Alsof ik daar altijd zit...quote:
Nu al? Hebben ze snel gedaan dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof ik daar altijd zit...
Ik hoorde dat de geldpot voor dienstreizen de bodem al bijna heeft bereikt hier...Het zal er voorlopig wel niet inzitten.
Pas maar op danquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De ideeenbus staat in de OP, wat erin moet? Ja, wat niet
Heb je trouwens een nieuwe functie, of zijn jullie over gegaan van de brandweer naar het schoolgebouw?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier en daar begint de paniek dan ook een beetje toe te slaan...
Dat wordt lekker rustig in de busquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas maar op dan![]()
Post bezorgen wordt baan voor arbeidsgehandicapten
C: Beide.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Heb je trouwens een nieuwe functie, of zijn jullie over gegaan van de brandweer naar het schoolgebouw?
Ok dan had ik een vraagje, hebben jullie toevallig de luareg beelden nog van de laatste keer op Kreta? Want die hadden ze ons destijds belooft op een dvd oid, maar die hebben we natuurlijk nooit gekregen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
C: Beide.
Na de reorganisatie heb ik een dubbelfunctie gekregen, ik zit voor de helft op mijn oude stek bij de brandweer en de andere helft in het schoolgebouw. En de club valt nu onder de school, voorheen viel het onder de S3.
I used to know em allquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kreeg laatst een acceptgyros van 450 euro, dat was echt fantastisch![]()
BB; hoeveel Fok! grappen ken jij eigenlijk?
Wat is dan de oudste die je kent? Hont of chanant?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
I used to know em all, totdat ik stopte met posten in KLB en ONZ
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is dan de oudste die je kent? Hont of chanant?
Famfare, does that ring a bell?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]ga toch in iemands kont plassen ofzo
ga toch hollen.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef jitzzzze het volgende:
Of of of, wie kent het bushokje nog? En de garp? En de leuke (matige) grap?
Ik zit al een tijd op FOK!, maar hier nog nooit van gehoord.quote:
Pas 9 jaar, newbiequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zit al een tijd op FOK!, maar hier nog nooit van gehoord.
Met mijn kadaver is vooralsnog alles goed, dank je voor de vraagquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pas 9 jaar, newbie![]()
Hoe is het met je kad?
Je kad is dood?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met mijn kadaver is vooralsnog alles goed, dank je voor de vraag
Ohhh, wacht, katquote:
yolo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, wacht, kat![]()
Echt, geen wonder dat er meer pubers met dyslectie bijkomen
ik moest lachenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, wacht, kat![]()
Echt, geen wonder dat er meer pubers met dyslectie bijkomen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:07 schreef Rave_NL het volgende:
Soberzo niet, ik loop de park te chekken.
Dat dit kan in Nederland!
Groetjes, Kees Kankerkachel.
yolo, pleur op zegquote:
hen jij die cursus wel gehad? Bij ging ie elke keer niet door.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Omgaan met teleurstellingen BB!!!
Net via de mail te horen gekregen dat ik vrijdag, zaterdag , én maandag moet werken. Vrolijk pasen BB
Ohhh die cursus jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hen jij die cursus wel gehad? Bij ging ie elke keer niet door.
Ik heb geen certificaat gekregen voor die cursus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is idd erg zuur, doe je zo je best voor, krijg je dat, geen certificaatquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen certificaat gekregen voor die cursus.
Ook geen aantekening in je dossier?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen certificaat gekregen voor die cursus.
Nope, wat een teleurstelling was dat...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook geen aantekening in je dossier?
Al gestemd?quote:
Reedsquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reeds
Heb hier nog een hele stapel Checkpoints voor je liggen, en Sobats.
Weet jij of je op veteranendag al vrij bent?quote:
Dit jaar niet geloof ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet jij of je op veteranendag al vrij bent?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, wat een teleurstelling was dat...
Borsht en wodka, ga je een grote kerel van worden zal die vast tegen de jongere hebben gezegdquote:
Jemig een 4,3 ook...quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoppa, Nederlands omhoog gekrikt van een 4,3 naar een 7.1Hoogste cijfer v/d klas met presenteren
Tsjah, had eerst voor me mondeling een 3quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Amootje het volgende:
[..]
Jemig een 4,3 ook...
Nou ja, feli dan maar. Hoewel het niet meer dan normaal is dat je een beetje redelijk scoort op Nederlands.
Mondeling ook nogquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tsjah, had eerst voor me mondeling een 3Toen herkanst en een 6.5 gehaald, en nu net gehoord dat ik een 8.4 voor presentatie had
jup. Alle gekleurde mensen extra controleren natuurlijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Amootje het volgende:
Heeft iemand het fantastische en vernieuwde paspoortspel van de Kmar al eens gedaan?
KLIK
Iedereen extra controleren, period, zeker dat kind!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Amootje het volgende:
Heeft iemand het fantastische en vernieuwde paspoortspel van de Kmar al eens gedaan?
KLIK
9 van de 10 goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Amootje het volgende:
KLIK
Nou nou, een hele 7.1 op je moedertaal scorenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoppa, Nederlands omhoog gekrikt van een 4,3 naar een 7.1Hoogste cijfer v/d klas met presenteren
Wat scoorde jij danquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou nou, een hele 7.1 op je moedertaal scorenDat is toch om je janken
Dat had ik al verwachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het niet onthouden als je het niet erg vind.
24/7/365...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wtf...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik weet al wat ik op m'n verjaardagsfissa ga draaien![]()
Dat is de taal van de jeugd van tegenwoordig, kan ik er wat aan doen dat ik in het systeem zitquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is de taal van de jeugd van tegenwoordig, kan ik er wat aan doen dat ik in het systeem zit
En ik zie je al jaren voorbij komen iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je hier lang genoeg zit wordt je vanzelf bijdehand
Ik heb niemand doorgelaten... Was niet goed enzo...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Amootje het volgende:
Het spelletje is ook niet helemaal correct. Persoonlijk laat ik namelijk nooit een kind alleen aan mn balie komen. De wet schrijft namelijk voor dat er gecontroleerd wordt of het kind niet wordt onttrokken aan het ouderlijk gezag. Daarvoor zou het handig zijn als de ouders mee kwamen naar de controle.
De bellende man? No way dat die zo snel doorgaat! Er staan duidelijk 'niet bellen'-bordjes en ik verzoek de persoon in kwestie dan ook altijd vriendelijk (in eerste instantie) om op te hangen.
(komt nog bij dat ik menig persoon in diezelfde aantal secondes nog even door de opsporingssystemen zou halen)
Maar goed, het is een spelletje
Ach het is leuk voor de beeldvorming. Het laat alleen weinig zien van het 'echte werk'. Het blijft uitstralen alsof het simpel paspoorten kijken is terwijl er veel meer aan te pas komt. Maar goed het is dan ook spelletje waar potentiele sollicitanten hun besluit om daadwerkelijk te solliciteren niet aan ophangen hoop ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb niemand doorgelaten... Was niet goed enzo...![]()
Dat kind is bv van bouwjaar 1998 (en dan ook nog als antwoord 11 jaar geven)...
Dan ken je het "systeem" waar BB schijnbaar inzit nog niet...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:56 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ach het is leuk voor de beeldvorming. Het laat alleen weinig zien van het 'echte werk'. Het blijft uitstralen alsof het simpel paspoorten kijken is terwijl er veel meer aan te pas komt. Maar goed het is dan ook spelletje waar potentiele sollicitanten hun besluit om daadwerkelijk te solliciteren niet aan ophangen hoop ik.
Mensen die nog altijd denken aan lichaamshouding liegen te kunnen zienquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Amootje het volgende:
KLIK
Misschien moet ik ook maar hopen dat men juist wél hun mening van het spelletje laat afhangen. Als ze om die reden er van af zien zijn ze ook te domquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ken je het "systeem" waar BB schijnbaar inzit nog niet...
Mogelijke indicatie is niet hetzelfde als een vast gegevenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:59 schreef KHmer het volgende:
[..]
Mensen die nog altijd denken aan lichaamshouding liegen te kunnen zienPersoon 9.
Profiling... ja... Maar als wetenschappelijk onderzoek keer op keer uitwijst dat de "lichamelijke tekenen van liegen" onzin is... tja... Onderbuik gevoel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef Amootje het volgende:
[..]
Mogelijke indicatie is niet hetzelfde als een vast gegeven
Maar het hele idee van profiling is absoluut van toepassing op dit werk. Of het 100% waterdicht is, nee...
Ik doe het werk al een tijdje en moet eerlijk bekennen dat het me nooit verteld is, dus vond het zelf ook wel bijzonder om het daar ineens te lezen. Er is in ieder geval geen training die zich specifiek richt op het herkennen van leugenachtig gedrag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef KHmer het volgende:
[..]
Profiling... ja... Maar als wetenschappelijk onderzoek keer op keer uitwijst dat de "lichamelijke tekenen van liegen" onzin is... tja... Onderbuik gevoel.
Ennuh oh ja, bijna al die paspoorten zijn verlopen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:59 schreef Amootje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar hopen dat men juist wél hun mening van het spelletje laat afhangen. Als ze om die reden er van af zien zijn ze ook te dom
Geweldig, bij een bank werken, gewoon Goede Vrijdag vrij hebbenquote:
Ik heb elke vrijdag vrij!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geweldig, bij een bank werken, gewoon Goede Vrijdag vrij hebben
Ennuhh... het kind komt aanlopen met een paspoort opengeslagen bij een bijschrijving van een kind. Oftewel het is niet haar eigen paspoort, terwijl die vervolgens wel afgebeeld wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ennuh oh ja, bijna al die paspoorten zijn verlopen...
Klopt. Kan nog wel even doorgaan. Er wordt bij één van de personen gesuggereerd dat die last heeft van vliegangst vlak voor het op reis gaan. Maar één en ander is toch echt gefilmd op een aankomstpost. Geen vertrekpostquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:14 schreef AchJa het volgende:
Kortom, defensie zet weer eens halfbakken kutzooi op het net... Verrassend.
Scherpquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef Amootje het volgende:
[..]
Klopt. Kan nog wel even doorgaan. Er wordt bij één van de personen gesuggereerd dat die last heeft van vliegangst vlak voor het op reis gaan. Maar één en ander is toch echt gefilmd op een aankomstpost. Geen vertrekpost
Yep dinsdag weer. Best wel goed geregeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik heb elke vrijdag vrij!
Low-opsdus daarmee ook direct mn enige vorm van 'weekend'
Maarr voor jou chill... dinsdag pas weer denk ik?
Dat is nog niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ennuh oh ja, bijna al die paspoorten zijn verlopen...
trustequote:
Idem, wij zijn met ons vieren zie ik...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef Rave_NL het volgende:
Goede vrijdag gelul.
Morgen met twee man binnen. Vroeg weer naar huis.
Welke tentoonstelling is het?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:18 schreef Nibb-it het volgende:
Vandaag eens kijken of die nieuwe tentoonstelling bij de Hermitage wat is.
Mooie foto'squote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:55 schreef RonaldV het volgende:
Omdat ik niet weet waar ik het anders moet zetten: ik zat net even te bladeren op Boston.com's Big Picture en toen realiseerde ik me: Vietnam (de oorlog) is voor het Amerikaanse leger al weer meer dan 40 jaar geleden. De fotos zijn voor een groot deel zwartwit en allemaal vanaf film. De uniformen zijn het oude klassieke olijfgroen. Maar aan het materieel te zien zou het nog gewoon nu kunnen zijn. Ik zie UH-1s (nog in grote delen van de wereld in gebruik), CH-47s, M-16s. Vooral op de kleurenfotos lijkt het allemaal niet zo heel erg lang geledenj.
Boston.com's Big Picture
Ik gun het je.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja ja, iedere week mag ik op weekend
Inderdaad, en dat is ook iets waardquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik gun het je.
Ach, erg vind ik het niet om op de zaterdagen te werken, betaald extra (ook al is dat niet veel, maar het zijn knaken).
Wat is jouw ringtone btw?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat is ook iets waard
Dit is de mijnequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon één van die standaard dingen van mijn pokkieHoezo?
Jij bent echt niet wijsquote:
Ducktales?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na de tune van ducktales was ik er wel klaar mee
Die steen was wel erg groot he.quote:
de rapfabriek - 3kbquote:
En schijnbaar erg zwaar ja.quote:
Je lijkt BB wel; is je google stuk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En schijnbaar erg zwaar ja.
Maar wat is Ducktales nu weer?
Jij had die van "kromowiedjojoooooooooo"quote:
Die is idd gestolen ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je lijkt BB wel; is je google stuk?
Is goed met jouw ducktales.quote:
welke kadt? Stalin of Leena?quote:
Zo uit mijn hoofd kan je dat thuis ook doen, maar dat zal vast in het boekje staan. Dus: RTFMquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Vraagje: ik heb nu mn telestick in huis. Moet je nu met dat ding weer naar een mulan pc om die software erop te laten zetten of is er een makkelijkere manier?
Beide kadden.quote:
Leena ligt bij mijn benen, Stalin ligt te spinnen op mijn buikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd kan je dat thuis ook doen, maar dat zal vast in het boekje staan. Dus: RTFM
[..]
Beide kadden.
Dat hebben ze weer goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leena ligt bij mijn benen, Stalin ligt te spinnen op mijn buik
Zekers. Ze worden flink verwend. Maar het zijn ook onze kindjes.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hebben ze weer goed voor elkaar.
jups maar die is ineens verdwenen :p hele memorycard van mn telefoon was leeg...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij had die van "kromowiedjojoooooooooo"
Verwende apen zijn hetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zekers. Ze worden flink verwend. Maar het zijn ook onze kindjes.
Dat is de makkelijke manier.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:01 schreef hoogvlieger het volgende:
Vraagje: ik heb nu mn telestick in huis. Moet je nu met dat ding weer naar een mulan pc om die software erop te laten zetten of is er een makkelijkere manier?
Yep, maar soms zijn ze het ook echt waardquote:
Dat is waar, een kad maakt het vaak wel wat levendiger. Helemaal een jonge kad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep, maar soms zijn ze het ook echt waard
Dan moet je ze beter opvoedenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Doe mij maar een hont, kadden luisteren niet
Nee, meer als een kleuter + een beetjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een ouder ofzo
O, dat beetje zal het hem wel bepalenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, meer als een kleuter + een beetje
Hoe is het met u?quote:
In een stinkende metro naar het vrouwmensch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
best acceptabel. Het is weekend, de zon schijnt en er is nog whiskey. En met u?
Het doel heiligt de middelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In een stinkende metro naar het vrouwmensch.
ramp metroooooquote:
Hangt een beetje er vanaf waar je bent. Die in A'dam stinkt inderdaad, die een R'dam is wat beter maar slechts een heul klein beetje.quote:
hehequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, Market Garden, daar was ER ook nog bij
quote:
Hier ook, ze zijn onrustig. Maar waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Hier waren de kadden vreselijk lastig vanmiddag
Zonnetje, lente, wellicht klok een uur vooruit. Dieren kunnen dat aanvoelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ook, ze zijn onrustig. Maar waarom?
Ja die in A'dam ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hangt een beetje er vanaf waar je bent. Die in A'dam stinkt inderdaad, die een R'dam is wat beter maar slechts een heul klein beetje.
Stalin is een moppiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zonnetje, lente, wellicht klok een uur vooruit. Dieren kunnen dat aanvoelen.
daarnaast, die van ons zijn ook nog jong.
Die zwarte katoeter Leena idem, komt vaak onder de dekens tegen me aankruipenquote:
We hebben twee jongere, en een opa. Die is bijna toe aan de kadrollatorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zonnetje, lente, wellicht klok een uur vooruit. Dieren kunnen dat aanvoelen.
daarnaast, die van ons zijn ook nog jong.
Blijft leuk kadten, om als je op de bank hangt ze gewoon te observeren en hun gekke kapriolen ziet doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We hebben twee jongere, en een opa. Die is bijna toe aan de kadrollator
Ik zat laatst een programma te kijken over wilde kadden, poema's geoof ik. Één van de kadden keek vrolijk met me meequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijft leuk kadten, om als je op de bank hangt ze gewoon te observeren en hun gekke kapriolen ziet doen.
14 is idd zéér respectabel voor een Deutsche Schäverhuntquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef Nibb-it het volgende:
Ik had vroeger een herder, dat was een hele leuke hont. Ze is uiteindelijk 14 geworden. Best oud voor zo'n apparaat geloof ik.
Dat is best respectabel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef Nibb-it het volgende:
Ik had vroeger een herder, dat was een hele leuke hont. Ze is uiteindelijk 14 geworden. Best oud voor zo'n apparaat geloof ik.
GMTAquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
14 is idd zéér respectabel voor een Deutsche Schäverhunt
Over gekke kapriolen gesproken: mn ma is nu sheppard's pie aan het maken met dat spul van julliequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijft leuk kadten, om als je op de bank hangt ze gewoon te observeren en hun gekke kapriolen ziet doen.
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Over gekke kapriolen gesproken: mn ma is nu sheppard's pie aan het maken met dat spul van jullie
Wat is dat, een kat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben 3 duitse herders, en 14 katten
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Tiefstraal toch eens op met dat kuttaaltje
Maar wie zijn dan die andere twee iwab's?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Nederland wordt steeds slimmer![]()
Die langharige tekkel is BB, bij deze!
Jij en ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wie zijn dan die andere twee iwab's?
Met in de hoofdrol BB uiteraard. Zo kom je er zeker wel!!quote:
Een gegarandeerde kaskraker.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met in de hoofdrol BB uiteraard. Zo kom je er zeker wel!!
was het maar zo een feestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We gaan rijk worden ER, kunnen we stoppen met werken.
Omgaan met teleurstellingenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
Net als je denkt alles gehad te hebben
4quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak onze groepsdoucher die ook nog eens twee uurtjes moest wachten voor zijn keuring
4 maarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
4En dat verandert niet dat het frustrerend was, aangezien ik fucking zenuwachtig was.
Ik heb 7 uur gewacht destijdsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
wat is het begrip lang volgens jou wel niet dan
Mogguh.quote:
Mogguh. Speciaal voor jou:quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 09:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh. Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 09:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh. Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Hier sneeuwt het al een uurtje of tweequote:Op zondag 31 maart 2013 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd zeg, m'n autoruiten krabben eind maart![]()
Opflikkeren met die kou!
Hier nog niet, echter, er komt wel wat aan volgens buienradar.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het al een uurtje of twee
Ja is toch voor die chickies mi mang jwz toch is stoer xx one love je boy BBquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef Thaboel het volgende:
Ik weet niet of onze sammie hier nog mee leest maar voor de andere: wat de neuk is er stoer/leuk/informatief aan om in de houding een profiel foto op fb te zetten? (in gvt btw)
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja is toch voor die chickies mi mang jwz toch is stoer xx one love je boy BB
quote:
De Paashaas ging gisteren boodschappen doen maar zijn voorkeurseieren waren opquote:Op zondag 31 maart 2013 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is de paashaas niet gul geweest
Al bezig met de warming up?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja is toch voor die chickies mi mang jwz toch is stoer xx one love je boy BB
Prokofiev is niet bepaald mijn favoriet, maar laten we BB daar ens over oordelen, kijken welke hij het mooiste vindtquote:
Stelletje graaiersquote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De Paashaas ging gisteren boodschappen doen maar zijn voorkeurseieren waren op
[..]
Al bezig met de warming up?
ik ben al heet genoegquote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De Paashaas ging gisteren boodschappen doen maar zijn voorkeurseieren waren op
[..]
Al bezig met de warming up?
ik kijk zo, ik lig nog in bedquote:Op zondag 31 maart 2013 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prokofiev is niet bepaald mijn favoriet, maar laten we BB daar ens over oordelen, kijken welke hij het mooiste vindt
Trap jij BB uit z'n nest, of doe ik het?quote:
Dit.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Slechts het beste interview/praat programma op Neerlands tv.
Ahh, geen zin in dat doemdenkenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://programma.vpro.nl/(...)tenhof-31-maart.html
Wel interessant.
Bij 2:00 afgehaaktquote:
Tot 1:40 is dit baas, daarna baggerquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bij 2:00 afgehaaktNu die ander kijken
Noem het 12 jarig meisje wat naast je in de schoolbanken zit maar een bitch.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit is cultuur bitches
Nero's symphony orchestra
Nah, dan krijg ik een slag op me smoelquote:Op zondag 31 maart 2013 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Noem het 12 jarig meisje wat naast je in de schoolbanken zit maar een bitch.
Tot er hier commentaar op kwam zat je er zeker op te fappen?quote:
Sws, zag die kont danquote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot er hier commentaar op kwam zat je er zeker op te fappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |