quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Dat doen ze al zonder jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Als ajax of psv morgen verliest troll ik daar 3 topics vol, kan GGMM mooi naar de pomp lopen
Succes man. Ajax topic is ook goed hoor, al gaan die niet verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Als ajax of psv morgen verliest troll ik daar 3 topics vol, kan GGMM mooi naar de pomp lopen
Hoe vaak ben jij niet in het PSV topic te vinden? Dan moet je hier ook tegen kunnen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Nee, toeval man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
kankersukkel heb je daar nu op zitten wachten ofzo autist
Nee gelijk na de wedstrijd over je tieten praten is een beter idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Het niveau daalt weer eens hier
Jammer wel....
Ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn toch mods olnine, die veranderen het zo weer, doe eens ff rustig.
Gewoon niet doen. Mag normaal ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn toch mods olnine, die veranderen het zo weer, doe eens ff rustig.
Zullen wij per DM het niveau verhogen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Het niveau daalt weer eens hier
Jammer wel....
Nee want het is onmogelijk dat je een slechte match speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ook helemaal niet verdiend he
Clasie
De Vrij
Zitten allemaal met hun kop bij die buitenlandse transfer.
Als CB wellicht ja. Die verzaakt nooit ernstig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Enige van de drie feyenoorders die "misschien" een stam kan worden is Indi.
Daarom snap ik ook niet dat gejuich dat we roemenie versloegen. We gaan er met deze verdediging keihard af op het wk.
Enige optie is 3 verdedigende middenvelders en lekker counteren met robben/lens/v.persie en snijder of vdvaart die de bal geeft.
Dat dat gelul over een transfer ook maar meteen mag kappen. Verre van goed bezig laatste paar wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Clasie gaat echt hard door de mand sinds Karim en Otman weg zijn
kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Adames het volgende:
ik vind het getroll in dit topic wel een beetje zielige vormen aannemen trouwens
De Vrij en Clasie allebij laatste weken slecht maar niet willen bijtekenen over buitenland denken, donder toch op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee want het is onmogelijk dat je een slechte match speelt.
Dat je Verhoek afzeikt, ok, die bakt er structureel niks van, maar iemand als De Vrij speelt gewoon doorgaans goed, dat kan niet altijd goed gaan en als je dat wel wil zien moet je maar naar dat ploegje uit Barcelona ofzo gaan kijken.
ow kicke. Ja ik heb een beetje trage stream. zit pas bij de 55e minuut maar krijg toch het vermoeden dat Heerenveen gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee we gaan naar Hotter Than My Daughter kijken, je moeder komt er zo op.
Is ook zo. Als je verder niet veel meer morst en PSV + Ajax spelen gelijk dan loop je weer 2 punten in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Danielle83 het volgende:
Het niveau daalt echt. Ja het is balen, kut weet ik veel. Maar niet te snel conclusies trekken. Er zijn nog wedstrijden te spelen en je weet t maar nooit in deze competitie
dat doen we toch al?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Zullen wij per DM het niveau verhogen?
Een beetje wat lopen kutten omdat een subtopper eens een wedstrijdje verliest. Hoe diep kan je zinkenquote:
Van die pics word ik blij, ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Een beetje wat lopen kutten omdat een subtopper eens een wedstrijdje verliest. Hoe laag kan je zinken
Het gaat er om dat ze en publiek bezig zijn met hun eigen droomtransfer te forceren en vervolgens publiekelijk dusdanig verzaken dat het de club dupeert.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat je Verhoek afzeikt, ok, die bakt er structureel niks van, maar iemand als De Vrij speelt gewoon doorgaans goed, dat kan niet altijd goed gaan en als je dat wel wil zien moet je maar naar dat ploegje uit Barcelona ofzo gaan kijken.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Ik hou nog hoop en anders vind ik het nog dat ze het goed gedaan hebben met deze selectie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ook zo. Als je verder niet veel meer morst en PSV + Ajax spelen gelijk dan loop je weer 2 punten in.
ach het was de 2-0quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en publiek bezig zijn met hun eigen droomtransfer te forceren en vervolgens publiekelijk dusdanig verzaken dat het de club dupeert.
Ik zie Ajax niet meer snel verliezen...alleen PSV uit is lastig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, dit verlies betekent niet dat Feyenoord nu opeens niet meer meedoet. Deze competitie blijft krankzinnig.
Clasie is gewoon duidelijk te veel met z'n hoofd bij andere dingen, terwijl hij simpelweg nog eel hveel te kort komt voor een volgende stap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gaat het ook nooit halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Clasie is gewoon duidelijk te veel met z'n hoofd bij andere dingen, terwijl hij simpelweg nog eel hveel te kort komt voor een volgende stap.
Verliezen misschien, gelijkspelen wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie Ajax niet meer snel verliezen...alleen PSV uit is lastig.
Ajax verliest weinig maar heeft wel op papier simpele wedstrijden gelijk gespeeld, dus vaak twee punten ingeleverd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet tegen NEC en Heracles thuis iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verliezen misschien, gelijkspelen wel.
Hangt af van wat er morgen gaat gebeuren, maar als zowel Ajax als PSV als Vitesse wint dan zijn er gewoon teveel variablen en gok ik op 'niet'.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, dit verlies betekent niet dat Feyenoord nu opeens niet meer meedoet. Deze competitie blijft krankzinnig.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik hou nog hoop en anders vind ik het nog dat ze het goed gedaan hebben met deze selectie.
Roda en ADOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu zijn we wel wat beter in vorm natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verliest weinig maar heeft wel op papier simpele wedstrijden gelijk gespeeld, dus vaak twee punten ingeleverd.
Precies. Het is geen schande om van Heerenveen in deze vorm te verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Danielle83 het volgende:
Het niveau daalt echt. Ja het is balen, kut weet ik veel. Maar niet te snel conclusies trekken. Er zijn nog wedstrijden te spelen en je weet t maar nooit in deze competitie
Jij vergeet de kracht van ajax haar eindsprintquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verliest weinig maar heeft wel op papier simpele wedstrijden gelijk gespeeld, dus vaak twee punten ingeleverd.
Het is wel een schande om zo slecht te spelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef eight het volgende:
[..]
Precies. Het is geen schande om van Heerenveen in deze vorm te verliezen.
Van alle 3 hebben wij nog altijd het gemakkelijkste programma.
PSV is een even grote titelkandidaat als Ajax hoor en ze hebben een makkelijker programmaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef shaderon het volgende:
2e plaats wordt dit denk ik. Ajax zal kampioen worden en PSV gaat nog wat verspelen en wordt 3e
Vitesse is er ook nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb iig het gevoel dat ze de thuiswedstrijden winnen en ook van Vitesse. Al zou ik die niet willeb kijken veel te spannendquote:[bwinnen en ja url=http://forum.fok.nl/topic/1953271/3/25#124703584]zaterdag 30 maart 2013 23:06[/url] schreef eight het volgende:[/b]
[..]
TT is gemaakt toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hangt af van wat er morgen gaat gebeuren, maar als zowel Ajax als PSV als Vitesse wint dan zijn er gewoon teveel variablen en gok ik op 'niet'.
P.S., TT doe eens maken
AZ uit en FCT uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is een even grote titelkandidaat als Ajax hoor en ze hebben een makkelijker programma
Meer talent dan Eriksen of minder?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het wel goedkomen. Hij is nog jong en elk talent heeft een mindere fase.
Moet het eerst zien, heeft sinds hij geen toppers (voor eredivisie begrippen) heeft om mee samen te voetballen niet veel laten zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het wel goedkomen. Hij is nog jong en elk talent heeft een mindere fase.
Als er maar een beetje druk op komt te staan gaat het fout, zoals eerdere seizoenen al is geblekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is een even grote titelkandidaat als Ajax hoor en ze hebben een makkelijker programma
Ik hoop dat je stikt in die pretentieuze sigaar van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Een beetje wat lopen kutten omdat een subtopper eens een wedstrijdje verliest. Hoe diep kan je zinken
Dat je je hoop als titelkandidaat op Lex Immers moet vestigen is eigenlijk bijzonder treurig, niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Helaas een terechte nederlaag. Afgebluft, Heerenveen leek veel fitter en strijdlustiger. Ik had enigzins het idee dat sommige spelers vermoeid waren al mag dat geen excuus zijn.
Enigzins ingecalculeerde verliespunten, de hoop was eigenlijk helemaal weg toen Immers ook nog uitviel.
Dat ik het nog eens zo met jou eens zou zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en publiek bezig zijn met hun eigen droomtransfer te forceren en vervolgens publiekelijk dusdanig verzaken dat het de club dupeert.
Check, inmiddels welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
TT is gemaakt toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Heerenveen klapte er echt heel goed op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als er maar een beetje druk op komt te staan gaat het fout, zoals eerdere seizoenen al is gebleken
mjah, zware interlands? wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Helaas een terechte nederlaag. Afgebluft, Heerenveen leek veel fitter en strijdlustiger. Ik had enigzins het idee dat sommige spelers vermoeid waren al mag dat geen excuus zijn.
Enigzins ingecalculeerde verliespunten, de hoop was eigenlijk helemaal weg toen Immers ook nog uitviel.
Die uitspraken van de vrij begreep ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als CB wellicht ja. Die verzaakt nooit ernstig.
De Vrij maakt regelmatig fouten, tegen Utrecht ook een bijna cruciale fout waar een goal uitkomt.
In de PL sta je er dan gewoon naast een week later. Begin me sowieso te ergeren aan De Vrij met zijn gelul over "de Eredivisie heb ik nu wel gezien" .
Alsof hij zich wekelijks onderscheid door goede voetbal.
eindelijk, speelde best aardig voor deze zaadpartij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd naar Vrijdag trouwens. Vormer ipv Immers
Het ging over PSVquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heerenveen klapte er echt heel goed op.
Ajax en PSV hebben daar ook veel moeite mee, teams die fel voor de tweede bal gaan.
Feyenoord wint in de Kuip zelfs nog met een B-elftal van VVV, bovendien Pelle is dan terug dus dat zijn gewoon 3 punten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd naar Vrijdag trouwens. Vormer ipv Immers
Maar Vilhena op 10 was vandaag niet best.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eindelijk, speelde best aardig voor deze zaadpartij.
De afgunst jegens Immers begrijp ik niet. De beste middenvelder hoor de laatste tijd, zelfs een van de betere spelers met Pelle en Janmaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je je hoop als titelkandidaat op Lex Immers moet vestigen is eigenlijk bijzonder treurig, niet?
was waardeloos ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Vilhena op 10 was vandaag niet best.
Dat is wat je wil zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
De afgunst jegens Immers begrijp ik niet. De beste middenvelder hoor de laatste tijd, zelfs een van de betere spelers met Pelle en Janmaat.
Dat is niet voor het eerst neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Precies díe twee spelers die lopen te kuttekoppen over transfers zijn de twee die het hardste door de mand vallen
De afgunst jegens Immers heeft vooral te maken met een ding.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
De afgunst jegens Immers begrijp ik niet. De beste middenvelder hoor de laatste tijd, zelfs een van de betere spelers met Pelle en Janmaat.
De Vrij mag ik sowieso niet. Beetje een demagoog in de media en de uitstraling van een 14-jarige. Straalt niet het Feyenoord-gevoel uit voor zover dat bestaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die uitspraken van de vrij begreep ik ook niet echt.
Rot op joh. We hebben niet verloren door systeem min pel, we hebben verloren omdat geen een speler z'n niveau haalde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder is gebleken dat Koeman hypocriet is met zijn Plan B over Ajax. Zonder Pelle is het echt bijzonder treurig.
Een boek?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afgunst jegens Immers heeft vooral te maken met een ding.
[ afbeelding ]
Vandaag had niemand dat bij Feyenoord. Speelden allemaal met poep in de broek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Vrij mag ik sowieso niet. Beetje een demagoog in de media en de uitstraling van een 14-jarige. Straalt niet het Feyenoord-gevoel uit voor zover dat bestaat.
Heeft wel bijgetekend toen 't slecht ging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Vrij mag ik sowieso niet. Beetje een demagoog in de media en de uitstraling van een 14-jarige. Straalt niet het Feyenoord-gevoel uit voor zover dat bestaat.
Mag weg voor een mooi bedrag, laat kongolo maar doorkomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het irritantst vind ik dan nog dat gezever over 'het hangt er vanaf of Feyenoord Europees speelt'. Dat hebbie goddomme zelf in de handquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Precies díe twee spelers die lopen te kuttekoppen over transfers zijn de twee die het hardste door de mand vallen
Waar kon ie heen op z'n 18e?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft wel bijgetekend toen 't slecht ging.
Kongolo is een supertalent man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag weg voor een mooi bedrag, laat kongolo maar doorkomen.
Je mag toch een mening hebben over iets? Of zijn we ineens in het midden-oosten beland?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder is gebleken dat Koeman hypocriet is met zijn Plan B over Ajax. Zonder Pelle is het echt bijzonder treurig.
Maar is het niet ook een kwaliteit van Pelle dat hij andere spelers beter laat spelen en hun het vertrouwen geeft zodat ze hun niveau kunnen halen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot op joh. We hebben niet verloren door systeem min pel, we hebben verloren omdat geen een speler z'n niveau haalde.
Daarom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kongolo is een supertalent man.
Tot op pakweg 2 maanden geleden vond ik hem echt een fucking eindbaas, maar hij is momenteel goed hard kredieten aan het verspelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb me echt kapot lopen ergeren aan die gast, ongelooflijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef shaderon het volgende:
Verhoek speelde vast voor z'n gevoel een lekkere wedstrijd
dit dus. opkankeren met je gejank over Stefannquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde wel als een teringbaasje in die interland van de week anders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tot op pakweg 2 maanden geleden vond ik hem echt een fucking eindbaas, maar hij is momenteel goed hard kredieten aan het verspelen.
Ik denk dat je verloren hebt omdat twee teams aangewezen waren op fysiek vandaag en dat Heerenveen feller voor die tweede bal ging en harder inzette op het middenveld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot op joh. We hebben niet verloren door systeem min pel, we hebben verloren omdat geen een speler z'n niveau haalde.
Dat is waar maar wel met de nodige toezeggingen en tegen een vorstelijk salaris.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het met je eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je verloren hebt omdat twee teams aangewezen waren op fysiek vandaag en dat Heerenveen feller voor die tweede bal ging en harder inzette op het middenveld.
En da's geen troll, da's wat ik naar mijn mening heb gezien.
Elk verhaal heeft 2 kanten. Feyenoord is niet de Vrij en de Vrij is niet Feyenoord. Beiden hebben belangen die zowel overeenkomen maar ook uiteenlopen op een gegeven moment. Dat is gewoon hoe het werkt in het voetbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is waar maar wel met de nodige toezeggingen en tegen een vorstelijk salaris.
Alternatief was bij Schalke of zo op de bank zitten.
Dat slaat sowieso nergens op. Beetje jodengedrag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef PIETR het volgende:
Vind dit wel heerlijk voor die randdebielen die een kampioenstattoo namen.
hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef PIETR het volgende:
Die geven geen fuck. Ze zijn op tv geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef PIETR het volgende:
Dat maakt het des te ergerlijker. Bevestigd alleen maar meer dat hij er met zijn hoofd gewoon echt niet bij is. Zelden een verdediger zo kalm voetballend zien uitverdedigen. WMB nog altijd Jaap Stam potentie. Maar precies wat ik zeg; nu keihard kudo's aan het verspelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde wel als een teringbaasje in die interland van de week anders.
Door dit verlies is Feyenoord zo goed als zeker uit de running voor het kampioenschap... Beetje het AZ verhaalquote:
Gewoon een plakplaatje geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Die geven geen fuck. Ze zijn op tv geweest.
Echt geen Stam potentie, Indi heeft dat meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat maakt het des te ergerlijker. Bevestigd alleen maar meer dat hij er met zijn hoofd gewoon echt niet bij is. Zelden een verdediger zo kalm voetballend zien uitverdedigen. WMB nog altijd Jaap Stam potentie. Maar precies wat ik zeg; nu keihard kudo's aan het verspelen.
Precies, gewoon aandachttrekkerij .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Die geven geen fuck. Ze zijn op tv geweest.
Dat boven alles.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
I'm Feijenoord Till I Die!
I Know I Am.
I'm Sure I Am.
Zo en nu ga ik slapen
Zon tattoo nemen is Jodengedrag. Druist volledig in tegen ons motto. Idioten zijn het.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat slaat sowieso nergens op. Beetje jodengedrag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
I Know I Am.
I'm Sure I Am.
Zo en nu ga ik slapen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef charmed_angel het volgende:
I Know I Am.
I'm Sure I Am.
Zo en nu ga ik slapen
Lekker boeiend, hij moet er dan vandaag ook staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde wel als een teringbaasje in die interland van de week anders.
Blijft alleen daarom al een fucking eindbaas, maar ik erger me kapot aan z'n gedoe de laatste weken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het heeft ook niet geholpen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft alleen daarom al een fucking eindbaas, maar ik erger me kapot aan z'n gedoe de laatste weken.
Sowieso altijd dat gezeik "Ik wacht tot na het seizoen want ik wil me nu alleen op het voetbal richten"![]()
Kutsmoesjes. Alsof je slecht ga spelen van een uurtje met je zaakwaarnemer en Geel kletsen.
Indi is misschien zuiver verdedigend beter, fysiek sterker, sneller, maar heeft niet de rust, overzicht en lange pass die Vrij heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt geen Stam potentie, Indi heeft dat meer.
Ik vind juist dat de Vrij weinig rust heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Indi is misschien zuiver verdedigend beter, fysiek sterker, sneller, maar heeft niet de rust, overzicht en lange pass die Vrij heeft.
Daarom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft alleen daarom al een fucking eindbaas, maar ik erger me kapot aan z'n gedoe de laatste weken.
Sowieso altijd dat gezeik "Ik wacht tot na het seizoen want ik wil me nu alleen op het voetbal richten"![]()
Kutsmoesjes. Alsof je slecht ga spelen van een uurtje met je zaakwaarnemer en Geel kletsen.
Mathijssen wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:22 schreef RvLaak het volgende:
Ik zit zo ff terug te denken, maar ik kan geen enkele Feyenoord speler bedenken die een voldoende scoort voor zijn prestaties van vandaag
De laatste 5 wedstrijden ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de Vrij weinig rust heeft.
Wel als ze zo hard in zijn voeten getrapt worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef PIETR het volgende:
Die Mulder ook. Wat een ongelooflijke loser, met zn jankbakkes. Moeilijk hoor, een paar balletjes weg trappen.
Mathijsen en Janmaat vond ik nog redelijk vandaag. Een zesje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:22 schreef RvLaak het volgende:
Ik zit zo ff terug te denken, maar ik kan geen enkele Feyenoord speler bedenken die een voldoende scoort voor zijn prestaties van vandaag
Kon aan beide goals niet echt veel doen vond hem aan het begin onzeker aantal domme passes naar voren die hij zo inleverde. Tweede helft was die niet slecht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef PIETR het volgende:
Die Mulder ook. Wat een ongelooflijke loser, met zn jankbakkes. Moeilijk hoor, een paar balletjes weg trappen.
Vond ik juist meevallen. Zeker als je zag hoe iedereen rondom hem faalde. Alleen het aanbieden is bij Vormer nog ondermaats, waardoor hij te vaak wordt overgeslagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mathijsen en Janmaat vond ik nog redelijk vandaag. Een zesje.
Vormer viel me ook weer erg tegen, je zit gewoon dat hij op diverse aspecten heel aardig kan voetballen, maar gewoon flink wat handelingssnelheid tekort komt.
Janmaat, die wel. Mathijsen kan ik me bijzonder weinig van herinnerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mathijsen en Janmaat vond ik nog redelijk vandaag. Een zesje.
Vormer viel me ook weer erg tegen, je zit gewoon dat hij op diverse aspecten heel aardig kan voetballen, maar gewoon flink wat handelingssnelheid tekort komt.
Is gewoon een matig keepertje, altijd al gezegd. Speelde gewoon op z'n niveau vandaag. Hoop echt dat er binnebkort iets beters komt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef PIETR het volgende:
Mathijsen deed z'n taken en maakte geen blunders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Janmaat, die wel. Mathijsen kan ik me bijzonder weinig van herinneren
Keepert van Heerenveen is wel een goede.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is gewoon een matig keepertje, altijd al gezegd. Speelde gewoon op z'n niveau vandaag. Hoop echt dat er binnebkort iets beters komt.
Een wereldkeeper had hem misschien er uit geranseld, maar die is hem niet echt aan te rekenen als fout ofzo. Ondanks mijn eerdere ietwat emotionele reactiequote:
Tweede helft laat ie twee ballen door. Je hebt helemaal niets aan hem. Zal nooit punten pakken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kon aan beide goals niet echt veel doen vond hem aan het begin onzeker aantal domme passes naar voren die hij zo inleverde. Tweede helft was die niet slecht.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zon tattoo nemen is Jodengedrag. Druist volledig in tegen ons motto. Idioten zijn het.
Heeft ook weinig bijzonders gedaan, maar een aantal aardige onderscheppingkjes wel. Niet veel spannends, maar geen onvoldoende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Janmaat, die wel. Mathijsen kan ik me bijzonder weinig van herinneren
Gaan we nu al voldoendes geven voor spelers die totaal niet boven de rest uitstijgen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft ook weinig bijzonders gedaan, maar een aantal aardige onderscheppingkjes wel. Niet veel spannends, maar geen onvoldoende.
Als je als verdediger je taak uitvoert, geen fouten maakt is dat een 6 ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaan we nu al voldoendes geven voor spelers die totaal niet boven de rest uitstijgen?
Niet Mulder zijn fout, gewoon achterlijk verdedigd. Indi die niet knijpt, Schaken die veel te laat stoort.quote:
Ik bedoelde eigenlijk met name in balbezit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Vond ik juist meevallen. Zeker als je zag hoe iedereen rondom hem faalde. Alleen het aanbieden is bij Vormer nog ondermaats, waardoor hij te vaak wordt overgeslagen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je als verdediger je taak uitvoert, geen fouten maakt is dat een 6 ja.
Zoals Immers al een heel seizoen doet dus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met name in balbezit.
Bleef heel regelmatig worstelen, om de bal voldoende te controleren en af te schermen én ondertussen te zoeken waar hij hem heen moest afspelen. In balbezit heel matig wat betreft overzicht en handelingssnelheid vandaag, waardoor hij veel onnodig verspeelde.
En dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar niemand mag jou, dus hou je bek.
Hoi heb je ook genoten van de wedstrijd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar niemand mag jou, dus hou je bek.
Immers vind ik de laatste tijd langzaam maar zeker steeds beter worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals Immers al een heel seizoen doet dus?
Nee gofferdomme, jij bent zeker ook zo'n type die dit natuurlijk al lang voorspeld had?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hoi heb je ook genoten van de wedstrijd?
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee gofferdomme, jij bent zeker ook zo'n type die dit natuurlijk al lang voorspeld had?
Ik had het ook al voorspeld, maar er geen seconde van genotenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee gofferdomme, jij bent zeker ook zo'n type die dit natuurlijk al lang voorspeld had?
Nee dat zeker niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik had het ook al voorspeld, maar er geen seconde van genoten![]()
En wat voorspel je? Wordt Feyenoord kampioen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet.
Maar tegen Roda was het ook gewoon kut met peren alleen omdat je dan net wint hoor je niemand zeiken.
Tegen Utrecht was ook niet heel goed vond je wel?
Derdequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wat voorspel je? Wordt Feyenoord kampioen?
Oh net als je denkt dat je alle leprahonden gehad hebt komt deze man nog even buurtenquote:
Ik heb werkelijk geen enkel idee. Tot vandaag dacht ik dat Feyenoord een kans maakte op het kampioenschap. Nu wacht ik eerst morgen af voordat ik me aan een voorspelling waagquote:
Ik geef je gewoon een keer gelijk, dat we dit nog gaan meemaken zeg....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oh net als je denkt dat je alle leprahonden gehad hebt komt deze man nog even buurten![]()
Rens je bent een lul met je Heerenveen-jack.
Ik begin je nog te mogenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oh net als je denkt dat je alle leprahonden gehad hebt komt deze man nog even buurten![]()
hihi xdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk tweede, Feyenoord pakt terecht voorronde CL weer af van PSV.
En het kon ook 6-0 worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef Grifte het volgende:
Ergens in de 70e minuut gaf Mathijsen binnen 2 minuten twee langen ballen die prima werden verlengd door Cissé/Verhoek waar kansen uit kwamen, snapte niet waarom ze daar niet mee door gingen. Voetballend liep het voor geen meter omdat wij de kwaliteit missen om ons uit zo'n fel verdedigende tegenstander te voetballen.
Toch had je er 1-2 kunnen maken, godverdomme wat een kutavond.
PSV gaat niet de schaal halen, druk is net als in Rotterdam erg hoog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Hoofdstedelijke arrogantie op zijn best dit.
Jullie moeten nog naar Eindhoven he. Het is niet zo dat jullie 6 punten los staan dude.
Ik denk derde omdat PSV 3 punten los is morgen en Vitesse met Bony nauwelijks te stoppen is. En de echte goede vorm zoals we die eerder zagen ontbreekt volledig al weken.
Ja dat precies die 2 vandaag door het ijs zakken is wel heel treurig ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef TheFastOne het volgende:
Clasie was echt verschrikkelijk, de Vrij dacht het wel even gemaakt te hebben.
Mja 2e moet kunnen, we moeten namelijk zelf nog tegen Vitesse (en daar schreeuwen we zo gewoon naar de goal) en de joodjes en lampies moeten nog tegen elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Jullie moeten nog naar Eindhoven he. Het is niet zo dat jullie 6 punten los staan dude.
Ik denk derde omdat PSV 3 punten los is morgen en Vitesse met Bony nauwelijks te stoppen is. En de echte goede vorm zoals we die eerder zagen ontbreekt volledig al weken.
Laten we hopen dat deze wedstrijd die jongens weer terug op aarde brengtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja dat precies die 2 vandaag door het ijs zakken is wel heel treurig ja.
Juist in deze wedstrijden moet je laten zien dat je er klaar voor bent om de eredivisie te verlaten. De enige die dat vandaag heeft laten zien was Djuricic.
Ik vind dat er teveel Feyenoorders de laatste tijd teveel praatjes hebben. Het is geen woorden maar daden. Ook Koeman met zijn ajax heeft geen plan b. Vandaag was heel pijnlijk te zien dat als er 1 iemand geen plan b heeft, wij dat wel zijn.
Tja dat deed Zwolle ook wel wat ons een leuke reeks opleverde, maar of de concurrenten nu weer zo veel punten gaan liggen, denk het nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze wedstrijd die jongens weer terug op aarde brengt
Ja dus? Gelijkspel is genoeg, al ga ik er vanuit dat Ajax alles wint.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Daarom, moet gewoon lukken eerst winnen tegen VVVquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Mja 2e moet kunnen, we moeten namelijk zelf nog tegen Vitesse (en daar schreeuwen we zo gewoon naar de goal) en de joodjes en lampies moeten nog tegen elkaar.
We zullen het zien. Als ze dat niet doen, is de derde plek waar Feyenoord eindigt. Ook niets mis mee. Als ik het me goed herinner, was de doelstelling voor dit seizoen top 5quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja dat deed Zwolle ook wel wat ons een leuke reeks opleverde, maar of de concurrenten nu weer zo veel punten gaan liggen, denk het niet
Elke keer gedurende dit seizoen als jullie een gaatje konden slaan op de concurrentie faalden jullie net zo hard. Roda thuis vergeten? Maar we zullen zienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja dus? Gelijkspel is genoeg, al ga ik er vanuit dat Ajax alles wint.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We zullen het zien. Als ze dat niet doen, is de derde plek waar Feyenoord eindigt. Ook niets mis mee. Als ik het me goed herinner, was de doelstelling voor dit seizoen top 5
Natuurlijk is men negatief nu. Feyenoord had net zo veel kans op de titel als Ajax en PSV. We zullen zien wat er de komende weken gaat gebeuren, maar als die 2 beide nog een keer verliezen, zijn we weer terug bij af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat hele kampioengedoe sloeg ook nergens op. Eigenlijk dom dat mensen nu zo extreem negatief doen. Alsof we aan het begin van het seizoen serieuze aspiraties hadden.
Enige dat me gestoord heeft waren die 2 die zo enorm verzaakten omdat ze met hun kop al in het buitenland zaten.
Statistiek vorige week gezien? Ajax heeft de afgelopen 3 jaar in de maanden maart, april en mei 31 keer gespeeld, 30 gewonnen en 1 verloren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Elke keer gedurende dit seizoen als jullie een gaatje konden slaan op de concurrentie faalden jullie net zo hard. Roda thuis vergeten? Maar we zullen zien![]()
Leugen -> Grote Leugens -> Statistiekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Statistiek vorige week gezien? Ajax heeft de afgelopen 3 jaar in de maanden maart, april en mei 31 keer gespeeld, 30 gewonnen en 1 verloren.
Ik denk en hoop dat Feyenoord tweede wordt, ik geloof er helemaal niks van dat PSV op deze manier qua beleid staande blijft zonder CL miljoenen.
Zegt me echt geen reet dergelijke statistieken sorry.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Statistiek vorige week gezien? Ajax heeft de afgelopen 3 jaar in de maanden maart, april en mei 31 keer gespeeld, 30 gewonnen en 1 verloren.
Ik denk en hoop dat Feyenoord tweede wordt, ik geloof er helemaal niks van dat PSV op deze manier qua beleid staande blijft zonder CL miljoenen.
Dat is het nu juist de sleutelspelers hebben al besloten dat het tijd is om te vertrekken. De Vrij wil niet eens bijtekenen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je deze groep volgend seizoen bij elkaar weet te houden word je met 2 vingers in je neus fluitend kampioen, hopelijk zijn ze ook zo verstandig met het naderende WK in hun kop.
Mij ook niet echt, maar goed jij begint over resultaten uit het verleden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zegt me echt geen reet dergelijke statistieken sorry.
Is niet raar als je juist kijkt naar die aspiraties van aan het begin van het seizoen en hoe we er vanmiddag nog voor stonden toch??quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Dat hele kampioengedoe sloeg ook nergens op. Eigenlijk dom dat mensen nu zo extreem negatief doen. Alsof we aan het begin van het seizoen serieuze aspiraties hadden.
Want dan schieten Verhoek en Immers ze er wel in als Pelle geblesseerd/geschorst is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je deze groep volgend seizoen bij elkaar weet te houden word je met 2 vingers in je neus fluitend kampioen, hopelijk zijn ze ook zo verstandig met het naderende WK in hun kop.
Ik begon over de wedstrijd tegen Roda. Of ben je die vergeten in je statistieken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mij ook niet echt, maar goed jij begint over resultaten uit het verleden.
Qua spel heb ik er ook alle vertrouwen in, Ajax speelt het beste voetbal van Nederland.
Gezeik joh. Bekijk het hoe je het bekijken wilt, Feyenoord was gewoon kampioenskandidaat. Als je 27 wedstrijden zo mee kan komen, is het gewoon ruk dat je het op zo'n kansloze manier weggeeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Natuurlijk is men negatief nu. Feyenoord had net zo veel kans op de titel als Ajax en PSV. We zullen zien wat er de komende weken gaat gebeuren, maar als die 2 beide nog een keer verliezen, zijn we weer terug bij af.
Want van Pellè hadden we met z'n allen ook verwacht dat hij zo veel zou scoren...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Want dan schieten Verhoek en Immers ze er wel in als Pelle geblesseerd/geschorst is?
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is het nu juist de sleutelspelers hebben al besloten dat het tijd is om te vertrekken. De Vrij wil niet eens bijtekenen.
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gezeik joh. Bekijk het hoe je het bekijken wilt, Feyenoord was gewoon kampioenskandidaat. Als je 27 wedstrijden zo mee kan komen, is het gewoon ruk dat je het op zo'n kansloze manier weggeeft.
Doelstelling bij de eerste 5 is niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef elCholo het volgende:
[..]
Is niet raar als je juist kijkt naar die aspiraties van aan het begin van het seizoen en hoe we er vanmiddag nog voor stonden toch??
Hij houdt het in het midden. Ligt als enige tot 2014 vast, wil nu niet tekenen en zegt dat hij de Eredivisie wel gezien heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd?
Als hij verstandig is blijft hij gewoon, hij laat nu al 2 weken achter elkaar zien dat hij nog niet klaar is voor het buitenland.
Nee maar juist daarom is die gekte die ontstaat toch ook niet raar wanneer je 7 wedstrijden voor het einde weer sinds 14 jaar serieus kans maakt op een kampioenschap..quote:Op zondag 31 maart 2013 00:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Doelstelling bij de eerste 5 is niks mis mee toch?
quote:
quote:'Vrees voor einde seizoen Immers'
Feyenoord verloor zaterdag niet alleen met 2-0 van sc Heerenveen, maar is mogelijk ook Lex Immers de rest van het seizoen kwijt. Hoofdtrainer Ronald Koeman stelde zijn allrounder op in de spits, maar na een half uur maakte een enkelblessure daar een einde aan.
Immers ging hard een duel in met Joey van den Berg en blesseerde zich daarbij aan zijn enkel. Hij verliet op krukken het Abe Lenstra Stadion, nadat de medische staf van Feyenoord al aangaf te vrezen voor een ingescheurde enkelband.
Immers heeft zelf geen antwoord op de vraag hoe het is met het gewricht. "Ik heb echt geen idee", vertelde hij aan de NOS. De Hagenaar werd vervangen door Wesley Verhoek, waardoor Ruben Schaken in de punt van de aanval plaatsnam. Graziano Pellè zat in Friesland een schorsing uit.
Ik zet 5 euro op Goossens.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef elCholo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien volgende week. Vormer, Vilhena en???
Mokotjo, Singh, Goossens, Warchild, Sleegers.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef elCholo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien volgende week. Vormer, Vilhena en???
Doe Goossens maar, Vilhena op 10, Vormer als Clasiequote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef elCholo het volgende:
Heb dat vertrouwen in die gozer nooit begrepen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe Goossens maar, Vilhena op 10, Vormer als Clasie
Toch vond ik Heerenveen ook niet veel beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
Slechtste wedstrijd van dit seizoen en volledig terecht verloren.
Vond ik wel, Heerenveen speelde met vlagen aardig terwijl Feyenoord niet bezig is geweest met voetballen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
't is niet alsof we weggespeeld werden
Heerenveen was vaak dreigend en wel in staat om een bal 2x achter elkaar goed te passenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch vond ik Heerenveen ook niet veel beter.
't is niet alsof we weggespeeld werden.
Was gewoon een hele matige wedstrijd van 2 kanten.
Onbegrijpelijk in deze fase van het seizoen.
Vond Heerenveen alles behalve hoogstaand spel op de mat leggen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond ik wel, Heerenveen speelde met vlagen aardig terwijl Feyenoord niet bezig is geweest met voetballen.
Klopt, maar ze waren wel degelijk beter dan Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond Heerenveen alles behalve hoogstaand spel op de mat leggen hoor.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef elCholo het volgende:
Ik ben er klaar mee, ga naar mijn nest. (had eigenlijk een verjaardag, maar ze kunnen de tyfus krijgen)
Zeker niet hoogstaand, daarom zeg ik aardig. Hadden af en toe een leuke aanval waaruit ook een goal kwam. Feyenoord was echt anti voetbal aan het spelen groten delen van de wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb geen moment de indruk gehad dat we zouden scoren vandaag, voor Heerenveen hing het continu in de lucht.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waren wel dreigender, maar niet veel echt grote uitgespeelde kansen ofzo.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heerenveen was vaak dreigend en wel in staat om een bal 2x achter elkaar goed te passen
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ze waren wel degelijk beter dan Feyenoord
Beetje jammer dat dat niveau niet past bij Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef De_Pel het volgende:
Gelukkig is De Teen weer terug op z'n niveau
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen moment de indruk gehad dat we zouden scoren vandaag, voor Heerenveen hing het continu in de lucht.
He, de zoveelste successupporter die grappig komt doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef BeamofLight het volgende:
Wat heeft Feyenoord gedaan eigenlijk?
Guidetti mag weg.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.
Verdediging van Heerenveen is absoluut heel erg matig dus zolang je het spel maakt is er niets aan de hand, laat je ze komen dan hebben ze met die twee voorin meer dan genoeg scorend vermogen.
Volgend jaar maar een nieuwe spits er bij.
Alsnog Guidetti halen dusquote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.
Verdediging van Heerenveen is absoluut heel erg matig dus zolang je het spel maakt is er niets aan de hand, laat je ze komen dan hebben ze met die twee voorin meer dan genoeg scorend vermogen.
quote:
Die jongen is toch veel te goed voor de Eredivisie gebleken. Zou wel briljant zijn maar zou ajax of PSV of welke kutclub in Duitsland hem niet gewoon inlijven?quote:
Ik denk niet dat PSV of Ajax z'n handen daaraan gaat branden. Denk ook dat ie naar Duitsland gaat.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[..]
Die jongen is toch veel te goed voor de Eredivisie gebleken. Zou wel briljant zijn maar zou ajax of PSV of welke kutclub in Duitsland hem niet gewoon inlijven?
Hebben ze vorig jaar ook al geprobeerdquote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[..]
Die jongen is toch veel te goed voor de Eredivisie gebleken. Zou wel briljant zijn maar zou ajax of PSV of welke kutclub in Duitsland hem niet gewoon inlijven?
Schaken en Boetius ook niet gezien vanavond.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Iedereen was slecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken en Boetius ook niet gezien vanavond.
Heerenveen zat er kort op.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken 1x, met die bal op Verhoek vanaf links. Boetius heeft de rust en controle van Pelle nodig.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een rollertje recht op Nordtfeld af ja, voor zijn doen geweldigquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Verhoek had wel 1 heerlijke knal trouwens.
Denk dat hij op die volley 4 meter over doelt.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een rollertje recht op Nordtfeld af ja, voor zijn doen geweldig
Of anders dat zachte kutschot na die prachtige assist van Schaken...quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat hij op die volley 4 meter over doelt.
Verhoek moeten ze ook weer lekker terugsturen naar Den Haag, dat is toch niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of anders dat zachte kutschot na die prachtige assist van Schaken...
En dan missen we volgens mij nog tien prima scoringskansen van Verhoek die hij elke keer verneukt
Zal waarschijnlijk wel terecht zijn geweest dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
Ik ben er anders aardig ziek vanquote:Trainer Ronald Koeman van Feyenoord was zaterdagavond naar eigen zeggen 'niet ziek' van de nederlaag bij sc Heerenveen (2-0). 'Dat ben ik niet zo snel als je verdiend verliest en dat hebben we in deze wedstrijd duidelijk gedaan', sprak hij nuchter.
Koeman gaf wel toe dat hij zwaar teleurgesteld was. 'Omdat we onszelf niet waren. Dat zag ik eigenlijk al vanaf de eerste minuut. We hebben in de beginfase de bal zo'n 88 keer terug gespeeld in plaats van naar voren. We durfden hier gewoon niet te voetballen. Het geloof was er niet.'
Koeman vond het ook opvallend dat sc Heerenveen veel meer persoonlijke duels won. 'Het komt niet vaak voor dat we op agressiviteit en fitheid worden afgetroefd. Maar dat gebeurde nu dus wel.'
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
Nee, die ene die met buitenkant links nam, die had best een mooie curve, had alleen iets meer naar de linkerhoek gemogen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat hij op die volley 4 meter over doelt.
watquote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Achjoh wees blij waar we staan of ben je vergeten waar we vandaan komen?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef Equites het volgende:
Nou de joden worden weer kampioen, waarom verneuken ze het altijd op het einde godverdomme.
Ja maar toch voelt het zo vies. Zo dichtbij en toch zo ver weg.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Achjoh wees blij waar we staan of ben je vergeten waar we vandaan komen?
Stapje voor stapje melden we ons weer bij de top.
Ja ze zei steeds dat ik me niet zo moest aanstellen en toen knapte er iets bij mij. Nu belt haar vader me steedsquote:Op zondag 31 maart 2013 00:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel terecht zijn geweest dan.
Als Feyenoord verliest moet je gewoon opfucken en stil zijn.
Ik hoop dat je een troll bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ja ze zei steeds dat ik me niet zo moest aanstellen en toen knapte er iets bij mij. Nu belt haar vader me steeds
Je hebt groot gelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ja ze zei steeds dat ik me niet zo moest aanstellen en toen knapte er iets bij mij. Nu belt haar vader me steeds
Waar is ze nu dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Groot gelijk man, wat weten die bitches er nou van. Gewoon vol op die snavel klappen, dat zal d'r leren!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Gewoon de vader ook slaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen het is maar een spelletje als jou ploeg verliest, man dan flip je toch gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Groot gelijk man, wat weten die bitches er nou van. Gewoon vol op die snavel klappen, dat zal d'r leren!
Waar heb je haar geslagen?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
WTF, k moest lachenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Die verdienen niet beter idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen het is maar een spelletje als jou ploeg verliest, man dan flip je toch gewoon.
Troll.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Die wil jou een paar tikken geven haha.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Rot op uit dit topic.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:03 schreef Devv het volgende:
De Coolsingel is weer ver weg voor Feyenoord. Maar even serieus. Er zijn hier toch geen Feyenoorders die serieus dachten dat ze alles zouden winnen?
Jij denkt toch niet serieus dat wij jou serieus nemen?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:03 schreef Devv het volgende:
De Coolsingel is weer ver weg voor Feyenoord. Maar even serieus. Er zijn hier toch geen Feyenoorders die serieus dachten dat ze alles zouden winnen?
Gewoon alles op alles zetten. Als je kampioen wilt worden heb je meer spelers nodig die wat kunnen. We hebben nu gezien dat die net-niet spelers ons totaal niet verder helpen. Bij Ajax kunnen ze een Siem de Jong, Sigthorsson en Babel in de spits zetten. Ook niet fenomenaal, maar in de breedte wel veel beter dan die kneuzen die wij rond hebben lopen. En laat ik het dan nog maar niet over PSV hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben ze vorig jaar ook al geprobeerd. Daarbij heeft Guidetti meermaals al aangegeven terug te willen komen. Waarom niet, zou ik zeggen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dank je, jij ook een tumor in je kut.
Dat is het punt niet eens. Zelfs de basisspelers speelden een zaadwedstrijd. Je kunt uit tegen Heerenveen best verliezen, maar niet op deze manier.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon alles op alles zetten. Als je kampioen wilt worden heb je meer spelers nodig die wat kunnen. We hebben nu gezien dat die net-niet spelers ons totaal niet verder helpen. Bij Ajax kunnen ze een Siem de Jong, Sigthorsson en Babel in de spits zetten. Ook niet fenomenaal, maar in de breedte wel veel beter dan die kneuzen die wij rond hebben lopen. En laat ik het dan nog maar niet over PSV hebben.
Terecht, die van mij zou ook een kopstoot en een trap in d'r muts krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is het punt niet eens. Zelfs de basisspelers speelden een zaadwedstrijd. Je kunt uit tegen Heerenveen best verliezen, maar niet op deze manier.
De basis van Feyenoord is ook om te janken. Hoe kunnen jullie dat niet zien man. Pelle is de man die dit team leidt en vertrouwen geeft.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is het punt niet eens. Zelfs de basisspelers speelden een zaadwedstrijd. Je kunt uit tegen Heerenveen best verliezen, maar niet op deze manier.
Om te janken ja? 7 spelers in het nederlands elftal..quote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Equites het volgende:
[..]
De basis van Feyenoord is ook om te janken. Hoe kunnen jullie dat niet zien man. Pelle is de man die dit team leidt en vertrouwen geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |