Exactamente.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als dat het onderzoek zou kunnen helpen...natuurlijk!
Ik neem aan dat de familie er alles voor over heeft om hem terug te vinden, dan ga je geen mogelijke motieven achter houden.

Hoe krijg ik mijn getypte bericht terug.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef sp3c het volgende:
vragen over het moderatiebeleid kunnen in het feedback topic
hoe moeilijk is dit nu eigenlijk

Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan ook goed idd. En als je man verdwenen is, dan geef je openheid over je financiele situatie en waarom je je huis wil verkopen...

Ik moet wat allemaal niet van jou???quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?
Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.

Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoewel mijn gevoel zegt dat ze ook meer openheid moeten geven ben ik het toch met je oneens. Waarom zou je heel Nederland vertellen hoe je er financieel voor staat, en waarom zou je je huis niet mogen verkopen?
Overigens heeft de familie en politie allang gemeld dat er financieel niks aan de hand is en dat geen reden is voor de verdwijning. Lees je voortaan even in voor je commentaar levert.

Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?

Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?

Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.

Maar zelfs bij goedkope huizen gaat er steeds enkele maanden of jaren overheen voordat ze een tweede keer verlagen. Hier tweemaal in korte tijd met een behoorlijk groot bedrag. Ik denk dan eerder dat ze snel van het huis af willen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat ze willen verhuizen. Waarom zet je anders een huis te koop?

Hij voelde zich niet lekker ofzo en ging even weg toch. Ik neem zovaak geen geld en telefoon mee als ik heel even wegga. Niet iedereen handelt zoals jullie enzo. Moeten jullie niet solliciteren naar een functie bij de recherce?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.
Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...
Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...

Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Als je ineens weg bent, wordt je salaris ook stopgezet?

Ik vergeet ook heel vaak m'n mobiel, als ik bv de hond uit ga laten in het bos. Ben best chaotisch wat dat betreft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik. Maar als dat zo is, kan zijn vrouw dat uitleggen aan de politie en die kan ook andere aanwijzingen zoeken.
Een georganiseerde verdwijning lijkt me logischer dan iemand die eventjes weggaat (en zonder geld niet ver kan komen) en niet meer terug te vinden is, ook niet na uitgebreid speurwerk...
Wie neemt nou geen GSM en geen geld mee als ie weggaat? Ik hoogstens als ik -zoals nu- even een peukje ga roken buiten...

Eensch, maar misschien dat dat wel van te voren bepaalde strategie is. Dat laat zich raden, maar ik weet dat wat bekende Nederlanders ook de prijzen zo omlaag gooien in deze tijd.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Blijft raar dat je in zo'n korte tijd tweemaal de vraagprijs verlaagt, met maar liefst 4 ton! Een keer vlak voor de verdwijning, daarna vlak na de verdwijning.

Dan zit ze waarschijnlijk flink in geldnood nu en wil ze zsm van dat huis af. En dan verlaag je de prijs.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is mede oprichter van het bedrijf, zij werkt er als administratief medewerkster.

Dat heeft de politie wel, als je nu eens wist waarover je sprak in plaats van als een kip zonder kop kletsen: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/947781/quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet wat allemaal niet van jou???![]()
Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?

Lees je nou eens in slimmerd, dat is al 100 keer besproken en staat op 1000 plekken op internet.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe groot is dat gebied waar hij was gaan wandelen? Was het koud die dag/nacht van zijn verdwijning?

Goed ingelezen, er is heel geen sprake van salaris van Patrick. Dat komt gewoon uit het, nog draaiende, eigen bedrijf.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wel raar ja. Zit z'n vrouw in geldnood nu hij weg is of krijgen ze nog wel inkomen?
Als je ineens weg bent, wordt je salaris ook stopgezet?

Ipv zelf maar te herhalen dat ik terug moet lezen kun je het ook zelf even zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lees je nou eens in slimmerd, dat is al 100 keer besproken en staat op 1000 plekken op internet.

Eensch, dat is wat ik al sinds een van de eerste posts in het eerste topic roep.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:58 schreef Ziba het volgende:
Het enige wat ik vreemd vind is dat de familie terughoudend is met informatie. Natuurlijk ga je geen echte privé zaken in de media gooien maar ik zou zelf wel alles openbaren. Omdat ik zeker wil weten dat ik alles heb gedaan om de zoektocht goed te laten eindigen.
Maar misschien hebben ze dat ook wel gedaan bij de echte zoekmensen en willen ze het alleen niet in de media hebben enzo.

Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.quote:

Jup, een soort OP als ik had gemaakt in die andere bijzondere zaak, die van de Al Hillis in Annecy?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |