SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aanklikt?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Terwijl ze ook nog telkens het superman icoon aanklikt![]()
![]()
Komen wel terug. Mahar is gewoon druk en Erik is op vakantiequote:Op maandag 25 maart 2013 11:01 schreef Ties02 het volgende:
rip maharbal en erik
uit het oog maar niet uit het hart![]()
ok gelukkigquote:Op maandag 25 maart 2013 11:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komen wel terug. Mahar is gewoon druk en Erik is op vakantie![]()
![]()
Eerste comment: this is my theme song when i have a class at 8am and i have 2 hours of sleep
Ik zal ook maar eens naar de bieb gaan
graag verwijderen![]()
Wil je dat dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Ik ben straks vrijwel direct toelaatbaar aan de accountancy master![]()
Hoe kan er nou in het hele huis geen micro-usbkabel zijnIk wilde alleen even muziek op mijn telefoon zetten en dan weg
![]()
![]()
Hier op FOK! zul je het antwoord niet vindenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:13 schreef Tchock het volgende:
Hoe kan er nou in het hele huis geen micro-usbkabel zijn![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hier op FOK! zul je het antwoord niet vinden![]()
Oke, wil je wel iets met rechten gaan doen dan of eigenlijk niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik vraag mij af waarom ik daar nu voor aan het kijken ben![]()
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/p/919_sce_3434.htmlquote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Ik ben straks vrijwel direct toelaatbaar aan de accountancy master
Heb jij serieus het hele deficiëntie programma al afgerond?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Zeker. Kwa "werk" vind ik juridisch echt helemaal geweldig.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke, wil je wel iets met rechten gaan doen dan of eigenlijk niet?
Maar puur vanuit "academische interesse" zit ik helemaal in de monetaire econome en finance .![]()
Oh okequote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker. Kwa "werk" vind ik juridisch echt helemaal geweldig.
Maar puur vanuit "academische interesse" zit ik helemaal in de monetaire econome en finance .begrijpelijk dat je dan kijkt naar of je nog een master kan doen in die richting. Zou wel leuk zijn als extra ook dan.
Het is 'qua' trouwens.![]()
![]()
Ik wil naar de eur. Volgend jaar wil ik toch nog een economische minor doen, daar zitten al bijna alle vakken in die de eur in het schakelprogramma heeft. Zal nog wel iets moeten doen, maar veel is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/p/919_sce_3434.html
Heb jij serieus het hele deficiëntie programma al afgerond?![]()
Je weet dat het dan met name gaat om de kwantitatieve methodes hé?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil naar de eur. Volgend jaar wil ik toch nog een economische minor doen, daar zitten al bijna alle vakken in die de eur in het schakelprogramma heeft. Zal nog wel iets moeten doen, maar veel is het niet.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Ik ben best goed in statistiekquote:Op maandag 25 maart 2013 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je weet dat het dan met name gaat om de kwantitatieve methodes hé?![]()
![]()
Niet zo verstandig hč. Kenners weten dat Etsu vrijwel altijd eerder weg is dan ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat doe je, ik had 5 euro op je gewed.![]()
Mart Smeets zei het nog in de voorbeschouwingquote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zo verstandig hč. Kenners weten dat Etsu vrijwel altijd eerder weg is dan ik.![]()
Wel gokken op iets dat wat oplevertquote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zo verstandig hč. Kenners weten dat Etsu vrijwel altijd eerder weg is dan ik.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
![]()
Kwantitatieve methodes is meer wiskunde dan statistiek. Als je er niet goed in bent moet je er sowieso niet aan beginnen natuurlijk.quote:
Maar ik doelde meer op 'direct toelaatbaar'. Dat ben je dus pas als je de 30 ects aan deficiëntie hebt weggewerkt via een minor of een premaster. Wat verreweg de grootste opgave is als je geen wiskunde B (1,2) op vwo niveau hebt gehad.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Blok 1 volgend jaar eens wiskunde 1 aan de feb volgen. Als dat een beetje te behappen is ga ik serieuze plannen trekkenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kwantitatieve methodes is meer wiskunde dan statistiek. Als je er niet goed in bent moet je er sowieso niet aan beginnen natuurlijk.
Maar ik doelde meer op 'direct toelaatbaar'. Dat ben je dus pas als je de 30 ects aan deficiëntie hebt weggewerkt via een minor of een premaster. Wat verreweg de grootste opgave is als je geen wiskunde B (1,2) op vwo niveau hebt gehad.![]()
Dat kan ik sowieso aanraden. Ook als je die master niet gaat doen is het handig om kwantitatief onderlegd te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blok 1 volgend jaar eens wiskunde 1 aan de feb volgen. Als dat een beetje te behappen is ga ik serieuze plannen trekken
edit: maar vergis je niet in de studielast. Belangrijkste is uiteindelijk dat je met een wo papiertje eindigt. Drie studies tegelijk doen is alleen handig als je ze ook alle drie met ruime voldoendes (zeven's en achten) kan halen. Anders verlies je punten, haal je geen enkele studie of eindig je met een gemankeerd diploma.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Dat sowieso. Op het hbo zijn ze nu ineens ook allerlei statistiek programma's aan het optuigen omdat de afstudeerprojecten steeds kneuziger werden.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso aanraden. Ook als je die master niet gaat doen is het handig om kwantitatief onderlegd te zijn.![]()
Ik heb volgend jaar toch enkel strafrecht in het eerste blok.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso aanraden. Ook als je die master niet gaat doen is het handig om kwantitatief onderlegd te zijn.
edit: maar vergis je niet in de studielast. Belangrijkste is uiteindelijk dat je met een wo papiertje eindigt. Drie studies tegelijk doen is alleen handig als je ze ook alle drie met ruime voldoendes (zeven's en achten) kan halen. Anders verlies je punten, haal je geen enkele studie of eindig je met een gemankeerd diploma.![]()
![]()
W00W SUPER5T0ERrrquote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Ties02 het volgende:
Even uitrekenen hoe lang ik al wakker ben
edit, 18 uur![]()
gaan er anders dode vallen?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dankje
maar het is meer noodzakelijk kwaad hoor![]()
Zou mijn hoop er niet op vestigen, meestal komen die dingen pas rond 4 uur online hoorquote:
graag verwijderen![]()
jouw ritme is raarquote:Op maandag 25 maart 2013 11:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee maar dan val ik in slaap tijdens m'n tentamen morgen![]()
Bij vorige tentamens kwam t direct (binnen een uur na afloop) erop hoor, behalve EIP.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef Giku het volgende:
[..]
Zou mijn hoop er niet op vestigen, meestal komen die dingen pas rond 4 uur online hoor![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoorde ook dat ze ze een keer voor het tentamen er al op hadden gezet_!
![]()
ik droom ervan dat een keer mee te maken. Voor strafrecht ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 11:39 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoorde ook dat ze ze een keer voor het tentamen er al op hadden gezet![]()
Ach, niet om hier de alfa vs beta toer op te gaan. Maar (toegepaste) statistiek is iets wezenlijks anders dan wiskunde op academisch niveau. Ik zelf ben goed onderlegd in regressie en factor analyses aangezien ik deze ook vaak gebruik maar vond kwant. meth. niet makkelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Op het hbo zijn ze nu ineens ook allerlei statistiek programma's aan het optuigen omdat de afstudeerprojecten steeds kneuziger werden.
Als je oprecht de ambitie hebt om de economische kant op te gaan dan is het zeer aan te raden om te zorgen dat je aan het einde van de zomer al op wiskunde B niveau zit. Anders ga je naar de eerste drie colleges en heb je dan iets van 'oh, lama'.
Denk aan het leren van een taal. Als je al redelijk goed Frans spreekt dan is het mogelijk om binnen een half jaar de achterstand weg te werken en het vloeiend te leren spreken. Als je met taalverwerving vanaf nul begint zul je niet alleen aanleg nodig hebben maar ook heel veel uren moeten maken. Het helpt dus om die achterstand zo klein mogelijk te maken.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik heb N&T met bio 1,2 gedaan vroeger (had alleen een 5.4 op biologie, maar ik ging toch geen geneeskunde doen). Neem aan dat de meeste hier E& x gedaan hebben?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, niet om hier de alfa vs beta toer op te gaan. Maar (toegepaste) statistiek is iets wezenlijks anders dan wiskunde op academisch niveau. Ik zelf ben goed onderlegd in regressie en factor analyses aangezien ik deze ook vaak gebruik maar vond kwant. meth. niet makkelijk.
Als je oprecht de ambitie hebt om de economische kant op te gaan dan is het zeer aan te raden om te zorgen dat je aan het einde van de zomer al op wiskunde B niveau zit. Anders ga je naar de eerste drie colleges en heb je dan iets van 'oh, lama'.
Denk aan het leren van een taal. Als je al redelijk goed Frans spreekt dan is het mogelijk om binnen een half jaar de achterstand weg te werken en het vloeiend te leren spreken. Als je met taalverwerving vanaf nul begint zul je niet alleen aanleg nodig hebben maar ook heel veel uren moeten maken. Het helpt dus om die achterstand zo klein mogelijk te maken.
Heeft ook enorme invloed op hoe je denkt en dingen analyseert (zoals bij een casus oplossen).graag verwijderen![]()
Ik heb E&M en N&G gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb N&T met bio 1,2 gedaan vroeger (had alleen een 5.4 op biologie, maar ik ging toch geen geneeskunde doen). Neem aan dat de meeste hier E& x gedaan hebben?
Heeft ook enorme invloed op hoe je denkt en dingen analyseert (zoals bij een casus oplossen).![]()
op de havo![]()
![]()
Ja. Ik heb zelf E&M met wiskunde A1,2 en CKV2 (quote:Op maandag 25 maart 2013 11:50 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb N&T met bio 1,2 gedaan vroeger (had alleen een 5.4 op biologie, maar ik ging toch geen geneeskunde doen). Neem aan dat de meeste hier E& x gedaan hebben?
Heeft ook enorme invloed op hoe je denkt en dingen analyseert (zoals bij een casus oplossen).). Ik was op de middelbare school nog niet op de hoogte van het belang van wiskunde voor Algemene Economie, anders had ik waarschijnlijk B1 gedaan i.p.v A1,2. Moet ik erbij zeggen dat ik echt een pokkehekel had aan wiskunde in de derde en vierde. Dus dat speelde ook mee.
Ik heb statistiek 1 en 2 gehaald met Wiskunde A1,2 kennis. Maar voor kwantitatieve methodes ben ik naar B niveau gegaan. Een aantal van mijn vrienden zijn wel van N&T rechten gaan doen, maar hadden wellicht liever (in retrospectief) E&M met wiskunde B1 gedaan. Dan heb je eigenlijk best of both worlds. Ik moet zeggen dat ik dat met de kennis van nu ook gedaan zou hebben.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
achja, keuzes van vroeger met de kennis van nu...quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf E&M met wiskunde A1,2 en CKV2 (). Ik was op de middelbare school nog niet op de hoogte van het belang van wiskunde voor Algemene Economie, anders had ik waarschijnlijk B1 gedaan i.p.v A1,2. Moet ik erbij zeggen dat ik echt een pokkehekel had aan wiskunde in de derde en vierde. Dus dat speelde ook mee.
Ik heb statistiek 1 en 2 gehaald met Wiskunde A1,2 kennis. Maar voor kwantitatieve methodes ben ik naar B niveau gegaan. Een aantal van mijn vrienden zijn wel van N&T rechten gaan doen, maar hadden wellicht liever (in retrospectief) E&M met wiskunde B1 gedaan. Dan heb je eigenlijk best of both worlds. Ik moet zeggen dat ik dat met de kennis van nu ook gedaan zou hebben.![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
achja, keuzes van vroeger met de kennis van nu...Ik kon in de derde čigenlijk alle profielen doen en dan kies je for some reason toch voor E&M met bio
![]()
![]()
Met de kennis van nu had ik natuurlijk aandelen Apple gekocht. Maar dat even terzijde.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
achja, keuzes van vroeger met de kennis van nu...
Nee, het gaat meer om wat toentertijd een realistische overweging was. Aangezien ik al wist dat ik een economie of maatschappij studie wilde gaan doen (vandaar ook E&M) was het niet onlogisch geweest om toch meer wiskunde te gaan doen als ik al een iets realistischer beeld had van de academische economie studie.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mja niemand heeft daar echt een beeld van in de derde denk ik. Ik wist niet eens wat ik wilde doen toen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Met de kennis van nu had ik natuurlijk aandelen Apple gekocht. Maar dat even terzijde.
Nee, het gaat meer om wat toentertijd een realistische overweging was. Aangezien ik al wist dat ik een economie of maatschappij studie wilde gaan doen (vandaar ook E&M) was het niet onlogisch geweest om toch meer wiskunde te gaan doen als ik al een iets realistischer beeld had van de academische economie studie.
![]()
![]()
in ons onderwijssysteem moeten mensen ook te vroeg kiezen imoquote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mja niemand heeft daar echt een beeld van in de derde denk ik. Ik wist niet eens wat ik wilde doen toen.![]()
Mmmh, Rechten is denk ik zo algemeen dat het niet gek veel uit maakt wat je gedaan hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb zelf E&M met wiskunde A1,2 en CKV2 (). Ik was op de middelbare school nog niet op de hoogte van het belang van wiskunde voor Algemene Economie, anders had ik waarschijnlijk B1 gedaan i.p.v A1,2. Moet ik erbij zeggen dat ik echt een pokkehekel had aan wiskunde in de derde en vierde. Dus dat speelde ook mee.
Ik heb statistiek 1 en 2 gehaald met Wiskunde A1,2 kennis. Maar voor kwantitatieve methodes ben ik naar B niveau gegaan. Een aantal van mijn vrienden zijn wel van N&T rechten gaan doen, maar hadden wellicht liever (in retrospectief) E&M met wiskunde B1 gedaan. Dan heb je eigenlijk best of both worlds. Ik moet zeggen dat ik dat met de kennis van nu ook gedaan zou hebben.
Economie is leuk, maar heb je in principe niet zo gek veel aan in de Rechtsgeleerdheid-variant. Algemene geschiedenis heb je ook niet gek veel aan. Dan houd je eigenlijk alleen die talen en eventueel maatschappijleer over, wellicht handig als je Frans/Duits/Engels kan lezen en Latijn begrijpt, maar met alleen Engels kom je ook wel ver.
Zelfde geldt voor Wiskunde/Natuurkunde/Scheikunde trouwens hoor, heb je natuurlijk niets aan. Dan is Economie wellicht nog het nuttigste vak voor rechten.
Waar ik meer op doelde is dat je bij die laatste vakken meer gestructureerd problemen oplost, waar je bij geschiedenis/ak vaak begrippen moet kunnen uitleggen. Dat is een wezenlijk verschil in hoe je naar een casus/vraag kijkt. Dat is wel interessant om te zien (ik voel me altijd iets meer beta dan alpha, heb ook nog 1.5 jaar Technische Bedrijfskunde gedaan met calculus/lineare algebra etc)graag verwijderen![]()
Maar even serieusquote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik vraag mij af waarom ik daar nu voor aan het kijken bendenk jij echt dat ik bij elke post een icon aanklik? Je kan dat gewoon standaard instellen
![]()
![]()
Geschiedenis in de bovenbouw gaat wel verder dan begrippen uitleggenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef Giku het volgende:
[..]
Mmmh, Rechten is denk ik zo algemeen dat het niet gek veel uit maakt wat je gedaan hebt.
Economie is leuk, maar heb je in principe niet zo gek veel aan in de Rechtsgeleerdheid-variant. Algemene geschiedenis heb je ook niet gek veel aan. Dan houd je eigenlijk alleen die talen en eventueel maatschappijleer over, wellicht handig als je Frans/Duits/Engels kan lezen en Latijn begrijpt, maar met alleen Engels kom je ook wel ver.
Zelfde geldt voor Wiskunde/Natuurkunde/Scheikunde trouwens hoor, heb je natuurlijk niets aan. Dan is Economie wellicht nog het nuttigste vak voor rechten.
Waar ik meer op doelde is dat je bij die laatste vakken meer gestructureerd problemen oplost, waar je bij geschiedenis/ak vaak begrippen moet kunnen uitleggen. Dat is een wezenlijk verschil in hoe je naar een casus/vraag kijkt. Dat is wel interessant om te zien (ik voel me altijd iets meer beta dan alpha, heb ook nog 1.5 jaar Technische Bedrijfskunde gedaan met calculus/lineare algebra etc)Sowieso leer je daar ook een manier van een probleem benaderen en oplossen aan. En kleine onderzoekjes doen. Althans dat was hier zo
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 12:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Maar even serieusdenk jij echt dat ik bij elke post een icon aanklik? Je kan dat gewoon standaard instellen
![]()
![]()
![]()
Ja wellicht wel. Zou alleen totaal niet weten hoe het anders moet.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
in ons onderwijssysteem moeten mensen ook te vroeg kiezen imo![]()
Ik kan mij er wat bij voorstellen. Maar de vaardigheden die je leert tijdens je middelbare school periode zijn voor een goed deel praktisch te verwaarlozen aangezien je de meerderheid van de kennis ook weer vergeet. Hoewel taalverwerving en wiskunde ontwikkeling voor sommige studies essentieel is. De meerderheid van de vakken dragen uiteindelijk bij aan de algemene vorming. Daar waren de maatschappij vakken (economie, geschiedenis en aardrijkskunde) perfect voor. Op vrij intensieve wijze (het waren geen makkelijke vakken) aan de slag gaan met 'de grote dingen' des levens. Andere koek dan de verplichte doch leerzame filosofie uurtjes die door de meeste scholieren gebruikt werden om bij te slapen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:02 schreef Giku het volgende:
[..]
Mmmh, Rechten is denk ik zo algemeen dat het niet gek veel uit maakt wat je gedaan hebt.
Waar ik meer op doelde is dat je bij die laatste vakken meer gestructureerd problemen oplost, waar je bij geschiedenis/ak vaak begrippen moet kunnen uitleggen. Dat is een wezenlijk verschil in hoe je naar een casus/vraag kijkt. Dat is wel interessant om te zien (ik voel me altijd iets meer beta dan alpha, heb ook nog 1.5 jaar Technische Bedrijfskunde gedaan met calculus/lineare algebra etc)For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Het leefde bij ons in de klas toen wel behoorlijk. Het is toch een vrij belangrijke keuze die je maakte.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mja niemand heeft daar echt een beeld van in de derde denk ik. Ik wist niet eens wat ik wilde doen toen.
Ik bedenk mij opeens dat het voor mij toentertijd wat minder leefde aangezien ik toen met name bezig was om niet te blijven zitten. Iets wat ik compleet verdrongen heb, maar in de derde wel een big issue was. Ik stond een twee voor Frans en daarmee zou ik sowieso niet over mogen gaan. Profielkeuze was ondergeschikt aan het feit of ik wel of niet mocht blijven.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik had wel hele goede cijfers toen maar het leefde dus niet gruwelijk veel eigenlijk, in retroperspectief voelt het meer alsof het mij gewoon 'overkomen' is. De profielkeuze.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het leefde bij ons in de klas toen wel behoorlijk. Het is toch een vrij belangrijke keuze die je maakte.
Ik bedenk mij opeens dat het voor mij toentertijd wat minder leefde aangezien ik toen met name bezig was om niet te blijven zitten. Iets wat ik compleet verdrongen heb, maar in de derde wel een big issue was. Ik stond een twee voor Frans en daarmee zou ik sowieso niet over mogen gaan. Profielkeuze was ondergeschikt aan het feit of ik wel of niet mocht blijven.![]()
Dat is precies hetgeen ik bedoel, het is niet de kennis die je overhoudt, maar de algemene vorming.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik kan mij er wat bij voorstellen. Maar de vaardigheden die je leert tijdens je middelbare school periode zijn voor een goed deel praktisch te verwaarlozen aangezien je de meerderheid van de kennis ook weer vergeet. Hoewel taalverwerving en wiskunde ontwikkeling voor sommige studies essentieel is. De meerderheid van de vakken dragen uiteindelijk bij aan de algemene vorming. Daar waren de maatschappij vakken (economie, geschiedenis en aardrijkskunde) perfect voor. Op vrij intensieve wijze (het waren geen makkelijke vakken) aan de slag gaan met 'de grote dingen' des levens. Andere koek dan de verplichte doch leerzame filosofie uurtjes die door de meeste scholieren gebruikt werden om bij te slapen.Op geheel andere wijze dan bij N&T/N&G natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geschiedenis in de bovenbouw gaat wel verder dan begrippen uitleggenSowieso leer je daar ook een manier van een probleem benaderen en oplossen aan. En kleine onderzoekjes doen. Althans dat was hier zo
Dat is ook het enige wat ik probeer te betogen, ik probeerde al zo min mogelijk negatief te zijn (dat ben ik ook niet helemaal) over de E&M en C&M profielen.graag verwijderen![]()
Tot 14:00 met Informatie- en mediarecht, dan oude tentamens P&F en Huurrecht. ben even wat printen en daarna mobiel dus reageer verder niet snel.quote:graag verwijderen![]()
Dank!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:38 schreef Ties02 het volgende:
Sommige oude tentamens zit wel wat achterhaalde wetgeving in, dus daar moet je even oplettengraag verwijderen![]()
Studeersnel heeft ze niet toch O.o?quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Giku er zijn meer bronnen dan alleen Nestor hegraag verwijderen![]()
Ik heb destijds N&T + N&G gekozen om de enkele reden dat ik later geen studie uit zou sluiten.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
InderdaadIk kon in de derde čigenlijk alle profielen doen en dan kies je for some reason toch voor E&M met bio
![]()
Haha van elementair? Ok mooi want ik had em nog niet besteld, wat staat er allemaal inquote:Op maandag 25 maart 2013 13:02 schreef Etsu het volgende:
Ties, ik heb de klapper al, ik zou bijna zeggen dat het niet eens de moeite waard is om te kopen![]()
Oh ja. Mooie wet is dat. Die kreeg ik gelukkig wel in reader vorm.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:50 schreef Giku het volgende:
Moet goddomme ook nog de hele mediawet uitprinten, 48 kantjesFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik heb bonus al meegerekendquote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt op 2 fout, dus nu weten we niet wie beter is
Als ik bonus had, had ik een 10![]()
![]()
![]()
Geen tien halen voor staatsrecht. Dit komt niet meer goed.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Zoetermeer?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:39 schreef Ryon het volgende:
Geen tien halen voor staatsrecht. Dit komt niet meer goed.![]()
Nee, daar verwachten zij nog wel enige staatsrechtelijke kennis. Dit is een gevalletje onder kant van het bedrijfsleven. Een fastfoodketen als het meezit.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Maar gefeliciteerd iedereen! Mooie cijfers voor een mooi vak.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Oh oke, die heb ik helaas niet meer gekeken.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:41 schreef omelette het volgende:
[..]
Werd gezegd in een van die filmpjes op nestor.![]()
Dat is dus precies wat er besproken wordt in Sunday Times arrest!quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik dacht dat die proprtionaliteit en subsidiariteit gingen over EU wetgeving. Als een staat iets zelf kon regelen mocht de EU dat niet doen. Ofzo.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat er besproken wordt in Sunday Times arrest!![]()
Snapte geen drol van dat arrestquote:Op maandag 25 maart 2013 13:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat er besproken wordt in Sunday Times arrest!
Maar boeit me ook niet, ben dik tevreden![]()
![]()
Hoe kan de Eerste Kamer eigenlijk invloed uitoefenen op de onderhandelingen bij het sluiten van een verdrag d.m.v. de ministeriële verantwoordelijkheid?![]()
![]()
Wel interessant, dat in ieder geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh ja. Mooie wet is dat. Die kreeg ik gelukkig wel in reader vorm.Op de hoogte? ik ben niet op de hoogte als ik niet alles van JoHo koop? Ik heb netjes de oefententamens van nestor hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:57 schreef Ties02 het volgende:
Haha giku je bent lekker op de hoogtemaar je hebt dat hele boek gelezen toch? Komt wel goed dan
graag verwijderen![]()
Misschien via de vertrouwensregel? De Eerste Kamer mag de minister uitnodigen voor een debat en kan bij mijn weten ook een motie van wantrouwen of afkeuring indienen. Het is wel de vraag of de vertrouwensregel net zo sterk geldt voor de Eerste Kamer als voor de Tweede Kamer.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:53 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan de Eerste Kamer eigenlijk invloed uitoefenen op de onderhandelingen bij het sluiten van een verdrag d.m.v. de ministeriële verantwoordelijkheid?![]()
Nou 15 oefententamens tot je beschikking lijkt me handiger dan 2. Maar wat jij wil, ik zeg al niks meerquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Op de hoogte? ik ben niet op de hoogte als ik niet alles van JoHo koop? Ik heb netjes de oefententamens van nestor hoor!![]()
Dat die vertrouwensregel er is is niet een algemeen aanvaard feit hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien via de vertrouwensregel? De Eerste Kamer mag de minister uitnodigen voor een debat en kan bij mijn weten ook een motie van wantrouwen indienen. Het is wel de vraag of de vertrouwensregel net zo sterk geldt voor de Eerste Kamer als voor de Tweede Kamer.graag verwijderen![]()
Dat wil nog niet zeggen dat ik niet op de hoogte benquote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou 15 oefententamens tot je beschikking lijkt me handiger dan 2. Maar wat jij wil, ik zeg al niks meer
graag verwijderen![]()
Dat weet ik. Aanvaard is overigens zonder t op het einde.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:08 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat die vertrouwensregel er is is niet een algemeen aanvaardt feit hoor.![]()
Heb ik ook!!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Aanvaard is overigens zonder t op het einde.
graag verwijderen![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik niet op de hoogte bendus je hebt ze express niet gekocht?
![]()
art1:1quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Etsu het volgende:
Ik weet niet waar te beginnen met bestuursrecht.![]()
awb doorlezenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Etsu het volgende:
Nee, ik zeg dat het weten van een JoHo samenvatting of whatever niet betekent dat ik niet op de hoogte ben. Ik vind dat er niet onder vallen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]dus je hebt ze express niet gekocht?
graag verwijderen![]()
Overigens, om ook nog even serieus te reageren op je opmerking: er stonden een aantal zeer interessante artikelen in mijn reader over de vertrouwensregel. In het bijzonder met betrekking tot Verdonkquote:![]()
![]()
Maar dat is ook weer de Tweede Kamer. Ik snap ook niet dat de Tweede Kamer gewoon normaal doorgegaan was. Ze stelt 'Ik zie het niet als een motie van wantrouwen', prima dan zeggen we letterlijk dat het een motie is en stemmen we overnieuw.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Overigens, om ook nog even serieus te reageren op je opmerking: er stonden een aantal zeer interessante artikelen in mijn reader over de vertrouwensregel. In het bijzonder met betrekking tot Verdonk
Wel leuk ja
graag verwijderen![]()
Daar was inderdaad een behoorlijke ophef over. Ach, ik zie de vertrouwensregel ook niet zo sterk in relatie tot de Eerste Kamer. Het is natuurlijk wel zo dat, zeker bij een minderheid van regeringspartijen in de Eerste Kamer, het beleid van de minister behoorlijk gefrustreerd kan worden en deze laatste dus gebaat is bij een goede relatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer de Tweede Kamer. Ik snap ook niet dat de Tweede Kamer gewoon normaal doorgegaan was. Ze stelt 'Ik zie het niet als een motie van wantrouwen', prima dan zeggen we letterlijk dat het een motie is en stemmen we overnieuw.
Wel leuk ja![]()
Dat is nog helemaal niet duidelijk hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef Ties02 het volgende:
overnieuw is geen woord volgens mij
Opnieuw of je doet iets over
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
Spreektaal en sommige puristen haten het kennelijk.
Je bent vandaag wel lekker aan het schoppen hea
graag verwijderen![]()
Ties is een beetje aan het rellen vandaag.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef Giku het volgende:
[..]
Dat is nog helemaal niet duidelijk hoor!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/
Spreektaal en sommige puristen haten het kennelijk.
Je bent vandaag wel lekker aan het schoppen hea![]()
Misschien heeft het te maken met mijn slaapgebrek van bijna een dag nu. Om 17:00 ga ik slapenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ties is een beetje aan het rellen vandaag.![]()
Maar dat is op dit moment ook wel interessant, de Eerste Kamer zou natuurlijk niet zo politiek gekleurd moeten zijn als dat het nu is, vind ik. Anders moet je ze dezelfde rechten geven als in Frankrijk. Zou het niet goed vinden als het dezelfde kant op gaat als in USA, waar het rechtstreekse orgaan de facto minder te zeggen heeft. Ook al een interessante ontwikkeling.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een behoorlijke ophef over. Ach, ik zie de vertrouwensregel ook niet zo sterk in relatie tot de Eerste Kamer. Het is natuurlijk wel zo dat, zeker bij een minderheid van regeringspartijen in de Eerste Kamer, het beleid van de minister behoorlijk gefrustreerd kan worden en deze laatste dus gebaat is bij een goede relatie.graag verwijderen![]()
Begin bij het begin. Het klinkt kinderachtig, maar als je begrippen zoals besluit, belanghebbende en bestuursorgaan niet onder de knie hebt, dan snap je de rest een stuk minder.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Etsu het volgende:
Deze zin loopt ook niet echt lekker.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:19 schreef Ties02 het volgende:
Een lelijke contaminatie die men langzaam maar gaat accepteren, een schande zeg ik je!![]()
Je komt wat Z's tekort.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met mijn slaapgebrek van bijna een dag nu. Om 17:00 ga ik slapen![]()
Overnieuw is inderdaad incorrect Nederlands. In het beste geval krijg je er twee stokslagen door van de docent, in het ergste geval kom je gewoon dom over. Maar dat even terzijde.Ik zie de vertrouwensregel zelfs compleet niet terugkomen in de Eerste Kamer. Dat is mijns inziens ook niet de taak van de Senaat. Het zou mij wat zijn als de Senaat besluit een minister naar huis te sturen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een behoorlijke ophef over. Ach, ik zie de vertrouwensregel ook niet zo sterk in relatie tot de Eerste Kamer. Het is natuurlijk wel zo dat, zeker bij een minderheid van regeringspartijen in de Eerste Kamer, het beleid van de minister behoorlijk gefrustreerd kan worden en deze laatste dus gebaat is bij een goede relatie.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Ryon het volgende:
In het beste geval krijg je er twee stokslagen door van de docent,
[..]
![]()
Ik zie de vertrouwensregel zelfs compleet niet terugkomen in de Eerste Kamer. Dat is mijns inziens ook niet de taak van de Senaat. Het zou mij wat zijn als de Senaat besluit een minister naar huis te sturen.![]()
Iemand digitale samenvattingen van inleiding sociaal recht en/of meerdere oefententamens buiten nestor om? (RuG)![]()
Dat is morgen toch ?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef ylSs het volgende:
Iemand digitale samenvattingen van inleiding sociaal recht en/of meerdere oefententamens buiten nestor om? (RuG)![]()
Sommige mensenquote:Er bestaat kennelijk enige onduidelijkheid over de plaats waar de EEX-Verordening in de Vermande-bundel is opgenomen. Dat is in het B-deel (Privaatrecht) onder nummer B91. Zet een tab (met een b).![]()
![]()
een 9 is indrukwekkend en gaat daarmee standaard "verwachtingen" te boven.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klinkt best dat je lager had verwacht.![]()
Ik was buiten spelenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sprak de man die net het topic komt binnenwaaien.![]()
![]()
Een 8,5 is ook gewoon een 9 hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 15:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben nog niet verder gekomen dan een 8.5 Etsu. Eindbaas Etsu![]()
![]()
Wat een kleine voetjes heb jij dan. Ik heb maat 47.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb zwart / gele laarzen (maat 46 jwz)
![]()
Voor bestuurs hoog halen is een heel stuk lastiger dan voor staats MCquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Etsu het volgende:
En ook meteen 0,5 bonus voor bestuurs
Benieuwd of ik nu wél een 10 kan halenvast niet
![]()
zozoquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat een kleine voetjes heb jij dan. Ik heb maat 47.![]()
![]()
Als je dan kritiek hebt, zorg dan dat je feiten kloppen. 4.3, 8.6 en incidenteel 12.9 Ties.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Spotless heeft ook al van die rare ECTS, van 3,8 enzo![]()
Bedankt voor deze oppepper. Nu is het aan Pax om met de eer te strijken.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voor bestuurs hoog halen is een heel stuk lastiger dan voor staats MC![]()
![]()
ik zie systeemquote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je dan kritiek hebt, zorg dan dat je feiten kloppen. 4.3, 8.6 en incidenteel 12.9 Ties.![]()
Is geen kritiek, slechts een constatering vrindquote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je dan kritiek hebt, zorg dan dat je feiten kloppen. 4.3, 8.6 en incidenteel 12.9 Ties.
gewoon raar![]()
Autiest.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is geen kritiek, slechts een constatering vrind
gewoon raar![]()
Zal ik zo op de motor nog effe over de dijk gaan raggen?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sta je van te kijken heah. Ik ben dan slechts 1.88.![]()
![]()
You want to rag over the dyke?quote:Op maandag 25 maart 2013 15:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zal ik zo op de motor nog effe over de dijk gaan raggen?![]()
dankzij spotless zijn opmerking van gisteren wil ik nu gaan kijken hoe hard ik voor het wfc langs kan rijden![]()
![]()
Wat klinkt dat vies als je het zo brengtquote:Op maandag 25 maart 2013 15:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You want to rag over the dyke?![]()
![]()
Ik slaap er nog een nachtje overquote:Op maandag 25 maart 2013 15:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond het nodig om even zo te reageren. Vrienden?![]()
Als eerbetoon aan Erik:
YOU HAVE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTTTTTTTTT![]()
Ik ben net doodgegaan in 'de nieuwe wereld'quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoever ben je? Ik kom niet verder dan level 24![]()
Meteen eerste kans halen danquote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is de her van elementair belastingrecht pas 5 juli
Ik wil geen her![]()
![]()
Met welke level begint dat?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben net doodgegaan in 'de nieuwe wereld'![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk is dat he. Ik heb tot level 70 alles drie sterren.11quote:quote:![]()
![]()
Ja ik moet eigenlijk ook wat doen...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Actaeon het volgende:
Jullie zitten lekker te gamen zit ik hier jurisprudentie van een Rb te lezen
Leren na een tentamen![]()
![]()
Dat is klote inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk ook wat doen...
Leren na een tentamen![]()
![]()
Candy crush klinkt als 'zo'n gratis spel waar je eigenlijk honderden dollars aan kwijt bent wil je enigszins verder komen. Ik heb dat nu ook met airport city.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik moet die ook in één keer halen eigenlijk. Anders mis ik de eerste twee dagen van Rock Werchter.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is de her van elementair belastingrecht pas 5 juli
Ik wil geen her![]()
![]()
Aah dat zou echt zuur zijn...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:19 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik moet die ook in één keer halen eigenlijk. Anders mis ik de eerste twee dagen van Rock Werchter.![]()
Als je geen levens meer hebt kun je ze kopen inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef Ryon het volgende:
Candy crush klinkt als 'zo'n gratis spel waar je eigenlijk honderden dollars aan kwijt bent wil je enigszins verder komen. Ik heb dat nu ook met airport city.![]()
![]()
Valt mee. Op Android (wellicht ook iOS; geen idee) kun je gewoon de tijd 24 uur naar voren zetten. En presto: 5 nieuwe levens.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef Ryon het volgende:
Candy crush klinkt als 'zo'n gratis spel waar je eigenlijk honderden dollars aan kwijt bent wil je enigszins verder komen. Ik heb dat nu ook met airport city.![]()
Dit.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk ook wat doen...
Leren na een tentamen
Loop al 3 uur bestuursrecht uit te stellen![]()
![]()
Nieuw dieptepunt voor de UvA: docenten die niet op tijd komen opdagen voor het tentamen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
In principe wel. Het is wel veel leuker.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Speedy_T het volgende:
Candy crush is inprincipe gewoon Bejeweled toch?![]()
Mensen hebben ook geen humor meer, jammer dit hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Ties02 het volgende:
http://wetenschap.thepost(...)ende-aziaten-in-ubs/
Dagelijkse dosis ':')' krijg ik zo ook wel binnengraag verwijderen![]()
Jep. Ben benieuwd of Emmen en Fortuna het seizoen afmaken.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:04 schreef Giku het volgende:
Ah, SC Veendam failliet, zat er ook al jaren aan te komen natuurlijk.![]()
Ook wel frappant te zien dat Sparta er weer voordeel uithaalt ten opzichte van MVV.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:04 schreef Giku het volgende:
Ah, SC Veendam failliet, zat er ook al jaren aan te komen natuurlijk.![]()
Zo blijkt maar weer; de meeste mensen schreeuwen en gillen maar wat tegenwoordig. Vaak alleen maar om het blaten en 'knallen' zelf. Een minuut later zijn ze het bij wijze van spreke alweer vergeten en hebben ze wel weer iets anders gevonden om over te schreeuwen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Mensen hebben ook geen humor meer, jammer dit hoor.
Treurig.![]()
Ik moest het kantoor uit, leren ging daar zo lekkerNu zit ik thuis met laptop en tv en muziek en katten en ouders en broertje en games en aaargh
![]()
![]()
Deur dicht, koptelefoon opquote:Op maandag 25 maart 2013 17:49 schreef Tchock het volgende:
Ik moest het kantoor uit, leren ging daar zo lekkerNu zit ik thuis met laptop en tv en muziek en katten en ouders en broertje en games en aaargh
![]()
![]()
Klinkt engquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Tchock het volgende:
Ik ga wel naar het oude huis van m'n oma. Daar is ook niets of niemand.![]()
Nee joh, het is een heel lief flatje. Alleen mijn oma is naar een verzorgingstehuis dus er staat nu alleen een bank, eettafel, stoelen en een paar dozen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik krijg het idee van een of ander spookachtig vervallen pand.![]()
En inmiddels een aantal krakers.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, het is een heel lief flatje. Alleen mijn oma is naar een verzorgingstehuis dus er staat nu alleen een bank, eettafel, stoelen en een paar dozen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Ooh, valt wel mee danquote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, het is een heel lief flatje. Alleen mijn oma is naar een verzorgingstehuis dus er staat nu alleen een bank, eettafel, stoelen en een paar dozen.
Hopelijk heb je geen last van een KLB / Buurman die alles bij elkaar schreeuwt als hij klaarkomt..![]()
Hahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh, valt wel mee dan
Hopelijk heb je geen last van een KLB / Buurman die alles bij elkaar schreeuwt als hij klaarkomt..![]()
![]()
That's a major achievement, general.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ha, ik had voor mijn prestatie een dikke voldoende:)![]()
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
That's a major achievement, general.![]()
hoe is het hier allemaal? iedereen keihard aan het studeren?Generaal?? Pardon??![]()
Goed gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wat moet je doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Tryingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]![]()
hoe is het hier allemaal? iedereen keihard aan het studeren?![]()
Oke, zegt me niks, maar goed gedaanquote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Presentatie: Ondernemingsvermogen: Legaat of geen legaat![]()
![]()
Vind je dat interessante materie?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Presentatie: Ondernemingsvermogen: Legaat of geen legaat![]()
Keihard is een groot woord. Wel met enig enthousiasme. Sociological Justice van Donald Black.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]![]()
hoe is het hier allemaal? iedereen keihard aan het studeren?![]()
Nu nogquote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best vermakelijk, maar ik moet eigenlijk even doorwerken![]()
![]()
kleine pauze!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best vermakelijk, maar ik moet eigenlijk even doorwerkenGeneraal?? Pardon??![]()
Ah vandaarquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
nee, we moesten dit onderwerp doen:P we hadden geen keuze.![]()
![]()
![]()
dat klinkt behoorlijk ingewikkeldquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Keihard is een groot woord. Wel met enig enthousiasme. Sociological Justice van Donald Black.Generaal?? Pardon??![]()
Maar moet je per se iets doen vandaag dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks gedaan de hele dagTot nu toe twee pagina's gelezen ofzo.
[..]
Om 20.30 VI!![]()
![]()
Nouja, woensdag een tentamen. Dus ik wil graag een beetje vooruitquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar moet je per se iets doen vandaag dan?![]()
![]()
Oooh op die fiets. Ja dan snap ik hetquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, woensdag een tentamen. Dus ik wil graag een beetje vooruit
Welk vak?![]()
Niet verwacht dat ik meer zou doen dan jij op zo'n dag als vandaag.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks gedaan de hele dagTot nu toe twee pagina's gelezen ofzo.
[..]
Om 20.30 VI!![]()
Hoi Etsu.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik meer zou doen dan jij op zo'n dag als vandaag.![]()
Bestuursrecht 1quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh op die fiets. Ja dan snap ik het
Welk vak?![]()
![]()
Ja het wil niet echt lukken bij mijquote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ik meer zou doen dan jij op zo'n dag als vandaag.![]()
![]()
Valt mee hoor. Het is best interessante materie. Black stelde voor om juridische cooperaties in het leven te roepen die dan bij procedures namens de leden moesten optreden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
dat klinkt behoorlijk ingewikkeld![]()
Nou ontzettendquote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]Staatsrecht ook nog gehad vandaag.
Lijkt me wel een tentamenweek die jij wel kan waarderen
Hoe bevalt Elementair belastingrecht?![]()
![]()
Begint pas over twee wekenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou ontzettend
Hoe bevalt Elementair belastingrecht?![]()
![]()
Oh ja, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Acta, had je gelezen wat ik heb voor staatsrecht 1B?![]()
Ik geef hem ook gelijk. We hebben in Nederland gelukkig ook die mogelijkheid. Je zou het via een bepaalde speciale opgerichte stichting doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Het is best interessante materie. Black stelde voor om juridische cooperaties in het leven te roepen die dan bij procedures namens de leden moesten optreden.Generaal?? Pardon??![]()
Ik ben bang dat er nog wel iets veranderd ofzo. Is altijd wel zo bij mc-tentamensquote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Acta, had je gelezen wat ik heb voor staatsrecht 1B?![]()
![]()
Was het boven of onder de 8?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey Acta, had je gelezen wat ik heb voor staatsrecht 1B?Generaal?? Pardon??![]()
Staatsrecht vrijwel niet. Norm en antwoord is en blijft zo.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er nog wel iets veranderd ofzo. Is altijd wel zo bij mc-tentamens![]()
Boven.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Was het boven of onder de 8?![]()
M'n internet is een beetje dood, niet echt bevorderlijk, op mobiel FOK!ken en dingen etc. opzoeken ivm tentamens, heb m'n telefoon al 3x moeten opladen vandaag![]()
![]()
Wtf...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
M'n internet is een beetje dood, niet echt bevorderlijk, op mobiel FOK!ken en dingen etc. opzoeken ivm tentamens, heb m'n telefoon al 3x moeten opladen vandaag![]()
Oh oke, nouja dat kan natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet zo leuk dat fiscale gedoeJij was meer bestuursrecht enzo toch?
![]()
welk boek is er voorgeschreven?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet zo leuk dat fiscale gedoeGeneraal?? Pardon??![]()
Jepquote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh oke, nouja dat kan natuurlijkJij was meer bestuursrecht enzo toch?
Niet dat ik een tien ofzo haal hoor, best wel vaag en je moet vanalles noemen anders verlies je punten![]()
![]()
Ik hoop Inleiding tot het Nederlands belastingrecht. Dat is echt een goed boek.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
welk boek is er voorgeschreven?![]()
Geenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
welk boek is er voorgeschreven?Of het komt nog
![]()
Goed punt. Ik loop de hele dagen aldoor te appen, heb dan ook niet voor niks dit:quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog 40% sinds een uur of 07.00. Maar jij bent natuurlijk een beetje vergroeid met dat ding.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: