Precies. Het is geen schande om van Heerenveen in deze vorm te verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Danielle83 het volgende:
Het niveau daalt echt. Ja het is balen, kut weet ik veel. Maar niet te snel conclusies trekken. Er zijn nog wedstrijden te spelen en je weet t maar nooit in deze competitie
Jij vergeet de kracht van ajax haar eindsprintquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verliest weinig maar heeft wel op papier simpele wedstrijden gelijk gespeeld, dus vaak twee punten ingeleverd.
Het is wel een schande om zo slecht te spelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef eight het volgende:
[..]
Precies. Het is geen schande om van Heerenveen in deze vorm te verliezen.
Van alle 3 hebben wij nog altijd het gemakkelijkste programma.
PSV is een even grote titelkandidaat als Ajax hoor en ze hebben een makkelijker programmaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef shaderon het volgende:
2e plaats wordt dit denk ik. Ajax zal kampioen worden en PSV gaat nog wat verspelen en wordt 3e
Vitesse is er ook nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb iig het gevoel dat ze de thuiswedstrijden winnen en ook van Vitesse. Al zou ik die niet willeb kijken veel te spannendquote:[bwinnen en ja url=http://forum.fok.nl/topic/1953271/3/25#124703584]zaterdag 30 maart 2013 23:06[/url] schreef eight het volgende:[/b]
[..]
TT is gemaakt toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hangt af van wat er morgen gaat gebeuren, maar als zowel Ajax als PSV als Vitesse wint dan zijn er gewoon teveel variablen en gok ik op 'niet'.
P.S., TT doe eens maken
AZ uit en FCT uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is een even grote titelkandidaat als Ajax hoor en ze hebben een makkelijker programma
Meer talent dan Eriksen of minder?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het wel goedkomen. Hij is nog jong en elk talent heeft een mindere fase.
Moet het eerst zien, heeft sinds hij geen toppers (voor eredivisie begrippen) heeft om mee samen te voetballen niet veel laten zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het wel goedkomen. Hij is nog jong en elk talent heeft een mindere fase.
Als er maar een beetje druk op komt te staan gaat het fout, zoals eerdere seizoenen al is geblekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is een even grote titelkandidaat als Ajax hoor en ze hebben een makkelijker programma
Ik hoop dat je stikt in die pretentieuze sigaar van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Een beetje wat lopen kutten omdat een subtopper eens een wedstrijdje verliest. Hoe diep kan je zinken
Dat je je hoop als titelkandidaat op Lex Immers moet vestigen is eigenlijk bijzonder treurig, niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Helaas een terechte nederlaag. Afgebluft, Heerenveen leek veel fitter en strijdlustiger. Ik had enigzins het idee dat sommige spelers vermoeid waren al mag dat geen excuus zijn.
Enigzins ingecalculeerde verliespunten, de hoop was eigenlijk helemaal weg toen Immers ook nog uitviel.
Dat ik het nog eens zo met jou eens zou zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en publiek bezig zijn met hun eigen droomtransfer te forceren en vervolgens publiekelijk dusdanig verzaken dat het de club dupeert.
Check, inmiddels welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
TT is gemaakt toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Heerenveen klapte er echt heel goed op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef shaderon het volgende:
[..]
Als er maar een beetje druk op komt te staan gaat het fout, zoals eerdere seizoenen al is gebleken
mjah, zware interlands? wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
Helaas een terechte nederlaag. Afgebluft, Heerenveen leek veel fitter en strijdlustiger. Ik had enigzins het idee dat sommige spelers vermoeid waren al mag dat geen excuus zijn.
Enigzins ingecalculeerde verliespunten, de hoop was eigenlijk helemaal weg toen Immers ook nog uitviel.
Die uitspraken van de vrij begreep ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als CB wellicht ja. Die verzaakt nooit ernstig.
De Vrij maakt regelmatig fouten, tegen Utrecht ook een bijna cruciale fout waar een goal uitkomt.
In de PL sta je er dan gewoon naast een week later. Begin me sowieso te ergeren aan De Vrij met zijn gelul over "de Eredivisie heb ik nu wel gezien" .
Alsof hij zich wekelijks onderscheid door goede voetbal.
eindelijk, speelde best aardig voor deze zaadpartij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd naar Vrijdag trouwens. Vormer ipv Immers
Het ging over PSVquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heerenveen klapte er echt heel goed op.
Ajax en PSV hebben daar ook veel moeite mee, teams die fel voor de tweede bal gaan.
Feyenoord wint in de Kuip zelfs nog met een B-elftal van VVV, bovendien Pelle is dan terug dus dat zijn gewoon 3 punten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd naar Vrijdag trouwens. Vormer ipv Immers
Maar Vilhena op 10 was vandaag niet best.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eindelijk, speelde best aardig voor deze zaadpartij.
De afgunst jegens Immers begrijp ik niet. De beste middenvelder hoor de laatste tijd, zelfs een van de betere spelers met Pelle en Janmaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je je hoop als titelkandidaat op Lex Immers moet vestigen is eigenlijk bijzonder treurig, niet?
was waardeloos ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar Vilhena op 10 was vandaag niet best.
Dat is wat je wil zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
De afgunst jegens Immers begrijp ik niet. De beste middenvelder hoor de laatste tijd, zelfs een van de betere spelers met Pelle en Janmaat.
Dat is niet voor het eerst neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Precies díe twee spelers die lopen te kuttekoppen over transfers zijn de twee die het hardste door de mand vallen
De afgunst jegens Immers heeft vooral te maken met een ding.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
De afgunst jegens Immers begrijp ik niet. De beste middenvelder hoor de laatste tijd, zelfs een van de betere spelers met Pelle en Janmaat.
De Vrij mag ik sowieso niet. Beetje een demagoog in de media en de uitstraling van een 14-jarige. Straalt niet het Feyenoord-gevoel uit voor zover dat bestaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die uitspraken van de vrij begreep ik ook niet echt.
Rot op joh. We hebben niet verloren door systeem min pel, we hebben verloren omdat geen een speler z'n niveau haalde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder is gebleken dat Koeman hypocriet is met zijn Plan B over Ajax. Zonder Pelle is het echt bijzonder treurig.
Een boek?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De afgunst jegens Immers heeft vooral te maken met een ding.
[ afbeelding ]
Vandaag had niemand dat bij Feyenoord. Speelden allemaal met poep in de broek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Vrij mag ik sowieso niet. Beetje een demagoog in de media en de uitstraling van een 14-jarige. Straalt niet het Feyenoord-gevoel uit voor zover dat bestaat.
Heeft wel bijgetekend toen 't slecht ging.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Vrij mag ik sowieso niet. Beetje een demagoog in de media en de uitstraling van een 14-jarige. Straalt niet het Feyenoord-gevoel uit voor zover dat bestaat.
Mag weg voor een mooi bedrag, laat kongolo maar doorkomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het irritantst vind ik dan nog dat gezever over 'het hangt er vanaf of Feyenoord Europees speelt'. Dat hebbie goddomme zelf in de handquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Precies díe twee spelers die lopen te kuttekoppen over transfers zijn de twee die het hardste door de mand vallen
Waar kon ie heen op z'n 18e?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft wel bijgetekend toen 't slecht ging.
Kongolo is een supertalent man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag weg voor een mooi bedrag, laat kongolo maar doorkomen.
Je mag toch een mening hebben over iets? Of zijn we ineens in het midden-oosten beland?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder is gebleken dat Koeman hypocriet is met zijn Plan B over Ajax. Zonder Pelle is het echt bijzonder treurig.
Maar is het niet ook een kwaliteit van Pelle dat hij andere spelers beter laat spelen en hun het vertrouwen geeft zodat ze hun niveau kunnen halen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot op joh. We hebben niet verloren door systeem min pel, we hebben verloren omdat geen een speler z'n niveau haalde.
Daarom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kongolo is een supertalent man.
Tot op pakweg 2 maanden geleden vond ik hem echt een fucking eindbaas, maar hij is momenteel goed hard kredieten aan het verspelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |