http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/p/919_sce_3434.htmlquote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Ik ben straks vrijwel direct toelaatbaar aan de accountancy master
Zeker. Kwa "werk" vind ik juridisch echt helemaal geweldig.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke, wil je wel iets met rechten gaan doen dan of eigenlijk niet?
Oh okequote:Op maandag 25 maart 2013 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker. Kwa "werk" vind ik juridisch echt helemaal geweldig.
Maar puur vanuit "academische interesse" zit ik helemaal in de monetaire econome en finance .
Ik wil naar de eur. Volgend jaar wil ik toch nog een economische minor doen, daar zitten al bijna alle vakken in die de eur in het schakelprogramma heeft. Zal nog wel iets moeten doen, maar veel is het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/p/919_sce_3434.html
Heb jij serieus het hele deficiëntie programma al afgerond?
Je weet dat het dan met name gaat om de kwantitatieve methodes hé?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wil naar de eur. Volgend jaar wil ik toch nog een economische minor doen, daar zitten al bijna alle vakken in die de eur in het schakelprogramma heeft. Zal nog wel iets moeten doen, maar veel is het niet.
Ik ben best goed in statistiekquote:Op maandag 25 maart 2013 11:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je weet dat het dan met name gaat om de kwantitatieve methodes hé?
Niet zo verstandig hè. Kenners weten dat Etsu vrijwel altijd eerder weg is dan ik.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat doe je, ik had 5 euro op je gewed.
Mart Smeets zei het nog in de voorbeschouwingquote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zo verstandig hè. Kenners weten dat Etsu vrijwel altijd eerder weg is dan ik.
Wel gokken op iets dat wat oplevertquote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet zo verstandig hè. Kenners weten dat Etsu vrijwel altijd eerder weg is dan ik.
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kwantitatieve methodes is meer wiskunde dan statistiek. Als je er niet goed in bent moet je er sowieso niet aan beginnen natuurlijk.quote:
Blok 1 volgend jaar eens wiskunde 1 aan de feb volgen. Als dat een beetje te behappen is ga ik serieuze plannen trekkenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kwantitatieve methodes is meer wiskunde dan statistiek. Als je er niet goed in bent moet je er sowieso niet aan beginnen natuurlijk.
Maar ik doelde meer op 'direct toelaatbaar'. Dat ben je dus pas als je de 30 ects aan deficiëntie hebt weggewerkt via een minor of een premaster. Wat verreweg de grootste opgave is als je geen wiskunde B (1,2) op vwo niveau hebt gehad.
Dat kan ik sowieso aanraden. Ook als je die master niet gaat doen is het handig om kwantitatief onderlegd te zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blok 1 volgend jaar eens wiskunde 1 aan de feb volgen. Als dat een beetje te behappen is ga ik serieuze plannen trekken
Dat sowieso. Op het hbo zijn ze nu ineens ook allerlei statistiek programma's aan het optuigen omdat de afstudeerprojecten steeds kneuziger werden.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso aanraden. Ook als je die master niet gaat doen is het handig om kwantitatief onderlegd te zijn.
Ik heb volgend jaar toch enkel strafrecht in het eerste blok.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso aanraden. Ook als je die master niet gaat doen is het handig om kwantitatief onderlegd te zijn.
edit: maar vergis je niet in de studielast. Belangrijkste is uiteindelijk dat je met een wo papiertje eindigt. Drie studies tegelijk doen is alleen handig als je ze ook alle drie met ruime voldoendes (zeven's en achten) kan halen. Anders verlies je punten, haal je geen enkele studie of eindig je met een gemankeerd diploma.
W00W SUPER5T0ERrrquote:Op maandag 25 maart 2013 11:30 schreef Ties02 het volgende:
Even uitrekenen hoe lang ik al wakker ben
edit, 18 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |