nietes. je bent een tof wijf!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
Vanwaar deze adoratie?!
Ik ben hartstikke stom!
nee is geen ESF winnaar maar wel een goed nummerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, maar dit moet het ESF gaan winnen? Ik vrees met grote vrezen...
Volgens de kenners is die kans wel aanwezig ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, maar dit moet het ESF gaan winnen? Ik vrees met grote vrezen...
o god, is ze ook gaan vreten?quote:
oh ja joh?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede TT heeft ze wel, heb ik gehoord...
zo, jij veranderst snel van meningquote:
Je mist een heleboelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog nooit de TT van Minthy gezien
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeldquote:
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begintquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeld
Herkenbaar. Dan droog ik ter plekke opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begint
mooi, jij bent ook geen PSV-erquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan droog ik ter plekke op
Niet bepaald. Maar goed, voetbal is aan mij sowieso niet besteedquote:
maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar goed, voetbal is aan mij sowieso niet besteed
Precies, ik zorg wel voor het bier en de bitterballen. Zoals het hoort.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeld
op dit moment begin ik daar liever niet overquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begint
vrouwen horen inderdaad in de keukenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, ik zorg wel voor het bier en de bitterballen. Zoals het hoort.
Wtf is er allemaal aan de hand bij PSV?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit moment begin ik daar liever niet over
Het aanrecht!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen inderdaad in de keuken
he, we gaan weer voetballenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit moment begin ik daar liever niet over
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf is er allemaal aan de hand bij PSV?
Zag de repo met Mark bij SS rond 18.45
op t aanrechtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Het aanrecht!!![]()
![]()
*kirt het uit van genot*
Kijk maar naar de afgelopen kampioenschappen, niet alles ging goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijken we worden kampioen. Klaar.
ik ben wel klaar met wordt vanavondquote:
Jammer...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met wordt vanavond
het is wel erg boulevard bij jullie dit seizoen, maar kan zomaar betekenen dat PSV toch echt een grote club is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijken we worden kampioen. Klaar.
bij dat eerste moest ik aan 2007 denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de aflopen kampioenschappen, niet alles ging goed
En van de laatste 30 jaar is meer als de helft PSV kampioen.
jij moet schrijvenquote:
nee, wij zijn provinciale boerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is wel erg boulevard bij jullie dit seizoen, maar kan zomaar betekenen dat PSV toch echt een grote club is.
Weet ik, maar dat lukt niet... Al heb ik de eerste alinea afquote:
goed zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat lukt niet... Al heb ik de eerste alinea af
Je hebt liever word?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met wordt vanavond
en nu nog zelfs 4 clubs die het kunnen worden. Wij hadden dan weer ons moment in 2011 met die kampioenswedstrijd tegen Twente. Nooit zo'n gekkenhuis meegemaakt in de arena.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij dat eerste moest ik aan 2007 denken
doe maar wort, bier is opquote:
voordeel is dat het doelsaldo wel goed zit deze keerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
en nu nog zelfs 4 clubs die het kunnen worden. Wij hadden dan weer ons moment in 2011 met die kampioenswedstrijd tegen Twente. Nooit zo'n gekkenhuis meegemaakt in de arena.
daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat het doelsaldo wel goed zit deze keer
Fo sho!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/will.kleisterlee
Zal dit hem zijn?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/will.kleisterlee
Zal dit hem zijn?
quote:ik ben een onderdanig ingestelde man die dan ook graag een vrouw vind met de zelkfde intresse maar dan dominant om een keer per maand elkaar te zien voor een uitgebreidt spel; wel wonend ook in een straal van 50 km van nijmegen
ja zo klinkt hij welquote:
hij houdt alles open.......quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft een open relatie en is bi.
ik vinnet wel ee ngeyle ventquote:
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Erg hè?![]()
Ik haat aandacht...
/Moppersmurf
trustenquote:
eensch!quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 29-03-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Jullie worden geen kampioen dit jaar (maar dit is niet omdat jullie zondag niet bij ons winnen, in tegendeelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Slaap lekker, Rofl!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben
Nu slapen maar weer
dag
Koop een kat en zet hem bij de kraanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rot gifjeIk kan er naar blijven kijken
Hater. ik vind het een prima actie van 538.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Scheelde niet veel of ze hadden nog meer topics dan tijdens SR.![]()
TV / 538 voor War Child
Bek dicht, mobiel uit, kop op je kussen en slapen!!quote:
Geen stomme vraag hoor, ik kan me voorstellen dat je niet wekelijks luistert rond dit tijdstipquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb gemist dat 'NachteGiel' niet meer bestaat?
Lieke, Jim, Domien, Herman of Sander. Vorige week was Giel er wel trouwens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet tegenwoordig 'nachte'giel'' dan?
Geel deed het toch vooral vanwege 25 jaar house in Nederland, weer eens een Classic House nacht? Zou hij sowieso vaker moeten doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:36 schreef Pino112 het volgende:
Giel doet het ook nog wel. Het rouleert steeds.
Mogguh
HALLOOOOOOOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:47 schreef minthy het volgende:
Ja, het hoeft niet hoor!
Ik probeer alleen vriendelijk te doen
Timur heeft 't ook een keer gedaan volgens mij, en Rámon ook. In principe zouden álle 3FM DJ's de Freaknacht kunnen doen nu, al zijn het wel voornamelijk VARA/BNN DJ's.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 04:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lieke, Jim, Domien, Herman of Sander. Vorige week was Giel er wel trouwens.
Maar goed, Giel stopt dus stoppen Barend en Wijnand ook maar? Waar de neuk zijn die de afgelopen weken dan, zo de tering man.
Die hadden vakantie.![]()
is er eigenlijk een dj geweest die het bijzonder leuk deed, opvallend beter dan de rest?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Timur heeft 't ook een keer gedaan volgens mij, en Rámon ook. In principe zouden álle 3FM DJ's de Freaknacht kunnen doen nu, al zijn het wel voornamelijk VARA/BNN DJ's.
Domien en Jim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er eigenlijk een dj geweest die het bijzonder leuk deed, opvallend beter dan de rest?
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 11:56:20Op veler verzoek: straks de allereerste (en laatste) kinder-editie van 'Flirt je stijf om kwart voor 1' op #3FM Groetjes Timur en Rámon reageer retweet
Geen idee, ik slaap meestal 's nachts.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er eigenlijk een dj geweest die het bijzonder leuk deed, opvallend beter dan de rest?
Nou sorry hoor, was aan het douchen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:47 schreef minthy het volgende:
Ja, het hoeft niet hoor!
Ik probeer alleen vriendelijk te doen
Daarmee had je best even kunnen wachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, was aan het douchen.
Kusjekroel op je griepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk man met de pasen met griep op je nest liggen
Spontaan volgeblaftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
Ah, er is een kleine op komst.
Dat zal de reden zijn.
Dat krijg je nou van al dat geneuk...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:19 schreef Pino112 het volgende:
Ah, er is een kleine op komst.
Dat zal de reden zijn.
Beterschap! Vrees niet, ik mag zo werken. Meestal gedraag ik me dan welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Oke doei ik ga mijn deken en matras weer gezelschap houden
Hou het netjes hier he!
Zie je wel dat er domme vragen bestaanquote:
Ja, echt! Manmanmanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zie je wel dat er domme vragen bestaan
Da's mijn favoriet van The Killers, doe es niet zo eng!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:29 schreef rubbereend het volgende:
ik vind dit een leukere soldierplaat
ik voelde dat al aan jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's mijn favoriet, doe es niet zo eng!!
had ik al verteld dat ik ze live heb gezien?quote:
Tot zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef minthy het volgende:
Ik ga eens op het werk kijken, het zal me een rustig weekendje worden daar...
Tot straks
Je maakt me jaloersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik ze live heb gezien?
veel plezierquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef minthy het volgende:
Ik ga eens op het werk kijken, het zal me een rustig weekendje worden daar...
Tot straks
ja jij wil niet naar Lowlands enzoquote:
Ik ga ze zien op pinkpopquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had ik al verteld dat ik ze live heb gezien?
tofquote:
Geen kwestie van niet willen, ik word al kotsmisselijk van de gedachte aan al die mensen die daar rondlopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jij wil niet naar Lowlands enzo
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:29 schreef rubbereend het volgende:
ik vind dit een leukere soldierplaat
quote:I got ass but im not an asshole
Nee want het is een hitlijstquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
Staat er ook nog goede muziek in de MT50?
Ik had nog enige hoop, want ik luister normaal gezien nooit op zaterdagmiddag, maar zo te horen mis ik er dus ook bar weinig aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want het is een hitlijst
Duhhhhhhhhhhh
Al deze muziek is niet echt a la 3FM, dus dan draaien ze het met de MT50 zodat ze er de rest van de week vanaf zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had nog enige hoop, want ik luister normaal gezien nooit op zaterdagmiddag, maar zo te horen mis ik er dus ook bar weinig aan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
Leuk man met de pasen met griep op je nest liggen
Zelfde schuitje? if so, beterschapquote:
Je hebt hem wel doorgeslikt, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zelfde schuitje? if so, beterschap
Heb ff een ibuprofen in mn bek gestopt. bleh!
ohquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt hem wel doorgeslikt, mag ik hopen?
Nee, alleen een select groepje ziet het.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
Is dit openbaar?!
Leuk forum wel eigenlijk!
Nee, dit is een DCC chat met Jij, Pino, FZN05 en ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
Is dit openbaar?!
Leuk forum wel eigenlijk!
Oh, gelukkig maar!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, alleen een select groepje ziet het.
Tof, fijn om eindelijk eens ergens bij te horen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, dit is een DCC chat met Jij, Pino, FZN05 en ik.
Ja bohquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar!![]()
Lekker gegeten vanavond? Ik zag je check-in
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MB, je gaat ook mee toch midden mei?
You guys, jullie zijn toch niet stiekem iets aan het plannen voor m'n verjaardag hè?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MB, je gaat ook mee toch midden mei?
Ga jij ook mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
You guys, jullie zijn toch niet stiekem iets aan het plannen voor m'n verjaardag hè?
Geen idee waar naartoe jullie gaan, maar ik gok dat het voor 100% zeker is dat ik niet meegaquote:
DWDD-opnamesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee waar naartoe jullie gaan, maar ik gok dat het voor 100% zeker is dat ik niet meega
Ohja. *noteert*quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
You guys, jullie zijn toch niet stiekem iets aan het plannen voor m'n verjaardag hè?
Maar ik wil niet!! Een berichtje via Facebook vind ik meer dan voldoendequote:
Wat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Trek je wel effe 11 euro voor je 2 jarig VARA abonnement?
Te laat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik wil niet!! Een berichtje via Facebook vind ik meer dan voldoende
Als je geen VARA lid bent moet je aan de deur een 2 jarig VARA abbo nemenquote:
Je moet lid zijn om mee te mogen.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet lid zijn om mee te mogen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je geen VARA lid bent moet je aan de deur een 2 jarig VARA abbo nemen
Als je al lid bent is toegang graties
Nog een reden om niet mee te gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als je geen VARA lid bent moet je aan de deur een 2 jarig VARA abbo nemen
Als je al lid bent is toegang graties
Ik ben al lidquote:
Ja, was ook niet mijn plan, ik moest lid worden om naar DWDD te kunnenquote:
Niks mis met links!!!11quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
LINKSE RAKKER!!!!!!!!!!!1111111111111![]()
![]()
Beetje sneu om op die manier aan leden te komenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, was ook niet mijn plan, ik moest lid worden om naar DWDD te kunnen
Nee, slim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Beetje sneu om op die manier aan leden te komen
Doorrrrrrrquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, slim.
Totdat de studio leeg blijft.
Maar dat gebeurt niet.
Ik vind het sneuquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, slim.
Maar dat gebeurt niet.
AVRO doet het ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, slim.
Maar dat gebeurt niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij WIDM?
10 leden per jaar is wat karig hm?
Past bij de persoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Wat een rare naam eigenlijk, minthy...
Minthyminthyminthy
Klinkt best belachelijk
Snoesepoes klinkt leukerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
Wat een rare naam eigenlijk, minthy...
Minthyminthyminthy
Klinkt best belachelijk
Wat een stom wijf moet dat zijn! Gelukkig ga ik niet naar meets, hoef ik haar ook niet tegen te komen.quote:
FOK!kersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een stom wijf moet dat zijn! Gelukkig ga ik niet naar meets, hoef ik haar ook niet tegen te komen.
Soberso wijven
quote:
Ja...quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja...![]()
Ik zou oprecht nog liever de hele dag met m'n blote handen koeien insemineren dan naar een meet met Fok!kers gaan
Ja!quote:
Ja dat ie daarmee bezig was zag ik langskomen op Twitterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
En ja, ik kijk SBS... Meneer van de Smaakpolitie staat met z'n arm in de endeldarm van een koe![]()
Vandaar m'n inspiratie
Skitterond, je ziet de walgingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat ie daarmee bezig was zag ik langskomen op Twitter
quote:
Erger dan je arm in een koe steken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Och, niet erg om te zien. Ik heb ergere dingen gezien en moeten doen in de zorg
Jup!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Erger dan je arm in een koe steken?
Bohquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup!
Catheters aanbrengen bij mannen, dat is pas een gekloot![]()
Stoma's vervangen, zetpillen en vaginale tabletten inbrengen, konten afvegen, noem maar op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BohWerken in de zorg gaat niet over rozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ruikt het meestal ook niet
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Jezus Minthquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Werken in de zorg gaat niet over rozen
Zo ruikt het meestal ook niet
Ja, sorry!!quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry!!
Het kan nog veel ranziger, maar dat laat ik maar
speelt PEC morgen pas?quote:
Ja, en het moet ook PSV Eindhoven zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
'PEC' mag niet trouwens. Het moet gewoon PEC Zwolle zijn.
Oh echt waar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en het moet ook PSV Eindhoven zijn
Jaquote:
Het is ook AFC Ajax.quote:
Gewoon Kutjoden, Lampies en Blauwvingers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook AFC Ajax.
Of nee, het is gewoon 020.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon Kutjoden, Lampies en Blauwvingers.
Kutjoden, Bazen en Blauwvingers.quote:
Ook primaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kutjoden, Bazen en Blauwvingers.
Haiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
Wat een ""-topic is dit geworden, zeg!!
Godsamme, let je een paar dagen niet op, escaleert het hele topic uit de klauwenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
Wat een ""-topic is dit geworden, zeg!!
Hoe was het in de dierentuin?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godsamme, let je een paar dagen niet op, escaleert het hele topic uit de klauwen
Koudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |