abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124705345
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Mja 2e moet kunnen, we moeten namelijk zelf nog tegen Vitesse (en daar schreeuwen we zo gewoon naar de goal) en de joodjes en lampies moeten nog tegen elkaar.
Daarom, moet gewoon lukken eerst winnen tegen VVV :7
Zolang de belangrijkste spelers druk in hun hoofd zijn met aankomende buitenlandse transfers zal het lastig genoeg worden.
pi_124705360
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tja dat deed Zwolle ook wel wat ons een leuke reeks opleverde, maar of de concurrenten nu weer zo veel punten gaan liggen, denk het niet :')
We zullen het zien. Als ze dat niet doen, is de derde plek waar Feyenoord eindigt. Ook niets mis mee. Als ik het me goed herinner, was de doelstelling voor dit seizoen top 5

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 23:50:58 ]
pi_124705387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja dus? Gelijkspel is genoeg, al ga ik er vanuit dat Ajax alles wint.
Elke keer gedurende dit seizoen als jullie een gaatje konden slaan op de concurrentie faalden jullie net zo hard. Roda thuis vergeten? Maar we zullen zien :P ;)
pi_124705453
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

We zullen het zien. Als ze dat niet doen, is de derde plek waar Feyenoord eindigt. Ook niets mis mee. Als ik het me goed herinner, was de doelstelling voor dit seizoen top 5
:Y

Dat hele kampioengedoe sloeg ook nergens op. Eigenlijk dom dat mensen nu zo extreem negatief doen. Alsof we aan het begin van het seizoen serieuze aspiraties hadden.

Enige dat me gestoord heeft vandaag waren die 2 die zo enorm verzaakten omdat ze met hun kop al in het buitenland zaten.
pi_124705498
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

:Y

Dat hele kampioengedoe sloeg ook nergens op. Eigenlijk dom dat mensen nu zo extreem negatief doen. Alsof we aan het begin van het seizoen serieuze aspiraties hadden.

Enige dat me gestoord heeft waren die 2 die zo enorm verzaakten omdat ze met hun kop al in het buitenland zaten.
Natuurlijk is men negatief nu. Feyenoord had net zo veel kans op de titel als Ajax en PSV. We zullen zien wat er de komende weken gaat gebeuren, maar als die 2 beide nog een keer verliezen, zijn we weer terug bij af.
pi_124705515
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Elke keer gedurende dit seizoen als jullie een gaatje konden slaan op de concurrentie faalden jullie net zo hard. Roda thuis vergeten? Maar we zullen zien :P ;)
Statistiek vorige week gezien? Ajax heeft de afgelopen 3 jaar in de maanden maart, april en mei 31 keer gespeeld, 30 gewonnen en 1 verloren.

Ik denk en hoop dat Feyenoord tweede wordt, ik geloof er helemaal niks van dat PSV op deze manier qua beleid staande blijft zonder CL miljoenen.
pi_124705530
Als je deze groep volgend seizoen bij elkaar weet te houden word je met 2 vingers in je neus fluitend kampioen, hopelijk zijn ze ook zo verstandig met het naderende WK in hun kop.
* Verwijderd *
pi_124705551
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Statistiek vorige week gezien? Ajax heeft de afgelopen 3 jaar in de maanden maart, april en mei 31 keer gespeeld, 30 gewonnen en 1 verloren.

Ik denk en hoop dat Feyenoord tweede wordt, ik geloof er helemaal niks van dat PSV op deze manier qua beleid staande blijft zonder CL miljoenen.
Leugen -> Grote Leugens -> Statistieken
pi_124705573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Zegt me echt geen reet dergelijke statistieken sorry.
pi_124705608
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Als je deze groep volgend seizoen bij elkaar weet te houden word je met 2 vingers in je neus fluitend kampioen, hopelijk zijn ze ook zo verstandig met het naderende WK in hun kop.
Dat is het nu juist de sleutelspelers hebben al besloten dat het tijd is om te vertrekken. De Vrij wil niet eens bijtekenen.
pi_124705611
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Zegt me echt geen reet dergelijke statistieken sorry.
Mij ook niet echt, maar goed jij begint over resultaten uit het verleden.

Qua spel heb ik er ook alle vertrouwen in, Ajax speelt het beste voetbal van Nederland.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:56:57 #212
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124705613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Aldo-MC het volgende:

Is niet raar als je juist kijkt naar die aspiraties van aan het begin van het seizoen en hoe we er vanmiddag nog voor stonden toch??
  zaterdag 30 maart 2013 @ 23:58:06 #213
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124705656
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Want dan schieten Verhoek en Immers ze er wel in als Pelle geblesseerd/geschorst is?
pi_124705665
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Mij ook niet echt, maar goed jij begint over resultaten uit het verleden.

Qua spel heb ik er ook alle vertrouwen in, Ajax speelt het beste voetbal van Nederland.
Ik begon over de wedstrijd tegen Roda. Of ben je die vergeten in je statistieken? :)
En beste voetbal van Nederland gelul mag je ook voor je houden, als dat zo was hadden jullie nu wel 21 punten los gestaan op de rest aangezien die stuk voor stuk zo wisselvallig als de pleuris spelen. Inclusief Feyenoord :W
pi_124705685
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Natuurlijk is men negatief nu. Feyenoord had net zo veel kans op de titel als Ajax en PSV. We zullen zien wat er de komende weken gaat gebeuren, maar als die 2 beide nog een keer verliezen, zijn we weer terug bij af.
Gezeik joh. Bekijk het hoe je het bekijken wilt, Feyenoord was gewoon kampioenskandidaat. Als je 27 wedstrijden zo mee kan komen, is het gewoon ruk dat je het op zo'n kansloze manier weggeeft.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124705686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef elCholo het volgende:

[..]

Want dan schieten Verhoek en Immers ze er wel in als Pelle geblesseerd/geschorst is?
Want van Pellč hadden we met z'n allen ook verwacht dat hij zo veel zou scoren...

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Wellicht dat Koeman ook Immers nog aan het spelen krijgt in de zomer
pi_124705707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Dat is het nu juist de sleutelspelers hebben al besloten dat het tijd is om te vertrekken. De Vrij wil niet eens bijtekenen.
Heeft hij dat gezegd?
Als hij verstandig is blijft hij gewoon, hij laat nu al 2 weken achter elkaar zien dat hij nog niet klaar is voor het buitenland.
* Verwijderd *
pi_124705713
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Gezeik joh. Bekijk het hoe je het bekijken wilt, Feyenoord was gewoon kampioenskandidaat. Als je 27 wedstrijden zo mee kan komen, is het gewoon ruk dat je het op zo'n kansloze manier weggeeft.
Ik ben het helemaal met je eens ;). Ik heb Feyenoord ook nog niet afgeschreven hoor. Ik wacht eerst geduldig de resultaten van morgen af. Hopende op een paar stuntjes :+
pi_124705773
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef elCholo het volgende:

[..]

Is niet raar als je juist kijkt naar die aspiraties van aan het begin van het seizoen en hoe we er vanmiddag nog voor stonden toch??
Doelstelling bij de eerste 5 is niks mis mee toch?
Je ziet het met zo'n Twente dat nu compleet aan het afglijden is, Vitesse dat er toch wel vrij onverwachts aankomt en zelfs Utrecht dat mee doet voor de eerste 5.

Terwijl zo'n AZ bijna op degraderen staan.
pi_124705840
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Heeft hij dat gezegd?
Als hij verstandig is blijft hij gewoon, hij laat nu al 2 weken achter elkaar zien dat hij nog niet klaar is voor het buitenland.
Hij houdt het in het midden. Ligt als enige tot 2014 vast, wil nu niet tekenen en zegt dat hij de Eredivisie wel gezien heeft.
Dus trek je eigen conclusies maar.
  zondag 31 maart 2013 @ 00:04:36 #221
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124705864
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Doelstelling bij de eerste 5 is niks mis mee toch?
Nee maar juist daarom is die gekte die ontstaat toch ook niet raar wanneer je 7 wedstrijden voor het einde weer sinds 14 jaar serieus kans maakt op een kampioenschap..
pi_124705918
Maar hoe is het nou met Immers?
pi_124705951
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:06 schreef RvLaak het volgende:
Maar hoe is het nou met Immers?
quote:
'Vrees voor einde seizoen Immers'

Feyenoord verloor zaterdag niet alleen met 2-0 van sc Heerenveen, maar is mogelijk ook Lex Immers de rest van het seizoen kwijt. Hoofdtrainer Ronald Koeman stelde zijn allrounder op in de spits, maar na een half uur maakte een enkelblessure daar een einde aan.

Immers ging hard een duel in met Joey van den Berg en blesseerde zich daarbij aan zijn enkel. Hij verliet op krukken het Abe Lenstra Stadion, nadat de medische staf van Feyenoord al aangaf te vrezen voor een ingescheurde enkelband.

Immers heeft zelf geen antwoord op de vraag hoe het is met het gewricht. "Ik heb echt geen idee", vertelde hij aan de NOS. De Hagenaar werd vervangen door Wesley Verhoek, waardoor Ruben Schaken in de punt van de aanval plaatsnam. Graziano Pellč zat in Friesland een schorsing uit.
* Verwijderd *
pi_124705987
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 00:07 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

[..]

Ik had al het idee dat zijn banden gescheurd zouden zijn :X
  zondag 31 maart 2013 @ 00:09:51 #225
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124706026
Ik ben benieuwd hoe het middenveld eruit gaat zien volgende week. Vormer, Vilhena en???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')