abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124832622
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Als dat het onderzoek zou kunnen helpen...natuurlijk!
Ik neem aan dat de familie er alles voor over heeft om hem terug te vinden, dan ga je geen mogelijke motieven achter houden.
Exactamente.

Een vuil zaakje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_124832687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef sp3c het volgende:
vragen over het moderatiebeleid kunnen in het feedback topic

hoe moeilijk is dit nu eigenlijk }:|
Hoe krijg ik mijn getypte bericht terug.
pi_124832695
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?

Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.
pi_124832769
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?

Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.
Ik moet wat allemaal niet van jou??? _O- _O-

Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.

Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 3 april 2013 @ 13:45:56 #80
3542 Gia
User under construction
pi_124832787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.
pi_124832797
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?
pi_124832849
Hoe groot is dat gebied waar hij was gaan wandelen? Was het koud die dag/nacht van zijn verdwijning?
pi_124832890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.

Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...

Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...

pi_124832891
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Als je ineens weg bent, wordt je salaris ook stopgezet?
  woensdag 3 april 2013 @ 13:50:40 #85
3542 Gia
User under construction
pi_124832950
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar zelfs bij goedkope huizen gaat er steeds enkele maanden of jaren overheen voordat ze een tweede keer verlagen. Hier tweemaal in korte tijd met een behoorlijk groot bedrag. Ik denk dan eerder dat ze snel van het huis af willen.

Nieuw leven in 't buitenland? Patrick is alvast vertrokken?

Let op de vraagtekens, ik beschuldig niemand, maar opper een mogelijkheid.
pi_124832960
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.

Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...

Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...
Hij voelde zich niet lekker ofzo en ging even weg toch. Ik neem zovaak geen geld en telefoon mee als ik heel even wegga. Niet iedereen handelt zoals jullie enzo. Moeten jullie niet solliciteren naar een functie bij de recherce?
  woensdag 3 april 2013 @ 13:51:49 #87
3542 Gia
User under construction
pi_124832991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.
pi_124833005
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vergeet ook heel vaak m'n mobiel, als ik bv de hond uit ga laten in het bos. Ben best chaotisch wat dat betreft.

Jaren geleden verdween een collega van me, Raoul van de Donk, is uiteindelijk dood verklaard door zijn vrouw en de wildste verhalen gingen in het rond (oa dat zij er achter zat) en hij is in geloof ik 2009 gevonden, in de Belgische Ardennen. Ging ook even wandelen.

Het was koud toen, er lag sneeuw, en hij is waarschijnlijk uitgegleden en doodgevroren. Had ook geen telefoon bij zich.

Maar neem aan dat het gebied waar hij ging wandelen niet zo groot is? Mja, bij Raoul hadden ze ook gezocht waar hij ongeveer gevonden is.
pi_124833018
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Eensch, maar misschien dat dat wel van te voren bepaalde strategie is. Dat laat zich raden, maar ik weet dat wat bekende Nederlanders ook de prijzen zo omlaag gooien in deze tijd.
pi_124833058
Dit is gewoon een klassiek voorbeeld van tunnelvisie, X moet wel zo zijn dus zoeken we er maar bewijs bij wat X bevestigd.
pi_124833074
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.
Dan zit ze waarschijnlijk flink in geldnood nu en wil ze zsm van dat huis af. En dan verlaag je de prijs.
pi_124833131
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet wat allemaal niet van jou??? _O- _O-

Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.

Dat heeft de politie wel, als je nu eens wist waarover je sprak in plaats van als een kip zonder kop kletsen: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/947781/

De familie heeft dat ook overigens al diverse keren bevestigd, er zijn geen psychische of financiele problemen. Dus dat stuk kan afgesloten worden.
pi_124833154
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe groot is dat gebied waar hij was gaan wandelen? Was het koud die dag/nacht van zijn verdwijning?
Lees je nou eens in slimmerd, dat is al 100 keer besproken en staat op 1000 plekken op internet.
pi_124833201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Goed ingelezen, er is heel geen sprake van salaris van Patrick. Dat komt gewoon uit het, nog draaiende, eigen bedrijf.
pi_124833213
Het enige wat ik vreemd vind is dat de familie terughoudend is met informatie. Natuurlijk ga je geen echte privé zaken in de media gooien maar ik zou zelf wel alles openbaren. Omdat ik zeker wil weten dat ik alles heb gedaan om de zoektocht goed te laten eindigen.

Maar misschien hebben ze dat ook wel gedaan bij de echte zoekmensen en willen ze het alleen niet in de media hebben enzo.
pi_124833243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Lees je nou eens in slimmerd, dat is al 100 keer besproken en staat op 1000 plekken op internet.
Ipv zelf maar te herhalen dat ik terug moet lezen kun je het ook zelf even zeggen.
En je bent niet echt op een prettige manier aan het posten, beetje mensen afzeiken de hele tijd en dan klagen over wat er wordt gezegd in dit topic.
pi_124833258
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?
pi_124833271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:58 schreef Ziba het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat de familie terughoudend is met informatie. Natuurlijk ga je geen echte privé zaken in de media gooien maar ik zou zelf wel alles openbaren. Omdat ik zeker wil weten dat ik alles heb gedaan om de zoektocht goed te laten eindigen.

Maar misschien hebben ze dat ook wel gedaan bij de echte zoekmensen en willen ze het alleen niet in de media hebben enzo.
Eensch, dat is wat ik al sinds een van de eerste posts in het eerste topic roep.

Ondertussen denk ik er anders over, ik denk dat er niet meer info is eerlijk gezegd. Hij is weg, er zijn geen bekende financiele of psychische problemen. Dat is alles wat er bekend is. Soms is dat het ook gewoon, hoe rot dat ook is. Ik ben er, na zoveel tijd, van overtuigd dat als ze meer wisten dat ook bekend zou zijn ondertussen.
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 14:00:32 #99
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124833279
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef Poen het volgende:
Kan... maar moeten ze zeker 2 sluizen door
Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124833303
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?
Jup, een soort OP als ik had gemaakt in die andere bijzondere zaak, die van de Al Hillis in Annecy? 8-)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')