nietes. je bent een tof wijf!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
Vanwaar deze adoratie?!
Ik ben hartstikke stom!
nee is geen ESF winnaar maar wel een goed nummerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, maar dit moet het ESF gaan winnen? Ik vrees met grote vrezen...
Volgens de kenners is die kans wel aanwezig ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
sorry, maar dit moet het ESF gaan winnen? Ik vrees met grote vrezen...
o god, is ze ook gaan vreten?quote:
oh ja joh?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede TT heeft ze wel, heb ik gehoord...
zo, jij veranderst snel van meningquote:
Je mist een heleboelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:17 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog nooit de TT van Minthy gezien
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeldquote:
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begintquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeld
Herkenbaar. Dan droog ik ter plekke opquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begint
mooi, jij bent ook geen PSV-erquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dan droog ik ter plekke op
Niet bepaald. Maar goed, voetbal is aan mij sowieso niet besteedquote:
maar jij bent dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar goed, voetbal is aan mij sowieso niet besteed
Precies, ik zorg wel voor het bier en de bitterballen. Zoals het hoort.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Rubbereend heeft een zéér positieve uitwerking op mijn humeur en zelfbeeld
op dit moment begin ik daar liever niet overquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik ook altijd, totdat hij over voetbal begint
vrouwen horen inderdaad in de keukenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, ik zorg wel voor het bier en de bitterballen. Zoals het hoort.
Wtf is er allemaal aan de hand bij PSV?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit moment begin ik daar liever niet over
Het aanrecht!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vrouwen horen inderdaad in de keuken
he, we gaan weer voetballenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op dit moment begin ik daar liever niet over
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf is er allemaal aan de hand bij PSV?
Zag de repo met Mark bij SS rond 18.45
op t aanrechtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Het aanrecht!!![]()
![]()
*kirt het uit van genot*
Kijk maar naar de afgelopen kampioenschappen, niet alles ging goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijken we worden kampioen. Klaar.
ik ben wel klaar met wordt vanavondquote:
Jammer...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met wordt vanavond
het is wel erg boulevard bij jullie dit seizoen, maar kan zomaar betekenen dat PSV toch echt een grote club is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles bij PSV ligt dit jaar op straat en alles is nieuws. En Bommel had gelijken we worden kampioen. Klaar.
bij dat eerste moest ik aan 2007 denkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de aflopen kampioenschappen, niet alles ging goed
En van de laatste 30 jaar is meer als de helft PSV kampioen.
jij moet schrijvenquote:
nee, wij zijn provinciale boerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is wel erg boulevard bij jullie dit seizoen, maar kan zomaar betekenen dat PSV toch echt een grote club is.
Weet ik, maar dat lukt niet... Al heb ik de eerste alinea afquote:
goed zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat lukt niet... Al heb ik de eerste alinea af
Je hebt liever word?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met wordt vanavond
en nu nog zelfs 4 clubs die het kunnen worden. Wij hadden dan weer ons moment in 2011 met die kampioenswedstrijd tegen Twente. Nooit zo'n gekkenhuis meegemaakt in de arena.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij dat eerste moest ik aan 2007 denken
doe maar wort, bier is opquote:
voordeel is dat het doelsaldo wel goed zit deze keerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
en nu nog zelfs 4 clubs die het kunnen worden. Wij hadden dan weer ons moment in 2011 met die kampioenswedstrijd tegen Twente. Nooit zo'n gekkenhuis meegemaakt in de arena.
daar is geen twijfel over mogelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat het doelsaldo wel goed zit deze keer
Fo sho!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/will.kleisterlee
Zal dit hem zijn?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/will.kleisterlee
Zal dit hem zijn?
quote:ik ben een onderdanig ingestelde man die dan ook graag een vrouw vind met de zelkfde intresse maar dan dominant om een keer per maand elkaar te zien voor een uitgebreidt spel; wel wonend ook in een straal van 50 km van nijmegen
ja zo klinkt hij welquote:
hij houdt alles open.......quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij heeft een open relatie en is bi.
ik vinnet wel ee ngeyle ventquote:
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Erg hè?![]()
Ik haat aandacht...
/Moppersmurf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |