Ik zet 5 euro op Goossens.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef elCholo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien volgende week. Vormer, Vilhena en???
Mokotjo, Singh, Goossens, Warchild, Sleegers.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef elCholo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien volgende week. Vormer, Vilhena en???
Doe Goossens maar, Vilhena op 10, Vormer als Clasiequote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef elCholo het volgende:
Heb dat vertrouwen in die gozer nooit begrepen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doe Goossens maar, Vilhena op 10, Vormer als Clasie
Toch vond ik Heerenveen ook niet veel beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
Slechtste wedstrijd van dit seizoen en volledig terecht verloren.
Vond ik wel, Heerenveen speelde met vlagen aardig terwijl Feyenoord niet bezig is geweest met voetballen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
't is niet alsof we weggespeeld werden
Heerenveen was vaak dreigend en wel in staat om een bal 2x achter elkaar goed te passenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch vond ik Heerenveen ook niet veel beter.
't is niet alsof we weggespeeld werden.
Was gewoon een hele matige wedstrijd van 2 kanten.
Onbegrijpelijk in deze fase van het seizoen.
Vond Heerenveen alles behalve hoogstaand spel op de mat leggen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond ik wel, Heerenveen speelde met vlagen aardig terwijl Feyenoord niet bezig is geweest met voetballen.
Klopt, maar ze waren wel degelijk beter dan Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vond Heerenveen alles behalve hoogstaand spel op de mat leggen hoor.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef elCholo het volgende:
Ik ben er klaar mee, ga naar mijn nest. (had eigenlijk een verjaardag, maar ze kunnen de tyfus krijgen)
Zeker niet hoogstaand, daarom zeg ik aardig. Hadden af en toe een leuke aanval waaruit ook een goal kwam. Feyenoord was echt anti voetbal aan het spelen groten delen van de wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb geen moment de indruk gehad dat we zouden scoren vandaag, voor Heerenveen hing het continu in de lucht.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waren wel dreigender, maar niet veel echt grote uitgespeelde kansen ofzo.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heerenveen was vaak dreigend en wel in staat om een bal 2x achter elkaar goed te passen
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar ze waren wel degelijk beter dan Feyenoord
Beetje jammer dat dat niveau niet past bij Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef De_Pel het volgende:
Gelukkig is De Teen weer terug op z'n niveau
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen moment de indruk gehad dat we zouden scoren vandaag, voor Heerenveen hing het continu in de lucht.
He, de zoveelste successupporter die grappig komt doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef BeamofLight het volgende:
Wat heeft Feyenoord gedaan eigenlijk?
Guidetti mag weg.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.
Verdediging van Heerenveen is absoluut heel erg matig dus zolang je het spel maakt is er niets aan de hand, laat je ze komen dan hebben ze met die twee voorin meer dan genoeg scorend vermogen.
Volgend jaar maar een nieuwe spits er bij.
Alsnog Guidetti halen dusquote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem er was door ontbreken van Pelle geen enkele dreiging. Ook niet toen Immers er nog in stond.
Verdediging van Heerenveen is absoluut heel erg matig dus zolang je het spel maakt is er niets aan de hand, laat je ze komen dan hebben ze met die twee voorin meer dan genoeg scorend vermogen.
Volgend jaar maar een nieuwe spits er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |