Ik denk niet dat PSV of Ajax z'n handen daaraan gaat branden. Denk ook dat ie naar Duitsland gaat.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[..]
Die jongen is toch veel te goed voor de Eredivisie gebleken. Zou wel briljant zijn maar zou ajax of PSV of welke kutclub in Duitsland hem niet gewoon inlijven?
Hebben ze vorig jaar ook al geprobeerdquote:Op zondag 31 maart 2013 00:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
[..]
Die jongen is toch veel te goed voor de Eredivisie gebleken. Zou wel briljant zijn maar zou ajax of PSV of welke kutclub in Duitsland hem niet gewoon inlijven?
Schaken en Boetius ook niet gezien vanavond.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.
Verdediging van Heerenveen is absoluut heel erg matig dus zolang je het spel maakt is er niets aan de hand, laat je ze komen dan hebben ze met die twee voorin meer dan genoeg scorend vermogen.
Volgend jaar maar een nieuwe spits er bij.
Iedereen was slecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken en Boetius ook niet gezien vanavond.
Heerenveen zat er kort op.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Schaken 1x, met die bal op Verhoek vanaf links. Boetius heeft de rust en controle van Pelle nodig.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een rollertje recht op Nordtfeld af ja, voor zijn doen geweldigquote:Op zondag 31 maart 2013 00:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Verhoek had wel 1 heerlijke knal trouwens.
Denk dat hij op die volley 4 meter over doelt.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een rollertje recht op Nordtfeld af ja, voor zijn doen geweldig
Of anders dat zachte kutschot na die prachtige assist van Schaken...quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat hij op die volley 4 meter over doelt.
Verhoek moeten ze ook weer lekker terugsturen naar Den Haag, dat is toch niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of anders dat zachte kutschot na die prachtige assist van Schaken...
En dan missen we volgens mij nog tien prima scoringskansen van Verhoek die hij elke keer verneukt
Zal waarschijnlijk wel terecht zijn geweest dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
Ik ben er anders aardig ziek vanquote:Trainer Ronald Koeman van Feyenoord was zaterdagavond naar eigen zeggen 'niet ziek' van de nederlaag bij sc Heerenveen (2-0). 'Dat ben ik niet zo snel als je verdiend verliest en dat hebben we in deze wedstrijd duidelijk gedaan', sprak hij nuchter.
Koeman gaf wel toe dat hij zwaar teleurgesteld was. 'Omdat we onszelf niet waren. Dat zag ik eigenlijk al vanaf de eerste minuut. We hebben in de beginfase de bal zo'n 88 keer terug gespeeld in plaats van naar voren. We durfden hier gewoon niet te voetballen. Het geloof was er niet.'
Koeman vond het ook opvallend dat sc Heerenveen veel meer persoonlijke duels won. 'Het komt niet vaak voor dat we op agressiviteit en fitheid worden afgetroefd. Maar dat gebeurde nu dus wel.'
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
Nee, die ene die met buitenkant links nam, die had best een mooie curve, had alleen iets meer naar de linkerhoek gemogen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat hij op die volley 4 meter over doelt.
watquote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Achjoh wees blij waar we staan of ben je vergeten waar we vandaan komen?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef Equites het volgende:
Nou de joden worden weer kampioen, waarom verneuken ze het altijd op het einde godverdomme.
Ja maar toch voelt het zo vies. Zo dichtbij en toch zo ver weg.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Achjoh wees blij waar we staan of ben je vergeten waar we vandaan komen?
Stapje voor stapje melden we ons weer bij de top.
Ja ze zei steeds dat ik me niet zo moest aanstellen en toen knapte er iets bij mij. Nu belt haar vader me steedsquote:Op zondag 31 maart 2013 00:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel terecht zijn geweest dan.
Als Feyenoord verliest moet je gewoon opfucken en stil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |