quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Dat doen ze al zonder jou.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Als ajax of psv morgen verliest troll ik daar 3 topics vol, kan GGMM mooi naar de pomp lopen
Succes man. Ajax topic is ook goed hoor, al gaan die niet verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Als ajax of psv morgen verliest troll ik daar 3 topics vol, kan GGMM mooi naar de pomp lopen
Hoe vaak ben jij niet in het PSV topic te vinden? Dan moet je hier ook tegen kunnen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Nee, toeval man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
kankersukkel heb je daar nu op zitten wachten ofzo autist
Nee gelijk na de wedstrijd over je tieten praten is een beter idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Het niveau daalt weer eens hier
Jammer wel....
Ik zie het nu pas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn toch mods olnine, die veranderen het zo weer, doe eens ff rustig.
Gewoon niet doen. Mag normaal ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Er zijn toch mods olnine, die veranderen het zo weer, doe eens ff rustig.
Zullen wij per DM het niveau verhogen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Het niveau daalt weer eens hier
Jammer wel....
Nee want het is onmogelijk dat je een slechte match speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ook helemaal niet verdiend he
Clasie
De Vrij
Zitten allemaal met hun kop bij die buitenlandse transfer.
Als CB wellicht ja. Die verzaakt nooit ernstig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Enige van de drie feyenoorders die "misschien" een stam kan worden is Indi.
Daarom snap ik ook niet dat gejuich dat we roemenie versloegen. We gaan er met deze verdediging keihard af op het wk.
Enige optie is 3 verdedigende middenvelders en lekker counteren met robben/lens/v.persie en snijder of vdvaart die de bal geeft.
Dat dat gelul over een transfer ook maar meteen mag kappen. Verre van goed bezig laatste paar wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Clasie gaat echt hard door de mand sinds Karim en Otman weg zijn
kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Adames het volgende:
ik vind het getroll in dit topic wel een beetje zielige vormen aannemen trouwens
De Vrij en Clasie allebij laatste weken slecht maar niet willen bijtekenen over buitenland denken, donder toch op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee want het is onmogelijk dat je een slechte match speelt.
Dat je Verhoek afzeikt, ok, die bakt er structureel niks van, maar iemand als De Vrij speelt gewoon doorgaans goed, dat kan niet altijd goed gaan en als je dat wel wil zien moet je maar naar dat ploegje uit Barcelona ofzo gaan kijken.
ow kicke. Ja ik heb een beetje trage stream. zit pas bij de 55e minuut maar krijg toch het vermoeden dat Heerenveen gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee we gaan naar Hotter Than My Daughter kijken, je moeder komt er zo op.
Is ook zo. Als je verder niet veel meer morst en PSV + Ajax spelen gelijk dan loop je weer 2 punten in.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Danielle83 het volgende:
Het niveau daalt echt. Ja het is balen, kut weet ik veel. Maar niet te snel conclusies trekken. Er zijn nog wedstrijden te spelen en je weet t maar nooit in deze competitie
dat doen we toch al?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Zullen wij per DM het niveau verhogen?
Een beetje wat lopen kutten omdat een subtopper eens een wedstrijdje verliest. Hoe diep kan je zinkenquote:
Van die pics word ik blij, ja.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Een beetje wat lopen kutten omdat een subtopper eens een wedstrijdje verliest. Hoe laag kan je zinken
Het gaat er om dat ze en publiek bezig zijn met hun eigen droomtransfer te forceren en vervolgens publiekelijk dusdanig verzaken dat het de club dupeert.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat je Verhoek afzeikt, ok, die bakt er structureel niks van, maar iemand als De Vrij speelt gewoon doorgaans goed, dat kan niet altijd goed gaan en als je dat wel wil zien moet je maar naar dat ploegje uit Barcelona ofzo gaan kijken.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:
Ik hou nog hoop en anders vind ik het nog dat ze het goed gedaan hebben met deze selectie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is ook zo. Als je verder niet veel meer morst en PSV + Ajax spelen gelijk dan loop je weer 2 punten in.
ach het was de 2-0quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het gaat er om dat ze en publiek bezig zijn met hun eigen droomtransfer te forceren en vervolgens publiekelijk dusdanig verzaken dat het de club dupeert.
Ik zie Ajax niet meer snel verliezen...alleen PSV uit is lastig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, dit verlies betekent niet dat Feyenoord nu opeens niet meer meedoet. Deze competitie blijft krankzinnig.
Clasie is gewoon duidelijk te veel met z'n hoofd bij andere dingen, terwijl hij simpelweg nog eel hveel te kort komt voor een volgende stap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gaat het ook nooit halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Clasie is gewoon duidelijk te veel met z'n hoofd bij andere dingen, terwijl hij simpelweg nog eel hveel te kort komt voor een volgende stap.
Verliezen misschien, gelijkspelen wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie Ajax niet meer snel verliezen...alleen PSV uit is lastig.
Ajax verliest weinig maar heeft wel op papier simpele wedstrijden gelijk gespeeld, dus vaak twee punten ingeleverd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet tegen NEC en Heracles thuis iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verliezen misschien, gelijkspelen wel.
Hangt af van wat er morgen gaat gebeuren, maar als zowel Ajax als PSV als Vitesse wint dan zijn er gewoon teveel variablen en gok ik op 'niet'.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, dit verlies betekent niet dat Feyenoord nu opeens niet meer meedoet. Deze competitie blijft krankzinnig.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik hou nog hoop en anders vind ik het nog dat ze het goed gedaan hebben met deze selectie.
Roda en ADOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu zijn we wel wat beter in vorm natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verliest weinig maar heeft wel op papier simpele wedstrijden gelijk gespeeld, dus vaak twee punten ingeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |