Dat zijn open source programma's voor al.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:28 schreef MrUnchained het volgende:
Wie heeft er al een algoritme gebouwd om op de verschillende handelsplatformen te arbitreren? Dat moet met dat lag effect toch behoorlijk winstgevend kunnen zijn.
Slapend rijk wordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Steeds als ik wakker wordt is het idd aardig gestegen
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:32 schreef piepeloi55 het volgende:
Wie durft al een lening of extra hypotheek aan te gaan om te beleggen in deze money making machine?
had je een jaar geleden moeten doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:32 schreef piepeloi55 het volgende:
Wie durft al een lening of extra hypotheek aan te gaan om te beleggen in deze money making machine?
niemand weet het. Maar had je toen voor 20k gekocht tegen 10 euro per coin wat toen best wel lang de gebruikelijke prijs was lijkt me veiliger dan nu met 20k instappen als er zo een snelle stijging heeft plaats gevonden.quote:
Als je was ingestapt met 20K op 1 euro per coin had je nu bijna 1,5 miljoen gehad ongerealiseerd. Een jaar later is het 10 euro per coin, weer jaar later (binnenkort) 100. Trek maar door die lijn!!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef Matty___ het volgende:
niemand weet het. Maar had je toen voor 20k gekocht tegen 10 euro per coin wat toen best wel lang de gebruikelijke prijs was lijkt me veiliger dan nu met 20k instappen als er zo een snelle stijging heeft plaats gevonden.
Ik wacht nog ff af.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als je was ingestapt met 20K op 1 euro per coin had je nu bijna 1,5 miljoen gehad ongerealiseerd. Een jaar later is het 10 euro per coin, weer jaar later (binnenkort) 100. Trek maar door die lijn!!!
Je bent een dief van je portomonnee als je het niet doet!!
ja de bomen tot de hemel...over 5 jaar zijn ze min 3000 waardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als je was ingestapt met 20K op 1 euro per coin had je nu bijna 1,5 miljoen gehad ongerealiseerd. Een jaar later is het 10 euro per coin, weer jaar later (binnenkort) 100. Trek maar door die lijn!!!
Gastquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Kan...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ja de bomen tot de hemel...over 5 jaar zijn ze min 3000 waard
Als BTC het internationale betalingsverkeer gaat vervangen of een serieuze concurrent ervan word dan is 3000 nog iets te weinig denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:01 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ja de bomen tot de hemel...over 5 jaar zijn ze min 3000 waard
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als BTC het internationale betalingsverkeer gaat vervangen of een serieuze concurrent ervan word dan is 3000 nog iets te weinig denk ik.
Buy Buy Buy!!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Wel grappig overigens dat elke bubble zich vormt tot een soort van religie. Ik geniet hiervan, ga door jongens pomp die koers op. Epic!
Buy buy buy!!
als jij me ff 20k leent. als het stijgt krijg je 20k terug, daalt het krijg je nixquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Als BTC het internationale betalingsverkeer gaat vervangen of een serieuze concurrent ervan word dan is 3000 nog iets te weinig denk ik.
Buy Buy Buy!!
Ja in dit topic wel. Ik vind dit soort fenomenen zeer interessant en ga er lekker in mee ook al ga ik geen bitcoins aanschaffen.quote:
Ik snap het punt wat je probeert te maken, het komt alleen een beetje achterlijk over.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ja in dit topic wel. Ik vind dit soort fenomenen zeer interessant en ga er lekker in mee ook al ga ik geen bitcoins aanschaffen.
Party along! Pump it up! buy!
Ach, je moet gewoon zoveel mogelijk fools erin meetrekken om de koers op te drijven en er dan op tijd uitstappen. Zo werken deze spelletjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef µ het volgende:
Ik snap het punt wat je probeert te maken, het komt alleen een beetje achterlijk over.
Party like it's 1999! Party like it's 2007!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon zoveel mogelijk fools erin meetrekken om de koers op te drijven en er dan op tijd uitstappen. Zo werken deze spelletjes.
vraag is met welke koers je met met winst kunt minenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:43 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben benieuwd of er nu al grote (belangrijke) financiele spelers proberen om grote sommen Bitcoins binnen te halen (hetzij door kopen, hetzij door minen).
Ik denk dat je onderschat hoezeer Bitcoin de tijd mee heeft. Steeds meer bedrijven accepteren hem niet alleen maar betalen er ook (delen van) salarissen mee. Het is nog steeds een geek-fenomeen, maar naarmate de infrastructuur (clientprogramma's, brokers e.d.) toegankelijker en helderder wordt, en er meer publiciteit over komt, zal dat niet lang meer zo blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef piepeloi55 het volgende:
Ach, je moet gewoon zoveel mogelijk fools erin meetrekken om de koers op te drijven en er dan op tijd uitstappen. Zo werken deze spelletjes.
Ik hoop het voor alle bitcoin bezitters. Geloof er alleen niet zo in, zie eerder een bubble in dit gebeuren, die overigens nog veel verder kan gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoezeer Bitcoin de tijd mee heeft. Steeds meer bedrijven accepteren hem niet alleen maar betalen er ook (delen van) salarissen mee. Het is nog steeds een geek-fenomeen, maar naarmate de infrastructuur (clientprogramma's, brokers e.d.) toegankelijker en helderder wordt, en er meer publiciteit over komt, zal dat niet lang meer zo blijven.
Het zou mij niet verbazen als bv. een gecrashte Mt.Gox of overheidsingrijpen nog eens een heftige koersval veroorzaakt, maar ik ben er inmiddels redelijk van overtuigd dat Bitcoin 'here to stay' is, en juist door de nu nog beperkte circulatie (en M1 aanwas) een lucratieve toekomst heeft. Ik heb nog 24 BTC's liggen die ik in 2011 voor de lol had gekocht en ik ga hun waardeontwikkeling met belangstelling volgen.. met een beetje geluk zeg ik volgend jaar dat ik 2400 Bitcents heb, of 24000 Microcoins
Tsja, wanneer is iets een bubble. Bij 1 cent per BTC? Bij 100 cent per BTC? Bij 100.000 Euro per BTC?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor alle bitcoin bezitters. Geloof er alleen niet zo in, zie eerder een bubble in dit gebeuren, die overigens nog veel verder kan gaan.
Doe verbaal trouwens gewoon mee aan dit feestje, vind het geweldig om dit te zien ontwikkelen en mee te maken. Het geeft, zelfs als troll, een euforisch gevoel. Ook leuk.
Dat zeg je wel met de aanname dat er niks met bitcoin kan gebeuren maar dat is helaas niet zo, momenteel kan het met een investering van minder dan 1 miljoen usd offline gehaald worden maar dat schijnt niemand zich te realiseren. Dit bedag zal wel hoger worden als er meer asic miners komen maar het blijft nog steeds niet onmogelijk als iemand of een entiteit er belang bij heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef piepeloi55 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, kopen nu ze nog voor een leuke prijs te krijgen zijn!!
Fijn, eindelijk weg jij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef piepeloi55 het volgende:
Dan hadden de grote jongens het allang neergesabeld.
Mooie stijging deze week trouwens, heb het gevoel dat volgende week nog beter word.
Niemand houd deze kracht tegen.![]()
Op het resultaat van deze week moet trouwens gedronken worden, houzee en fijn weekend Bitcoiners!!
Ik zie drie mogelijke redenen om aan BTC mee to doen, jij refereert er maar aan 1.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef piepeloi55 het volgende:
Dan hadden de grote jongens het allang neergesabeld.
Mooie stijging deze week trouwens, heb het gevoel dat volgende week nog beter word.
Niemand houd deze kracht tegen.![]()
Op het resultaat van deze week moet trouwens gedronken worden, houzee en fijn weekend Bitcoiners!!
Moet je echt 82 keer klikken?quote:
Heb net 82 keer geklikt. Best interessant als je nog niks van BTC af weet,ik heb er zelf niets nieuws van geleerd.quote:
Had hem erin gezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:29 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Heb net 82 keer geklikt. Best interessant als je nog niks van BTC af weet,ik heb er zelf niets nieuws van geleerd.
Misschien iets voor in de volgende OP?
So there you have it -- a primer on Bitcoin. As we all know, the geek shall inherit the earth, so it's no surprise they're already preparing for the coming apocalypse by forming their own currency online.quote:
Mooie statement inderdaadquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
So there you have it -- a primer on Bitcoin. As we all know, the geek shall inherit the earth, so it's no surprise they're already preparing for the coming apocalypse by forming their own currency online.
![]()
Je hebt je wallet.dat nog?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:40 schreef Neraice het volgende:
Computer gecrashd en hij is nu nog steeds blokken aan het herindexeren. Hopelijk ben ik niks kwijt.
Geen idee. M'n computer was nog niet eens in sync met de server, had alleen wel al coins gekocht. Waarschijnlijk gaat ie hierna dus verder met syncen en krijg ik dan m'n coins. Hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:42 schreef Matty___ het volgende:
Vandaag (zaterdag) staat een 2 pagina artikel over bitcoins in de volkskrant
Koop je toch even een Volkskrant? Kost maar 0.0267 BTC.quote:
Een bitcoinpaywall een soort oplossing zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Koop je toch even een Volkskrant? Kost maar 0.0267 BTC.
0.001 BTC = 1 mBTCquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef Arcee het volgende:
Ik zat daar ook over na te denken, dat het aantal bitcoins eindig is. Maar door deflatie is het toch net zo goed oneindig?
Dan wordt bijvoorbeeld 0.0001 BTC = $100.
Of dan noem je 0.0000001 BTC gewoon weer 1BTC, of zo.
Maar, inflatie is er idd niet.
Post je videokaart even in dit topic:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik wilde Litecoins gaan minen, maar die miners instellen blijft een teringklus.
2 pools aangemeld, 2 soorten miners gedownload, krijg de connectie maar niet voor elkaar, welke instructies ik ook volg.
0.005 btc is normaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef Arcee het volgende:
Hoe zit het nou met transactiekosten? Wel? Niet? Een (heel klein) beetje?
Via Fok kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef Matty___ het volgende:
ik ging eve naar de site die de volkskrant aanhaalde om btc via ideal te kunnen kopen
die fuckers vragen gewoon 88euro voor 1 btc.
de pure oplichterij als je mij vraagt: http://www.wemaxtrading.n(...)in-Bitcoin?showall=1
Hey, je kan ze ook zelf gaan minenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef Matty___ het volgende:
ik ging eve naar de site die de volkskrant aanhaalde om btc via ideal te kunnen kopen
die fuckers vragen gewoon 88euro voor 1 btc.
de pure oplichterij als je mij vraagt: http://www.wemaxtrading.n(...)in-Bitcoin?showall=1
Bijna $0.50 dus. Best veel dan nog.quote:
Op mtgox staat er "pay 0.0005BTC fee for faster processing".quote:
Nou ja, 2 pagina's... als je die paar zinnen op de tweede pagina bij de eerste op zet heb je net 1 halve pagina.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:42 schreef Matty___ het volgende:
Vandaag (zaterdag) staat een 2 pagina artikel over bitcoins in de volkskrant
0.0005 idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op mtgox staat er "pay 0.0005BTC fee for faster processing".
Hier staat het ook:
Note that a typical transaction is 500 bytes, so the typical transaction fee is 0.0005 BTC, regardless of the number of bitcoins sent.
Dat is helemaal prachtig, maar dat haal ik niet, bij mij zijn het echt hele kleine beetjes. Voornamelijk nu van het minen van die Litecoin.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:48 schreef Mender het volgende:
Laatste weken regelmatig dagen gehad dat ik 's ochtends aan kwam op me werk. Gelijk online ging om te kijken wat de bitcoin prijs had gedaan die nacht. En er dan achter kwam dat ik alweer meer winst had gemaakt dan ik die dag met werken zou verdienen.
Aangepast in mijn bitcoin-qtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
0.0005 idd.
Was een nulletje te weinig denk ik
Afgelopen donderdag verdiende ik meer aan bitcoins dan op mijn werkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:42 schreef Maxbet het volgende:
Het is wel een machtig mooi gevoel om terug te komen van de boodschappen en te zien dat je ondertussen (een heel klein beetje) geld hebt verdient.
ik heb net 0.6bitcoin naar btc-e overgemaakt om litecoins voor te kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:12 schreef µ het volgende:
Precies. Wie wil mij wat litecoins verkopen? Of zijn er exchanges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |