Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zal dan even mijn "Welles" uit leggen.
Ten eerste heb ik het van een familie lid gehoord dat Patrick zich niet zo goed voelde na de verjaardag en is gaan wandelen.
Ten 2e staat duidelijk in de media dat hij NA FAMILIE BEZOEK even een wandeling ging maken.
Via TROS vermist:
Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige financieel adviseur Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na een familiebezoek rond 21.00 uur vertrokken uit zijn woning annex kantoor en sindsdien niet meer gezien. Zijn auto is thuis blijven staan.
We weten in ieder geval zeker dat hij weg isquote:Op donderdag 4 april 2013 10:55 schreef Maria2.0 het volgende:
Mooi mediaspelletje weer dan. Verjaardag - naar buiten/familiebezoek - naar buiten/niet lekker - naar buiten/naar buiten - nooit op verjaardag aangekomen.
Ze weten het zelf van gekkigheid ook niet meer geloof ik maar al deze varianten zijn nu langsgekomen.
hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Maria2.0 het volgende:
De media kennende gaan ze daar ook nog aan twijfelen.
Jij hebt helemaal niets van een "familielid" gehoord want waar jij je informatie vandaan hebt ( zo heb je zelf eerder gezegd) was van iemand bij jou uit de straat die de familie kende.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Goedemorgen.
Ik zal dan even mijn "Welles" uit leggen.
Ten eerste heb ik het van een familie lid gehoord dat Patrick zich niet zo goed voelde na de verjaardag en is gaan wandelen.
Ten 2e staat duidelijk in de media dat hij NA FAMILIE BEZOEK even een wandeling ging maken.
Via TROS vermist:
Sinds zaterdag 9 februari 2013 wordt de 44-jarige financieel adviseur Patrick Diks uit Vianen vermist. Hij is na een familiebezoek rond 21.00 uur vertrokken uit zijn woning annex kantoor en sindsdien niet meer gezien. Zijn auto is thuis blijven staan.
Kloptquote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:
[..]
Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.
Sorry klopt gedeeltelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:
[..]
Hij was die avond naar zijn ouders. Zou later naar die verjaardag gaan en is daar nooit aangekomen.
Dank,daarom zeg ik ook je mag hier alles over iemand schrijven maar je mag hier niet tegen iemand iets zeggen. Toch voel ik me gesterkt door sommige hier die niet speculeren.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef 200013 het volgende:
Best verwarrend allemaal, maar hierdoor krijg je dus van die rare verdraaiingen in de media schrijven ze dit, hier hoor je dat. Scenario's zo en dan weer zo.
Begrijp dat het voor de famillie behalve dat Patrick vermist is ook dit nog eens extra zwaar is. Snap dat je soms gruweld van alles wat er voorbij komt vooral als je zo dicht bij de famillie staat.
Het feit alleen al dat ze over een jongen die eergister 12 jaar is geworden durven te schrijven dat hij gewoon een toernooitje speelt is al onuitstaanbaar. Je moet die jongen eens op de foto zien staan met zijn beker. Helemaal niet blij en trots wordt gewoon over heen gewalst. Terwijl het zo ie zo al een hele prestatie is als je 2de van Nederland wordt en al helemaal onder zijn omstandigheden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat is het dus ja. Media is wat dat betreft echt ellendig. En Vianen ook. Roddelkippencity
De tijd zal dat uitwijzen.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:40 schreef DAME88 het volgende:
het is duidelijk dat patrick alleen thui
s wilde zijn. dat iedereen naar een verjaardag ging was zijn kans.. lijkt toch op zelfmoord op deze manier..
Als je 'zijn woning' leest als 'Dennis' woning', dan wordt het toch weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:04 schreef Jik32 het volgende:
Via TROS vermist:
Hij was in ieder geval niet thuis maar wat zoekt hij uit op die tijdstip buiten?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je 'zijn woning' leest als 'Dennis' woning', dan wordt het toch weer een ander verhaal.
Zijn die ouders al verhoord?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:22 schreef Markymark1977 het volgende:
[..]
Hallo, die namen hoef je niet weg te laten, die weet iedereen onderhand wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:13 schreef Poen het volgende:
"Het is inderdaad een bizarre toestand.Hij is zat. 9 feb om 9 uur thuis gekomen,en weggegaan zonder,geld,bankpas,paspoorten telefoon.Onze zoon vierde z/n verjaardag,en hij was niet zo lekker om naar de verjaardag te gaan,dus zijn wij met Monique en .....(haar andere zoon zit bij jong oranje,en was in Tjechie)gegaan.Toen wij om kwart voor elf thuis kwamen,was hij in geen velden of wegen te bekennen".
Mede gezien de smiley, vette troll. Kom op Specsaver. Weg ermee.quote:
Nou, gezien het hele verhaal zijn z'n ouders de laatsten die hem hebben gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mede gezien de smiley, vette troll. Kom op Specsaver. Weg ermee.
Slaat ook helemaal niks op wat jij zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef DAME88 het volgende:
het is duidelijk dat patrick alleen thui
s wilde zijn. dat iedereen naar een verjaardag ging was zijn kans.. lijkt toch op zelfmoord op deze manier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |