Je hebt je wallet.dat nog?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:40 schreef Neraice het volgende:
Computer gecrashd en hij is nu nog steeds blokken aan het herindexeren. Hopelijk ben ik niks kwijt.
Geen idee. M'n computer was nog niet eens in sync met de server, had alleen wel al coins gekocht. Waarschijnlijk gaat ie hierna dus verder met syncen en krijg ik dan m'n coins. Hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:42 schreef Matty___ het volgende:
Vandaag (zaterdag) staat een 2 pagina artikel over bitcoins in de volkskrant
Koop je toch even een Volkskrant? Kost maar 0.0267 BTC.quote:
Een bitcoinpaywall een soort oplossing zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Koop je toch even een Volkskrant? Kost maar 0.0267 BTC.
0.001 BTC = 1 mBTCquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef Arcee het volgende:
Ik zat daar ook over na te denken, dat het aantal bitcoins eindig is. Maar door deflatie is het toch net zo goed oneindig?
Dan wordt bijvoorbeeld 0.0001 BTC = $100.
Of dan noem je 0.0000001 BTC gewoon weer 1BTC, of zo.
Maar, inflatie is er idd niet.
Post je videokaart even in dit topic:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik wilde Litecoins gaan minen, maar die miners instellen blijft een teringklus.
2 pools aangemeld, 2 soorten miners gedownload, krijg de connectie maar niet voor elkaar, welke instructies ik ook volg.
0.005 btc is normaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:26 schreef Arcee het volgende:
Hoe zit het nou met transactiekosten? Wel? Niet? Een (heel klein) beetje?
Via Fok kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef Matty___ het volgende:
ik ging eve naar de site die de volkskrant aanhaalde om btc via ideal te kunnen kopen
die fuckers vragen gewoon 88euro voor 1 btc.
de pure oplichterij als je mij vraagt: http://www.wemaxtrading.n(...)in-Bitcoin?showall=1
Hey, je kan ze ook zelf gaan minenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:40 schreef Matty___ het volgende:
ik ging eve naar de site die de volkskrant aanhaalde om btc via ideal te kunnen kopen
die fuckers vragen gewoon 88euro voor 1 btc.
de pure oplichterij als je mij vraagt: http://www.wemaxtrading.n(...)in-Bitcoin?showall=1
Bijna $0.50 dus. Best veel dan nog.quote:
Op mtgox staat er "pay 0.0005BTC fee for faster processing".quote:
Nou ja, 2 pagina's... als je die paar zinnen op de tweede pagina bij de eerste op zet heb je net 1 halve pagina.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:42 schreef Matty___ het volgende:
Vandaag (zaterdag) staat een 2 pagina artikel over bitcoins in de volkskrant
0.0005 idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op mtgox staat er "pay 0.0005BTC fee for faster processing".
Hier staat het ook:
Note that a typical transaction is 500 bytes, so the typical transaction fee is 0.0005 BTC, regardless of the number of bitcoins sent.
Dat is helemaal prachtig, maar dat haal ik niet, bij mij zijn het echt hele kleine beetjes. Voornamelijk nu van het minen van die Litecoin.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:48 schreef Mender het volgende:
Laatste weken regelmatig dagen gehad dat ik 's ochtends aan kwam op me werk. Gelijk online ging om te kijken wat de bitcoin prijs had gedaan die nacht. En er dan achter kwam dat ik alweer meer winst had gemaakt dan ik die dag met werken zou verdienen.
Aangepast in mijn bitcoin-qtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
0.0005 idd.
Was een nulletje te weinig denk ik
Afgelopen donderdag verdiende ik meer aan bitcoins dan op mijn werkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:42 schreef Maxbet het volgende:
Het is wel een machtig mooi gevoel om terug te komen van de boodschappen en te zien dat je ondertussen (een heel klein beetje) geld hebt verdient.
ik heb net 0.6bitcoin naar btc-e overgemaakt om litecoins voor te kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:12 schreef µ het volgende:
Precies. Wie wil mij wat litecoins verkopen? Of zijn er exchanges?
Upload het gelijk even danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef µ het volgende:
Kreeg een foto van het artikel in de Volkskrant van een vriend.
Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |