich niet lekker ofzo en ging even weg toch. Ik neem zovaak geen geld en telefoon mee als ik heel even wegga. Niet iedereen handelt zoals jullie enzo. Moeten jullie niet solliciteren naar een functie bij de recherce?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.
Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...
Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...
Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Als je ineens weg bent, wordt je salaris ook stopgezet?
Ik vergeet ook heel vaak m'n mobiel, als ik bv de hond uit ga laten in het bos. Ben best chaotisch wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.
Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...
Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...
Eensch, maar misschien dat dat wel van te voren bepaalde strategie is. Dat laat zich raden, maar ik weet dat wat bekende Nederlanders ook de prijzen zo omlaag gooien in deze tijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |