abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124833340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Eensch, dat is wat ik al sinds een van de eerste posts in het eerste topic roep.

Ondertussen denk ik er anders over, ik denk dat er niet meer info is eerlijk gezegd. Hij is weg, er zijn geen bekende financiele of psychische problemen. Dat is alles wat er bekend is. Soms is dat het ook gewoon, hoe rot dat ook is. Ik ben er, na zoveel tijd, van overtuigd dat als ze meer wisten dat ook bekend zou zijn ondertussen.
Ja, oja. Idd. Wat moet je eigenlijk nog meer zeggen. Hij is weggegaan, had die en die kleding aan en whatever. Dan houdt het ook wel op ja. :') :D
pi_124833379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ipv zelf maar te herhalen dat ik terug moet lezen kun je het ook zelf even zeggen.
En je bent niet echt op een prettige manier aan het posten, beetje mensen afzeiken de hele tijd en dan klagen over wat er wordt gezegd in dit topic.
Nee, ik ageer tegen de constante stroom van onzin en onwaarheden. Dat heeft niks met vriendelijk zijn te maken. Dat is mijn doel ook niet, daarvoor heb ik andere topics. En nee, ik ga het niet allemaal voorkauwen, ben geen kleuterleidster.
Je kan de info gewoon opzoeken, er is zelfs een goed dossier van overigens: http://www.112-randstad.n(...)en-met-16-maart-2013.

De reden overigens waarom ik zo bot reageer, de familie en Patrick worden constant in diskrediet gebracht met dezelfde, zinloze en onware, speculaties. Prima als je nieuwe inzichten hebt, dat kan de familie alleen maar helpen, maar herkauwen schiet niemand wat mee op.
pi_124833414
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jup, een soort OP als ik had gemaakt in die andere bijzondere zaak, die van de Al Hillis in Annecy? 8-)
Wat let je om dat nogmaals te doen?
pi_124833445
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.
Je kan meegesleurd worden, stel dat je been verstrikt raakt in een loshangend stuk touw vanaf een schip. Maar ik vind het heel, heel ver gezocht en praktisch onmogelijk.
pi_124833492
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?
Ik zeg, goed idee! Maak hem, denk dat sp3c hem er wel neer wil zetten.
  woensdag 3 april 2013 @ 14:21:32 #106
393141 Jik32
I am good, but not an angel
pi_124833970
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? Ben jij zijn vrouw soms?
hihi nee, maar ik bedoelde dat ik geen discussie aan ga omdat het allemaal steeds met bekvechten eindigt. Daar heeft niemand wat aan. Dus daarom dat ik het negeer ;)
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
  woensdag 3 april 2013 @ 14:24:59 #107
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124834107
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet wat allemaal niet van jou??? _O- _O-

Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.

Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?
Wat weet jij nou van wat de politie wel en niet prijs geeft.
Feiten
  woensdag 3 april 2013 @ 14:35:48 #108
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124834515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.
Mee gevoerd met een schip. Slimmerd. Er komen hele walvissen binnen in de haven van Rotterdam

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 03-04-2013 15:52:16 ]
Feiten
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 14:49:15 #109
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124834970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Poen het volgende:

[..]

Mee gevoerd met een schip. Slimmerd. Er komen hele walvissen binnen in de haven van Rotterdam
Op de binnenvaart gebruiken ze geen bulbstevens. Slimmerd. En zoiets groots als een walvis kan inderdaad op zo'n bulbsteven komen te liggen, een mens wast daar zo weer af.

De kans dat dit scenario waar is acht ik kleiner dan de kans om in een landelijke loterij de jackpot te winnen. 1 op tig miljard dus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 3 april 2013 @ 14:52:01 #110
3542 Gia
User under construction
pi_124835065
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:33 schreef Poen het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat de mensen die er wel toe doen en niet zulke prutsers zijn zoals jullie niet op de hoogte zijn van de zaken die belangrijk zijn. Of dat het van enige meer waarde zou zijn als jullie van de feiten op de hoogte zouden zijn.
Zolang we niet van de feiten op de hoogte zijn, kunnen we er slechts naar raden.

Hadden ze misschien een (zeewaardige) boot?
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 16:10:04 #111
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124838042
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Zolang we niet van de feiten op de hoogte zijn, kunnen we er slechts naar raden.

Hadden ze misschien een (zeewaardige) boot?
Dit, helaas kunnen we alleen aan raden doen en aan logische deductie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 3 april 2013 @ 16:17:22 #112
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_124838287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:49 schreef JeMoeder het volgende:
Op de binnenvaart gebruiken ze geen bulbstevens. Slimmerd.
Ook op de binnenvaart gebruiken ze die wel degelijk....

Slimmerrrrrrrd.... ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 16:23:44 #113
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124838541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ook op de binnenvaart gebruiken ze die wel degelijk....

Slimmerrrrrrrd.... ^O^
Nauwelijks, maar ze worden wel gebruikt inderdaad..
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 3 april 2013 @ 16:24:12 #114
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124838555
NWS / [NWS FeedBack] betyar :')

[ Bericht 93% gewijzigd door sp3c op 03-04-2013 16:49:28 ]
Feiten
  woensdag 3 april 2013 @ 17:10:52 #115
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124840710
Dat lichaam in de Waal, is dat al geïdentificeerd?
Ik ben nog steeds elke dag bij de put, had geen idee dat ze toch weer aan het zoeken waren.
Het lijkt mij een gebed zonder end te worden daar... En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)
L'Enfer, c'est les autres.
pi_124841492
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)
Kun je daar zwemmen dan, wij gingen een jaar of 20/15 terug regelmatig in de lek zwemmen en die plas was altijd dicht voor recreatie vanwege blauwalg.
  woensdag 3 april 2013 @ 17:32:13 #117
393141 Jik32
pi_124841603
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kun je daar zwemmen dan, wij gingen een jaar of 20/15 terug regelmatig in de lek zwemmen en die plas was altijd dicht voor recreatie vanwege blauwalg.
Ja als het te heet is dan stikt het ervan idd. brrrrrrr krijg al jeuk als ik er aan denk.
"Your clothes should be thight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady"
pi_124841609
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef Poen het volgende:

[..]

Wat weet jij nou van wat de politie wel en niet prijs geeft.
Het taalgebruik van de politie is doorgaans niet "er is niets aan de hand" (een directe verklaring) maar "er is geen bewijs gevonden voor dit en dit" (indirect). Dat is het grote verschil. Wat media en publiek daarvan interpreteren is iets anders.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 april 2013 @ 17:38:59 #119
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124841896
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het taalgebruik van de politie is doorgaans niet "er is niets aan de hand" (een directe verklaring) maar "er is geen bewijs gevonden voor dit en dit" (indirect). Dat is het grote verschil. Wat media en publiek daarvan interpreteren is iets anders.
Klopt
Maar ze laten individuen ook niet mee zoeken als ze er niet zeker van zijn als er iets anders aan de hand is. Ze houden alle optie´s open.
Feiten
  woensdag 3 april 2013 @ 17:39:38 #120
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124841936
Ja massaal liggen ze daar. Nouja goed, je zal weleens vaker zwemmen met een lijk zonder dat je het weet.
  woensdag 3 april 2013 @ 17:42:40 #121
393141 Jik32
pi_124842086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat lichaam in de Waal, is dat al geïdentificeerd?
Ik ben nog steeds elke dag bij de put, had geen idee dat ze toch weer aan het zoeken waren.
Het lijkt mij een gebed zonder end te worden daar... En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)
Geen idee ?? kan er niks meer over vinden. stom eigenlijk dat door een laars en water direct Patrick in me op kwam, maar ja de hele zaak is vreemd, dus kijk eigenlijk nergens meer van op nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jik32 op 03-04-2013 17:43:09 (Tom met een s) ]
pi_124843743
Zo'n OP zou hier niet misstaan:

NWS / Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #3

De zaak interesseert me te weinig en met een baan van 60 uur werk niet te combineren. Wellicht een mooie taak voor Jik32 (TS) of een andere enthousiasteling?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 3 april 2013 @ 18:47:31 #123
393141 Jik32
pi_124844711
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n OP zou hier niet misstaan:

NWS / Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #3

De zaak interesseert me te weinig en met een baan van 60 uur werk niet te combineren. Wellicht een mooie taak voor Jik32 (TS) of een andere enthousiasteling?
Nope Ik run een eigen (klein) bedrijf, dus ook te weinig tijd ;)

EDIT: Even zitten lezen, maar spannend zeg! :P

[ Bericht 7% gewijzigd door Jik32 op 03-04-2013 18:57:43 ]
pi_124851339
Dat bedoel ik eingelijk de politie heeft het verhaal van de vrouw gehoord, maar misschien niet zelfstandig onderzoek gedaan. Als ze alles nog eens langsgaan, en niet afgaan op alleen een verklaring van de vrouw komen ze misschien op heel iets anders uit. En gaan ze misschien ook ergens anders zoeken dan zich focussen op de put. Daarbij heb ik bij hart van nederland volgens mij op een site gelezen dat met Pasen er weer is gezoch door Signi en dat de honden nu in de put op 2 verschillende plaatsen aansloegen. Beetje vreemd..

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik zijn vrouw verdenk. Wat ik wel weet is dat de zwager van Patrick het niet gedaan kan hebben. Hij had die dag zijn huis vol met visite vanwegen een verjaardag. Dus ........
pi_124853477
Lijkhonden zoeken weer naar Patrick Diks

#VIANEN 2 april 2013 - Speciale lijkhonden van Stichting Signi hebben tweede paasdag bij De Put in Vianen opnieuw gezocht naar de vermiste Patrick Diks.

Duikers van de marine zochten vorige week drie dagen lang in het water naar een spoor van de vermiste ondernemer, maar vonden niets.

De honden van Signi en de politie sloegen verschillende keren aan op twee plekken in de plas. Ook tweede paasdag gebeurde dat weer, maar duikers bleven op de kant.

Het zoeken in De Put is lastig vanwege de grillige bodem. Of er binnenkort weer verder wordt gezocht naar de 44-jarige Diks, is niet bekend.
pi_124854677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:
Dat bedoel ik eingelijk de politie heeft het verhaal van de vrouw gehoord, maar misschien niet zelfstandig onderzoek gedaan. Als ze alles nog eens langsgaan, en niet afgaan op alleen een verklaring van de vrouw komen ze misschien op heel iets anders uit. En gaan ze misschien ook ergens anders zoeken dan zich focussen op de put. Daarbij heb ik bij hart van nederland volgens mij op een site gelezen dat met Pasen er weer is gezoch door Signi en dat de honden nu in de put op 2 verschillende plaatsen aansloegen. Beetje vreemd..

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik zijn vrouw verdenk. Wat ik wel weet is dat de zwager van Patrick het niet gedaan kan hebben. Hij had die dag zijn huis vol met visite vanwegen een verjaardag. Dus ........
Sorry hoor, maar denk jij serieus dat ze bij de recherche een stel debielen zijn die amper hun eigen naam kunnen schrijven?
pi_124854935
Dat zijn jouw woorden.

Komt voor dat ze een zaak sluiten en na een tijd weer openen omdat ze erachter komen dat het toch zin heeft er nog eens naar te kijken. Wat ik hiermee bedoel te zeggen dat het misschien zinnig is nog eens van begin af aan naar de zaak te kijken.

Zou erg zijn als het zoeken op een gegeven moment stopt en het stil blijft..............een vrouw zich afvraagd waar haar man is en kinderen waar hun vader is.
pi_124855430
quote:

Als er sprake is van een misdrijf is de partner altijd onderwerp van onderzoek. De meeste moorden worden door iemand uit de kennissenkring/familiekring gepleegd. Ik vermoed dat de recherche hoofdstuk 1 van 'inleiding in politieonderzoek' wel gelezen heeft ;).
dag
  woensdag 3 april 2013 @ 22:03:52 #129
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124855580
quote:

Denk je nu echt dat als haar broer zijn verjaardag viert want dat zeg je net zelf, dat zij daar zelf niet op die verjaardag zit. Ongelooflijk

En denk je nu echt dat de recherche niet checkt en dubbel checkt wat de verschillende mogelijkheden zijn. Doe eens normaal.
Feiten
pi_124856670
Poen, jammer dat je zo licht geraakt bent. Als je goed leest schrijf ik dat ik niet wil zeggen dat ik zijn vrouw van zoiets verdenk, want als je logisch nadenkt zal ze daar ook geweest zijn. Maar begrijp dat het wel een erg domme opmerking is om nog eens goed te kijken of er niet iets over het hoofd is gezien.

Begrijp dat voor sommige andere scenarios dan meer voor de hand liggen, famillie leden verdenken van moord, met dit soort scenarios ben ik het nl. niet eens. En uit eerdere post begrijp ik dat jij daar behoorlijk pissig van wordt. Dus begrijp je reaktie van je post niet.

Ja , denk ook de de recherche alles goed heeft onderzocht dus waarom nog verder zoeken zou je dan zeggen toch poen?? Als ze hun werk toch al goed hebben gedaan en er niets meer te onderzoeken is niets meer om na te denken ja, dan kan je het er maar beter voor de rest bij laten zitten.
Dat was het dan....
Je begint weer lekker met je post, met doe eens normaal, straks verwijderen ze weer eea van je op dit forum .... zou jammer zijn
  woensdag 3 april 2013 @ 22:33:58 #131
393141 Jik32
pi_124857436
Patrick en Monique waren samen op die verjaardag. Bij thuis komst ging Patrick even naar buiten omdat hij zich niet zo lekker voelde en sindsdien ontbreekt ieder spoor....

Alleen maar ter informatie hoor ;)
pi_124857666
Ja weet ik, ik weet dat ze daar waren, en vind het ook erg dat er zo over zijn vrouw en zwager geschreven wordt, wil alleen zeggen dat ik vind dat ze naar patrick moeten blijven zoeken. Misschien verder kijken dan de put..... en wat is 8 weken zoeken voor een mensenleven
  woensdag 3 april 2013 @ 23:16:43 #133
3542 Gia
User under construction
pi_124859970
Dus, ze waren samen op de verjaardag, en daarna samen weer thuis, voordat hij verdween. Dus, feitelijk heeft zij wel de mogelijkheid om hem iets aan te doen.
Waarmee ik niet zeg dat dit zo is, zelfs niet dat ik dat denk, maar slechts dat het mogelijk is.

Dennis valt af, want die zat nog met verjaardagsvisite.
  woensdag 3 april 2013 @ 23:17:15 #134
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124859997
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef 200013 het volgende:
Poen, jammer dat je zo licht geraakt bent. Als je goed leest schrijf ik dat ik niet wil zeggen dat ik zijn vrouw van zoiets verdenk, want als je logisch nadenkt zal ze daar ook geweest zijn. Maar begrijp dat het wel een erg domme opmerking is om nog eens goed te kijken of er niet iets over het hoofd is gezien.

Begrijp dat voor sommige andere scenarios dan meer voor de hand liggen, famillie leden verdenken van moord, met dit soort scenarios ben ik het nl. niet eens. En uit eerdere post begrijp ik dat jij daar behoorlijk pissig van wordt. Dus begrijp je reaktie van je post niet.

Ja , denk ook de de recherche alles goed heeft onderzocht dus waarom nog verder zoeken zou je dan zeggen toch poen?? Als ze hun werk toch al goed hebben gedaan en er niets meer te onderzoeken is niets meer om na te denken ja, dan kan je het er maar beter voor de rest bij laten zitten.
Dat was het dan....
Je begint weer lekker met je post, met doe eens normaal, straks verwijderen ze weer eea van je op dit forum .... zou jammer zijn
Oh je gaat het nu daar opgooien. Er zit nog steeds recherche op dus het is en blijft onderzocht.
Feiten
  woensdag 3 april 2013 @ 23:17:51 #135
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124860035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Jik32 het volgende:
Patrick en Monique waren samen op die verjaardag. Bij thuis komst ging Patrick even naar buiten omdat hij zich niet zo lekker voelde en sindsdien ontbreekt ieder spoor....

Alleen maar ter informatie hoor ;)
Klopt ook niet
Feiten
  woensdag 3 april 2013 @ 23:20:12 #136
3542 Gia
User under construction
pi_124860195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef Poen het volgende:

Klopt ook niet
Wat klopt dan wel?
  woensdag 3 april 2013 @ 23:32:28 #137
393141 Jik32
pi_124860871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef Poen het volgende:

[..]

Klopt ook niet
Klopt dus wel.
  woensdag 3 april 2013 @ 23:36:56 #138
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124861115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Klopt dus wel.
Klopt NIET
Feiten
pi_124861155
Goede discussie, klopt wel, klopt niet.
  woensdag 3 april 2013 @ 23:44:58 #140
3542 Gia
User under construction
pi_124861487
Wie weet dat nou het beste, en waarom?
  woensdag 3 april 2013 @ 23:48:47 #141
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124861637
quote:
6s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Gia het volgende:
Wie weet dat nou het beste, en waarom?
Ik
Feiten
  donderdag 4 april 2013 @ 00:03:05 #142
3542 Gia
User under construction
pi_124862116
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:48 schreef Poen het volgende:

[..]

Ik
.....omdat.....?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 00:25:30 #143
163650 Greys
pi_124862649
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Poen het volgende:

[..]

Klopt NIET
Maar zeg dan waaróm het niet klopt, welk gedeelte er aan die post niet klopt dat ze er samen waren en hij naar buiten ging ;) Dat zou helpen aan de discussie. Nu moeten mensen maar 'aannemen' dat het niet klopt, maar dat kan ik - bij wijze van spreken - ook over alles roepen op dit forum, zonder te zeggen wat er niet klopt, snap je? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 april 2013 @ 00:27:57 #144
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_124862701
Psies, geef óf uitleg, óf hou je mond }:| Wellus/nietus is saai!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_124865215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef 200013 het volgende:
Komt voor dat ze een zaak sluiten en na een tijd weer openen omdat ze erachter komen dat het toch zin heeft er nog eens naar te kijken. Wat ik hiermee bedoel te zeggen dat het misschien zinnig is nog eens van begin af aan naar de zaak te kijken.
Natuurlijk komt dat voor, maar ik ze gaan heus gaan zaak sluiten omdat ze niks kunnen vinden op basis van 1 verklaring. Die ook nog eens van de vrouw des huizes is.

Ter informatie, ze zijn zelfs achter alle geruchten uit Vianen gegaan zoals de financiële situatie. Alhoewel ik denk dat ze dat sowieso wel zouden doen.
  donderdag 4 april 2013 @ 09:04:35 #146
393141 Jik32
pi_124865816
Goedemorgen.

Ik zal dan even mijn "Welles" uit leggen.

Ten eerste heb ik het van een familie lid gehoord dat Patrick zich niet zo goed voelde na de verjaardag en is gaan wandelen.
Ten 2e staat duidelijk in de media dat hij NA FAMILIE BEZOEK even een wandeling ging maken.

Via TROS vermist:
Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige financieel adviseur Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na een familiebezoek rond 21.00 uur vertrokken uit zijn woning annex kantoor en sindsdien niet meer gezien. Zijn auto is thuis blijven staan.
  donderdag 4 april 2013 @ 09:05:59 #147
393141 Jik32
pi_124865844
quote:
14s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef mootie het volgende:
Goede discussie, klopt wel, klopt niet.
Ja he was spannend :P Was voor mij te laat om uitleg te geven gisteren.
pi_124865948
Bedankt, voor je uitleg, had ik ook gehoord.

Maar Poen ben jij misschien ......himself!!?
  donderdag 4 april 2013 @ 09:56:07 #149
393141 Jik32
pi_124866835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef 200013 het volgende:
Bedankt, voor je uitleg, had ik ook gehoord.

Maar Poen ben jij misschien ......himself!!?
haha volgens mij is hij een zij en als zij HIJ was, dan heeft hij last van geheugenverlies :P
  donderdag 4 april 2013 @ 09:58:25 #150
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_124866891
Ik dacht al dat het die zwager was :)
Het blijft een vreemde zaak..
pi_124867453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Goedemorgen.

Ten eerste heb ik het van een familie lid gehoord dat Patrick zich niet zo goed voelde na de verjaardag en is gaan wandelen.
Ten 2e staat duidelijk in de media dat hij NA FAMILIE BEZOEK even een wandeling ging maken.

Via TROS vermist:
Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige financieel adviseur Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na een familiebezoek rond 21.00 uur vertrokken uit zijn woning annex kantoor en sindsdien niet meer gezien. Zijn auto is thuis blijven staan.
Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.
  donderdag 4 april 2013 @ 10:55:02 #152
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124868336
Mooi mediaspelletje weer dan. Verjaardag - naar buiten/familiebezoek - naar buiten/niet lekker - naar buiten/naar buiten - nooit op verjaardag aangekomen.
Ze weten het zelf van gekkigheid ook niet meer geloof ik maar al deze varianten zijn nu langsgekomen.
pi_124868625
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi mediaspelletje weer dan. Verjaardag - naar buiten/familiebezoek - naar buiten/niet lekker - naar buiten/naar buiten - nooit op verjaardag aangekomen.
Ze weten het zelf van gekkigheid ook niet meer geloof ik maar al deze varianten zijn nu langsgekomen.
We weten in ieder geval zeker dat hij weg is ;)
  donderdag 4 april 2013 @ 11:09:27 #154
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124868802
De media kennende gaan ze daar ook nog aan twijfelen.
  donderdag 4 april 2013 @ 11:10:20 #155
393141 Jik32
pi_124868834
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Maria2.0 het volgende:
De media kennende gaan ze daar ook nog aan twijfelen.
hahaha _O-
pi_124869656
-

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 04-04-2013 11:49:54 (troll) ]
pi_124870060
-

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 04-04-2013 11:48:55 (troll) ]
  donderdag 4 april 2013 @ 12:13:47 #158
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124870911
quote:
Goedemorgen.

Via TROS vermist:
Jij hebt helemaal niets van een "familielid" gehoord want waar jij je informatie vandaan hebt ( zo heb je zelf eerder gezegd) was van iemand bij jou uit de straat die de familie kende.

Ik heb de namen eruit gehaald maar dit is de mail van WEL familie. En zoals ik al vaker zeg hou het nu eens gewoon bij de FEITEN.

"Het is inderdaad een bizarre toestand.Hij is zat. 9 feb om 9 uur thuis gekomen,en weggegaan zonder,geld,bankpas,paspoorten telefoon.Onze zoon vierde z/n verjaardag,en hij was niet zo lekker om naar de verjaardag te gaan,dus zijn wij met Monique en .....(haar andere zoon zit bij jong oranje,en was in Tjechie)gegaan.Toen wij om kwart voor elf thuis kwamen,was hij in geen velden of wegen te bekennen".
Feiten
  donderdag 4 april 2013 @ 12:15:22 #159
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124870964
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:

[..]

Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.
Klopt
Feiten
  donderdag 4 april 2013 @ 12:15:59 #160
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124870982
quote:

[..]

Sorry klopt gedeeltelijk
Feiten
pi_124872165
Misschien zo dan?

Hij was eerst naar zijn ouders geweest, en zou 's avonds maar die verjaardag gaan. Nadat hij naar zijn ouders was geweest is hij eerst naar huis gegaan. Bij thuiskomst voelde hij zich niet helemaal jofel, en is toen een stukje gaan wandelen.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_124874980
Best verwarrend allemaal, maar hierdoor krijg je dus van die rare verdraaiingen in de media schrijven ze dit, hier hoor je dat. Scenario's zo en dan weer zo.

Begrijp dat het voor de famillie behalve dat Patrick vermist is ook dit nog eens extra zwaar is. Snap dat je soms gruweld van alles wat er voorbij komt vooral als je zo dicht bij de famillie staat.
  donderdag 4 april 2013 @ 14:30:33 #163
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124875653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef 200013 het volgende:
Best verwarrend allemaal, maar hierdoor krijg je dus van die rare verdraaiingen in de media schrijven ze dit, hier hoor je dat. Scenario's zo en dan weer zo.

Begrijp dat het voor de famillie behalve dat Patrick vermist is ook dit nog eens extra zwaar is. Snap dat je soms gruweld van alles wat er voorbij komt vooral als je zo dicht bij de famillie staat.
Dank,daarom zeg ik ook je mag hier alles over iemand schrijven maar je mag hier niet tegen iemand iets zeggen. Toch voel ik me gesterkt door sommige hier die niet speculeren. ;(
Feiten
  donderdag 4 april 2013 @ 14:32:24 #164
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124875760
Dat is het dus ja. Media is wat dat betreft echt ellendig. En Vianen ook. Roddelkippencity :')
  donderdag 4 april 2013 @ 14:42:55 #165
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124876182
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is het dus ja. Media is wat dat betreft echt ellendig. En Vianen ook. Roddelkippencity :')
Het feit alleen al dat ze over een jongen die eergister 12 jaar is geworden durven te schrijven dat hij gewoon een toernooitje speelt is al onuitstaanbaar. Je moet die jongen eens op de foto zien staan met zijn beker. Helemaal niet blij en trots wordt gewoon over heen gewalst. Terwijl het zo ie zo al een hele prestatie is als je 2de van Nederland wordt en al helemaal onder zijn omstandigheden.
Feiten
pi_124878354
het is duidelijk dat patrick alleen thui
s wilde zijn. dat iedereen naar een verjaardag ging was zijn kans.. lijkt toch op zelfmoord op deze manier..
  donderdag 4 april 2013 @ 16:05:13 #167
400203 Poen
Eerlijkheid,waakzaamheid
pi_124879273
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef DAME88 het volgende:
s wilde zijn. dat iedereen naar een verjaardag ging was zijn kans.. lijkt toch op zelfmoord op deze manier..
De tijd zal dat uitwijzen.
Feiten
pi_124883071
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 18:10:15 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124884060
naja never mind ook

de vermissing dus, hoop dat we ontopic kunnen blijven want de goede man is nog steeds kwijt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124884165
- TROLL -

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 04-04-2013 18:45:48 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 18:40:10 #171
3542 Gia
User under construction
pi_124885122
quote:
Via TROS vermist:
Als je 'zijn woning' leest als 'Dennis' woning', dan wordt het toch weer een ander verhaal.
pi_124885175
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je 'zijn woning' leest als 'Dennis' woning', dan wordt het toch weer een ander verhaal.
Hij was in ieder geval niet thuis maar wat zoekt hij uit op die tijdstip buiten?
  donderdag 4 april 2013 @ 18:42:02 #173
3542 Gia
User under construction
pi_124885189
quote:

[..]

Zijn die ouders al verhoord? :P
  donderdag 4 april 2013 @ 18:47:14 #174
3542 Gia
User under construction
pi_124885352
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:13 schreef Poen het volgende:

"Het is inderdaad een bizarre toestand.Hij is zat. 9 feb om 9 uur thuis gekomen,en weggegaan zonder,geld,bankpas,paspoorten telefoon.Onze zoon vierde z/n verjaardag,en hij was niet zo lekker om naar de verjaardag te gaan,dus zijn wij met Monique en .....(haar andere zoon zit bij jong oranje,en was in Tjechie)gegaan.Toen wij om kwart voor elf thuis kwamen,was hij in geen velden of wegen te bekennen".
Hallo, die namen hoef je niet weg te laten, die weet iedereen onderhand wel.

Maar zoals ik het begrijp is hij 's middags bij zijn eigen ouders geweest en 's avonds thuis gekomen.
M & M waren toen al naar de verjaardag van D. T zat in Tjechie.

Vraag me alleen af wie in dit scenario dan kon weten dat hij thuis was geweest.

Wellicht was hij eerder zonder geld en sleutels naar zijn moeder geweest en kon ' s avonds niet binnen, zonder sleutel, niemand thuis.

[ Bericht 12% gewijzigd door Gia op 04-04-2013 18:54:31 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 18:49:10 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124885434
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Zijn die ouders al verhoord? :P
Mede gezien de smiley, vette troll. Kom op Specsaver. Weg ermee.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 18:53:38 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124885614
grapje op zijn tijd moet kunnen
  donderdag 4 april 2013 @ 18:57:09 #177
3542 Gia
User under construction
pi_124885764
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Mede gezien de smiley, vette troll. Kom op Specsaver. Weg ermee.
Nou, gezien het hele verhaal zijn z'n ouders de laatsten die hem hebben gezien.
pi_124887455
Garistus nog aan toe zeg: wordt hier geageerd op de pers... nou, de Gemiddelde FOK!ker weet er blijkbaar meer van :')
Kom op zeg, de recherche en weet ik veel welke soort CSI's zijn er mee bezig en niemand weet hoe, wat, wanneer, waarom dus waarom die discussie eigenlijk?
Daarnaast stoor ik me geheel niet aan wiens mening ook, iedereen is geïnteresseerd dus mag iedereen zijn/haar ongezouten mening geven, Gia heeft net zoveel recht op haar mening als het ongetwijffeld grondige geklep en speculaties bij de plaatselijke bakker maar echt...
En al die doemdenkende scenario's zijn helemaal zo gek nog niet als je een bedrijf in specifiek deze sector hebt, het dus logischerwijs daarom niet zo bijster best gaat in de huidige tijd, je een levensstijl met een beetje bombarie hebt opgebouwd en het kaartenhuis economisch in stort, het gebeurd helaas velen.

Poen, wees dan zo stoer aan te geven in welke hoedanigheid jij dan "meer" "weet" dan de rest. Daar wil jij niks over zeggen en dus kan een elk wel even binnen komen rollen en claimen dat hij/zij een "direct betrokkene" is. Behalve jouw halve agressieve reacties heb ik nog niks van jou gelezen om mij de indruk te geven dát jij direct betrokken bent en ben dus daarvan bepaald niet overtuigd. Een beetje rondom de brei heen draaien en een beetje vaag interessant doen terwijl je je wél aanmeldt hier doet mij iig minimaal fronsen.
Maar hé, het is FOK! :+

[ Bericht 17% gewijzigd door knoblaucha6 op 04-04-2013 19:42:12 ]
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 19:38:48 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124887514
blijf dat gebekvecht nu niet de hele tijd weer aanzwengelen met zijn allen }:|
pi_124887534
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef DAME88 het volgende:
Slaat ook helemaal niks op wat jij zegt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 19:42:27 #181
163650 Greys
pi_124887658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Poen, wees dan zo stoer aan te geven in welke hoedanigheid jij dan "meer" "weet" dan de rest.

Behalve jouw halve agressieve reacties heb ik nog niks van jou gelezen om mij de indruk te geven dát jij direct betrokken bent en ben dus daarvan niet overtuigd. Hé, het is FOK! :+
Lees even goed terug hierboven. Poen heeft een mail geplaatst.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 april 2013 @ 19:44:56 #182
393141 Jik32
pi_124887745
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

dat is volgens mij een quote van FB. maar zie wel meer dingen staan namelijk die via een famvriend voor mij te zien zijn maar dat gooi ik niet bloot op tafel. En wie zegt dat het een echte mail is?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 19:46:50 #183
163650 Greys
pi_124887805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Jik32 het volgende:

[..]

dat is volgens mij een quote van FB. maar zie wel meer dingen staan namelijk die via een famvriend voor mij te zien zijn maar dat gooi ik niet bloot op tafel. En wie zegt dat het een echte mail is?
Dat zeg ik toch nergens dat het gegarandeerd 'echt' is? :P
Ik reageer op een post die claimt dat Poen alleen maar boze reacties post. En wat hij/zij ook doet, ook al reageert ze normaal, dan is het ook weer niet goed, want dan zal de mail wel nep zijn.

Als iedereen (knoblauch in dit geval dus) nou eens stopt met zo op elkaar letten ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_124887818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zie ik dus niet en zo kippig ben ik nu ook weer niet.
Hint?
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 19:47:35 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124887820
laten we er gewoon voor het gemak vanuit gaan dat iedereen is wie iedereen zegt dat hij of zij is

ik ben sp3c
pi_124887852
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef sp3c het volgende:
laten we er gewoon voor het gemak vanuit gaan dat iedereen is wie iedereen zegt dat hij of zij is

ik ben sp3c
Joh, écht 8-) :* ...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 april 2013 @ 19:51:41 #187
163650 Greys
pi_124887978
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Die zie ik dus niet en zo kippig ben ik nu ook weer niet.
Hint?
Onderaan deze post :)
NWS / Vermist: Patrick Diks #3

Maar jij post dan net dat je je aan geen énkele mening stoort waarna je Poen wel aan zijn/haar oren trekt. Stoor je daar dan ook niet aan, dat zou helpen om het topic wat meer ontopic te krijgen. Yes? O+

Dat gewijs naar elkaar gaat helemaal nergens meer over.
En sp3c raakt ondervoed zo :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 4 april 2013 @ 19:52:18 #188
393141 Jik32
pi_124887998
vond niet echt dat ze leuk op mij reageerde eigenlijk :P maar daar zet ik me nu overheen :o

Dus de feiten: Feit 1 hij heet Patrick Diks, komt uit Vianen
2 sinds 9Feb rond 21 uur niet meer gezien
3 honden sloegen paar keer aan bij de put ( wat ik nog steeds niet begrijp waarom ze nog niks konden vinden)

4. vreselijk gemist door zijn familie en vrienden!!!!
pi_124888060
Ik deed ergens iets fout met ergens op klikken :+
Dus ergens een reactie en geen idee waar naar toe dus sorry als er ergens iets fout ging. Volgens mij heb ik mezelf gemeld :+

Excuses voor de verwarring, back to topic. :@
  donderdag 4 april 2013 @ 19:54:33 #190
393141 Jik32
pi_124888079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar jij post dan net dat je je aan geen énkele mening stoort waarna je Poen wel aan zijn/haar oren trekt. Stoor je daar dan ook niet aan, dat zou helpen om het topic wat meer ontopic te krijgen. Yes? O+

Agossie, ja dat kan natuurlijk niet :P Iedereen koest tot Sp3c gegeten en gedronken heeft, want hij heeft zijn buik vol van ons en daar word niemand groot van ;)
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 19:57:08 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124888192
nou ik zou niet wachten tot ik uitgedronken ben want de goede man moet natuurlijk ook nog gevonden
pi_124888284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, dát. Maar dat is ergens toch logisch? Ik stoor me aan niemand maar stoor me wél aan mensen die claimen meer te weten zonder enige onderbouwing/vaagheid/bewijs. Dat mag, dat kan en is geenszins een vingerwijzing doch slechts een bescheiden gevoel. En daarin beweer ik bepaald niet dat ik gelijk heb.
Maar al dat gespeculeer of whatever brengt geen enige duidelijkheid en juist duidelijkheid zou zo fijn zijn voor alle direct betrokkenen.
Ik hoop dan ook dat er duidelijkheid komt, vooral voor de kinderen maar dat zei ik al eerder.
  donderdag 4 april 2013 @ 19:59:14 #193
393141 Jik32
pi_124888287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef sp3c het volgende:
nou ik zou niet wachten tot ik uitgedronken ben want de goede man moet natuurlijk ook nog gevonden
Ja maar dat gebeurt niet door ons ;) Weet iemand nog wat meer feiten? Echte feiten dus ;)
pi_124888931
Dat zou fijn zijn, als iemand met échte feiten boven tafel zou komen maar helaas. Het meest trieste is in mijn ogen dat iemand zo maar spoorloos verdwijnt en dát is het ergste wat je kan gebeuren, erger dan de wetenschap dat iemand overleden is . Al die velen die nooit ooit zullen weten wat er met hun geliefden is gebeurd maar ze moeten blijven missen zonder enige zekerheid. Er zij vele mensen die zo moeten leven, ik geef het je te doen.
Het is intens triest.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:27:29 #195
393141 Jik32
pi_124889690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat zou fijn zijn, als iemand met échte feiten boven tafel zou komen maar helaas. Het meest trieste is in mijn ogen dat iemand zo maar spoorloos verdwijnt en dát is het ergste wat je kan gebeuren, erger dan de wetenschap dat iemand overleden is . Al die velen die nooit ooit zullen weten wat er met hun geliefden is gebeurd maar ze moeten blijven missen zonder enige zekerheid. Er zij vele mensen die zo moeten leven, ik geef het je te doen.
Het is intens triest.
Helemaal mee eens!!

En wil bij deze mijn excuses aan bieden aan de familie dat ik ( ook al was het goed bedoeld) een topic ben gestart hier.
Het was nooit mijn bedoeling geweest om jou, Monique, Dennis, M en T, zijn ouders en Patrick zelf) hier mee te kwetsen. Het spijt me en ik leef (en veel meer mensen/buitenstaanders met mij) iedere dag met jullie mee. Sterkte!
pi_124890507
Nee, het is niet jouw schuld, in welke zin ook, niet. Het is simpelweg gezegd hetzelfde effect als een file bij een aanrijding. Zelfs degene die claimt niet te kijken kijkt toch, als er ergens een ambulance staat staan er altijd een hoop mensen bij, en maar speculeren wat er gebeurd is, zonder enige kennis. (geloof mij, kan je nog veel ergere dingen vertellen uit puur eigen ervaring wat dat betreft )
Het is mensen eigen een drama in hun (niet directe) eigen omgeving dan wel verderop te "beleven", soms liefst te aanschouwen en om 18.00 uur gewoon aan de tafel te gaan zitten met hun gezin, te eten en vervolgens het 20.00 uur journaal te zien in de hoop dat hetgeen wat ze in de file gezien hebben in beeld komt.
Het houdt je bezig, zeker zoiets naars als een spoorloos iemand. Zo denk ik nog steeds vaak aan Marjo Winkens, vermist (1974) in de buurt van mijn grootouders, nooit gevonden, vele theorieën en haar ouders zijn overleden zonder ooit te hebben geweten wat er met haar gebeurd is. Ze verdween 2 jaar na het overlijden van mijn broer en mijn ouders hebben altijd gezegd dat dát 100.000.000 keer erger was, en dat is ook zo. Die ouders van Marjo waren totaal kapót en zonder enige duidelijkheid over hun kind gestorven. Dat is erg en daarom houden vermissingen mensen ook zo bezig.
We zijn allemaal maar mensen en hebben onszelf niet in elkaar geknutseld en jou treft imo totaal geen enkele blaam puur vanwege het openen van dit topic :* .

[ Bericht 14% gewijzigd door knoblaucha6 op 04-04-2013 20:55:51 ]
  donderdag 4 april 2013 @ 20:58:55 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_124891407
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Jik32 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!

En wil bij deze mijn excuses aan bieden aan de familie dat ik ( ook al was het goed bedoeld) een topic ben gestart hier.
Het was nooit mijn bedoeling geweest om jou, Monique, Dennis, M en T, zijn ouders en Patrick zelf) hier mee te kwetsen. Het spijt me en ik leef (en veel meer mensen/buitenstaanders met mij) iedere dag met jullie mee. Sterkte!
Wie bedoel je met 'jou'?

Sorry, ik mis vast van alles wat al gezegd is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 4 april 2013 @ 21:16:23 #198
393141 Jik32
pi_124892333
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wie bedoel je met 'jou'?

Sorry, ik mis vast van alles wat al gezegd is.
Ik bedoel het eigenlijk precies zoals het er staat geloof ik ... ;) Dit topic doet de familie veel verdriet en aangezien ik de TS ben/ was bied ik hierbij mijn excuses aan.

quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, het is niet jouw schuld, in welke zin ook, niet. Het is simpelweg gezegd hetzelfde effect als een file bij een aanrijding. Zelfs degene die claimt niet te kijken kijkt toch, als er ergens een ambulance staat staan er altijd een hoop mensen bij, en maar speculeren wat er gebeurd is, zonder enige kennis. (geloof mij, kan je nog veel ergere dingen vertellen uit puur eigen ervaring wat dat betreft )
Het is mensen eigen een drama in hun (niet directe) eigen omgeving dan wel verderop te "beleven", soms liefst te aanschouwen en om 18.00 uur gewoon aan de tafel te gaan zitten met hun gezin, te eten en vervolgens het 20.00 uur journaal te zien in de hoop dat hetgeen wat ze in de file gezien hebben in beeld komt.
Het houdt je bezig, zeker zoiets naars als een spoorloos iemand. Zo denk ik nog steeds vaak aan Marjo Winkens, vermist (1974) in de buurt van mijn grootouders, nooit gevonden, vele theorieën en haar ouders zijn overleden zonder ooit te hebben geweten wat er met haar gebeurd is. Ze verdween 2 jaar na het overlijden van mijn broer en mijn ouders hebben altijd gezegd dat dát 100.000.000 keer erger was, en dat is ook zo. Die ouders van Marjo waren totaal kapót en zonder enige duidelijkheid over hun kind gestorven. Dat is erg en daarom houden vermissingen mensen ook zo bezig.
We zijn allemaal maar mensen en hebben onszelf niet in elkaar geknutseld en jou treft imo totaal geen enkele blaam puur vanwege het openen van dit topic :* .
Dankjewel :) En toch voel ik me er rot door!

Het moet vreselijk zijn voor ieder gezin, familie, vrienden om een geliefde te moeten missen en nooit kunnen weten wat er gebeurt is ;( Vreselijk voor die ouders wat je net beschrijft pfffff. Als ik denk aan al die kinderen die vermist raken/zijn.... Knoop in mijn maag. Het idee alleen al. En niemand kan voelen wat iemand in zo'n situatie voelt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Jik32 op 04-04-2013 21:34:12 (mijn eigen zaagverhaal eruit gehaald ) ]
  donderdag 4 april 2013 @ 21:29:00 #199
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_124893025
OMFG :')
  donderdag 4 april 2013 @ 21:30:40 #200
393141 Jik32
pi_124893097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Maria2.0 het volgende:
OMFG :')
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')