Ja, oja. Idd. Wat moet je eigenlijk nog meer zeggen. Hij is weggegaan, had die en die kleding aan en whatever. Dan houdt het ook wel op ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Eensch, dat is wat ik al sinds een van de eerste posts in het eerste topic roep.
Ondertussen denk ik er anders over, ik denk dat er niet meer info is eerlijk gezegd. Hij is weg, er zijn geen bekende financiele of psychische problemen. Dat is alles wat er bekend is. Soms is dat het ook gewoon, hoe rot dat ook is. Ik ben er, na zoveel tijd, van overtuigd dat als ze meer wisten dat ook bekend zou zijn ondertussen.

Nee, ik ageer tegen de constante stroom van onzin en onwaarheden. Dat heeft niks met vriendelijk zijn te maken. Dat is mijn doel ook niet, daarvoor heb ik andere topics. En nee, ik ga het niet allemaal voorkauwen, ben geen kleuterleidster.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ipv zelf maar te herhalen dat ik terug moet lezen kun je het ook zelf even zeggen.
En je bent niet echt op een prettige manier aan het posten, beetje mensen afzeiken de hele tijd en dan klagen over wat er wordt gezegd in dit topic.

Wat let je om dat nogmaals te doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup, een soort OP als ik had gemaakt in die andere bijzondere zaak, die van de Al Hillis in Annecy?

Je kan meegesleurd worden, stel dat je been verstrikt raakt in een loshangend stuk touw vanaf een schip. Maar ik vind het heel, heel ver gezocht en praktisch onmogelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.

Ik zeg, goed idee! Maak hem, denk dat sp3c hem er wel neer wil zetten.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?

hihi nee, maar ik bedoelde dat ik geen discussie aan ga omdat het allemaal steeds met bekvechten eindigt. Daar heeft niemand wat aan. Dus daarom dat ik het negeerquote:

Wat weet jij nou van wat de politie wel en niet prijs geeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet wat allemaal niet van jou???
Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?

Mee gevoerd met een schip. Slimmerd. Er komen hele walvissen binnen in de haven van Rotterdamquote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.

Op de binnenvaart gebruiken ze geen bulbstevens. Slimmerd. En zoiets groots als een walvis kan inderdaad op zo'n bulbsteven komen te liggen, een mens wast daar zo weer af.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Poen het volgende:
[..]
Mee gevoerd met een schip. Slimmerd. Er komen hele walvissen binnen in de haven van Rotterdam

Zolang we niet van de feiten op de hoogte zijn, kunnen we er slechts naar raden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:33 schreef Poen het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de mensen die er wel toe doen en niet zulke prutsers zijn zoals jullie niet op de hoogte zijn van de zaken die belangrijk zijn. Of dat het van enige meer waarde zou zijn als jullie van de feiten op de hoogte zouden zijn.

Dit, helaas kunnen we alleen aan raden doen en aan logische deductie.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Zolang we niet van de feiten op de hoogte zijn, kunnen we er slechts naar raden.
Hadden ze misschien een (zeewaardige) boot?

Ook op de binnenvaart gebruiken ze die wel degelijk....quote:Op woensdag 3 april 2013 14:49 schreef JeMoeder het volgende:
Op de binnenvaart gebruiken ze geen bulbstevens. Slimmerd.

Nauwelijks, maar ze worden wel gebruikt inderdaad..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook op de binnenvaart gebruiken ze die wel degelijk....
Slimmerrrrrrrd....

Kun je daar zwemmen dan, wij gingen een jaar of 20/15 terug regelmatig in de lek zwemmen en die plas was altijd dicht voor recreatie vanwege blauwalg.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)

Ja als het te heet is dan stikt het ervan idd. brrrrrrr krijg al jeuk als ik er aan denk.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je daar zwemmen dan, wij gingen een jaar of 20/15 terug regelmatig in de lek zwemmen en die plas was altijd dicht voor recreatie vanwege blauwalg.

Het taalgebruik van de politie is doorgaans niet "er is niets aan de hand" (een directe verklaring) maar "er is geen bewijs gevonden voor dit en dit" (indirect). Dat is het grote verschil. Wat media en publiek daarvan interpreteren is iets anders.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef Poen het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van wat de politie wel en niet prijs geeft.

Kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het taalgebruik van de politie is doorgaans niet "er is niets aan de hand" (een directe verklaring) maar "er is geen bewijs gevonden voor dit en dit" (indirect). Dat is het grote verschil. Wat media en publiek daarvan interpreteren is iets anders.

Geen idee ?? kan er niks meer over vinden. stom eigenlijk dat door een laars en water direct Patrick in me op kwam, maar ja de hele zaak is vreemd, dus kijk eigenlijk nergens meer van op nu.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat lichaam in de Waal, is dat al geïdentificeerd?
Ik ben nog steeds elke dag bij de put, had geen idee dat ze toch weer aan het zoeken waren.
Het lijkt mij een gebed zonder end te worden daar... En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)

Nope Ik run een eigen (klein) bedrijf, dus ook te weinig tijdquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n OP zou hier niet misstaan:
NWS / Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #3
De zaak interesseert me te weinig en met een baan van 60 uur werk niet te combineren. Wellicht een mooie taak voor Jik32 (TS) of een andere enthousiasteling?

Sorry hoor, maar denk jij serieus dat ze bij de recherche een stel debielen zijn die amper hun eigen naam kunnen schrijven?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:
Dat bedoel ik eingelijk de politie heeft het verhaal van de vrouw gehoord, maar misschien niet zelfstandig onderzoek gedaan. Als ze alles nog eens langsgaan, en niet afgaan op alleen een verklaring van de vrouw komen ze misschien op heel iets anders uit. En gaan ze misschien ook ergens anders zoeken dan zich focussen op de put. Daarbij heb ik bij hart van nederland volgens mij op een site gelezen dat met Pasen er weer is gezoch door Signi en dat de honden nu in de put op 2 verschillende plaatsen aansloegen. Beetje vreemd..
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik zijn vrouw verdenk. Wat ik wel weet is dat de zwager van Patrick het niet gedaan kan hebben. Hij had die dag zijn huis vol met visite vanwegen een verjaardag. Dus ........

Als er sprake is van een misdrijf is de partner altijd onderwerp van onderzoek. De meeste moorden worden door iemand uit de kennissenkring/familiekring gepleegd. Ik vermoed dat de recherche hoofdstuk 1 van 'inleiding in politieonderzoek' wel gelezen heeftquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:
Dat bedoel ik eingelijk de politie heeft het verhaal van de vrouw gehoord, maar misschien niet zelfstandig onderzoek gedaan. Als ze alles nog eens langsgaan, en niet afgaan op alleen een verklaring van de vrouw komen ze misschien op heel iets anders uit. En gaan ze misschien ook ergens anders zoeken dan zich focussen op de put. Daarbij heb ik bij hart van nederland volgens mij op een site gelezen dat met Pasen er weer is gezoch door Signi en dat de honden nu in de put op 2 verschillende plaatsen aansloegen. Beetje vreemd..
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik zijn vrouw verdenk. Wat ik wel weet is dat de zwager van Patrick het niet gedaan kan hebben. Hij had die dag zijn huis vol met visite vanwegen een verjaardag. Dus ........
 .
.

Denk je nu echt dat als haar broer zijn verjaardag viert want dat zeg je net zelf, dat zij daar zelf niet op die verjaardag zit. Ongelooflijkquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef 200013 het volgende:

Oh je gaat het nu daar opgooien. Er zit nog steeds recherche op dus het is en blijft onderzocht.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef 200013 het volgende:
Poen, jammer dat je zo licht geraakt bent. Als je goed leest schrijf ik dat ik niet wil zeggen dat ik zijn vrouw van zoiets verdenk, want als je logisch nadenkt zal ze daar ook geweest zijn. Maar begrijp dat het wel een erg domme opmerking is om nog eens goed te kijken of er niet iets over het hoofd is gezien.
Begrijp dat voor sommige andere scenarios dan meer voor de hand liggen, famillie leden verdenken van moord, met dit soort scenarios ben ik het nl. niet eens. En uit eerdere post begrijp ik dat jij daar behoorlijk pissig van wordt. Dus begrijp je reaktie van je post niet.
Ja , denk ook de de recherche alles goed heeft onderzocht dus waarom nog verder zoeken zou je dan zeggen toch poen?? Als ze hun werk toch al goed hebben gedaan en er niets meer te onderzoeken is niets meer om na te denken ja, dan kan je het er maar beter voor de rest bij laten zitten.
Dat was het dan....
Je begint weer lekker met je post, met doe eens normaal, straks verwijderen ze weer eea van je op dit forum .... zou jammer zijn

Klopt ook nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Jik32 het volgende:
Patrick en Monique waren samen op die verjaardag. Bij thuis komst ging Patrick even naar buiten omdat hij zich niet zo lekker voelde en sindsdien ontbreekt ieder spoor....
Alleen maar ter informatie hoor

Klopt dus wel.quote:

Maar zeg dan waaróm het niet klopt, welk gedeelte er aan die post niet klopt dat ze er samen waren en hij naar buiten gingquote:
 Dat zou helpen aan de discussie. Nu moeten mensen maar 'aannemen' dat het niet klopt, maar dat kan ik - bij wijze van spreken - ook over alles roepen op dit forum, zonder te zeggen wat er niet klopt, snap je?
 Dat zou helpen aan de discussie. Nu moeten mensen maar 'aannemen' dat het niet klopt, maar dat kan ik - bij wijze van spreken - ook over alles roepen op dit forum, zonder te zeggen wat er niet klopt, snap je?  

Wellus/nietus is saai!
 Wellus/nietus is saai!

Natuurlijk komt dat voor, maar ik ze gaan heus gaan zaak sluiten omdat ze niks kunnen vinden op basis van 1 verklaring. Die ook nog eens van de vrouw des huizes is.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef 200013 het volgende:
Komt voor dat ze een zaak sluiten en na een tijd weer openen omdat ze erachter komen dat het toch zin heeft er nog eens naar te kijken. Wat ik hiermee bedoel te zeggen dat het misschien zinnig is nog eens van begin af aan naar de zaak te kijken.

Ja he was spannendquote:
 Was voor mij  te laat om uitleg te geven gisteren.
  Was voor mij  te laat om uitleg te geven gisteren.

haha volgens mij is hij een zij en als zij HIJ was, dan heeft hij last van geheugenverliesquote:Op donderdag 4 april 2013 09:11 schreef 200013 het volgende:
Bedankt, voor je uitleg, had ik ook gehoord.
Maar Poen ben jij misschien ......himself!!?

Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zal dan even mijn "Welles" uit leggen.
Ten eerste heb ik het van een familie lid gehoord dat Patrick zich niet zo goed voelde na de verjaardag en is gaan wandelen.
Ten 2e staat duidelijk in de media dat hij NA FAMILIE BEZOEK even een wandeling ging maken.
Via TROS vermist:
Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige financieel adviseur Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na een familiebezoek rond 21.00 uur vertrokken uit zijn woning annex kantoor en sindsdien niet meer gezien. Zijn auto is thuis blijven staan.

We weten in ieder geval zeker dat hij weg isquote:Op donderdag 4 april 2013 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi mediaspelletje weer dan. Verjaardag - naar buiten/familiebezoek - naar buiten/niet lekker - naar buiten/naar buiten - nooit op verjaardag aangekomen.
Ze weten het zelf van gekkigheid ook niet meer geloof ik maar al deze varianten zijn nu langsgekomen.

hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Maria2.0 het volgende:
De media kennende gaan ze daar ook nog aan twijfelen.

Jij hebt helemaal niets van een "familielid" gehoord want waar jij je informatie vandaan hebt ( zo heb je zelf eerder gezegd) was van iemand bij jou uit de straat die de familie kende.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zal dan even mijn "Welles" uit leggen.
Ten eerste heb ik het van een familie lid gehoord dat Patrick zich niet zo goed voelde na de verjaardag en is gaan wandelen.
Ten 2e staat duidelijk in de media dat hij NA FAMILIE BEZOEK even een wandeling ging maken.
Via TROS vermist:
Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige financieel adviseur Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na een familiebezoek rond 21.00 uur vertrokken uit zijn woning annex kantoor en sindsdien niet meer gezien. Zijn auto is thuis blijven staan.

Kloptquote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:
[..]
Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.

Sorry klopt gedeeltelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:
[..]
Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.

Dank,daarom zeg ik ook je mag hier alles over iemand schrijven maar je mag hier niet tegen iemand iets zeggen. Toch voel ik me gesterkt door sommige hier die niet speculeren.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef 200013 het volgende:
Best verwarrend allemaal, maar hierdoor krijg je dus van die rare verdraaiingen in de media schrijven ze dit, hier hoor je dat. Scenario's zo en dan weer zo.
Begrijp dat het voor de famillie behalve dat Patrick vermist is ook dit nog eens extra zwaar is. Snap dat je soms gruweld van alles wat er voorbij komt vooral als je zo dicht bij de famillie staat.

Het feit alleen al dat ze over een jongen die eergister 12 jaar is geworden durven te schrijven dat hij gewoon een toernooitje speelt is al onuitstaanbaar. Je moet die jongen eens op de foto zien staan met zijn beker. Helemaal niet blij en trots wordt gewoon over heen gewalst. Terwijl het zo ie zo al een hele prestatie is als je 2de van Nederland wordt en al helemaal onder zijn omstandigheden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is het dus ja. Media is wat dat betreft echt ellendig. En Vianen ook. Roddelkippencity

De tijd zal dat uitwijzen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef DAME88 het volgende:
het is duidelijk dat patrick alleen thui
s wilde zijn. dat iedereen naar een verjaardag ging was zijn kans.. lijkt toch op zelfmoord op deze manier..

Als je 'zijn woning' leest als 'Dennis' woning', dan wordt het toch weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Via TROS vermist:

Hij was in ieder geval niet thuis maar wat zoekt hij uit op die tijdstip buiten?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je 'zijn woning' leest als 'Dennis' woning', dan wordt het toch weer een ander verhaal.

Zijn die ouders al verhoord?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:
[..]

Hallo, die namen hoef je niet weg te laten, die weet iedereen onderhand wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:13 schreef Poen het volgende:
"Het is inderdaad een bizarre toestand.Hij is zat. 9 feb om 9 uur thuis gekomen,en weggegaan zonder,geld,bankpas,paspoorten telefoon.Onze zoon vierde z/n verjaardag,en hij was niet zo lekker om naar de verjaardag te gaan,dus zijn wij met Monique en .....(haar andere zoon zit bij jong oranje,en was in Tjechie)gegaan.Toen wij om kwart voor elf thuis kwamen,was hij in geen velden of wegen te bekennen".

Mede gezien de smiley, vette troll. Kom op Specsaver. Weg ermee.quote:

Nou, gezien het hele verhaal zijn z'n ouders de laatsten die hem hebben gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mede gezien de smiley, vette troll. Kom op Specsaver. Weg ermee.

Slaat ook helemaal niks op wat jij zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef DAME88 het volgende:
het is duidelijk dat patrick alleen thui
s wilde zijn. dat iedereen naar een verjaardag ging was zijn kans.. lijkt toch op zelfmoord op deze manier..

Lees even goed terug hierboven. Poen heeft een mail geplaatst.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Poen, wees dan zo stoer aan te geven in welke hoedanigheid jij dan "meer" "weet" dan de rest.
Behalve jouw halve agressieve reacties heb ik nog niks van jou gelezen om mij de indruk te geven dát jij direct betrokken bent en ben dus daarvan niet overtuigd. Hé, het is FOK!

dat is volgens mij een quote van FB. maar zie wel meer dingen staan namelijk die via een famvriend voor mij te zien zijn maar dat gooi ik niet bloot op tafel. En wie zegt dat het een echte mail is?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees even goed terug hierboven. Poen heeft een mail geplaatst.

Dat zeg ik toch nergens dat het gegarandeerd 'echt' is?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Jik32 het volgende:
[..]
dat is volgens mij een quote van FB. maar zie wel meer dingen staan namelijk die via een famvriend voor mij te zien zijn maar dat gooi ik niet bloot op tafel. En wie zegt dat het een echte mail is?

Die zie ik dus niet en zo kippig ben ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees even goed terug hierboven. Poen heeft een mail geplaatst.

Joh, échtquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef sp3c het volgende:
laten we er gewoon voor het gemak vanuit gaan dat iedereen is wie iedereen zegt dat hij of zij is
ik ben sp3c

...
 ...

Onderaan deze postquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die zie ik dus niet en zo kippig ben ik nu ook weer niet.
Hint?

maar daar zet ik me nu overheen
 maar daar zet ik me nu overheen   

Agossie, ja dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderaan deze post
NWS / Vermist: Patrick Diks #3
Maar jij post dan net dat je je aan geen énkele mening stoort waarna je Poen wel aan zijn/haar oren trekt. Stoor je daar dan ook niet aan, dat zou helpen om het topic wat meer ontopic te krijgen. Yes?
Dat gewijs naar elkaar gaat helemaal nergens meer over.
En sp3c raakt ondervoed zo
 Iedereen koest tot Sp3c gegeten en gedronken heeft, want hij heeft zijn buik vol van ons en daar word  niemand groot van
   Iedereen koest tot Sp3c gegeten en gedronken heeft, want hij heeft zijn buik vol van ons en daar word  niemand groot van  

Oh, dát. Maar dat is ergens toch logisch? Ik stoor me aan niemand maar stoor me wél aan mensen die claimen meer te weten zonder enige onderbouwing/vaagheid/bewijs. Dat mag, dat kan en is geenszins een vingerwijzing doch slechts een bescheiden gevoel. En daarin beweer ik bepaald niet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Onderaan deze post
NWS / Vermist: Patrick Diks #3
Maar jij post dan net dat je je aan geen énkele mening stoort waarna je Poen wel aan zijn/haar oren trekt. Stoor je daar dan ook niet aan, dat zou helpen om het topic wat meer ontopic te krijgen. Yes?
Dat gewijs naar elkaar gaat helemaal nergens meer over.
En sp3c raakt ondervoed zo

Ja maar dat gebeurt niet door onsquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef sp3c het volgende:
nou ik zou niet wachten tot ik uitgedronken ben want de goede man moet natuurlijk ook nog gevonden
 Weet iemand nog wat meer feiten? Echte feiten dus
  Weet iemand nog wat meer feiten? Echte feiten dus  

Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat zou fijn zijn, als iemand met échte feiten boven tafel zou komen maar helaas. Het meest trieste is in mijn ogen dat iemand zo maar spoorloos verdwijnt en dát is het ergste wat je kan gebeuren, erger dan de wetenschap dat iemand overleden is . Al die velen die nooit ooit zullen weten wat er met hun geliefden is gebeurd maar ze moeten blijven missen zonder enige zekerheid. Er zij vele mensen die zo moeten leven, ik geef het je te doen.
Het is intens triest.

.
 . 

Wie bedoel je met 'jou'?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
En wil bij deze mijn excuses aan bieden aan de familie dat ik ( ook al was het goed bedoeld) een topic ben gestart hier.
Het was nooit mijn bedoeling geweest om jou, Monique, Dennis, M en T, zijn ouders en Patrick zelf) hier mee te kwetsen. Het spijt me en ik leef (en veel meer mensen/buitenstaanders met mij) iedere dag met jullie mee. Sterkte!

Ik bedoel het eigenlijk precies zoals het er staat geloof ik ...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie bedoel je met 'jou'?
Sorry, ik mis vast van alles wat al gezegd is.
 Dit topic doet de  familie veel verdriet en aangezien ik de TS ben/ was bied ik hierbij mijn excuses aan.
  Dit topic doet de  familie veel verdriet en aangezien ik de TS ben/ was bied ik hierbij mijn excuses aan. Dankjewelquote:Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee, het is niet jouw schuld, in welke zin ook, niet. Het is simpelweg gezegd hetzelfde effect als een file bij een aanrijding. Zelfs degene die claimt niet te kijken kijkt toch, als er ergens een ambulance staat staan er altijd een hoop mensen bij, en maar speculeren wat er gebeurd is, zonder enige kennis. (geloof mij, kan je nog veel ergere dingen vertellen uit puur eigen ervaring wat dat betreft )
Het is mensen eigen een drama in hun (niet directe) eigen omgeving dan wel verderop te "beleven", soms liefst te aanschouwen en om 18.00 uur gewoon aan de tafel te gaan zitten met hun gezin, te eten en vervolgens het 20.00 uur journaal te zien in de hoop dat hetgeen wat ze in de file gezien hebben in beeld komt.
Het houdt je bezig, zeker zoiets naars als een spoorloos iemand. Zo denk ik nog steeds vaak aan Marjo Winkens, vermist (1974) in de buurt van mijn grootouders, nooit gevonden, vele theorieën en haar ouders zijn overleden zonder ooit te hebben geweten wat er met haar gebeurd is. Ze verdween 2 jaar na het overlijden van mijn broer en mijn ouders hebben altijd gezegd dat dát 100.000.000 keer erger was, en dat is ook zo. Die ouders van Marjo waren totaal kapót en zonder enige duidelijkheid over hun kind gestorven. Dat is erg en daarom houden vermissingen mensen ook zo bezig.
We zijn allemaal maar mensen en hebben onszelf niet in elkaar geknutseld en jou treft imo totaal geen enkele blaam puur vanwege het openen van dit topic.
 En toch voel ik me er rot door!
 En toch voel ik me er rot door!    Vreselijk voor die ouders wat je net beschrijft pfffff.  Als ik denk aan al die kinderen die vermist raken/zijn.... Knoop in mijn maag. Het idee alleen al. En niemand kan voelen wat iemand in zo'n situatie voelt.
  Vreselijk voor die ouders wat je net beschrijft pfffff.  Als ik denk aan al die kinderen die vermist raken/zijn.... Knoop in mijn maag. Het idee alleen al. En niemand kan voelen wat iemand in zo'n situatie voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |