nietes. je bent een tof wijf!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
Vanwaar deze adoratie?!
Ik ben hartstikke stom!
nee is geen ESF winnaar maar wel een goed nummerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, maar dit moet het ESF gaan winnen? Ik vrees met grote vrezen...
Volgens de kenners is die kans wel aanwezig ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, maar dit moet het ESF gaan winnen? Ik vrees met grote vrezen...
o god, is ze ook gaan vreten?quote:
oh ja joh?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede TT heeft ze wel, heb ik gehoord...
zo, jij veranderst snel van meningquote:
Je mist een heleboelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog nooit de TT van Minthy gezien
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeldquote:
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begintquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeld
Herkenbaar. Dan droog ik ter plekke opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begint
mooi, jij bent ook geen PSV-erquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan droog ik ter plekke op
Niet bepaald. Maar goed, voetbal is aan mij sowieso niet besteedquote:
maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar goed, voetbal is aan mij sowieso niet besteed
Precies, ik zorg wel voor het bier en de bitterballen. Zoals het hoort.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeld
op dit moment begin ik daar liever niet overquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begint
vrouwen horen inderdaad in de keukenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, ik zorg wel voor het bier en de bitterballen. Zoals het hoort.
Wtf is er allemaal aan de hand bij PSV?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit moment begin ik daar liever niet over
Het aanrecht!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen inderdaad in de keuken
he, we gaan weer voetballenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit moment begin ik daar liever niet over
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf is er allemaal aan de hand bij PSV?
Zag de repo met Mark bij SS rond 18.45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |