Ja in dit topic wel. Ik vind dit soort fenomenen zeer interessant en ga er lekker in mee ook al ga ik geen bitcoins aanschaffen.quote:
Ik snap het punt wat je probeert te maken, het komt alleen een beetje achterlijk over.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:25 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ja in dit topic wel. Ik vind dit soort fenomenen zeer interessant en ga er lekker in mee ook al ga ik geen bitcoins aanschaffen.
Party along! Pump it up! buy!
Ach, je moet gewoon zoveel mogelijk fools erin meetrekken om de koers op te drijven en er dan op tijd uitstappen. Zo werken deze spelletjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:27 schreef µ het volgende:
Ik snap het punt wat je probeert te maken, het komt alleen een beetje achterlijk over.
Party like it's 1999! Party like it's 2007!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon zoveel mogelijk fools erin meetrekken om de koers op te drijven en er dan op tijd uitstappen. Zo werken deze spelletjes.
vraag is met welke koers je met met winst kunt minenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:43 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben benieuwd of er nu al grote (belangrijke) financiele spelers proberen om grote sommen Bitcoins binnen te halen (hetzij door kopen, hetzij door minen).
Ik denk dat je onderschat hoezeer Bitcoin de tijd mee heeft. Steeds meer bedrijven accepteren hem niet alleen maar betalen er ook (delen van) salarissen mee. Het is nog steeds een geek-fenomeen, maar naarmate de infrastructuur (clientprogramma's, brokers e.d.) toegankelijker en helderder wordt, en er meer publiciteit over komt, zal dat niet lang meer zo blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef piepeloi55 het volgende:
Ach, je moet gewoon zoveel mogelijk fools erin meetrekken om de koers op te drijven en er dan op tijd uitstappen. Zo werken deze spelletjes.
Ik hoop het voor alle bitcoin bezitters. Geloof er alleen niet zo in, zie eerder een bubble in dit gebeuren, die overigens nog veel verder kan gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoezeer Bitcoin de tijd mee heeft. Steeds meer bedrijven accepteren hem niet alleen maar betalen er ook (delen van) salarissen mee. Het is nog steeds een geek-fenomeen, maar naarmate de infrastructuur (clientprogramma's, brokers e.d.) toegankelijker en helderder wordt, en er meer publiciteit over komt, zal dat niet lang meer zo blijven.
Het zou mij niet verbazen als bv. een gecrashte Mt.Gox of overheidsingrijpen nog eens een heftige koersval veroorzaakt, maar ik ben er inmiddels redelijk van overtuigd dat Bitcoin 'here to stay' is, en juist door de nu nog beperkte circulatie (en M1 aanwas) een lucratieve toekomst heeft. Ik heb nog 24 BTC's liggen die ik in 2011 voor de lol had gekocht en ik ga hun waardeontwikkeling met belangstelling volgen.. met een beetje geluk zeg ik volgend jaar dat ik 2400 Bitcents heb, of 24000 Microcoins
Tsja, wanneer is iets een bubble. Bij 1 cent per BTC? Bij 100 cent per BTC? Bij 100.000 Euro per BTC?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor alle bitcoin bezitters. Geloof er alleen niet zo in, zie eerder een bubble in dit gebeuren, die overigens nog veel verder kan gaan.
Doe verbaal trouwens gewoon mee aan dit feestje, vind het geweldig om dit te zien ontwikkelen en mee te maken. Het geeft, zelfs als troll, een euforisch gevoel. Ook leuk.
Dat zeg je wel met de aanname dat er niks met bitcoin kan gebeuren maar dat is helaas niet zo, momenteel kan het met een investering van minder dan 1 miljoen usd offline gehaald worden maar dat schijnt niemand zich te realiseren. Dit bedag zal wel hoger worden als er meer asic miners komen maar het blijft nog steeds niet onmogelijk als iemand of een entiteit er belang bij heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef piepeloi55 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, kopen nu ze nog voor een leuke prijs te krijgen zijn!!
Fijn, eindelijk weg jij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef piepeloi55 het volgende:
Dan hadden de grote jongens het allang neergesabeld.
Mooie stijging deze week trouwens, heb het gevoel dat volgende week nog beter word.
Niemand houd deze kracht tegen.![]()
Op het resultaat van deze week moet trouwens gedronken worden, houzee en fijn weekend Bitcoiners!!
Ik zie drie mogelijke redenen om aan BTC mee to doen, jij refereert er maar aan 1.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef piepeloi55 het volgende:
Dan hadden de grote jongens het allang neergesabeld.
Mooie stijging deze week trouwens, heb het gevoel dat volgende week nog beter word.
Niemand houd deze kracht tegen.![]()
Op het resultaat van deze week moet trouwens gedronken worden, houzee en fijn weekend Bitcoiners!!
Moet je echt 82 keer klikken?quote:
Heb net 82 keer geklikt. Best interessant als je nog niks van BTC af weet,ik heb er zelf niets nieuws van geleerd.quote:
Had hem erin gezet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:29 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Heb net 82 keer geklikt. Best interessant als je nog niks van BTC af weet,ik heb er zelf niets nieuws van geleerd.
Misschien iets voor in de volgende OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |