quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
Ik hoop dat je een troll bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ja ze zei steeds dat ik me niet zo moest aanstellen en toen knapte er iets bij mij. Nu belt haar vader me steeds
Je hebt groot gelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ja ze zei steeds dat ik me niet zo moest aanstellen en toen knapte er iets bij mij. Nu belt haar vader me steeds
Waar is ze nu dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Groot gelijk man, wat weten die bitches er nou van. Gewoon vol op die snavel klappen, dat zal d'r leren!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Gewoon de vader ook slaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen het is maar een spelletje als jou ploeg verliest, man dan flip je toch gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Groot gelijk man, wat weten die bitches er nou van. Gewoon vol op die snavel klappen, dat zal d'r leren!
Waar heb je haar geslagen?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
WTF, k moest lachenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Heb uit woede mijn vriendin een paar tikken gegeven. Heb er wel spijt van nu maar ik kan er zo kwaad over worden
Die verdienen niet beter idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen het is maar een spelletje als jou ploeg verliest, man dan flip je toch gewoon.
Troll.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Zaran het volgende:
Die wil jou een paar tikken geven haha.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Rot op uit dit topic.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:03 schreef Devv het volgende:
De Coolsingel is weer ver weg voor Feyenoord. Maar even serieus. Er zijn hier toch geen Feyenoorders die serieus dachten dat ze alles zouden winnen?
Jij denkt toch niet serieus dat wij jou serieus nemen?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:03 schreef Devv het volgende:
De Coolsingel is weer ver weg voor Feyenoord. Maar even serieus. Er zijn hier toch geen Feyenoorders die serieus dachten dat ze alles zouden winnen?
Gewoon alles op alles zetten. Als je kampioen wilt worden heb je meer spelers nodig die wat kunnen. We hebben nu gezien dat die net-niet spelers ons totaal niet verder helpen. Bij Ajax kunnen ze een Siem de Jong, Sigthorsson en Babel in de spits zetten. Ook niet fenomenaal, maar in de breedte wel veel beter dan die kneuzen die wij rond hebben lopen. En laat ik het dan nog maar niet over PSV hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben ze vorig jaar ook al geprobeerd. Daarbij heeft Guidetti meermaals al aangegeven terug te willen komen. Waarom niet, zou ik zeggen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dank je, jij ook een tumor in je kut.
Dat is het punt niet eens. Zelfs de basisspelers speelden een zaadwedstrijd. Je kunt uit tegen Heerenveen best verliezen, maar niet op deze manier.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon alles op alles zetten. Als je kampioen wilt worden heb je meer spelers nodig die wat kunnen. We hebben nu gezien dat die net-niet spelers ons totaal niet verder helpen. Bij Ajax kunnen ze een Siem de Jong, Sigthorsson en Babel in de spits zetten. Ook niet fenomenaal, maar in de breedte wel veel beter dan die kneuzen die wij rond hebben lopen. En laat ik het dan nog maar niet over PSV hebben.
Terecht, die van mij zou ook een kopstoot en een trap in d'r muts krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:53 schreef Zaran het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is het punt niet eens. Zelfs de basisspelers speelden een zaadwedstrijd. Je kunt uit tegen Heerenveen best verliezen, maar niet op deze manier.
De basis van Feyenoord is ook om te janken. Hoe kunnen jullie dat niet zien man. Pelle is de man die dit team leidt en vertrouwen geeft.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is het punt niet eens. Zelfs de basisspelers speelden een zaadwedstrijd. Je kunt uit tegen Heerenveen best verliezen, maar niet op deze manier.
Om te janken ja? 7 spelers in het nederlands elftal..quote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Equites het volgende:
[..]
De basis van Feyenoord is ook om te janken. Hoe kunnen jullie dat niet zien man. Pelle is de man die dit team leidt en vertrouwen geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |